Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

Lahko ti veliko hitreje popapca diske. Meni recimo neoriginalne nenormalno cvilijo. Se očitno splača prej po tujih forumih preverit kakšne aftermarket so na dolgi rok OK.

ja meni originalne cvilijo če se dosti po mestu vozim, npr na kakšnih potovanjih.... zato pa iščem nekakšno rešitev..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni čisto na tanko namažejo z bakreno mastjo ZADNJI del ploščic. Sem probal in je bilo nekaj časa OK. Bi bilo verjetno še sedaj vredu, če bi bila mast boj kvalitetna (premajhen delež bakra). kupil sem Louisovo mast in je bolj tako tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja meni originalne cvilijo če se dosti po mestu vozim, npr na kakšnih potovanjih.... zato pa iščem nekakšno rešitev..

Če ploščice cvilijo jim zgornji in spodnji rob malo pobrusiš pod kotom 45 stopinj in kot ti je bilo že rečeno namažez z ; bakreno,aluminijasto ali mesingasto mastjo in cvilenja nebo več.V najhujšem primeru, če se cviljenje ponavlja, izrežeš iz tanke bakrene pločevine podloško pod pločščico(podloška mora biti narejena tako, da nalega na celo površino ploščice) in jo namažeš z obeh strani in zmontiraš tako da je med barkom in ploščico bakrena pločevina po celi ploščici !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cena original ploščic je 130€ brembo pa 70...  pa tudi zaradi zaviranja če so boljše...

 

zakaj bi uničil disk?

Kako bi opisal svoj stil vožnje? Voziš hitro, bremzaš pozno in močno? Če si bolj umirjen voznik, ne kupuj kakšnih super-duper-racing ploščic.

 

Disk s preveč športnimi ploščicami dejansko lahko hitreje obrabiš, saj takšne ploščice za normalno delovanje potrebujejo višje temperature, ki pa jih v prometu normalni vozniki ne dosegamo.

 

Lahko ti veliko hitreje popapca diske. Meni recimo neoriginalne nenormalno cvilijo. Se očitno splača prej po tujih forumih preverit kakšne aftermarket so na dolgi rok OK.

To pa najbrž zato, ker jih ne utečeš pravilno...  Poleg tega je veliko različnih 'neoriginalnih' in dvomim, da ti prav vse 'neoriginalne' nenormalno cvilijo.

 

Treba je vedeti, da hudo športne ploščice zavirajo bolje šele, ko so diski in ploščice pošteno ogreti - torej pri lagodni vožnji prvo sekundo, morda pa tudi dve ali tri še ne bo želenega zaviralnega efekta...

 

 

Vsem skupaj predlagam nekaj branja - 'Bed-In theory, definition and procedures'.

 

 

   D.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako bi opisal svoj stil vožnje? Voziš hitro, bremzaš pozno in močno? Če si bolj umirjen voznik, ne kupuj kakšnih super-duper-racing ploščic.

 

Disk s preveč športnimi ploščicami dejansko lahko hitreje obrabiš, saj takšne ploščice za normalno delovanje potrebujejo višje temperature, ki pa jih v prometu normalni vozniki ne dosegamo.

 

To pa najbrž zato, ker jih ne utečeš pravilno...  Poleg tega je veliko različnih 'neoriginalnih' in dvomim, da ti prav vse 'neoriginalne' nenormalno cvilijo.

 

Treba je vedeti, da hudo športne ploščice zavirajo bolje šele, ko so diski in ploščice pošteno ogreti - torej pri lagodni vožnji prvo sekundo, morda pa tudi dve ali tri še ne bo želenega zaviralnega efekta...

 

 

Vsem skupaj predlagam nekaj branja - 'Bed-In theory, definition and procedures'.

 

 

   D.

stil vožnje je normalen, brez močnega zaviranja, večinoma potovanja... torej katere ploščice mi predlagaš? original, brembo, katero drugo firmo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stil vožnje je normalen, brez močnega zaviranja, večinoma potovanja... torej katere ploščice mi predlagaš? original, brembo, katero drugo firmo?

Bolj kot na znamko je treba gledati na namembnost ploščice, saj skoraj vsak proizvajalec ponuja cel nabor zmesi zavornih materialov - od 'navadnih' cestnih preko pol-dirkalnih do čisto dirkalnih ploščic.

 

Konkretno si o Brembotovih zmeseh lahko več prebereš na tem naslovu (snemi PDF dokument). Za tvoj motor Brembo sicer priporoča 'CC' (Carbon Ceramic) zmes (spredaj) in 'SP' zadaj.

 

 

  D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

To pa najbrž zato, ker jih ne utečeš pravilno...  Poleg tega je veliko različnih 'neoriginalnih' in dvomim, da ti prav vse 'neoriginalne' nenormalno cvilijo.

 

 

 

Vsem skupaj predlagam nekaj branja - 'Bed-In theory, definition and procedures'.

 

 

   D.

 

Noup... ne vse. Konkretno Lucasove. Drugače pa dober link.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stil vožnje je normalen, brez močnega zaviranja, večinoma potovanja... torej katere ploščice mi predlagaš? original, brembo, katero drugo firmo?

Res te nerazumem, voziš BMW-eja in šparaš na ploščicah en par stane bruto z ddv-ejem 70€ prevoziš z njimi 50K kil.+ in diski ti bodo zdržali gar. 150K kil ++ pa ne pozabi en (1) prednji original nov disk stane 360€ !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res te nerazumem, voziš BMW-eja in šparaš na ploščicah en par stane bruto z ddv-ejem 70€ prevoziš z njimi 50K kil.+ in diski ti bodo zdržali gar. 150K kil ++ pa ne pozabi en (1) prednji original nov disk stane 360€ !

