Jure Objavljeno April 25, 2014 Opozori Objavljeno April 25, 2014 Seveda, dobiš v vsaki avto trgovini za par eur.
k0ci Objavljeno April 25, 2014 Opozori Objavljeno April 25, 2014 Kaj potem bi moral z namenskim čistilom za zavore? kurilno olje, petrolej, nafta.....če ne škoduje o-ringom na verigi, tudi gumicam v čeljustih ne more
Bremzer Objavljeno April 25, 2014 Opozori Objavljeno April 25, 2014 Kaj potem bi moral z namenskim čistilom za zavore? To se SPLOH nesme z ničemer špricat razen z čistilom za zavore ta pa nebo pripomogel,da ti nebi blokiral batek ! Vzemi ven eno ploščico z zavorno ročico malo porineš batek ven (pazi nepreveč ) nat snami zaščitno (prašno tesnilo) batek lepo z finim vodobrusnim papirjem očisti namaži batek z ATE mastjo ali silikonsko,če nimaš nobene od teh masti lahko ga namažeš tudi samo z zavorno tekočino batek porineš dokonca nazaj v klešča to ponovi parkrat tako,da bo batek lepo tekel montiraj nazaj prašno tesnilo in ko si gotov speri SAMO Z čistilom za zavore ali z ŠPIRITOM NIKAKOR NE Z kakim agresivnim topilom kot je;nafta,petrolej,kerozin,benzin VD-40,čistilni benzin itd.itd.Tako narediš z vsemi ostalimi batki ! VSA TOPILA;KI SO AGRESIVNA NA GUMO SE PRI POPRAVILH ZAVOR "NESMEJO" UPORABLJAT ! ! ! ! Pips in trojan69 2
Whitee Objavljeno April 26, 2014 Opozori Objavljeno April 26, 2014 Bom z zobno ščetko poizkusil očistit batek, ker ne vem če imam doma vodobrusni papir.
Whitee Objavljeno April 26, 2014 Opozori Objavljeno April 26, 2014 Odlocil sem se, da sedaj ko sem ze pri tem delu, da bom naredil temeljito. Tako da sedaj je vprasanje ali lahko kupim kaksna univerzalna oljna in prasna tesnila (pac isto mero), ali moram kupiti za tocno dolocen motor?
ton Objavljeno April 29, 2014 Opozori Objavljeno April 29, 2014 Odlocil sem se, da sedaj ko sem ze pri tem delu, da bom naredil temeljito. Tako da sedaj je vprasanje ali lahko kupim kaksna univerzalna oljna in prasna tesnila (pac isto mero), ali moram kupiti za tocno dolocen motor? Kupiti moraš gumice za točno določen motor/model (tudi letnik je pomemben), saj se premer gumic lahko razlikuje in ti ne bo sedla v ležišče. Univerzalna tesnila boš težko dobil. Sicer imaš na ebayu veliko ponudbo.
gebre Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 (popravljeno) Če komu tresejo diski, ki niso bili direktno udarjeni (nesreča) naj si pogleda spodnja dva videa...meni je tole prišparalo 300€ za nove diske Mogoče pri prvem videu ne bi šel potem ravno mazat tega z WD40, samo za opozorilo Popravljeno Maj 14, 2014. Popravil gebre trojan69 in Bostjan L 2
DAMI34 Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 (popravljeno) Chapter 16: STOPPING DISTANCE When admiring a new car, no one ever asks the owner how well its stops....just how well does it goes Many drivers, drive in a false belief that if the car in front suddenly started braking, they would react and brake and end up stopped the same distance apart. The total stopping distance of a vehicle is made up of 4 components. Human Perception Time Human Reaction Time Vehicle Reaction Time Vehicle Braking Capability The human perception time; is how long the driver takes to see the hazard, and the brain realize it is a hazard requiring an immediate reaction. This perception time can be as long as ¼ to ½ a second. Once the brain realizes danger, the human reaction time is how long the body takes to move the foot from accelerator to brake pedal. Again this reaction time can vary from ¼ - ¾ of a second. These first 2 components of stopping distance are human factors and as such can be effected by tiredness, alcohol, fatigue and concentration levels. A perception and reaction time of 3 or 4 seconds is possible. 