Hanzi Objavljeno Marec 10, 2003 Deli Objavljeno Marec 10, 2003 Ne vem zakaj ampak prej se je ročica pri manjših zavornih učinkih bistveno bolj "podajala" in ni bilo tistega pravega občutka pri zaviranju. Any ideas ? Sila trenja= koeficient trenja x sila na podlago druge (boljše) ploščice = večji koeficient trenja Sila na poglago je sorazmerna sili na ročico Že že, to mi je jasno ... ampak tudi na mestu, ko učinek zaviranja ni pomemben, se je ročica prej pri enaki sili bolj podala in se jo je dalo "žvečit". Zdaj do neke mere gre potem pa se ustavi skoraj kot pribita. Pa ne mi rečt da so Sinterjeve boljše od Ducatijevih! To pa nisem pričakoval od tebe niti pod razno! A ti je mogoče PFS škodoval al kaj? :shock: Sicer mislim da ti ne bodo zdržale 35 kkm al pa tud! Potem boš poleg ducatijev lahko prodajal še ploščice za Sinter! :twisted: Sam osebno tudi raje kupujem skart robo! Prednost ima roba istega proizvajalca kot je original roba potem pa so na vrsti ostale firme z imenom tiste no name pa :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BRANE Objavljeno Marec 10, 2003 Deli Objavljeno Marec 10, 2003 Ne vem zakaj ampak prej se je ročica pri manjših zavornih učinkih bistveno bolj "podajala" in ni bilo tistega pravega občutka pri zaviranju. Any ideas ? Sila trenja= koeficient trenja x sila na podlago druge (boljše) ploščice = večji koeficient trenja Sila na poglago je sorazmerna sili na ročico Že že, to mi je jasno ... ampak tudi na mestu, ko učinek zaviranja ni pomemben, se je ročica prej pri enaki sili bolj podala in se jo je dalo "žvečit". Zdaj do neke mere gre potem pa se ustavi skoraj kot pribita. si meu kej zraka not? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kocka Objavljeno Marec 10, 2003 Deli Objavljeno Marec 10, 2003 Pa kakšne zavore, važno je da prime gas :wink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Marec 10, 2003 Deli Objavljeno Marec 10, 2003 Ne vem zakaj ampak prej se je ročica pri manjših zavornih učinkih bistveno bolj "podajala" in ni bilo tistega pravega občutka pri zaviranju. Any ideas ? Sila trenja= koeficient trenja x sila na podlago druge (boljše) ploščice = večji koeficient trenja Sila na poglago je sorazmerna sili na ročico Že že, to mi je jasno ... ampak tudi na mestu, ko učinek zaviranja ni pomemben, se je ročica prej pri enaki sili bolj podala in se jo je dalo "žvečit". Zdaj do neke mere gre potem pa se ustavi skoraj kot pribita. Verjetno si imel pri starih ploščicah od pregrevanja rahlo zvite (upognjene, napete...) tudi kovinske dele ploščic in je bilo treba najprej nekaj hoda, da so se "polegle". Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Marec 10, 2003 Deli Objavljeno Marec 10, 2003 @Hanzi ... prej Brembo, zdaj Sinter (ki jih točno takšnih naredi 500.000 na leto ... predvsem za Go-Kart) ... tudi če zdržijo le pol toliko, nič hudega, saj so pol cenejše :) @Brane ... zraka v sistemu gotovo ni bilo ... cela zadeva ni tako dramatična kot se morda zdi iz mojega pripovedaovanja, vendar se med vožnjo kar pozna, ko so vsa čutila na 120% ... @Roman ... mogoče je bila ena izmed ploščic res zvita, ker mi je eno bistveno hitreje pobiralo kot ostale (se je kot kaže en potisni bat zataknil ali zapacal)... jaz sumim dejstvo, da je bilo v hidravličnem sistemu in predvsem pri potisnih batih veliko več olja, ki pa je seveda tudi stisljiv in same komore raztegljive ... kaj pa vem ... važno, da je zdaj spet ok :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
transalp Objavljeno Marec 11, 2003 Deli Objavljeno Marec 11, 2003 ...jaz sumim dejstvo, da je bilo v hidravličnem sistemu in predvsem pri potisnih batih veliko več olja, ki pa je seveda tudi stisljiv in same komore raztegljive... IMHO: tale razlaga stisljive hidravlične tekočine in raztegljivih komor (cevi pa itak nisi menjal s kako s kovinskim opletom) se mi zdi precej trhlo osnovana - se mnogo bolj nagibam k Romanovi razlagi ali težavi z batom,... :roll: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smeško Objavljeno Marec 11, 2003 Deli Objavljeno Marec 11, 2003 Sem opazu, da nekej omenjate zavorne ploščice sinter nej povem da sem bil zelo razočaran nad njimi imel sem jih namreč na Husqvarni in mi jih je požrlo po 3000 km :?: :shock: pa nej mi en prosim razloži kako je to možno (obe ploščici sta se obrabljali enakomerno) je pa res da nikol nisem rahlo zaviral... