Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Priporočene objave

Objavljeno

Ne vem zakaj ampak prej se je ročica pri manjših zavornih učinkih bistveno bolj "podajala" in ni bilo tistega pravega občutka pri zaviranju. Any ideas ?

Sila trenja= koeficient trenja x sila na podlago

druge (boljše) ploščice = večji koeficient trenja

Sila na poglago je sorazmerna sili na ročico

Že že, to mi je jasno ... ampak tudi na mestu, ko učinek zaviranja ni pomemben, se je ročica prej pri enaki sili bolj podala in se jo je dalo "žvečit". Zdaj do neke mere gre potem pa se ustavi skoraj kot pribita.

Pa ne mi rečt da so Sinterjeve boljše od Ducatijevih! To pa nisem pričakoval od tebe niti pod razno! A ti je mogoče PFS škodoval al kaj? :shock:

Sicer mislim da ti ne bodo zdržale 35 kkm al pa tud! Potem boš poleg ducatijev lahko prodajal še ploščice za Sinter! :twisted:

Sam osebno tudi raje kupujem skart robo! Prednost ima roba istega proizvajalca kot je original roba potem pa so na vrsti ostale firme z imenom tiste no name pa :?

Objavljeno

Ne vem zakaj ampak prej se je ročica pri manjših zavornih učinkih bistveno bolj "podajala" in ni bilo tistega pravega občutka pri zaviranju. Any ideas ?

Sila trenja= koeficient trenja x sila na podlago

druge (boljše) ploščice = večji koeficient trenja

Sila na poglago je sorazmerna sili na ročico

Že že, to mi je jasno ... ampak tudi na mestu, ko učinek zaviranja ni pomemben, se je ročica prej pri enaki sili bolj podala in se jo je dalo "žvečit". Zdaj do neke mere gre potem pa se ustavi skoraj kot pribita.

si meu kej zraka not?
Objavljeno

Pa kakšne zavore, važno je da prime gas :wink:

Objavljeno

Ne vem zakaj ampak prej se je ročica pri manjših zavornih učinkih bistveno bolj "podajala" in ni bilo tistega pravega občutka pri zaviranju. Any ideas ?

Sila trenja= koeficient trenja x sila na podlago

druge (boljše) ploščice = večji koeficient trenja

Sila na poglago je sorazmerna sili na ročico

Že že, to mi je jasno ... ampak tudi na mestu, ko učinek zaviranja ni pomemben, se je ročica prej pri enaki sili bolj podala in se jo je dalo "žvečit". Zdaj do neke mere gre potem pa se ustavi skoraj kot pribita.

Verjetno si imel pri starih ploščicah od pregrevanja rahlo zvite (upognjene, napete...) tudi kovinske dele ploščic in je bilo treba najprej nekaj hoda, da so se "polegle".

Objavljeno

@Hanzi ... prej Brembo, zdaj Sinter (ki jih točno takšnih naredi 500.000 na leto ... predvsem za Go-Kart) ... tudi če zdržijo le pol toliko, nič hudega, saj so pol cenejše :)

@Brane ... zraka v sistemu gotovo ni bilo ... cela zadeva ni tako dramatična kot se morda zdi iz mojega pripovedaovanja, vendar se med vožnjo kar pozna, ko so vsa čutila na 120% ...

@Roman ... mogoče je bila ena izmed ploščic res zvita, ker mi je eno bistveno hitreje pobiralo kot ostale (se je kot kaže en potisni bat zataknil ali zapacal)... jaz sumim dejstvo, da je bilo v hidravličnem sistemu in predvsem pri potisnih batih veliko več olja, ki pa je seveda tudi stisljiv in same komore raztegljive ... kaj pa vem ... važno, da je zdaj spet ok :)

Objavljeno
...jaz sumim dejstvo, da je bilo v hidravličnem sistemu in predvsem pri potisnih batih veliko več olja, ki pa je seveda tudi stisljiv in same komore raztegljive...

IMHO: tale razlaga stisljive hidravlične tekočine in raztegljivih komor (cevi pa itak nisi menjal s kako s kovinskim opletom) se mi zdi precej trhlo osnovana - se mnogo bolj nagibam k Romanovi razlagi ali težavi z batom,... :roll:

Objavljeno

Sem opazu, da nekej omenjate zavorne ploščice sinter nej povem da sem bil zelo razočaran nad njimi imel sem jih namreč na Husqvarni in mi jih je požrlo po 3000 km :?: :shock:

pa nej mi en prosim razloži kako je to možno (obe ploščici sta se obrabljali enakomerno) je pa res da nikol nisem rahlo zaviral...