4 seconds at 100 km/hr means the car travels 110 metres before the brakes are applied. Once the brake pedal is applied there is the vehicles reaction time which depends on the brake pedal free-play, hydraulic properties of the brake fluid and working order of the braking system. This is why the tailgating car usually cannot stop, when the brake light came on in the car in front, this driver had already completed the perception, human and vehicle reaction periods. The following driver was perhaps 1 second to late in applying the brakes. At 100km/hr the car required 28 metres further to stop. The last factor than determines the total stopping distance is the cars braking capability which depends on factors such as; the type of braking system, brake pad material, brake alignment, tyre pressures, tyre tread and grip, vehicle weight, suspension system, the co-efficient of friction of the road surface, wind speed, slope of road, surface smoothness the braking technique applied by the driver. Worth noting is that from 50 to 100 kph the braking distance of a car will increase from 10 metres to 40 metres. When you double the speed of a car braking distance quadruples. This is based on the laws of physics. When a car is moving it has kinetic energy, ½mv2. When the velocity doubles the kinetic energy quadruples. The braking capability does not increase when driving faster, there are no reserves of friction. As such in any vehicle when your speed doubles braking distance is four times larger. BRAKING DISTANCE FROM 100 km/hr (real world testing) The table below lists the BRAKING DISTANCE of various cars from 100 km/h. These cars were tested at different locations on different days. Be careful comparing results as test results can vary depending on many factors including the road surface, how the speed was measured (as various cars have differing speedometer accuracies), the tyre pressures, fuel load and whether the car had only the driver or had additional passengers. MAKE/MODEL DISTANCE (m) SOURCE Alfa MITO 37.61 Motor Magazine (Aust) Alfa Giulietta QV 37.80 Motor Magazine (Aust) Audi A5 Sportsback 37.62 Motor Magazine (Aust) BMW 123D Hatch 37.95 Motor Magazine (Aust) BMW 330D Coupe 36.63 Motor Magazine (Aust) Chrysler 300C 38.72 Motor Magazine (Aust) Holden VE Commodore SV6 39.86 Motor Magazine (Aust) HSV GXP 37.76 Motor Magazine (Aust) HSV GTS (WP tuned - 2011) 38.31 Motor Magazine (Aust) Nissan GTR (R35 - 2011) 32.75 Motor Magazine (Aust) Porsche 911 Turbo S (2011) 39.62 Motor Magazine (Aust) Renault Megane RS250 36.34 Motor Magazine (Aust) Renault RS Clio 200 36.43 Motor Magazine (Aust) Subaru Impreza WRX 37.38 Motor Magazine (Aust) Suzuki Alto 43.56 Motor Magazine (Aust) W Golf GTD 37.58 Motor Magazine (Aust) VW Golf R 39.57 Motor Magazine (Aust) VW Golf GTI 39.36 Motor Magazine (Aust) Volvo C30 TS 39.05 Motor Magazine (Aust) BRAKING & STOPPING DISTANCE CHART (government data) This is a chart issued by a transport department. It shows reaction distance, braking distance and total stopping distance in a convenient diagram. However the devil is most definetly in detail. This diagram suggests 60 metres of braking distance will be required by a car at 100 km/h. Resulting in a total stopping distance of 88 metres. There are many of these diagrams issued around the world and most tend to have a total stopping distance at 100 km/h within the range of 80 metres to 94 metres. Real world testing data (see above table) suggests a modern car only requires a braking distance of less than 40 metres. Now it is conceded that "worst-case scenarios" need to be considered as we all don't drive sportscars. However I suggest many government diagrams are at best "out-of-date" and at worst "exaggerated". Keep in mind any exaggeration is magnified in the government charts as the speeds increase. Torej, če prav razumem, če povečaš maso, se spremeni tudi naslednja formula in s tem podaljša zavorna pot: When a car is moving it has kinetic energy, ½mv2. When the velocity doubles the kinetic energy quadruples. The braking capability does not increase when driving faster, there are no reserves of friction. As such in any vehicle when your speed doubles braking distance is four times larger. Popravljeno Julij 2, 2014. Popravil DAMI34
