Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

Kr protegni tko kot piše v manualu :) Če jih boš bol privil ne bodo nič bol držala, kvečemu boš pretegnu navoje. Kolk zadevo pritegnit je odvisn tako od materialov vijaka, navoja, velikosti vijaka, natezne trdnosti vijaka itd itd....tko da se kr drž navodil pa bo...Moment ključ je pa dobr, sem ga meu tud jst ogledanga neki časa nazaj od Uniorja pa je zmankal financ za orodje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včasih je dobro imeti tudi tisti najcenejši moment ključ, da vsaj približno veš pri čem si

Se strinjam. Moment ključ je nuja. Če servisiraš z malo zdrave pameti in s pomočjo navodil je delo opravljeno vsaj tako dobro kot na servisih.

Je pa potrebno tudi z moment ključem znat delat. Znanec namreč ne zna. Sem ga slučajno videl pri zategovanju koles. Ključ nastavljen na ~110Nm, po "kliku" pa je obrnil še skoraj četrt obrata :D

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe zihr je zihr :)

Pomembno pa je tudi to, da se moment ključ po vsaki uporabi ˝odšpona˝, ker čene hitro postane nenatančen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej verjetno kle pri diskih in teh stvareh največjo vlogo igra loctite .. mislem on ne pusti da bi se odšponal verjetno .. ker če bi sam tko blo zategnen nevem kok cajta bi bil disk gor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobr je ni panike :D sm vijake spucov pa naroču taprav loctite z ebaya .. dobr da je zima :D da se mi nikamor ne mudi

Loctite pa res ni potrebno na ebayu narocit :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ej klele je brezveze ker nabijajo cene do nebes .. dobim 2x večjo količino iz nemčije za isti denar .. bom že počakal 5 dni , pa še na dom mi pride , ni treba nikamor se vozit .. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok,ce mas servis motorjev potem res rabs litre locktita :)

v louisu imas enga cenejsega v modri flaski,dela bp,za naslednic ko bos tam vandral in ce ti bo zmankal,kar pa dvomim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

No, hotel sem malo spucat sprednjo čeljust ker sem ugotovil da predna zavora malo drsa. In ko sem dal čeljust dols em ugotovil da je precej svinjaraije in začel pucat. Po service manual piše da naj bi batke dobil vn tako da s kompresorjem pihnem v čeljust, vendar ne gre batki so tko zasvinjani da jih niti 6-8 barov iz kompresorja ne da vn. Kakšen nasvet kako bi jih dobil vn, ne želim jih z kleščami ali čimerkoli stiskat da se ne uniči površina ki more biti gladka.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, hotel sem malo spucat sprednjo čeljust ker sem ugotovil da predna zavora malo drsa. In ko sem dal čeljust dols em ugotovil da je precej svinjaraije in začel pucat. Po service manual piše da naj bi batke dobil vn tako da s kompresorjem pihnem v čeljust, vendar ne gre batki so tko zasvinjani da jih niti 6-8 barov iz kompresorja ne da vn. Kakšen nasvet kako bi jih dobil vn, ne želim jih z kleščami ali čimerkoli stiskat da se ne uniči površina ki more biti gladka.

LP

Klešča privij nazaj in vzemi ven samo ENO ploščico in to do polovice, nato z ploščico+papagajke potisni batek navznoter do konca,pritiskaj zavorno ročico dokler batek spet stisne ploščico ob disk to parkrat ponoviš,ko to začne lepo laufat vzami ven ploščico potisni z zavorno ročico spet batek navzven(ne preveč)npr.daš izvijač med batek in disk odstraniš gumico(prašno) namažeš batek z ATF mastjo,če nimaš masti lahko tudi z parimi kapljicami zavornega olja potisni batek z izvijačem nazaj montiraj nazaj gumico(prašno) ploščico namaži(tam kjer nalaga batek) z bakreno mastjo in ta postopek izvedeš pri vseh batkih!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, hotel sem malo spucat sprednjo čeljust ker sem ugotovil da predna zavora malo drsa. In ko sem dal čeljust dols em ugotovil da je precej svinjaraije in začel pucat. Po service manual piše da naj bi batke dobil vn tako da s kompresorjem pihnem v čeljust, vendar ne gre batki so tko zasvinjani da jih niti 6-8 barov iz kompresorja ne da vn. Kakšen nasvet kako bi jih dobil vn, ne želim jih z kleščami ali čimerkoli stiskat da se ne uniči površina ki more biti gladka.

