BRANE Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 ma nisem siguren, da je prou tako, namrec avti imajo za zadnje bremze en regulator visine, ki dozira jakost zadnjih bremz glede na visino avta zadaj. torej: bolj mocno kukr bremzas, vec se avto postavlja na prednja kolesa, manj bremzajo zadnja. ce zavirajo zadnja kolesa tako mocno kukr prednja, dobis priblizno tak rezultat, kukr da pri motorju bremzas zelo malo spredaj in dooosti prevec zadaj: bocno drsenje. in borutt, dolzina zavornih cevi nima z jakostjo zaviranja bistvene veze. mogoce izgube, pa deformacija cevi, samo to je zanemarljivo.
ciciban Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Optimum zaviranja za nas navadne smrtnike je ko se sproži ABS. Zato na Vranskem učijo, da je hitro, energično in do konca najhitrejša pot, do optimalnega zaviranja. Vse ostalo je izguba časa. Prenos teže naprej niti ne igra tako velike vloge.
maus Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 če je prekratka razdalja do ovire, ne pomaga nič ... brihtol sm piu ukica, DAMI34, ciciban in 1 other 4
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Vsako ustavljanje v sili - je posledica nepričakovanega in takrat se različno odzovemo. Teorija je pa teorija. In takrat je pomembno, da imaš dovolj varnostne razdalje vse ostalo je lomljenje motorja. Scarabeo stuhec, maus, ciciban in 2 others 5
stuhec Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Ob Wednesday, November 15, 2006 at 9:09, gnoj pravi: Ja, motiš se! :grim Vsi sodobni avtomobili in motocikli imajo zavore dimenzionirane tako, da lahko sila zaviranja koles preseže silo trenja med kolesi in podlago. Takrat kolesa zdrsnejo (vključi se ABS,...). Še večji diski in še učinkovitejše zavore torej ne pomagajo. Zaviranje je torej omejeno s silo trenja. Poleg sile trenja pa je pri zaviranju pomembna še geometrija vozila. Dolga vozila z nizkim težiščem (npr. avtomobili) lahko pri zaviranju izkoristijo vso silo trenja, visoka in kratka pa ne, ker jih sila zaviranja lahko prekucne. In motocikli so (vsaj tisti z dobrimi gumami na dobri podlagi) tak primer. Pri močnem zaviranju sprednje kolo ne zdrsne, ampak se začne zadnje dvigovati. Ker motor pa to naredi ? Da se prekucne
BRANE Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 pred 7 minutami, stuhec pravi: Ker motor pa to naredi ? Da se prekucne ce pravilno in v pravem trenutku poskocis, skoraj vsak....
stuhec Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 pred 52 minutami, BRANE pravi: ce pravilno in v pravem trenutku poskocis, skoraj vsak.... To ne velja, da nočeš, sam bremza prva
Borutt Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 pred 1 uro, BRANE pravi: ma nisem siguren, da je prou tako, namrec avti imajo za zadnje bremze en regulator visine, ki dozira jakost zadnjih bremz glede na visino avta zadaj. torej: bolj mocno kukr bremzas, vec se avto postavlja na prednja kolesa, manj bremzajo zadnja. ce zavirajo zadnja kolesa tako mocno kukr prednja, dobis priblizno tak rezultat, kukr da pri motorju bremzas zelo malo spredaj in dooosti prevec zadaj: bocno drsenje. in borutt, dolzina zavornih cevi nima z jakostjo zaviranja bistvene veze. mogoce izgube, pa deformacija cevi, samo to je zanemarljivo. Blokiranje zadnjih koles se omili ali odpravi z omejevalnikom zavorne sile ali s krmilnikom zavorne sile. In eden od teh je krmilnik zavorne sile v odvisnosti od obremenitve (ne od višine). Tista dolžina cevi in jakost posamezne zavore glede na os sta krivi za rjaste zadnje diske. Božanje zavornega pedala je bolj segrevanje prednjih diskov in nežno zaviranje brez nekega ogrevanja zadnjih zavor. DAMI34 1
C eagle Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 (popravljeno) pred eno uro, stuhec pravi: Ker motor pa to naredi ? Da se prekucne Vpraši Sergiota... Aja, najdeš ga SB Izola.... Upam, da bo kmalu spet na mopedu. Popravljeno Avgust 19, 2016. Popravil C eagle KARMEN1 1
KARMEN1 Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 (popravljeno) Saj se ni prekucnil, samo na prvo kolo ga je dvignilo. Če besedo "prekucnil" razumem tako, da se je obrnil okoli (preval). Popravljeno Avgust 19, 2016. Popravil KARMEN1 Bmflar 1
C eagle Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Njegovo dokončno prekucnenje je ustavla voznica s polžjo vožnjo, Tako da se je njegov preval končal v zadnjem delu avtomobila .. KARMEN1 in Bmflar 2
stuhec Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Potem on lahko dost pove o zavorni poti; ) Kak motor pa je mel ?
KARMEN1 Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Morda pa bi lahko Borutt kaj povedal o tej zavorni poti?
Borutt Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 pred 2 minutami, KARMEN1 pravi: Morda pa bi lahko Borutt kaj povedal o tej zavorni poti? Samo na zs .
jskrablin Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Poleg ABS je še dobro meti EBD pa BAS. Pol pa ustavi kr hitro. Večina motorjev pa ob pravilnem zaviranju na polno ne bo šlo na prednje kolo. Prej guma zdrsne, če ni ABS-a. Razen športnih raket. Tisti so pa svoja kategorija problemov že v štartu.... Kmet2, KARMEN1 in Bmflar 3
KARMEN1 Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 pred 29 minutami, Borutt pravi: Samo na zs . Prosim Bmflar 1
Popularna objava FLY Objavljeno Avgust 19, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Bostjan L, gsxf750, DAMI34 in 10 others 13
Borutt Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 pred 2 urami, KARMEN1 pravi: Prosim Saj sploh ne vem, kateri Serđio je v postelji KARMEN1 in Bmflar 2
KARMEN1 Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 Končno nekaj ne veš, hvalabogu solorider, Bmflar, Kmet2 in 1 other 4
Borutt Objavljeno Avgust 19, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2016 pred eno uro, KARMEN1 pravi: Končno nekaj ne veš, hvalabogu Lahko pa zvem . Bmflar in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno Avgust 20, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2016 pred 12 urami, Borutt pravi: Saj sploh ne vem, kateri Serđio je v postelji Serđo, Tržaški Dejms bond kako ga ne poznaš????? Bmflar, Kmet2 in C eagle 3
Bmflar Objavljeno Avgust 20, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2016 pred 14 urami, Borutt pravi: Saj sploh ne vem, kateri Serđio je v postelji Oblast mora vedeti vse !!!! Kmet2 in DAMI34 2
maus Objavljeno Avgust 20, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2016 Ob 19. 8. 2016 at 20:49, Borutt pravi: Saj sploh ne vem, kateri Serđio je v postelji sj pa vem, ker sem ga danes obiskal v Izoli zaviral je pred oviro, ki ga je izsilila, pa mu ni ratalo DAMI34, Kmet2 in KARMEN1 3
Borutt Objavljeno Avgust 20, 2016 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2016 pred 16 urami, KARMEN1 pravi: Aja ? Kratko zavorno pot je imel, ker se je raje naslonil na avto.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se