ciciban Objavljeno Julij 2, 2014 Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Nekak tako. Čeprav če gledaš čez matematiko je zanimiv še to, da se ti z večanjem teže povečuje trenje. Se pravi, da teža v okvirih normalne vožnje in dobrih zavor nima takšnega vpliva kot hitrost. V praksi je pa malo drugače. Povečanje mase preko mej močno podaljša zavorno pot. Lep primer je majhen avto in preveč naložena prikolica. DAMI34 in stuhec 2
thumper Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Nehite s temi enacbami ze tko mam pouno glavo faxa. Zmenmo se in gremo prakticno sprobat! abčutki so itak bažanski spet kompliciraš, ampak ker mi ne verjameš: dam ti moj avto, pelji nekje kjer lahko 90km/h vozil bom samo 10m za tvojo ritjo, začni bremzat kadar hočeš, pa še vedno bom prej ustavil kot ti, oziroma se ti ne bom zabil v rit. veš da nikoli ne bi na polno bremzal , če imam motorista za sabo ..pa makar voz bmflo ... in na to mojo podzavest me ne boš lovil... finta je v različnih postopkih zaviranja pri testih ko prierjajo avto in motor... avto bild je res - se mi zdi da l.2007 - opravil vzporedni test zaviranja med ford mondeo 1.8 ter hondo cbr 600rr abs kot motor s takrat najboljšimi zavorami v svoji klasi .. razlika je bila nekih 8 m v prid avtu .. zdaj pa pridemo do naše finte od kje taka razlika in to še v prid avtu ! merili so dejansko samo čisto zavorno pot od 100 - 0 km/h ... meritev se opravlja z merilci hitrosti na senzorje montirane na vozilo in ne z gps kjer pride do odstopanj .. povezava med vozilo in fotocelicami na črti , ki je označevala začetek zaviranja ... postopek zaviranja pa se je opravljal tako , da ob črti voznik pritisne hkrati zavoro na polno - se vklopi abs - in sklopko -- na ta način so dobili dejansko enakopravno primerjavo ob istem protokolu zaviranja ... avto in motor sta bila obuta v serijske gume iz trgovine - prva vgradnja ..o tem kakšna je sama kvaliteta gum na vozilih niso polemizirali a so prav lepo povedali , da bi se razdalje močno skrajšala z drugimi gumami na motorju ... e isto so pa napisali tudi za avto ... ker je pri motorju na zadnjem kolesu samo 10-15% zavorne sile je v praksi zaviranje kombinirano tudi s prestavljanjem navzdol kar pripomore k krajši zavorni poti zaradi drugačnega posedanja vzetenja ter s tem tudi drugačne razporeditve teže .. no isto so napisali tudi za avto ... dejansko na cesti pa je stanje tako : motor - kombinacija boljših gum od serijske vgradnje , prestavljanja navzdol , izboljšanega delovanja abs od takrat do sedaj ter večja koncentracija voznika motorja verjetno pripomore h krajši zavorni poti .. avto - pri povprečnih voznikih današnjega časa - abs je potuha ...in neznanje zaviranja z abs še bolj ... ljudje nimajo pomja kako zavira abs ... mislijo , da imajo maksimalno zavorno silo ko jih začne žgečkati po podplatih .. ob prepočasnem stisku pedala se pomoč pri zaviranju v sili ne vklopi in tako dobimo nekje med 15 in 20% manjšo zavorno silo na suhem ter do 50 ali celo 60% manjšo zavorno silo na spolzkem ob vkopljenem abs-u zaradi premajhnega pritiska na sam zavorni pedal .. ko se abs vklopi deluje pulzno - zavore spustijo in spet primejo .. vozilo dejansko zavira samo tedaj ko ima abs tisti pulz za izlopljeno do ponovne blokade kolesa ko abs spet popusti zavorno silo in je zaviranja veliiiiko manj ... če iz tega z vašimi formulami zavorne sile in 50% zmanjšano izvorno silo na pedalu potegnete ven izračun pridete do dejanskega stanja na cestah ... zato in z vštetimi mobiteli , sendviči , pijačami ter pogovarjanjem s sopotnikom ter zijanjem za okoliškii znamenitostmi je vedno več naletov od zadaj pri zaviranju v sili - nemalokrat se v avto spredaj zaleti drug avto , ki ima na testih mnogo krajšo zavorno pot.. tolk od mene ... stuhec 1