Dva para original ploščic staneta 160€ z popustom nekje 140... z njimi sem prevozil 30.000km... za brembo ploščice dam 70€ z njimi bom videl kako bo zato pa sprašujem... original diski so brembotovi in če ne kupiš pri bmw-ju in daš kot praviš 360€ za enega lahko kupiš oba iz italije brembotova za 175€ če smo že pri tem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dva para original ploščic staneta 160€ z popustom nekje 140... z njimi sem prevozil 30.000km... za brembo ploščice dam 70€ z njimi bom videl kako bo zato pa sprašujem... original diski so brembotovi in če ne kupiš pri bmw-ju in daš kot praviš 360€ za enega lahko kupiš oba iz italije brembotova za 175€ če smo že pri tem....

Original diski NISO Brembovi vsaj moji NE so original BMW-ejevi, za original ploščice sem dal pri Valentinčiči (en par 2 kom) 70 € dva para 140€ in danes so mogoče dražje samo za 2 procenta za kolikor se je ddv povišal.Jaz sem si jih kupil za rezervo z originalnimi sem do danes prevozil 42K kil. in bodo zdržale sigurno 50K kil + saj imajo še več kot 2mm materijala !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original diski NISO Brembovi vsaj moji NE so original BMW-ejevi, za original ploščice sem dal pri Valentinčiči (en par 2 kom) 70 € dva para 140€ in danes so mogoče dražje samo za 2 procenta za kolikor se je ddv povišal.Jaz sem si jih kupil za rezervo z originalnimi sem do danes prevozil 42K kil. in bodo zdržale sigurno 50K kil + saj imajo še več kot 2mm materijala !

Moji diski imajo brembotov znak... bmw k1200gt ima še brembotove čeljusti.. no pri selmarju mb so 4komadi 160€ z popustom 140€ kar je polovico dražje od brembotovih, obstajajo pa tudi cenejše varjante seveda tudi po manj kot 50€ za 4kose.... bom videl kako se bo odneslo... hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moji diski imajo brembotov znak... bmw k1200gt ima še brembotove čeljusti.. no pri selmarju mb so 4komadi 160€ z popustom 140€ kar je polovico dražje od brembotovih, obstajajo pa tudi cenejše varjante seveda tudi po manj kot 50€ za 4kose.... bom videl kako se bo odneslo... hvala za odgovore

ma qurac je, da navadni ljudje ne mormo vedet kaj je kaj. Za brembo ne vem, za Nissin pa lahko recem da obstajajo trije komercialni tipi ploscic. modre-organske, zlate-sintrane in origijal Honda zapakirane v vrecko, s pobakrenim kovinskim delom. razlicne so barve zavornih oblog in diletacijske zareze. razlicn je filing. Pa so vse Nissin.

morda je pri brembo/bmw drugace, lahko pa so tud oni zmenjeni da Brembo ploscic z originalno zmesjo nima v prosti prodaji.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Katero čistilo (sprej) priporočate za zavore?

Vprašanje je kaj bi rad očistil !

Prah - spereš z vodo pod majnšim pritiskom ne s kircherjem,da nepoškoduješ gumi manšet na kleščah diskov!

Zavorno tekočino -samo z vročo vodo ( vse dele;klešča,batke,gumice,zavorni cilinder itd)

Vse drugo -pa z spreyem za zavore (oljni madeži,šmir od umazanih prstov itd.)

Ps: dokler ni bilo spreya za čiščenje zavor smo uporabljali gorilni špirit !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupil Yamalube spraj, pa pošrical diske in zavore so spet tiho. :)

ne se hecat z takimi...resno...se je že dogajal, da so ljudje mazal naležno stran ploščic z bakreno mastjo. 

Drugač pa pomoje brezveze komplicirat-jst cleanerje ponavad kupujem v evotonu, kar pač majo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupil Yamalube spraj, pa pošrical diske in zavore so spet tiho. :)

Če bi rad da so zavore tiho demontiraj ploščice zgornji in spodnji rob zavorne ploščice malo pobrusi pod kotom 45 stop. ni po železnem delu ploščice zgoraj spodaj in tam kjer nalegajo batki ali klešča(enobatna) namažeš z bakreno mastjo lepo natanko,mast je lahko tudi mesingasta ali aluminijasta !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sem že napisal, da so zdaj tiho? :eek:

Pa ne bom jaz nič preveč šraufal, je mopek redno servisiran in v garanciji. O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sem že napisal, da so zdaj tiho? :eek:

Pa ne bom jaz nič preveč šraufal, je mopek redno servisiran in v garanciji. O:-)

Nepretiravaj na servisu tega sploh nenaredijo,garancija tu nima nikakršnega pomena,šprical pa boš lahko vsakih par dni !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sem že napisal, da so zdaj tiho? :eek:

Pa ne bom jaz nič preveč šraufal, je mopek redno servisiran in v garanciji. O:-)

jaoooo .... nisem vedu da se tko imenuje tud čistilo zavor. Sem mislu da se zajeb..avaš-pa da si reku reku sprej za ketno. Se oprašiščujem :)

Skratka-glavn da primejo, pa da so nehale cvilit.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Bremzer, šprical že, ne pa šraufal.

@trojan69, se zgodi, vsi včasih kaj spregledamo. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lahko zavorne bate na čeljusti očistim tako, da okoli pošpricam z wd-40? Ven jih ne bi dajal. Moram pa zato, ker ne popustijo več, ko zaviraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko zavorne bate na čeljusti očistim tako, da okoli pošpricam z wd-40? Ven jih ne bi dajal. Moram pa zato, ker ne popustijo več, ko zaviraš.

WD-40 je slab za tesnila v čeljusti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!