trojan69 Objavljeno November 19, 2012 Opozori Objavljeno November 19, 2012 Tole kar si označil je drsnik in ne batek. Batek (sekundarni hidravlični bat) je številka 43048. Za tisto pomoje ne rabiš posebnega orodja-poglej v service manual. P.S.-zavore so sicer dokaj enostavna zadeva, ampak bodi pri njih previden, kakšne so posledice napake na tem področju mi ni treba razlagat...dobro preštudiraj service manual, preberi kak forum, najdi kak video na youtube..šele potem se spravi šravfat.
Bremzer Objavljeno November 20, 2012 Opozori Objavljeno November 20, 2012 Dobro to bom naredil tako kot ste rekli ... verjetno bom kar celo čeljust razstavil ter dobro spucal .. ker je na cilindru tako zapacano da se s ščetko neda vse spucat in tudi ko stisnem zavoro ne gresta oba enakomerno ven .. :/ .. Zdaj imam pa še eno vprašanje glede tehle batkov .. enga je čisto enostavno dobiti ven .. zanima me za ta drugi batek ki je trši in je podaljšan tako da gre skozi luknjo ter je zatakjen za drugi strani .. da boste vedeli kaj mislim je tule slika : A za to rabim kakšno orodje ali je kakšen preprost postopek da se samo porine notri ?? lp To označeno ni zavorni batek ampak kot ti je bilo že rečeno drsnik,bolcen zavorne čeljusti.Ta bolcen namežeš z mastjo npr; silikonsko,bakreno,aluminijasto,mesingasto ali grafitno.Čeljusti RAJE nerazstavljaj samo malo batke podmaži z ATE mastjo. Sicer te nerazumem, zakaj to sam popravljaš kajti z zavorami se res ni za igrat ! Ps: samo v opomin eden dober Slovenski motorist,ki je tekmoval in zmagoval v Alpe-Adria pokalu (na žalost že Pokojni) je tudi kot samouk sam popravljal vzdrževal svoj motor in je zaradi zavor tragično končal na Mobi-krogo v Cerkljah !
limabacje Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Evo samo za ta drsnik oz. bolcen zavorne čeljusti a rabiš kakšno orodje ali ga porineš skozi luknjo .. ker je gumica na eni strani širša od luknje da bolcen potem nemore uiti ven ... ali ga kar z roko porineš skozi luknjo ? A za bolcen je vredu mogoče tudi litijeva mast ?
trojan69 Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Še enkrat-SERVICE MANUAL. Nič se ne poriva na silo. Za tele drsnike jst ponavad uporabim silikonsko mast (kar ATF) ker ne škodi gumicam).
limabacje Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Evo klele piše samo v primeru da je ta drsnik poškodovan , ga je treba menjati... ne opiše pa nič kako .. Če je kdo kaj podobnega dol dajal mi mogoče lahko kaj svetuje ..
Bremzer Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Evo klele piše samo v primeru da je ta drsnik poškodovan , ga je treba menjati... ne opiše pa nič kako .. Če je kdo kaj podobnega dol dajal mi mogoče lahko kaj svetuje .. Jaz se več nespomnim natančno samo vem, da karkoli sem delal na prednjih čeljustih teh bolcnov sploh ni bilo treba ven jemat samo odstrani gumico ju malo podmaži in porini nazaj !
trojan69 Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Tukaj piše, da je potrebno menjat (notranje) tesnilo batka, če je poškodovano. Popolnoma druga stvar. Pelji zadevo do mehanika, ker se ti zgleda niti približno ne sanja kje je kaj in kakšno funkcijo ima. Pa ne vzet tegale kot zajebavanje, ampak kot dobronameren nasvet, ker zavore niso del motorja, kjer bi lahko eksperimentiral. Cartman, Pips, svobodnaptica01 in 1 other 4
limabacje Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 (popravljeno) Sem malo zasral sliko ni kopiral še tegale .. nisem opazil, kar se tiče šravfanja vem da je najbolje peljati na servis samo bi se rad kaj navadil da mi potem nebi bilo treba za vsak k. voziti ali na servis ali komu na fuš ... Tule je prava slika .. Popravljeno November 21, 2012. Popravil limabacje
danci1973 Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 (popravljeno) Sem malo zasral sliko ni kopiral še tegale .. nisem opazil, kar se tiče šravfanja vem da je najbolje peljati na servis samo bi se rad kaj navadil da mi potem nebi bilo treba za vsak k. voziti ali na servis ali komu na fuš ... Tule je prava slika .. Tudi tukaj govorijo samo o gumicah ( A in B ). D. Popravljeno November 21, 2012. Popravil danci1973
Bremzer Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Sem malo zasral sliko ni kopiral še tegale .. nisem opazil, kar se tiče šravfanja vem da je najbolje peljati na servis samo bi se rad kaj navadil da mi potem nebi bilo treba za vsak k. voziti ali na servis ali komu na fuš ... Tule je prava slika .. Najbolje,da sam poslikaš in napišeš kaj bi sploh rad naredil ali kaj ti negre ! !
trojan69 Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 Aha zdej mi je pa jasno kaj te zanima Slajderje z nosilčkom samo natakneš gor na čeljust (prej očistiš in ponovno namažeš) nato pa vse skupaj z pološčicami vred natakneš čez disk in priviješ dva vijaka, ki držita nosilec čeljusti na vilici. Ko stisneš zavoro se čeljust po slajderjih pomakne navzen in stisne ploščice ob disk.