Ervin93 Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 (popravljeno) Seveda da se vozilo zaleti v spredaj vozečega kljib boljšim zavoram če pa jih ne zna pravilno uporabt. Nekatere vidš da ležijo kot krave not in ni šans da s polno močjo užgejo po bremzi oziroma imajo ob rahlem pritisku že nogo čist iztegnjeno. Thumper če si slučajno to že ti omenu, pomen da nism prebral tega dolgega romana v celoti Popravljeno Julij 3, 2014. Popravil Ervin93
BenX Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 ce je vse skupaj na ravnici se nekak, kaj pa ce se vse dogaja ze v rahlem ovinu? da ne govorimo o morebitnem sodru, luknjah, zalivkah ali drugih vsakodnevnih pogojih? motor lahko od avta po moje boljse zavira bolj kot ne samo v "laboratorijskih" pogojih. v realnih pogojih bo avto v 90% stal prej. na motorju mora samo ena guma (za trnutek) izgubit oprijem in vemo kaj sledi. avto bodo razni ESP-ji se dolgo drzali v liniji. ce pa v avtu sledi neka na pol slepa babica, ki ne ve kje je bremza in kje kuplunga, pa je to seveda spet druga stvar. in pa se to, ne vozite vsi CBRk ali sportakov! stuhec 1
DAMI34 Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Sj tut vsi avtomobili ne ustavljajo kot porshe. Še vedno trdim, povprečen moped ima nekoliko krajšo zavorno razdaljo kot povprečen avto (suh normalen asvalt, ravna linija), ko se pa hitrosti povečajo preko 120km/h je pa moped veliko bolj v prednosti, ker se takrat začnejo avtomobilom pregrevati zavore. stuhec 1
NX650 Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 ce je vse skupaj na ravnici se nekak, kaj pa ce se vse dogaja ze v rahlem ovinu? da ne govorimo o morebitnem sodru, luknjah, zalivkah ali drugih vsakodnevnih pogojih? motor lahko od avta po moje boljse zavira bolj kot ne samo v "laboratorijskih" pogojih. v realnih pogojih bo avto v 90% stal prej. na motorju mora samo ena guma (za trnutek) izgubit oprijem in vemo kaj sledi. avto bodo razni ESP-ji se dolgo drzali v liniji. ce pa v avtu sledi neka na pol slepa babica, ki ne ve kje je bremza in kje kuplunga, pa je to seveda spet druga stvar. in pa se to, ne vozite vsi CBRk ali sportakov! Se strinjam, včasih te kaj preseneti kar ne moreš predvidevat... scenarijev je malo morje.. in tudi te ki so najbolj pametni zna kdaj zajebat kdaj.. Pri sportakih so zavore in trakcija prednjega kolesa vseeno precej drugače.. ni primerljivo s kakim turerjem
hajoktejn Objavljeno Julij 3, 2014 Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Se strinjam, včasih te kaj preseneti kar ne moreš predvidevat... scenarijev je malo morje.. in tudi te ki so najbolj pametni zna kdaj zajebat kdaj.. Pri sportakih so zavore in trakcija prednjega kolesa vseeno precej drugače.. ni primerljivo s kakim turerjem http://www.fizioterapija-bersnak.si/?trakcija,31 to je bl posledica nebremzanja pol?
Jure Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 Eno vprašanje.. Ve kdo kje se da v Sloveniji kupit ATE Super Blue zavorno tekočino?
TBoxer Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 Euroton http://www.euroton.si/avtodeli/ate-zavorna-tekocina-super-blue-racing-1l-p-47319.aspx Jure 1
miha9977 Objavljeno Marec 12, 2016 Opozori Objavljeno Marec 12, 2016 Imam težavo, na očetovem mopedu(disk zavore). zadnič sem hotu motor po dovgem času zalavfat in takoj ko sem prijev za krmilo sem poskusu zavore in ročka je šla do konca, Uglavnem premza sploh nič ne prime.Sem že poskušal prezračevati, čez sistem spuščati novo zavorno tekočino ampak ni uspeha.poskušu sem jo tudi spravljati že od odspodaj gor s pumpico ampak sploh negre.Čene druga bom uzel čeljust dol in spravu vn batka ter spihu in očistil. Ima kdo kako rešitev?
