trojan69 Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 Kr protegni tko kot piše v manualu Če jih boš bol privil ne bodo nič bol držala, kvečemu boš pretegnu navoje. Kolk zadevo pritegnit je odvisn tako od materialov vijaka, navoja, velikosti vijaka, natezne trdnosti vijaka itd itd....tko da se kr drž navodil pa bo...Moment ključ je pa dobr, sem ga meu tud jst ogledanga neki časa nazaj od Uniorja pa je zmankal financ za orodje.
krucymucy Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 (popravljeno) včasih je dobro imeti tudi tisti najcenejši moment ključ, da vsaj približno veš pri čem si Se strinjam. Moment ključ je nuja. Če servisiraš z malo zdrave pameti in s pomočjo navodil je delo opravljeno vsaj tako dobro kot na servisih. Je pa potrebno tudi z moment ključem znat delat. Znanec namreč ne zna. Sem ga slučajno videl pri zategovanju koles. Ključ nastavljen na ~110Nm, po "kliku" pa je obrnil še skoraj četrt obrata Popravljeno November 24, 2012. Popravil krucymucy
trojan69 Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 hehe zihr je zihr Pomembno pa je tudi to, da se moment ključ po vsaki uporabi ˝odšpona˝, ker čene hitro postane nenatančen
limabacje Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 Sej verjetno kle pri diskih in teh stvareh največjo vlogo igra loctite .. mislem on ne pusti da bi se odšponal verjetno .. ker če bi sam tko blo zategnen nevem kok cajta bi bil disk gor
k0ci Objavljeno November 24, 2012 Opozori Objavljeno November 24, 2012 vijaki diskov so namazani z loctite ja, zavornih čeljusti pa ne
urkoman Objavljeno November 25, 2012 Opozori Objavljeno November 25, 2012 dobr je ni panike sm vijake spucov pa naroču taprav loctite z ebaya .. dobr da je zima da se mi nikamor ne mudi Loctite pa res ni potrebno na ebayu narocit
limabacje Objavljeno November 25, 2012 Opozori Objavljeno November 25, 2012 Ma ej klele je brezveze ker nabijajo cene do nebes .. dobim 2x večjo količino iz nemčije za isti denar .. bom že počakal 5 dni , pa še na dom mi pride , ni treba nikamor se vozit ..
urkoman Objavljeno November 26, 2012 Opozori Objavljeno November 26, 2012 ok,ce mas servis motorjev potem res rabs litre locktita v louisu imas enga cenejsega v modri flaski,dela bp,za naslednic ko bos tam vandral in ce ti bo zmankal,kar pa dvomim
smasher Objavljeno Februar 1, 2013 Opozori Objavljeno Februar 1, 2013 No, hotel sem malo spucat sprednjo čeljust ker sem ugotovil da predna zavora malo drsa. In ko sem dal čeljust dols em ugotovil da je precej svinjaraije in začel pucat. Po service manual piše da naj bi batke dobil vn tako da s kompresorjem pihnem v čeljust, vendar ne gre batki so tko zasvinjani da jih niti 6-8 barov iz kompresorja ne da vn. Kakšen nasvet kako bi jih dobil vn, ne želim jih z kleščami ali čimerkoli stiskat da se ne uniči površina ki more biti gladka. LP
Bremzer Objavljeno Februar 1, 2013 Opozori Objavljeno Februar 1, 2013 No, hotel sem malo spucat sprednjo čeljust ker sem ugotovil da predna zavora malo drsa. In ko sem dal čeljust dols em ugotovil da je precej svinjaraije in začel pucat. Po service manual piše da naj bi batke dobil vn tako da s kompresorjem pihnem v čeljust, vendar ne gre batki so tko zasvinjani da jih niti 6-8 barov iz kompresorja ne da vn. Kakšen nasvet kako bi jih dobil vn, ne želim jih z kleščami ali čimerkoli stiskat da se ne uniči površina ki more biti gladka. LP Klešča privij nazaj in vzemi ven samo ENO ploščico in to do polovice, nato z ploščico+papagajke potisni batek navznoter do konca,pritiskaj zavorno ročico dokler batek spet stisne ploščico ob disk to parkrat ponoviš,ko to začne lepo laufat vzami ven ploščico potisni z zavorno ročico spet batek navzven(ne preveč)npr.daš izvijač med batek in disk odstraniš gumico(prašno) namažeš batek z ATF mastjo,če nimaš masti lahko tudi z parimi kapljicami zavornega olja potisni batek z izvijačem nazaj montiraj nazaj gumico(prašno) ploščico namaži(tam kjer nalaga batek) z bakreno mastjo in ta postopek izvedeš pri vseh batkih! Pips, trojan69 in trebor 3
