Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

od motula je malo dražji, poišči kako cenejšo varjanto in ne zamenjaj z electric parts cleaner, kar mi je enkrat ponujal nek prodajalec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ob tem se razmastijo tudi ploščice!!!?? :?:

Ja bom z veseljem probal zadevo in poročal če je kej bolš, sej zdej na polno bremzam pa se kar peljem, peljem,peljem,..........

Caio,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ob tem se razmastijo tudi ploščice!!!?? :?:  

Ja bom z veseljem probal zadevo in poročal če je kej bolš, sej zdej na polno bremzam pa se kar peljem, peljem,peljem,..........

Caio,by Pero

hmm....... po pravici povedano,enkrat so se ploscice tudi razmastile...vseeno bi ti priporocal,da zamenjas ploscice; ker ce so napojene z WD-40.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice-Sam še tole!!

Kaj pa če disk spucam in pol namesto drage :!: zamenjave ploščic probam zavore mal pregret z dolgotrajnim bremzanjem!A bi loh da delci WD-ja izparijo! :?:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons na polno zabremzal pr mal čez 100km/h ene 5x in loh z veseljem potrdim, da se je moč zavor povrnila v prvotno stanje!!Mal segreješ zadevo in res vsa mast izpari!!! :idea: :roll: :D :x :shock: :D

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zadevah kot so zavore, ki so lahko v določenih trenutkih usodne če ne delujejo dobro in pravilno, vas prosim vse, ki dajete na motorje razne nalite ali kake čudne variante oblog, da se nehate s tem igrat. Pero, ne ga sekat. Če so se ploščice napojile masti, jih raje zamenjaj za nove. Mogoče sedaj po suhem prime, kaj pa ko bo deževalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej se ne igramo!!! :twisted:

Zadeva je čist vredu in tako bo tudi ostalo!Pa še na mokrem se sploh ne potrebuje takega zavornega učinka kot na suhem saj drugače guma hitro zdrsne, torej predvsem previdnost!!!! :cry: 8) :D

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nalite ploščice niso dobre, tude take smo probal. Dokler je bila suha je še kar dobro prijela, ko pa si motor peljal po dežju, si moral dvakrat stisnit zavoro, da so se ploščice ščistile in segrele, šele nato so prijele. Pred tem pa ni zaviralo čisto nič. Pa da ne bo kdo mislu, da sem imel zrak v sisitemu- zavore so pritiskale na disk ampak brez efekta. Še vedno pravim, da so najboljše zavore original in to prva vgradnja, vendar teh ne dobiš več kasneje.

In zakaj naj bi po tvojem prišlo do tega?

Kaj ti ne dajo isti material na tiste, ki jih kupiš cele pri njih in na tiste, ki jih nalijejo? Kaj pa, če je bil spodnji del ploščic rahlo zvit...samo potem verjetno tudi v suhem ne bi prijelo :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lokacija prodajalne pa je..?

si ziher da so sinter, da niso npr ICER, kot zastopana znamka za motocikle, moje so

Kolega je prejšnji teden tudi nabavil pri njih, in sicer prav tako dobil znamko ICER. In to za tako ceno, da lahko kupi tri pare namesto enega na servisu (brez dela).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Icer so čist vredi za svoj denar sam morš pa mal gledat da ti diskov ne požrejo k drgač se tista razlika v ceni parv hitr iznič!!! :D :wink:

