D.J. Objavljeno Marec 14, 2003 Deli Objavljeno Marec 14, 2003 od motula je malo dražji, poišči kako cenejšo varjanto in ne zamenjaj z electric parts cleaner, kar mi je enkrat ponujal nek prodajalec Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Marec 14, 2003 Deli Objavljeno Marec 14, 2003 A ob tem se razmastijo tudi ploščice!!!?? :?: Ja bom z veseljem probal zadevo in poročal če je kej bolš, sej zdej na polno bremzam pa se kar peljem, peljem,peljem,.......... Caio,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Marec 14, 2003 Deli Objavljeno Marec 14, 2003 A ob tem se razmastijo tudi ploščice!!!?? :?: Ja bom z veseljem probal zadevo in poročal če je kej bolš, sej zdej na polno bremzam pa se kar peljem, peljem,peljem,.......... Caio,by Pero hmm....... po pravici povedano,enkrat so se ploscice tudi razmastile...vseeno bi ti priporocal,da zamenjas ploscice; ker ce so napojene z WD-40..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Marec 14, 2003 Deli Objavljeno Marec 14, 2003 Ice-Sam še tole!! Kaj pa če disk spucam in pol namesto drage :!: zamenjave ploščic probam zavore mal pregret z dolgotrajnim bremzanjem!A bi loh da delci WD-ja izparijo! :?: Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Marec 15, 2003 Deli Objavljeno Marec 15, 2003 Dons na polno zabremzal pr mal čez 100km/h ene 5x in loh z veseljem potrdim, da se je moč zavor povrnila v prvotno stanje!!Mal segreješ zadevo in res vsa mast izpari!!! :idea: :roll: :D :x :shock: :D Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno Marec 15, 2003 Deli Objavljeno Marec 15, 2003 Na zadevah kot so zavore, ki so lahko v določenih trenutkih usodne če ne delujejo dobro in pravilno, vas prosim vse, ki dajete na motorje razne nalite ali kake čudne variante oblog, da se nehate s tem igrat. Pero, ne ga sekat. Če so se ploščice napojile masti, jih raje zamenjaj za nove. Mogoče sedaj po suhem prime, kaj pa ko bo deževalo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Marec 15, 2003 Deli Objavljeno Marec 15, 2003 Sej se ne igramo!!! :twisted: Zadeva je čist vredu in tako bo tudi ostalo!Pa še na mokrem se sploh ne potrebuje takega zavornega učinka kot na suhem saj drugače guma hitro zdrsne, torej predvsem previdnost!!!! :cry: 8) :D Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
burgy Objavljeno Marec 16, 2003 Deli Objavljeno Marec 16, 2003 nalite ploščice niso dobre, tude take smo probal. Dokler je bila suha je še kar dobro prijela, ko pa si motor peljal po dežju, si moral dvakrat stisnit zavoro, da so se ploščice ščistile in segrele, šele nato so prijele. Pred tem pa ni zaviralo čisto nič. Pa da ne bo kdo mislu, da sem imel zrak v sisitemu- zavore so pritiskale na disk ampak brez efekta. Še vedno pravim, da so najboljše zavore original in to prva vgradnja, vendar teh ne dobiš več kasneje. In zakaj naj bi po tvojem prišlo do tega? Kaj ti ne dajo isti material na tiste, ki jih kupiš cele pri njih in na tiste, ki jih nalijejo? Kaj pa, če je bil spodnji del ploščic rahlo zvit...samo potem verjetno tudi v suhem ne bi prijelo :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
burgy Objavljeno Marec 16, 2003 Deli Objavljeno Marec 16, 2003 lokacija prodajalne pa je..? si ziher da so sinter, da niso npr ICER, kot zastopana znamka za motocikle, moje so Kolega je prejšnji teden tudi nabavil pri njih, in sicer prav tako dobil znamko ICER. In to za tako ceno, da lahko kupi tri pare namesto enega na servisu (brez dela). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Marec 16, 2003 Deli Objavljeno Marec 16, 2003 Icer so čist vredi za svoj denar sam morš pa mal gledat da ti diskov ne požrejo k drgač se tista razlika v ceni parv hitr iznič!!! :D :wink: caio,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno Marec 16, 2003 Deli Objavljeno Marec 16, 2003 Dosti stvari zna povedat tudi naš racer Igor Jerman in prav z njim sem se pogovarjal o tej temi. O materialih za zavorne ploščice bi lahko pisali v neskončnost, je pa ena pomembna stvar in to je torni koeficient. To je v bistvu realna meritev glede na vrsto materiala iz katerega je disk in vrsto materiala iz katerega je potem narejena zavorna ploščica. Tudi z g. Sinterjem sva že rekla nekaj stvari o teh zadevah, on pa dela zdaj na čisto novih zavorah, ki so narejene iz keramike in imajo dvakrat boljši zavorni učinek kakor te ki jih sedaj uporabljamo. Težava je edino v temu, da je keramika lahko porozna in tam lahko disk poči. Te zavore so že testirali na R1 pa se je razletel disk, tako da je problem v sami izdelavi. Kar se pa tiče zavor za prvo vgradnjo, je tako da so prav namenoma boljše kakor kasneje zaradi raznih testiranj, kasneje pa tako ni več pomembno za tovarne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D.J. Objavljeno Marec 21, 2003 Deli Objavljeno Marec 21, 2003 ne vem zakaj so potem meni original prva vgradnja brembo ploščice žrle disk, škripale in slabo zavirale...vseh naštetih problemov pa sem se rešil z nakupom ICER-jevih, le malenkost hitreje se tanjšajo, verjetno imam le srečo?