milosh Objavljeno Februar 1, 2013 Opozori Objavljeno Februar 1, 2013 No, hotel sem malo spucat sprednjo čeljust ker sem ugotovil da predna zavora malo drsa. In ko sem dal čeljust dols em ugotovil da je precej svinjaraije in začel pucat. Po service manual piše da naj bi batke dobil vn tako da s kompresorjem pihnem v čeljust, vendar ne gre batki so tko zasvinjani da jih niti 6-8 barov iz kompresorja ne da vn. Kakšen nasvet kako bi jih dobil vn, ne želim jih z kleščami ali čimerkoli stiskat da se ne uniči površina ki more biti gladka. LP Čeljust podri na dva dela pol pa daj batke mal zasčiti z izolir trakom pa z papagajkami potegn vn mau se znajdi, samo pol boš rabil set tesnil za obnovo čeljusti!!!! Na tvojem mestu bi zmontiral nazaj in z pomočjo pumpice s katero žlajfaš, dobil batke vn tako da bi pritiskal na žlajf če pa se niti tako ne premaknejo pol pa so čeljusti res za podreti in obnoviti. LP
smasher Objavljeno Februar 1, 2013 Opozori Objavljeno Februar 1, 2013 Uspel dobit batke vn, samo je trajalo nekaj časa .. ročka od zavore je že jokala in 2x sem moral napolnit posodico na za zavorno tekočino. Hvala in LP
milosh Objavljeno Februar 2, 2013 Opozori Objavljeno Februar 2, 2013 batke spoliranj in kontroliraj tesnila, na tvojem mestu bi jih zamenjal ker gre konc koncev za varnostni element in se ne gre igrati. dovol je že da ti spušča lkapljica olja ko žlajfaš pa bo ročica padla do konca ti pa končal v malinah...
smasher Objavljeno Februar 2, 2013 Opozori Objavljeno Februar 2, 2013 Ja sej tesnila sem imel namen menjati, samo preden jih naročim sem želel vedeti dimenzije. Zadaj pa ni bil bat problem ampak vodilo je zaribalo na eni strani, za enkrat sem dobro podmalazal zldeda da de teče vredu. ( sucer optimalo bi bilo novo čeljust pa mi ebay ne najden nobene enake kot je moja oz ponuja 2batno pa nism zihr da paše) Sedaj čakam da mi servis napiše če imajo tesnila, drugače pa ebay (vedno treba anjprej na domačem servisu uprašat da se podpira lokalne trgovce ) LP
limabacje Objavljeno Februar 2, 2013 Opozori Objavljeno Februar 2, 2013 Jest sm za kawasakija vse dele od tesnil do vijakov skratka vse kar rabiš dobil pri elisi v domžalah .. Evo tule imaš vsako stvar po kodah http://www.kawasakipartshouse.com/oemparts/a/kaw/500b3c78f8700223e479526d/front-brake in samo narediš print screen označiš v slikarju kaj rabiš + dopišeš kode in pošlješ .. v ponedeljek naročujejo , dobiš za 1 teden . Lp
smasher Objavljeno Februar 2, 2013 Opozori Objavljeno Februar 2, 2013 Hvala za stran morda bo kaj pomagala, ampak za zadnjo zavoro ne ker tam za ameriško ninjo sej ej skoraj vse enako samo njihova je EX250F za evropo pa je bila EX250H, jaz imam enobatno čeljust ameriška pa ima dvobatno, tako da tudi nosilec ne ustreza in če bi nabavil je use skupaj 500$ (seveda nebi kupoval novo samo noro se mi zdi da postavljajo takšne cene, torej sta prednja in zadnja čeljust na motorju 1/4 cene motorja... ?? ) LP
milosh Objavljeno Februar 2, 2013 Opozori Objavljeno Februar 2, 2013 Hvala za stran morda bo kaj pomagala, ampak za zadnjo zavoro ne ker tam za ameriško ninjo sej ej skoraj vse enako samo njihova je EX250F za evropo pa je bila EX250H, jaz imam enobatno čeljust ameriška pa ima dvobatno, tako da tudi nosilec ne ustreza in če bi nabavil je use skupaj 500$ (seveda nebi kupoval novo samo noro se mi zdi da postavljajo takšne cene, torej sta prednja in zadnja čeljust na motorju 1/4 cene motorja... ?? ) LP a lahko prilimas sliko tvojega motorja?
