frankie Objavljeno Avgust 13, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2004 Serviser mi je priporoču to olje, pa tut to se mi zgodi sm če se res trudim. Na cesti se mi to ne more zgodit. Vseen en čudn filing <_< Za batke narazen dat pa je možnost z papagajkami, ali pa odvit ventil za prezračevanje, nanj pritisnit prst (da gre olje ven, zrak pa ostane zunaj) in batke kar z roko potisnit nazaj. Ta druga možnost je sumljiva- pomoje gre zrak not "no problem at all" :huh: Hvala za nasvete, mogoče pride še kašn :)
frankie Objavljeno Avgust 25, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2004 Evo zdej pa spet rabm nasvet <_< Na SM mi je poču disk, ne cel, sam na robu. Čeljust je plavajoča dvobatna, disk navaden orginal. Nakup orginala ni šans :BUA: , motor ma 20tkm. Verjetno plavajoč na plavajočo čeljust ne pride u poštev? U usakem primeru bi dal debelejšega. Kje to kej nabavlate? Pa seveda če ma do kazga viška(ne nujno novega), se priporočam. Hvala! P.S. Da se poveča hod in sila na ročico je pogosto ob hard uporabi, tko da tisto u prejšnem postu - se dogaja :doze:
elektronik Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 (popravljeno) Nekateri Guzziji imajo integralni zavorni sistem - s pritiskom na nožni pedal zavira zadnji disk in en sprednji disk, s pritiskom na ročico na balanci zavira drugi sprednji disk. Kakšne so prednosti in slabosti tega sistema? Zadeva zgleda enostavna, možno jo je izvesti na vseh motorjih s tremi diski. Kakšno je razmerje zaviranja med sprednjim in zadnjim kolesom ob uporabi samo nožne zavore? P.S. Na sliki piše da je tehnična revolucija, slika je že precej stara :) Popravljeno Februar 15, 2005. Popravil elektronik
Leteči Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 Sorry ampak tale sistem men ni logičen popolnoma nič. Zakaj na ročici grabi le en sprednji disk :? :? :? in zakaj ni sistem ko zaviraš zadaj in bremza tudi spredaj ravno obrnjen Mam na svoji Hondici CBS pa dela super, za tole pa nisem ravno prepričan da bi hotel peljat LP Leteči
elektronik Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 zakaj ni sistem ko zaviraš zadaj in bremza tudi spredaj ravno obrnjen Verjetno zato, da nikoli ne zavira samo zadnje kolo, saj zadnje kolo hitreje blokira. Kako dela CBS?
Leteči Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 CBS.... ko zaviraš spredaj zavira tudi zadnja zavora. JA samo če že palamudim v kakih kriznih situacijah z zavoro se ponavadi zanašam na zadnjo in nimam prav nobene želje da mi sprednja tudi grabi. LP Leteči
misty Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 ker imam v zavornem sistemu najverjetneje zrak (ročica je čudno stisljiva), pa tudi samo olje je že staro, ga nameravam zamenjati na specifikacijah za motor mi piše DOT 4 , kot sem pa slišal pa naj bi biu uredu (oz. glede na to da sm občasno na pisti še boljši) DOT 5.1 važno da ne mešam z DOT 5 torej, to je vse na kar moram pazit, ali je kaj razlike (opazne) tudi od firme do firme (motul, motorex, ...) (moderatorji, če je iskalnik našel kaj konkretnega, jaz pa ne opazil se opravičujem)
Ice Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 brand name je, kolikor je meni znano in sem sprobal, nepomembno - vsaj za cestno uporabo. sem mesal ze castrolovo in petrolovo DOT 4 olje in originalno suzuki DOT 4 in lucas DOT 5.1 in sem se vedno ziv. tudi nobenih problemov ne imel nikoli. trenutno je cisto lucasovo 5.1 olje noter.
misty Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 sicer imam namen uporabljati motor občasno tudi na pisti, ampak po drugi strani ne bom delal take omake iz olj kot ti :P sekiranje glede izbire je torej odveč :D
frankie Objavljeno Julij 24, 2005 Opozori Objavljeno Julij 24, 2005 Se vam kdaj pregrejejo zavore z v redu ploščicami, tekočino in diskom? Se vam je ročica podala do balance-fading? Kako ste rešli? Men se npr po "stoppieih" 80-0 kmh... Js nevem kaj bi lah še naredu...Tekočina 5.1, disk braking, brembo 4batna in navadna 13mm pumpa, opletena zavorna cev...aja, ne pušča nikjer... prezračeno tut seveda, trikrat. Zrak nevem kje bi se ustavil... Ktm supermoto
ICE_MAN Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 Kako bi zmanjsal hod rocice? Nimam moznosti nastavitve le te. Motor je nov tako da so ploscice se ok (niso se zelo zrabljene) in tudi disk je ok (ni zrabljen). Moti me velik prazni hod na zacetku.