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Marec 23, 2003 Deli Objavljeno Marec 23, 2003 Ja tudi jaz uporabljam Icer ploščice in ugotavljam da jih kar hitro požira!No fino bodo pa pač vsake dve leti nove!!! :D :D Ciao,by Pero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrej Objavljeno April 13, 2003 Deli Objavljeno April 13, 2003 Na malo starejšem BMW K100 imamo naslednji problem: ročica zavore prime šele po približno 1,5 cm "lufta". Kaj bi lahko bilo vzrok? Zavorna tekočina pravkar zamenjana, napeljava prezračena. Zavorni cilinder? Andrej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elektronik Objavljeno April 14, 2003 Deli Objavljeno April 14, 2003 Na malo starejšem BMW K100 imamo naslednji problem: ročica zavore prime šele po približno 1,5 cm "lufta". Kaj bi lahko bilo vzrok? Zavorna tekočina pravkar zamenjana, napeljava prezračena. Zavorni cilinder? Andrej Če je zvit disk, odrine ploščico, kar se odraža v luftu. Predvidevam, da je disk v redu, zato bi iskal napako na cilindru ob ročici. Potrebno je razstaviti cilinder, potem se hitro vidi kaj mu je. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TiCkO Objavljeno Maj 28, 2004 Deli Objavljeno Maj 28, 2004 zanima me kaj narediti, ko ti po zamenjavi disk ploščic zavore zoprno cvilijo :? :xx: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bojč Objavljeno Maj 28, 2004 Deli Objavljeno Maj 28, 2004 Najprej tapoceni ploščice ki si jih zdej notr dau vn vrzi, pol pa originalne montiraj pa bo v redu. P.S. : Če pa (slučajno) so originalne, jih pa reklamiraj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vojč Objavljeno Maj 28, 2004 Deli Objavljeno Maj 28, 2004 Disk poskušaj malo z "glos" papirjem očistiti (parkrat potegneš) , mogoče tudi ploščice! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ižanc Objavljeno Maj 28, 2004 Deli Objavljeno Maj 28, 2004 Lep pozdrav! Na spoj med zavorno ploščico in zavornim batkom prilepi košček alu folije in problem bi moral biti rešen. Kako to izvedeš si lahko ogledaš tudi na naslednji net strani Ducatisuite kjer je prikazana menjava zavornih ploščic obenem pa ima tema tudi naslov HOW TO KILL BRAKE NOISE na kar se nanaša tudi tvoje vprašanje. Ižanc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
peco Objavljeno Maj 28, 2004 Deli Objavljeno Maj 28, 2004 Včasih to cviljenje tudi popusti po parih močnejših zaviranjih. B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BlazS Objavljeno Maj 28, 2004 Deli Objavljeno Maj 28, 2004 Uporabi bakreno pasto. Dobis jo recimo v tubi v Gama centru v BTC-ju. Bakreno pasto naneses na zavorne ploscice in problem je resen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 28, 2004 Deli Objavljeno Maj 28, 2004 ahem, na "zunanji" strani oz. na strani nasproti tisti, ki se dotika diska. hrbet zavorne ploscice, ki lezi na batkih v celjusti. ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
frankie Objavljeno Avgust 12, 2004 Deli Objavljeno Avgust 12, 2004 1) Kaj pa je treba nardit, če hočš zamenjat ploščice brez da bi jih pobrusil, da padejo not? Kako razširit čeljust? 2) Mam opleteno cev, dobre ploščice, in novo dot 5.1 tekočino do vrha in se mi po močnih zaviranjih :grim ful podalša hod ročice in sila na ročico: a ni opletena cev lih namenjena proti takim situacijam?? :blink: Ko se ohladi (1min) je OK... :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Avgust 13, 2004 Deli Objavljeno Avgust 13, 2004 1) Kaj pa je treba nardit, če hočš zamenjat ploščice brez da bi jih pobrusil, da padejo not? Kako razširit čeljust? 2) Mam opleteno cev, dobre ploščice, in novo dot 5.1 tekočino do vrha in se mi po močnih zaviranjih :grim ful podalša hod ročice in sila na ročico: a ni opletena cev lih namenjena proti takim situacijam?? :blink: Ko se ohladi (1min) je OK... :? 1) Batke je treba potisnit nazaj. Če ne gre z roko (pri meni je šlo), potrebuješ orodje za to: 2) To zveni, kot da bi tvoja DOT 5.1 tekočina vsebovala dosti vlage... Kako bi do tega lahko prišlo pri novi tekočini, pa ne vem... :hmm: D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Avgust 13, 2004 Deli Objavljeno Avgust 13, 2004 Upam da si dobro odzračil. :hmm: Pa 5.1 je eno bolj specialno olje in pri nepravilni uporabi lahko deluje še slabše kot pa "običajno". Mogoče bi probal še z DOT 4. Se mi zdi dovolj kvalitetno za vsakodnevno uporabo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se