Objavljeno
Sem opazu, da nekej omenjate zavorne ploščice sinter nej povem da sem bil zelo razočaran nad njimi imel sem jih namreč na Husqvarni in mi jih je požrlo po 3000 km :?: :shock:

pa nej mi en prosim razloži kako je to možno (obe ploščici sta se obrabljali enakomerno) je pa res da nikol nisem rahlo zaviral...

Sinter ima več izvedb zavornih oblog - OffRoad, Touring in Racing ... ugani katere se najhitreje iztrošijo ...

Objavljeno

važno je da ustavlja, jaz pri sebi dosegam prerabo plošcic pri 2-2500 km

kje si pa nabavu sinterjeve

Objavljeno
važno je da ustavlja, jaz pri sebi dosegam prerabo plošcic pri 2-2500 km

kje si pa nabavu sinterjeve

Pri sinterju ... :)

Objavljeno

lokacija prodajalne pa je..?

si ziher da so sinter, da niso npr ICER, kot zastopana znamka za motocikle, moje so

Objavljeno
lokacija prodajalne pa je..?

si ziher da so sinter, da niso npr ICER, kot zastopana znamka za motocikle, moje so

www.sinter.si ali pa telefonski imenik na internetu tis.telekom.si ali na papirju ... a je tko težko kaj poiskati :wink:

Objavljeno

vem kje je trgovina, kjer sem sam kupil, ne internet ne imenik...mi pa ne bosta mogla povedati kje si ti nabavil zadevo

mogoče imajo v trgovini kjer si kupil ploščice za motor prav od sinterja, ker v trgovini, kjer sem kupil sam (nekje v murglah) sem dobil za svoj motor le italjanske ploščice ICER, ki jih sinter pri nas le zastopa, zato me poleg lokacije trgovine zanima še če imaš res od sinterja ali od icerja obložke

kolk se bom še mogu razpisat, da ti razložim :D :wink:

Objavljeno
vem kje je trgovina, kjer sem sam kupil, ne internet ne imenik...mi pa ne bosta mogla povedati kje si ti nabavil zadevo

mogoče imajo v trgovini kjer si kupil ploščice za motor prav od sinterja, ker v trgovini, kjer sem kupil sam (nekje v murglah) sem dobil za svoj motor le italjanske ploščice ICER, ki jih sinter pri nas le zastopa, zato me poleg lokacije trgovine zanima še če imaš res od sinterja ali od icerja obložke

kolk se bom še mogu razpisat, da ti razložim :D :wink:

aaaa ... zdaj pa štekam ... moje ploščice so original njegove (mi jih je mimogrede še malo stanjšal). Takšnih, kot jih imam jaz spredaj pa naredi cca 500.000 na leto ...

Objavljeno

koliko pa ti je stanjšal oblogo? če veš seveda

gre mogoče za isto trgovino? mislim da je tam tudi proizvodnja

cena za par je verjetno okoli 3 in pol

Objavljeno

nalite ploščice niso dobre, tude take smo probal. Dokler je bila suha je še kar dobro prijela, ko pa si motor peljal po dežju, si moral dvakrat stisnit zavoro, da so se ploščice ščistile in segrele, šele nato so prijele. Pred tem pa ni zaviralo čisto nič. Pa da ne bo kdo mislu, da sem imel zrak v sisitemu- zavore so pritiskale na disk ampak brez efekta. Še vedno pravim, da so najboljše zavore original in to prva vgradnja, vendar teh ne dobiš več kasneje.

Objavljeno
nalite ploščice niso dobre, tude take smo probal. Dokler je bila suha je še kar dobro prijela, ko pa si motor peljal po dežju, si moral dvakrat stisnit zavoro, da so se ploščice ščistile in segrele, šele nato so prijele. Pred tem pa ni zaviralo čisto nič. Pa da ne bo kdo mislu, da sem imel zrak v sisitemu- zavore so pritiskale na disk ampak brez efekta. Še vedno pravim, da so najboljše zavore original in to prva vgradnja, vendar teh ne dobiš več kasneje.

Za Triumpha dodiš iste kot prva vgradnja. So pa Nissin zavore.

Objavljeno

Ne vem za triumpha, ampak za japonce vem, da ploščice katere dajo na nov motor primejo bolje kakor ploščice kupljene kasneje pod isto šifro. O tem sem se pogovarjal tudi z raznimi mehaniki in poznajo te zadeve, vendar se ne da pomagat, tako pač je.