milosh Objavljeno Februar 2, 2013 Opozori Objavljeno Februar 2, 2013 sprednji set za obnovo http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-ZZR250-ZZR-250-1990-91-92-93-2002-front-brake-caliper-seal-repair-kit-/150989940417?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2327b3a6c1 zadnji set za obnovo http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-ZZR-250-EX250H2-91-Rear-Caliper-Piston-Seal-Kit-/180948324209?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a215c4f71 lp
smasher Objavljeno Februar 2, 2013 Opozori Objavljeno Februar 2, 2013 rabim to: http://www.motorsloop.com/images/kawasaki/01312ZZR25026.JPG ker se ej zaribalo vodilo ki je na plošči ki drži čeljust na vilci. ebay mi v glavnem ponuja to http://www.ebay.com/itm/2001-Kawasaki-Ninja-EX250-Rear-Brake-Caliper-/110909639774?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item19d2bacc5e&vxp=mtr Za obnovo pa ni problem: http://www.ebay.com/itm/160708815196?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Motor pa je: Sej javim ko dobim gumice pa zavorne ploščice upam da bo rešeno v naslednjih 10 do 14 dneh. LP
Lencdo Objavljeno Februar 3, 2013 Opozori Objavljeno Februar 3, 2013 Kje naj kupim pletene zavorne cevi po pametni ceni?
smasher Objavljeno Februar 3, 2013 Opozori Objavljeno Februar 3, 2013 PRIT (tam jih imajo na meter če se ne motim)
milosh Objavljeno Februar 3, 2013 Opozori Objavljeno Februar 3, 2013 (popravljeno) http://www.ebay.co.uk/itm/28-DAY-WARRANTY-KAWASAKI-ZZR250-ZZR-250-REAR-BRAKE-CALIPER-NICE-WORKING-OS-/180966164465?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a226c87f1 http://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-ZZR250-ZZR-250-REAR-BRAKE-CALIPER-COMPLETE-/260543504355?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3ca99a5fe3 še italijanska malo bolje ohranjena http://www.ebay.it/itm/PINZA-FRENO-ANTERIORE-FRONT-BRAKE-KAWASAKI-ZZR-250-1996-/220865754584?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item336c9ff5d8 http://www.ebay.it/itm/PINZA-FRENO-POSTERIORE-STAFFA-KAWASAKI-ZZR-250-1993-/220959018196?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item33722f0cd4 ta zadnji se mi zdi v najbolšem stanju.... lp Popravljeno Februar 3, 2013. Popravil milosh
smasher Objavljeno Februar 3, 2013 Opozori Objavljeno Februar 3, 2013 ja sej bom rešil, malo mi teži ker tega nisem šelprej reševat, pred 14 dnevi sem ravno od ciclomotori naročil sredinsko nogo za moj zzr iz tega istega motorja, če bi vedel da rabim tudi to bi imel oboje za isto poštnino. LP
hribuc Objavljeno Februar 11, 2013 Opozori Objavljeno Februar 11, 2013 Kje naj kupim pletene zavorne cevi po pametni ceni? Dobiš jih v Domžalah v Unitad-u,poglej net na EBC zavore
lmperator Objavljeno Marec 3, 2013 Opozori Objavljeno Marec 3, 2013 Ročka za zavoro je mehka in zavore zelo slabo primejo. Je zrak v zavornem sistemu ali je kaj drugega narobe? Zavorna tekočina je ravno nad min nivojem. Spustim spodaj iz čeljusti malo ven, dotočim zavorno tekočino zgoraj in "napumpam"?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se