caio,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dosti stvari zna povedat tudi naš racer Igor Jerman in prav z njim sem se pogovarjal o tej temi. O materialih za zavorne ploščice bi lahko pisali v neskončnost, je pa ena pomembna stvar in to je torni koeficient. To je v bistvu realna meritev glede na vrsto materiala iz katerega je disk in vrsto materiala iz katerega je potem narejena zavorna ploščica. Tudi z g. Sinterjem sva že rekla nekaj stvari o teh zadevah, on pa dela zdaj na čisto novih zavorah, ki so narejene iz keramike in imajo dvakrat boljši zavorni učinek kakor te ki jih sedaj uporabljamo. Težava je edino v temu, da je keramika lahko porozna in tam lahko disk poči. Te zavore so že testirali na R1 pa se je razletel disk, tako da je problem v sami izdelavi. Kar se pa tiče zavor za prvo vgradnjo, je tako da so prav namenoma boljše kakor kasneje zaradi raznih testiranj, kasneje pa tako ni več pomembno za tovarne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem zakaj so potem meni original prva vgradnja brembo ploščice žrle disk, škripale in slabo zavirale...vseh naštetih problemov pa sem se rešil z nakupom ICER-jevih, le malenkost hitreje se tanjšajo, verjetno imam le srečo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tudi jaz uporabljam Icer ploščice in ugotavljam da jih kar hitro požira!No fino bodo pa pač vsake dve leti nove!!! :D :D

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Na malo starejšem BMW K100 imamo naslednji problem: ročica zavore prime šele po približno 1,5 cm "lufta". Kaj bi lahko bilo vzrok? Zavorna tekočina pravkar zamenjana, napeljava prezračena. Zavorni cilinder?

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na malo starejšem BMW K100 imamo naslednji problem: ročica zavore prime šele po približno 1,5 cm "lufta". Kaj bi lahko bilo vzrok? Zavorna tekočina pravkar zamenjana, napeljava prezračena. Zavorni cilinder?

Andrej

Če je zvit disk, odrine ploščico, kar se odraža v luftu. Predvidevam, da je disk v redu, zato bi iskal napako na cilindru ob ročici. Potrebno je razstaviti cilinder, potem se hitro vidi kaj mu je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Najprej tapoceni ploščice ki si jih zdej notr dau vn vrzi, pol pa originalne montiraj pa bo v redu.

P.S. : Če pa (slučajno) so originalne, jih pa reklamiraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Na spoj med zavorno ploščico in zavornim batkom prilepi košček alu folije in problem bi moral biti rešen. Kako to izvedeš si lahko ogledaš tudi na naslednji net strani Ducatisuite kjer je prikazana menjava zavornih ploščic obenem pa ima tema tudi naslov HOW TO KILL BRAKE NOISE na kar se nanaša tudi tvoje vprašanje.

Ižanc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabi bakreno pasto. Dobis jo recimo v tubi v Gama centru v BTC-ju. Bakreno pasto naneses na zavorne ploscice in problem je resen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahem, na "zunanji" strani oz. na strani nasproti tisti, ki se dotika diska. hrbet zavorne ploscice, ki lezi na batkih v celjusti. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

1) Kaj pa je treba nardit, če hočš zamenjat ploščice brez da bi jih pobrusil, da padejo not? Kako razširit čeljust?

2) Mam opleteno cev, dobre ploščice, in novo dot 5.1 tekočino do vrha in se mi po močnih zaviranjih :grim ful podalša hod ročice in sila na ročico: a ni opletena cev lih namenjena proti takim situacijam?? :blink: Ko se ohladi (1min) je OK... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1) Kaj pa je treba nardit, če hočš zamenjat ploščice brez da bi jih pobrusil, da padejo not? Kako razširit čeljust?

2) Mam opleteno cev, dobre ploščice, in novo dot 5.1 tekočino do vrha in se mi po močnih zaviranjih :grim  ful podalša hod ročice in sila na ročico: a ni opletena cev lih namenjena proti takim situacijam?? :blink:  Ko se ohladi (1min) je OK...  :?

1) Batke je treba potisnit nazaj. Če ne gre z roko (pri meni je šlo), potrebuješ orodje za to:

10003993.JPG

2) To zveni, kot da bi tvoja DOT 5.1 tekočina vsebovala dosti vlage... Kako bi do tega lahko prišlo pri novi tekočini, pa ne vem... :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da si dobro odzračil. :hmm:

Pa 5.1 je eno bolj specialno olje in pri nepravilni uporabi lahko deluje še slabše kot pa "običajno".

Mogoče bi probal še z DOT 4. Se mi zdi dovolj kvalitetno za vsakodnevno uporabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!