limabacje Objavljeno November 22, 2012 Opozori Objavljeno November 22, 2012 Evo se slikal čeljust .. Tole gumico ki je označena bi rad menjal
trojan69 Objavljeno November 22, 2012 Opozori Objavljeno November 22, 2012 Preprosto potegni nosilček stran od čeljusti. Najprej odhaklaj gumice z utorčkov, če bo šlo bolj na trdo ga majčekno ˝zmigaj dol˝
k0ci Objavljeno November 22, 2012 Opozori Objavljeno November 22, 2012 pomojem se tisti tvoj ˝čep˝ odvije, zato je tudi narejen tisti utor na njem da ga lahko odviješ s ključem
Bremzer Objavljeno November 22, 2012 Opozori Objavljeno November 22, 2012 Evo se slikal čeljust .. Tole gumico ki je označena bi rad menjal Ta zapiljen bolcen,ki je na sliki zgoraj označen z rudečim krogom odvij z navadnim ključem in boš lahko gumico zamenjal.Če se ne da odvit z navadnim ključem,privij ta bolcen v primeš(šraufštok) in odvij - losaj potem pa z navadnim ključem.Če uspeš demontirat zamenjaj gumico in bolcen namaži z silikonsko mastjo in ničemer drugim, saj samo zaradi uporabe navadne masti,olja ali kakega spreya npr. w-deja gumice postanejo mehke, večje in so neuporabne !
limabacje Objavljeno November 22, 2012 Opozori Objavljeno November 22, 2012 Hvala najlepsa. Dobite za pijaco
limabacje Objavljeno November 23, 2012 Opozori Objavljeno November 23, 2012 A bo dobr tale locktite , ker rdečga niso mel .. mel so najmočnejšga pa tegale ... pa sam raj tega vzel .. sej je blo še tastarga neki gor .. Sm dve do tri črti po vijaku potegnu in z moment ključem zategnu .. malo mi je samo to čudno ker se skoraj nič ne zategne .. na 27nM kar je res mal
trojan69 Objavljeno November 23, 2012 Opozori Objavljeno November 23, 2012 (popravljeno) To si vzel sekundno lepilo!!!!! napačna zadeva!!!! Locktite je drugač ime firme, pa tudi splošno ime (kot npr kalodont, adidaske) za kemijsko varovalo vijakov. pojdi v evroton pa povej prodajalcu da rabiš kemijsko varovalo proti odvitju ˝locktite˝-aja pa glej da boš vzel neparmanentnega, ker drugače (brez segrevanja9 vijaka ne boš več odvil. Teh locktitovih varoval je cela paleta, tale je nekak najbolj splošen: http://www.loctite.s...tUID=000001FPYT P.S.-sicer sam uporabljam izključno varovala znamke Locktite (se mi zdijio najkvalitetnejša) ampk v evrotonu boš verjetno dobil eno drugo znamko, ki je tudi Ok. Popravljeno November 23, 2012. Popravil trojan69
limabacje Objavljeno November 23, 2012 Opozori Objavljeno November 23, 2012 kaj naj pol vijake odvijem in še enkrat s pravim locktitom naredim ?
Bremzer Objavljeno November 23, 2012 Opozori Objavljeno November 23, 2012 A bo dobr tale locktite , ker rdečga niso mel .. mel so najmočnejšga pa tegale ... pa sam raj tega vzel .. sej je blo še tastarga neki gor .. Sm dve do tri črti po vijaku potegnu in z moment ključem zategnu .. malo mi je samo to čudno ker se skoraj nič ne zategne .. na 27nM kar je res mal Ti ga pa res lomiš a neznaš prebrat,da je to gel sekundno lepilo ! ! To ni za varovanje vijakov ! ! Hitro odvij vijake, če se ni že popolnoma osušilo, ker jih v nasprotnem primiru lahko samo še potrgaš,če se neda odviti raje pusti naj tako ostane ! Če se bo odvilo potem moraš vse navoje ne samo očistit ampak tako vijake kot tudi notranji navoj ponovmo z navojnim svedrom in navojno čeljustjo popravit in šele nato nov PRAVI Locktit za vijake uporabit ! Ps: tebe bo ta šola hobi mehanika drago stala.Ceneje bi bilo kako knjigo o mehaniki prebrat in kakega mojstra malo po špijunirat !
urkoman Objavljeno November 23, 2012 Opozori Objavljeno November 23, 2012 kaj naj pol vijake odvijem in še enkrat s pravim locktitom naredim ? o fak vids zakaj je dobr se skom sraufat,ce se nikol nisi. fajn spuci,da ni se kam drugam stekl
limabacje Objavljeno November 23, 2012 Opozori Objavljeno November 23, 2012 dobr je ni panike sm vijake spucov pa naroču taprav loctite z ebaya .. dobr da je zima da se mi nikamor ne mudi
k0ci Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 če je bilo gor še nekaj starega loctite-a si ne delaj stroškov in privij brez dodajanja novega.....in ja, 27Nm je res malo, ne boš verjel, prednje čeljusti so zategnjene na okoli 30-35Nm, pa jih je do sedaj še vsak na roko zategnil kolikor je mogel, ker ˝zavore pa ja morajo biti dobro zategnjene˝ včasih je dobro imeti tudi tisti najcenejši moment ključ, da vsaj približno veš pri čem si
limabacje Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 Saj imam moment ključ od uniorja od 5-110Nm .. in v manualu piše 27nM .. jih bom potem raje dav na 35 :)saj bo počasi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se