Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Priporočene objave

Objavljeno

ma nisem siguren, da je prou tako, namrec avti imajo za zadnje bremze en regulator visine, ki dozira jakost zadnjih bremz glede na visino avta zadaj. torej: bolj mocno kukr bremzas, vec se avto postavlja na prednja kolesa, manj bremzajo zadnja. ce zavirajo zadnja kolesa tako mocno kukr prednja, dobis priblizno tak rezultat, kukr da pri motorju bremzas zelo malo spredaj in dooosti prevec  zadaj: bocno drsenje.

in borutt, dolzina zavornih cevi nima z jakostjo zaviranja bistvene veze. mogoce izgube, pa deformacija cevi, samo to je zanemarljivo.

Objavljeno

Optimum zaviranja za nas navadne smrtnike je ko se sproži ABS. Zato na Vranskem učijo, da je hitro, energično in do konca najhitrejša pot, do optimalnega zaviranja. Vse ostalo je izguba časa. Prenos teže naprej niti ne igra tako velike vloge.

Objavljeno

če je prekratka razdalja do ovire, ne pomaga nič ...

brihtol sm piu :P

 

Objavljeno

Vsako ustavljanje v sili - je posledica nepričakovanega in takrat se različno odzovemo. Teorija je pa teorija. In takrat je pomembno, da imaš dovolj varnostne razdalje vse ostalo je lomljenje motorja.

Scarabeo

Objavljeno
Ob Wednesday, November 15, 2006 at 9:09, gnoj pravi:

 

Ja, motiš se! :grim

 

Vsi sodobni avtomobili in motocikli imajo zavore dimenzionirane tako, da lahko sila zaviranja koles preseže silo trenja med kolesi in podlago. Takrat kolesa zdrsnejo (vključi se ABS,...). Še večji diski in še učinkovitejše zavore torej ne pomagajo. Zaviranje je torej omejeno s silo trenja.

Poleg sile trenja pa je pri zaviranju pomembna še geometrija vozila. Dolga vozila z nizkim težiščem (npr. avtomobili) lahko pri zaviranju izkoristijo vso silo trenja, visoka in kratka pa ne, ker jih sila zaviranja lahko prekucne. In motocikli so (vsaj tisti z dobrimi gumami na dobri podlagi) tak primer. Pri močnem zaviranju sprednje kolo ne zdrsne, ampak se začne zadnje dvigovati.

Ker motor pa to naredi ?  Da se prekucne

 

Objavljeno
pred 7 minutami, stuhec pravi:

Ker motor pa to naredi ?  Da se prekucne

 

ce pravilno in v pravem trenutku poskocis, skoraj vsak....

Objavljeno
pred 52 minutami, BRANE pravi:

ce pravilno in v pravem trenutku poskocis, skoraj vsak....

To ne velja,  da nočeš,  sam bremza prva 

Objavljeno
pred 1 uro, BRANE pravi:

ma nisem siguren, da je prou tako, namrec avti imajo za zadnje bremze en regulator visine, ki dozira jakost zadnjih bremz glede na visino avta zadaj. torej: bolj mocno kukr bremzas, vec se avto postavlja na prednja kolesa, manj bremzajo zadnja. ce zavirajo zadnja kolesa tako mocno kukr prednja, dobis priblizno tak rezultat, kukr da pri motorju bremzas zelo malo spredaj in dooosti prevec  zadaj: bocno drsenje.

in borutt, dolzina zavornih cevi nima z jakostjo zaviranja bistvene veze. mogoce izgube, pa deformacija cevi, samo to je zanemarljivo.

Blokiranje zadnjih koles se omili ali odpravi z omejevalnikom zavorne sile ali s krmilnikom zavorne sile. In eden od teh je krmilnik zavorne sile v odvisnosti od obremenitve (ne od višine). 

Tista dolžina cevi in jakost posamezne zavore glede na os sta krivi za rjaste zadnje diske. Božanje zavornega pedala je bolj segrevanje prednjih diskov in nežno zaviranje brez nekega ogrevanja zadnjih zavor. 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, stuhec pravi:

Ker motor pa to naredi ?  Da se prekucne

 

Vpraši Sergiota...

Aja, najdeš ga SB Izola....

Upam, da bo kmalu spet na mopedu.

 

Popravljeno . Popravil C eagle
Objavljeno (popravljeno)

Saj se ni prekucnil, samo na prvo kolo ga je dvignilo.

Če besedo "prekucnil" razumem tako, da se je obrnil okoli (preval).

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno

Njegovo dokončno prekucnenje je ustavla voznica s polžjo vožnjo:twak:,

Tako da se je njegov preval končal v zadnjem delu avtomobila ..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Potem on lahko dost pove o zavorni poti; )

Kak motor pa je mel ?

Objavljeno

Morda pa bi lahko Borutt kaj povedal o tej zavorni poti?

Objavljeno
pred 2 minutami, KARMEN1 pravi:

Morda pa bi lahko Borutt kaj povedal o tej zavorni poti?

Samo na zs :lol1:.

Objavljeno

Poleg ABS je še dobro meti EBD pa BAS. Pol pa ustavi kr hitro.

 

Večina motorjev pa ob pravilnem zaviranju na polno ne bo šlo na prednje kolo. Prej guma zdrsne, če ni ABS-a. Razen športnih raket. Tisti so pa svoja kategorija problemov že v štartu....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 29 minutami, Borutt pravi:

Samo na zs :lol1:.

Prosim :cool:

Objavljeno
pred 2 urami, KARMEN1 pravi:

Prosim :cool:

Saj sploh ne vem, kateri Serđio je v postelji :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Končno nekaj ne veš, hvalabogu :whistle:

Lahko pa zvem :jezik:.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 urami, Borutt pravi:

Saj sploh ne vem, kateri Serđio je v postelji :P

Serđo, Tržaški Dejms bond :P kako ga ne poznaš?????

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 14 urami, Borutt pravi:

Saj sploh ne vem, kateri Serđio je v postelji :P

Oblast mora vedeti vse !!!! :klicaj:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 19. 8. 2016 at 20:49, Borutt pravi:

Saj sploh ne vem, kateri Serđio je v postelji :P

sj pa vem, ker sem ga danes obiskal v Izoli :ras:

zaviral je pred oviro, ki ga je izsilila, pa mu ni ratalo :cry:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 16 urami, KARMEN1 pravi:

Aja :whistle:?

Kratko zavorno pot je imel, ker se je raje naslonil na avto. :jezik:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!