LP

 

Čeljust podri na dva dela pol pa daj batke mal zasčiti z izolir trakom  pa z papagajkami potegn vn mau se znajdi, samo pol boš rabil set tesnil za obnovo čeljusti!!!!

 

Na tvojem mestu bi zmontiral nazaj in z pomočjo pumpice s katero žlajfaš, dobil batke vn tako da bi pritiskal na žlajf če pa se niti tako ne premaknejo pol pa so čeljusti res za podreti in obnoviti.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uspel dobit batke vn, samo je trajalo nekaj časa .. ročka od zavore je že jokala in 2x sem moral napolnit posodico na za zavorno tekočino.

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

batke spoliranj in kontroliraj tesnila, na tvojem mestu bi jih zamenjal ker gre konc koncev za varnostni element in se ne gre igrati. dovol je že da ti spušča lkapljica olja ko žlajfaš pa bo ročica padla do konca ti pa končal v malinah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej tesnila sem imel namen menjati, samo preden jih naročim sem želel vedeti dimenzije. Zadaj pa ni bil bat problem ampak vodilo je zaribalo na eni strani, za enkrat sem dobro podmalazal zldeda da de teče vredu. ( sucer optimalo bi bilo novo čeljust pa mi ebay ne najden nobene enake kot je moja oz ponuja 2batno pa nism zihr da paše)

Sedaj čakam da mi servis napiše če imajo tesnila, drugače pa ebay (vedno treba anjprej na domačem servisu uprašat da se podpira lokalne trgovce ;) )

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm za kawasakija vse dele od tesnil do vijakov skratka vse kar rabiš dobil pri elisi v domžalah .. Evo tule imaš vsako stvar po kodah http://www.kawasakipartshouse.com/oemparts/a/kaw/500b3c78f8700223e479526d/front-brake

in samo narediš print screen označiš v slikarju kaj rabiš + dopišeš kode in pošlješ .. v ponedeljek naročujejo , dobiš za 1 teden . 

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za stran morda bo kaj pomagala, ampak za zadnjo zavoro ne  ker tam  za ameriško ninjo sej ej skoraj vse enako samo njihova je EX250F za evropo pa je bila EX250H, jaz imam enobatno čeljust ameriška pa ima dvobatno, tako da tudi nosilec ne ustreza in  če bi nabavil je use skupaj 500$  :eek: (seveda nebi kupoval novo samo noro se mi zdi da postavljajo takšne cene, torej sta prednja in zadnja čeljust na motorju 1/4 cene motorja... ?? )

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za stran morda bo kaj pomagala, ampak za zadnjo zavoro ne  ker tam  za ameriško ninjo sej ej skoraj vse enako samo njihova je EX250F za evropo pa je bila EX250H, jaz imam enobatno čeljust ameriška pa ima dvobatno, tako da tudi nosilec ne ustreza in  če bi nabavil je use skupaj 500$  :eek: (seveda nebi kupoval novo samo noro se mi zdi da postavljajo takšne cene, torej sta prednja in zadnja čeljust na motorju 1/4 cene motorja... ?? )

 

LP

a lahko prilimas sliko tvojega motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rabim to: http://www.motorsloop.com/images/kawasaki/01312ZZR25026.JPG

ker se ej zaribalo vodilo ki je na plošči ki drži čeljust na vilci.

ebay mi v glavnem ponuja to http://www.ebay.com/itm/2001-Kawasaki-Ninja-EX250-Rear-Brake-Caliper-/110909639774?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item19d2bacc5e&vxp=mtr

Za obnovo pa ni problem: 

http://www.ebay.com/itm/160708815196?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

Motor pa je:

dsc0254.jpg

 

Sej javim ko dobim gumice pa zavorne ploščice upam da bo rešeno v naslednjih 10 do 14 dneh.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej bom rešil, malo mi teži ker tega nisem šelprej reševat, pred 14 dnevi sem ravno od ciclomotori naročil sredinsko nogo za moj zzr iz tega istega motorja, če bi vedel da rabim tudi to bi imel oboje za isto poštnino.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje naj kupim pletene zavorne cevi po pametni ceni? 

Dobiš jih v Domžalah v Unitad-u,poglej net na EBC zavore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ročka za zavoro je mehka in zavore zelo slabo primejo. Je zrak v zavornem sistemu ali je kaj drugega narobe? Zavorna tekočina je ravno nad min nivojem.

 

Spustim spodaj iz čeljusti malo ven, dotočim zavorno tekočino zgoraj in "napumpam"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!