Laudis Objavljeno Julij 6, 2016 Opozori Objavljeno Julij 6, 2016 pozdravljeni na CBR letnik 2005 imam težavo z zavorami. ko ročko "normalno" stisneš, deluje ok. če ročko stiskaš čisto počasi, pa gre več kot 1cm bolj k balanci. zavore sicer primejo, ampak ni to tako kot bi moralo biti. morda kakšna ideja kaj bi to lahko bilo? -zavorno tekočino sem menjal, sistem je odzračen na vse možne načine, klasično s pumpanjem, z brizgo od spodaj navzgor na obeh čeljustih, mehurčkov enostavno ni in sem skoraj prepričan da ni napaka v tem. - zavorne cevi so pletene, (HEL-ove), in so zagotovo nepoškodovane - čeljusti in batki so očiščeni in se nič ne zatikajo ter lepo tečejo - zavorne ploščice so EBC HH - sintrirane, vendar sem opazil da so malce neenakomerno obrabljene (spodnja stran malenkost bolj) kje še sploh naj iščem težavo..? hvala, lp
Ciko86 Objavljeno Julij 6, 2016 Opozori Objavljeno Julij 6, 2016 v zavorni pumpi,kjer tesnila narahlo prepuscajo.. thumper in Laudis 2
Laudis Objavljeno Julij 6, 2016 Opozori Objavljeno Julij 6, 2016 hvala za odgovor, vendar sklepam da če bi bila poškodovana/obrabljena tesnila v master cilindru bi ročka ob močnejšem stisku in da bi jo tako držal počasi "spuščala".? kar pa se ne dogaja... tudi če jo držim pol ure stisnjeno zavora prime normalno. ?? samo ob pčasnem, rahlem stisku ročice, gre ročka veliko bolj k balanci kot je normalno, vendar vseeno ne do balance.. no bom vseeno poskusil z obnovitvijo cilindra ; )
Ciko86 Objavljeno Julij 6, 2016 Opozori Objavljeno Julij 6, 2016 js sem na mojemu tudi sumil zavorno pumpo,menjal cevi isto od hel menjal diske ploscice in sem ze razmisljal da bi tudi obnovil cilinder,ker recimo na relaciji 20 km se je odaljenost zavorne rocke 5x spremenila..zacorno olje sem menjal najmanj 6x v dveh letih in na koncu po celi zimi ko so barki malo zarustali sem jih malo pobrusil itd,ko sem razstavil zav celjusti pa je bilo notri polno usedlin..sestavil brez menjave tesnil itd zavora deluje odlicno ...js sem imel vec priblemov na 1x tako da tocnega razloga nisem ugotovil
Gost Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 On 7/3/2014 at 3:09 AM, thumper said: ob prepočasnem stisku pedala se pomoč pri zaviranju v sili ne vklopi in tako dobimo nekje med 15 in 20% manjšo zavorno silo na suhem ter do 50 ali celo 60% manjšo zavorno silo na spolzkem ob vkopljenem abs-u zaradi premajhnega pritiska na sam zavorni pedal .. Ko na hitro in polno pritisneš zavoro se avto posede spredaj in tudi zadaj. Takrat zavira močneje, ker močneje zavira zadnji del. Pri počasnem dodajanju pritiska na zavoro se avto postavi pokonci na sprednja kolesam, zadnji konec se dvigne in zadnji zato ne zavirajo optimalno.
Borutt Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 pred 33 minutami, twom pravi: Ko na hitro in polno pritisneš zavoro se avto posede spredaj in tudi zadaj. Takrat zavira močneje, ker močneje zavira zadnji del. Pri počasnem dodajanju pritiska na zavoro se avto postavi pokonci na sprednja kolesam, zadnji konec se dvigne in zadnji zato ne zavirajo optimalno. Nekako tako, vendar ne ravno tako. Pri močnem zaviranju zavirajo vse zavore, tako spredaj, kot zadaj (hiter in močan pritisk na zavorni pedal ustvari dovolj moči, da zavorna tekočina pritisne na zadnje zavore). Pri nežnem zaviranju delujejo samo prednje zavore, saj so bližje in so vodi zavor krajši, zaradi česar je manj izgub pri stiskanju zavorne tekočine. Zato pa imajo nekatera vozila povsem rjaste zadnje diske. Je pa sedaj tako, da so vozila napolnjena z vso mogočo tehnologijo, zaradi česar so tudi zadnji diski lepo sijoči. Kmet2, Bmflar, Cletus in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se