Objavljeno
nalite ploščice niso dobre, tude take smo probal. Dokler je bila suha je še kar dobro prijela, ko pa si motor peljal po dežju, si moral dvakrat stisnit zavoro, da so se ploščice ščistile in segrele, šele nato so prijele. Pred tem pa ni zaviralo čisto nič. Pa da ne bo kdo mislu, da sem imel zrak v sisitemu- zavore so pritiskale na disk ampak brez efekta. Še vedno pravim, da so najboljše zavore original in to prva vgradnja, vendar teh ne dobiš več kasneje.

Pa kakšne nalite ploščice ... takšne, kot jih rabim jaz za spredaj jih Sinter dela nove !!! 500.000 na leto !!! Na izbiro pa imaš tri različne zavorne materiale: Racing, Touring, Off Road ...

@D.J. Stanjšal mi jih za par desetink mm. Naredil je pa v 1 minuti brusilnim strojem, kig a ima tam za te namene. Sem pa moral tanjšat, ker so šle ploščice vpete v čeljust trdo na disk in bi ga po par km gotovo "zakuril".

Za mojo obliko ploščice (zlati brembo) obstajata dva standarda, debelejše in tanjše (razlike je cca. 1mm), za moj disk in čeljusti so kot kaže primerne tanjše.... mah ... važn da spet prime tako kot mora ... pa še mal boljš kot prej :)

Objavljeno

jp, tudi jaz mislim da sinter zadovoljivo(in predvsem ugodno) raztura v zavorah

na mopedu imam brembo čeljusti in prav tako so bile ploščice od tega "italijana" moram pa priznat da še za en kurc* niso bile vredne, slabši zavorni učinek, škripanje in razenje obeh diskov

res je, da lahko k sinterju prineseš obrabljene ploščice, na katere ti nalije zavorni material, samo s takimi pa nimam izkušenj

Hoč. si šel z motorjem do štacune in tam ocenil koliko brušenja bo potrebno; ker so bile moje tudi predebele, brusil sem jih pa sam, nisem še vedel da ti to uriktajo

Objavljeno
Hoč. si šel z motorjem do štacune in tam ocenil koliko brušenja bo potrebno; ker so bile moje tudi predebele, brusil sem jih pa sam, nisem še vedel da ti to uriktajo

Ker je bila zima in se nisem vozil z motorjem , sem odmontiral stare ploščice iz motorja, kupil nove in glede na to, da obstajata dva standarda in je imel samo debelejše na zalogi, je rekel naj pridem nazaj, če bo problem z debelino ... sem poizkušal montirat na motor ... ugotovil da bo treba tanjšat ... šel nazaj na brušenje (počakal 3 minute) ... montiral ... vse ok ...

Objavljeno

Če se na zavorah znajde mast, WD-40 ipd. kaj pomaga da se zadevo učinkovito razmasti in da zavore zopet delujejo optimalno?????? :?: :?: :?:

Sem mal wdja po nesreč gor špricnu pred prezimitvijo pa se mi zdi da zdej zavore ful slabo grabijo čeprav sem vsako zavorno ploščico in disk posebej opral z šamponom in obilo vode, zdej mi je pa idej zmankal!!! :oops: :wink:

Ciao,by Pero

Objavljeno
Če se na zavorah znajde mast, WD-40 ipd. kaj pomaga da se zadevo učinkovito razmasti in da zavore zopet delujejo optimalno?????? :?: :?: :?:

Sem mal wdja po nesreč gor špricnu pred prezimitvijo pa se mi zdi da zdej zavore ful slabo grabijo čeprav sem vsako zavorno ploščico in disk posebej opral z šamponom in obilo vode, zdej mi je pa idej zmankal!!! :oops: :wink:

Ciao,by Pero

sem v trgovini videl neke brake cleanerje v spreju. Si s tem že probal?

Objavljeno
Če se na zavorah znajde mast, WD-40 ipd. kaj pomaga

Operi z bencinom in dobro posuši.

Objavljeno
Če se na zavorah znajde mast, WD-40 ipd. kaj pomaga da se zadevo učinkovito razmasti in da zavore zopet delujejo optimalno?????? :?: :?: :?:

Sem mal wdja po nesreč gor špricnu pred prezimitvijo pa se mi zdi da zdej zavore ful slabo grabijo čeprav sem vsako zavorno ploščico in disk posebej opral z šamponom in obilo vode, zdej mi je pa idej zmankal!!! :oops: :wink:

Ciao,by Pero

brake cleaner spray - razmasti in osusi disk v enem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!