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Marec 11, 2003 Deli Objavljeno Marec 11, 2003 Sem opazu, da nekej omenjate zavorne ploščice sinter nej povem da sem bil zelo razočaran nad njimi imel sem jih namreč na Husqvarni in mi jih je požrlo po 3000 km :?: :shock: pa nej mi en prosim razloži kako je to možno (obe ploščici sta se obrabljali enakomerno) je pa res da nikol nisem rahlo zaviral... Sinter ima več izvedb zavornih oblog - OffRoad, Touring in Racing ... ugani katere se najhitreje iztrošijo ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D.J. Objavljeno Marec 12, 2003 Deli Objavljeno Marec 12, 2003 važno je da ustavlja, jaz pri sebi dosegam prerabo plošcic pri 2-2500 km kje si pa nabavu sinterjeve Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Marec 12, 2003 Deli Objavljeno Marec 12, 2003 važno je da ustavlja, jaz pri sebi dosegam prerabo plošcic pri 2-2500 km kje si pa nabavu sinterjeve Pri sinterju ... :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D.J. Objavljeno Marec 12, 2003 Deli Objavljeno Marec 12, 2003 lokacija prodajalne pa je..? si ziher da so sinter, da niso npr ICER, kot zastopana znamka za motocikle, moje so Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Marec 12, 2003 Deli Objavljeno Marec 12, 2003 lokacija prodajalne pa je..? si ziher da so sinter, da niso npr ICER, kot zastopana znamka za motocikle, moje so www.sinter.si ali pa telefonski imenik na internetu tis.telekom.si ali na papirju ... a je tko težko kaj poiskati :wink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D.J. Objavljeno Marec 12, 2003 Deli Objavljeno Marec 12, 2003 vem kje je trgovina, kjer sem sam kupil, ne internet ne imenik...mi pa ne bosta mogla povedati kje si ti nabavil zadevo mogoče imajo v trgovini kjer si kupil ploščice za motor prav od sinterja, ker v trgovini, kjer sem kupil sam (nekje v murglah) sem dobil za svoj motor le italjanske ploščice ICER, ki jih sinter pri nas le zastopa, zato me poleg lokacije trgovine zanima še če imaš res od sinterja ali od icerja obložke kolk se bom še mogu razpisat, da ti razložim :D :wink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Marec 12, 2003 Deli Objavljeno Marec 12, 2003 vem kje je trgovina, kjer sem sam kupil, ne internet ne imenik...mi pa ne bosta mogla povedati kje si ti nabavil zadevo mogoče imajo v trgovini kjer si kupil ploščice za motor prav od sinterja, ker v trgovini, kjer sem kupil sam (nekje v murglah) sem dobil za svoj motor le italjanske ploščice ICER, ki jih sinter pri nas le zastopa, zato me poleg lokacije trgovine zanima še če imaš res od sinterja ali od icerja obložke kolk se bom še mogu razpisat, da ti razložim :D :wink: aaaa ... zdaj pa štekam ... moje ploščice so original njegove (mi jih je mimogrede še malo stanjšal). Takšnih, kot jih imam jaz spredaj pa naredi cca 500.000 na leto ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D.J. Objavljeno Marec 12, 2003 Deli Objavljeno Marec 12, 2003 koliko pa ti je stanjšal oblogo? če veš seveda gre mogoče za isto trgovino? mislim da je tam tudi proizvodnja cena za par je verjetno okoli 3 in pol Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno Marec 12, 2003 Deli Objavljeno Marec 12, 2003 nalite ploščice niso dobre, tude take smo probal. Dokler je bila suha je še kar dobro prijela, ko pa si motor peljal po dežju, si moral dvakrat stisnit zavoro, da so se ploščice ščistile in segrele, šele nato so prijele. Pred tem pa ni zaviralo čisto nič. Pa da ne bo kdo mislu, da sem imel zrak v sisitemu- zavore so pritiskale na disk ampak brez efekta. Še vedno pravim, da so najboljše zavore original in to prva vgradnja, vendar teh ne dobiš več kasneje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno Marec 13, 2003 Deli Objavljeno Marec 13, 2003 nalite ploščice niso dobre, tude take smo probal. Dokler je bila suha je še kar dobro prijela, ko pa si motor peljal po dežju, si moral dvakrat stisnit zavoro, da so se ploščice ščistile in segrele, šele nato so prijele. Pred tem pa ni zaviralo čisto nič. Pa da ne bo kdo mislu, da sem imel zrak v sisitemu- zavore so pritiskale na disk ampak brez efekta. Še vedno pravim, da so najboljše zavore original in to prva vgradnja, vendar teh ne dobiš več kasneje. Za Triumpha dodiš iste kot prva vgradnja. So pa Nissin zavore. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno Marec 13, 2003 Deli Objavljeno Marec 13, 2003 Ne vem za triumpha, ampak za japonce vem, da ploščice katere dajo na nov motor primejo bolje kakor ploščice kupljene kasneje pod isto šifro. O tem sem se pogovarjal tudi z raznimi mehaniki in poznajo te zadeve, vendar se ne da pomagat, tako pač je. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Marec 13, 2003 Deli Objavljeno Marec 13, 2003 nalite ploščice niso dobre, tude take smo probal. Dokler je bila suha je še kar dobro prijela, ko pa si motor peljal po dežju, si moral dvakrat stisnit zavoro, da so se ploščice ščistile in segrele, šele nato so prijele. Pred tem pa ni zaviralo čisto nič. Pa da ne bo kdo mislu, da sem imel zrak v sisitemu- zavore so pritiskale na disk ampak brez efekta. Še vedno pravim, da so najboljše zavore original in to prva vgradnja, vendar teh ne dobiš več kasneje. Pa kakšne nalite ploščice ... takšne, kot jih rabim jaz za spredaj jih Sinter dela nove !!! 500.000 na leto !!! Na izbiro pa imaš tri različne zavorne materiale: Racing, Touring, Off Road ... @D.J. Stanjšal mi jih za par desetink mm. Naredil je pa v 1 minuti brusilnim strojem, kig a ima tam za te namene. Sem pa moral tanjšat, ker so šle ploščice vpete v čeljust trdo na disk in bi ga po par km gotovo "zakuril". Za mojo obliko ploščice (zlati brembo) obstajata dva standarda, debelejše in tanjše (razlike je cca. 1mm), za moj disk in čeljusti so kot kaže primerne tanjše.... mah ... važn da spet prime tako kot mora ... pa še mal boljš kot prej :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D.J. Objavljeno Marec 13, 2003 Deli Objavljeno Marec 13, 2003 jp, tudi jaz mislim da sinter zadovoljivo(in predvsem ugodno) raztura v zavorah na mopedu imam brembo čeljusti in prav tako so bile ploščice od tega "italijana" moram pa priznat da še za en kurc* niso bile vredne, slabši zavorni učinek, škripanje in razenje obeh diskov res je, da lahko k sinterju prineseš obrabljene ploščice, na katere ti nalije zavorni material, samo s takimi pa nimam izkušenj Hoč. si šel z motorjem do štacune in tam ocenil koliko brušenja bo potrebno; ker so bile moje tudi predebele, brusil sem jih pa sam, nisem še vedel da ti to uriktajo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Marec 13, 2003 Deli Objavljeno Marec 13, 2003 Hoč. si šel z motorjem do štacune in tam ocenil koliko brušenja bo potrebno; ker so bile moje tudi predebele, brusil sem jih pa sam, nisem še vedel da ti to uriktajo Ker je bila zima in se nisem vozil z motorjem , sem odmontiral stare ploščice iz motorja, kupil nove in glede na to, da obstajata dva standarda in je imel samo debelejše na zalogi, je rekel naj pridem nazaj, če bo problem z debelino ... sem poizkušal montirat na motor ... ugotovil da bo treba tanjšat ... šel nazaj na brušenje (počakal 3 minute) ... montiral ... vse ok ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Marec 13, 2003 Deli Objavljeno Marec 13, 2003 Če se na zavorah znajde mast, WD-40 ipd. kaj pomaga da se zadevo učinkovito razmasti in da zavore zopet delujejo optimalno?????? :?: :?: :?: Sem mal wdja po nesreč gor špricnu pred prezimitvijo pa se mi zdi da zdej zavore ful slabo grabijo čeprav sem vsako zavorno ploščico in disk posebej opral z šamponom in obilo vode, zdej mi je pa idej zmankal!!! :oops: :wink: Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miki Objavljeno Marec 14, 2003 Deli Objavljeno Marec 14, 2003 Če se na zavorah znajde mast, WD-40 ipd. kaj pomaga da se zadevo učinkovito razmasti in da zavore zopet delujejo optimalno?????? :?: :?: :?: Sem mal wdja po nesreč gor špricnu pred prezimitvijo pa se mi zdi da zdej zavore ful slabo grabijo čeprav sem vsako zavorno ploščico in disk posebej opral z šamponom in obilo vode, zdej mi je pa idej zmankal!!! :oops: :wink: Ciao,by Pero sem v trgovini videl neke brake cleanerje v spreju. Si s tem že probal? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno Marec 14, 2003 Deli Objavljeno Marec 14, 2003 Če se na zavorah znajde mast, WD-40 ipd. kaj pomaga Operi z bencinom in dobro posuši. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Marec 14, 2003 Deli Objavljeno Marec 14, 2003 Če se na zavorah znajde mast, WD-40 ipd. kaj pomaga da se zadevo učinkovito razmasti in da zavore zopet delujejo optimalno?????? :?: :?: :?: Sem mal wdja po nesreč gor špricnu pred prezimitvijo pa se mi zdi da zdej zavore ful slabo grabijo čeprav sem vsako zavorno ploščico in disk posebej opral z šamponom in obilo vode, zdej mi je pa idej zmankal!!! :oops: :wink: Ciao,by Pero brake cleaner spray - razmasti in osusi disk v enem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se