Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Priporočene objave

Objavljeno

Tole kar si označil je drsnik in ne batek. Batek (sekundarni hidravlični bat) je številka 43048.

Za tisto pomoje ne rabiš posebnega orodja-poglej v service manual.

P.S.-zavore so sicer dokaj enostavna zadeva, ampak bodi pri njih previden, kakšne so posledice napake na tem področju mi ni treba razlagat...dobro preštudiraj service manual, preberi kak forum, najdi kak video na youtube..šele potem se spravi šravfat.

Objavljeno

Dobro to bom naredil tako kot ste rekli ... verjetno bom kar celo čeljust razstavil ter dobro spucal .. ker je na cilindru tako zapacano da se s ščetko neda vse spucat in tudi ko stisnem zavoro ne gresta oba enakomerno ven .. :/ .. Zdaj imam pa še eno vprašanje glede tehle batkov .. enga je čisto enostavno dobiti ven .. zanima me za ta drugi batek ki je trši in je podaljšan tako da gre skozi luknjo ter je zatakjen za drugi strani .. da boste vedeli kaj mislim je tule slika :

aaa.jpg

A za to rabim kakšno orodje ali je kakšen preprost postopek da se samo porine notri ??

lp

To označeno ni zavorni batek ampak kot ti je bilo že rečeno drsnik,bolcen zavorne čeljusti.Ta bolcen namežeš z mastjo npr;

silikonsko,bakreno,aluminijasto,mesingasto ali grafitno.Čeljusti RAJE nerazstavljaj samo malo batke podmaži z ATE mastjo.

Sicer te nerazumem, zakaj to sam popravljaš kajti z zavorami se res ni za igrat !

Ps: samo v opomin eden dober Slovenski motorist,ki je tekmoval in zmagoval v Alpe-Adria pokalu (na žalost že Pokojni) je tudi kot samouk sam popravljal vzdrževal svoj motor in je zaradi zavor tragično končal na Mobi-krogo v Cerkljah !

Objavljeno

Evo samo za ta drsnik oz. bolcen zavorne čeljusti a rabiš kakšno orodje ali ga porineš skozi luknjo .. ker je gumica na eni strani širša od luknje da bolcen potem nemore uiti ven ... ali ga kar z roko porineš skozi luknjo ?

A za bolcen je vredu mogoče tudi litijeva mast ?

Objavljeno

Še enkrat-SERVICE MANUAL. Nič se ne poriva na silo.

Za tele drsnike jst ponavad uporabim silikonsko mast (kar ATF) ker ne škodi gumicam).

Objavljeno

Ups napaka ATE mast

Objavljeno

Evo klele piše samo v primeru da je ta drsnik poškodovan , ga je treba menjati... ne opiše pa nič kako ..

aaa3.jpg

Če je kdo kaj podobnega dol dajal mi mogoče lahko kaj svetuje ..

Objavljeno

Evo klele piše samo v primeru da je ta drsnik poškodovan , ga je treba menjati... ne opiše pa nič kako ..

aaa3.jpg

Če je kdo kaj podobnega dol dajal mi mogoče lahko kaj svetuje ..

Jaz se več nespomnim natančno samo vem, da karkoli sem delal na prednjih čeljustih teh bolcnov sploh ni bilo treba ven jemat samo odstrani gumico ju malo podmaži in porini nazaj !

Objavljeno

Tukaj piše, da je potrebno menjat (notranje) tesnilo batka, če je poškodovano. Popolnoma druga stvar.

Pelji zadevo do mehanika, ker se ti zgleda niti približno ne sanja kje je kaj in kakšno funkcijo ima. Pa ne vzet tegale kot zajebavanje, ampak kot dobronameren nasvet, ker zavore niso del motorja, kjer bi lahko eksperimentiral.

Objavljeno (popravljeno)

Sem malo zasral sliko ni kopiral še tegale .. nisem opazil, kar se tiče šravfanja vem da je najbolje peljati na servis samo bi se rad kaj navadil da mi potem nebi bilo treba za vsak k. voziti ali na servis ali komu na fuš ...

aaa3.jpg

Tule je prava slika ..

Popravljeno . Popravil limabacje
Objavljeno (popravljeno)

Sem malo zasral sliko ni kopiral še tegale .. nisem opazil, kar se tiče šravfanja vem da je najbolje peljati na servis samo bi se rad kaj navadil da mi potem nebi bilo treba za vsak k. voziti ali na servis ali komu na fuš ...

aaa3.jpg

Tule je prava slika ..

Tudi tukaj govorijo samo o gumicah ( A in B ).

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Sem malo zasral sliko ni kopiral še tegale .. nisem opazil, kar se tiče šravfanja vem da je najbolje peljati na servis samo bi se rad kaj navadil da mi potem nebi bilo treba za vsak k. voziti ali na servis ali komu na fuš ...

aaa3.jpg

Tule je prava slika ..

Najbolje,da sam poslikaš in napišeš kaj bi sploh rad naredil ali kaj ti negre ! !

Objavljeno

Aha zdej mi je pa jasno kaj te zanima :) Slajderje z nosilčkom samo natakneš gor na čeljust (prej očistiš in ponovno namažeš) nato pa vse skupaj z pološčicami vred natakneš čez disk in priviješ dva vijaka, ki držita nosilec čeljusti na vilici.

Ko stisneš zavoro se čeljust po slajderjih pomakne navzen in stisne ploščice ob disk.

Objavljeno

Evo se slikal čeljust .. gumice.jpg

Tole gumico ki je označena bi rad menjal

Objavljeno

Preprosto potegni nosilček stran od čeljusti. Najprej odhaklaj gumice z utorčkov, če bo šlo bolj na trdo ga majčekno ˝zmigaj dol˝

Objavljeno

pomojem se tisti tvoj ˝čep˝ odvije, zato je tudi narejen tisti utor na njem da ga lahko odviješ s ključem

Objavljeno

Evo se slikal čeljust .. gumice.jpg

Tole gumico ki je označena bi rad menjal

Ta zapiljen bolcen,ki je na sliki zgoraj označen z rudečim krogom odvij z navadnim ključem in boš lahko gumico zamenjal.Če se ne da odvit z navadnim ključem,privij ta bolcen v primeš(šraufštok) in odvij - losaj potem pa z navadnim ključem.Če uspeš demontirat zamenjaj gumico in bolcen namaži z silikonsko mastjo in ničemer drugim, saj samo zaradi uporabe navadne masti,olja ali kakega spreya npr. w-deja gumice postanejo mehke, večje in so neuporabne !

Objavljeno

A bo dobr tale locktite

img03231.jpg, ker rdečga niso mel .. mel so najmočnejšga pa tegale ... pa sam raj tega vzel .. sej je blo še tastarga neki gor ..

Sm dve do tri črti po vijaku potegnu in z moment ključem zategnu .. malo mi je samo to čudno ker se skoraj nič ne zategne .. na 27nM kar je res mal :)

Objavljeno (popravljeno)

To si vzel sekundno lepilo!!!!! napačna zadeva!!!!

Locktite je drugač ime firme, pa tudi splošno ime (kot npr kalodont, adidaske) za kemijsko varovalo vijakov. pojdi v evroton pa povej prodajalcu da rabiš kemijsko varovalo proti odvitju ˝locktite˝-aja pa glej da boš vzel neparmanentnega, ker drugače (brez segrevanja9 vijaka ne boš več odvil.

Teh locktitovih varoval je cela paleta, tale je nekak najbolj splošen:

http://www.loctite.s...tUID=000001FPYT

P.S.-sicer sam uporabljam izključno varovala znamke Locktite (se mi zdijio najkvalitetnejša) ampk v evrotonu boš verjetno dobil eno drugo znamko, ki je tudi Ok.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

kaj naj pol vijake odvijem in še enkrat s pravim locktitom naredim ?

Objavljeno

A bo dobr tale locktite

img03231.jpg, ker rdečga niso mel .. mel so najmočnejšga pa tegale ... pa sam raj tega vzel .. sej je blo še tastarga neki gor ..

Sm dve do tri črti po vijaku potegnu in z moment ključem zategnu .. malo mi je samo to čudno ker se skoraj nič ne zategne .. na 27nM kar je res mal :)

Ti ga pa res lomiš a neznaš prebrat,da je to gel sekundno lepilo ! ! To ni za varovanje vijakov ! ! Hitro odvij vijake, če se ni že popolnoma osušilo, ker jih v nasprotnem primiru lahko samo še potrgaš,če se neda odviti raje pusti naj tako ostane ! Če se bo odvilo potem moraš vse navoje ne samo očistit ampak tako vijake kot tudi notranji navoj ponovmo z navojnim svedrom in navojno čeljustjo popravit in šele nato nov PRAVI Locktit za vijake uporabit !

Ps: tebe bo ta šola hobi mehanika drago stala.Ceneje bi bilo kako knjigo o mehaniki prebrat in kakega mojstra malo po špijunirat !

Objavljeno

kaj naj pol vijake odvijem in še enkrat s pravim locktitom naredim ?

o fak :)

vids zakaj je dobr se skom sraufat,ce se nikol nisi.

fajn spuci,da ni se kam drugam stekl

Objavljeno

dobr je ni panike :D sm vijake spucov pa naroču taprav loctite z ebaya .. dobr da je zima :D da se mi nikamor ne mudi

Objavljeno

če je bilo gor še nekaj starega loctite-a si ne delaj stroškov in privij brez dodajanja novega.....in ja, 27Nm je res malo, ne boš verjel, prednje čeljusti so zategnjene na okoli 30-35Nm, pa jih je do sedaj še vsak na roko zategnil kolikor je mogel, ker ˝zavore pa ja morajo biti dobro zategnjene˝ :bum: včasih je dobro imeti tudi tisti najcenejši moment ključ, da vsaj približno veš pri čem si

Objavljeno

Saj imam moment ključ od uniorja od 5-110Nm .. in v manualu piše 27nM .. jih bom potem raje dav na 35 :)saj bo počasi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!