mrki Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Moti me velik prazni hod na zacetku. ← Mene tudi, pa še nisem pogruntal rešitve. LP
D.J. Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Del ročke, ki pritiska na ogumljeni del na rezervarčku bi moral biti sestavljen iz vijaka in varovalne matice, s katerim nastavljaš zavorno silo glede na oddaljenost ročke ne smeš pa nastavit na nič lufta v ročki, ker se s širjenjem olja med bremzanjem zna zgodit, da ti blokira kolo dokler se olje ne ohladi na ročki mora bit minimalno nekaj mm zares praznega lufta in ne tistega, ko ročka že bremza ampak slabo so pač take bremze in če v sili dobr primejo, je vse v redu
Lowrenc Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Jst sm pa na svojmu GPZ-ju letnik 95 to zimo menjou diske, ploščice, lajtnge(opledene) pa tut tekočino sevede. Vse je vredu antliftan in od začetka je blo vse ql(za moj okus). Zdej po dobrih 10k km pa se mi začenja pojavlat ista pi******a kot je bla prej!! Prvo polovico stiska prednje zavore se ne zgodi skoraj nič :? ! A ima še kdo GPZ-ja in ga vprašam, če je to normalno, d je prednja bremza taka ko je pr men? Hvala lepa!
frankie Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Ploščice maš ponucane. ko boš dal nove bo dost bolš. Kaj pa za moj zgoraj opisani problem svetujete, ste pogruntali...
simonsi Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 @speed-freek Prezrači sistem. @frankie Zgleda, da se ti ploščice ne ujamejo z diskom.
Ice Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 @ frankie: fading lahko nastane zaradi vec faktorjev, skoraj vedno je pogoj (pre)vroca zavorna tekocina. mozno da ploscice premocno nalagajo na disk, disk se greje, s tem tudi zavorna celjust in posledicno tekocina. lahko da je sistem (kolicina zavorne tekocine) premajhno dimenzioniran za obremenitve kot jih izvajas. vecja posodica za zavorno tekocino in/ali vecja pumpa (13 mm je nekam "malo" za cestno uporabo) bi lahko odpravila problem. samo tako na daljavo izvajati diagnostiko ni resitev. zadricaj se do kaksnega struckota, da ti pregleda sistem in komponente. kot si napisal imas braking disk, 4 batno celjust in samo 13 mm pumpo. najbrz se motim, vendar bi jaz najprej pri pumpi zacel iskati resitev. HMF. :)
Moto32 Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 @ frankie: fading lahko nastane zaradi vec faktorjev, skoraj vedno je pogoj (pre)vroca zavorna tekocina. mozno da ploscice premocno nalagajo na disk, disk se greje, s tem tudi zavorna celjust in posledicno tekocina. lahko da je sistem (kolicina zavorne tekocine) premajhno dimenzioniran za obremenitve kot jih izvajas. vecja posodica za zavorno tekocino in/ali vecja pumpa (13 mm je nekam "malo" za cestno uporabo) bi lahko odpravila problem. samo tako na daljavo izvajati diagnostiko ni resitev. zadricaj se do kaksnega struckota, da ti pregleda sistem in komponente. kot si napisal imas braking disk, 4 batno celjust in samo 13 mm pumpo. najbrz se motim, vendar bi jaz najprej pri pumpi zacel iskati resitev. HMF. :) ← To ne bo drzalo .) Pregrevanja zavornega olja ne bi odpravila niti 5l velika posoda,ker olje v zavornem sistemu ne kroži. Bolj verjetno je,da je v sistemu kaj zraka ali pa je olje že preveč nasičeno z vodo (kot vemo,zavorno olje zelo rado absorbira vlago). Vsekakor pa za take primere res velja,da je najbolje obiskat kakega stručkota :D Z zavorami se res ni za zajebavat :closedeyes:
Ice Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 res da tekocina ne krozi, vendar z vecjim volumnom je tudi potrebno vec energije za doseganje enake temperature. in tukaj se pozna vsak ccm. :)
Lowrenc Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Ej Simonsi, ploščice imajo 10k km!! In niso skor še nč znucane!! Bom probou z menjavo tekočine(čeprou mi ni lih logično!!!-pazi- 10k km... ) , ko foter in mati prideta iz Romunije <_<
Moto32 Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 res da tekocina ne krozi, vendar z vecjim volumnom je tudi potrebno vec energije za doseganje enake temperature. in tukaj se pozna vsak ccm. :) ← Drži. Sam v tem primeru (pri zavorah) pa ne. Zavorne cevke imajo namreč veliko premajhen presek,da bi se vroče olje iz zavornega cilindra dvignilo do rezervoarja. Le-ta naj bi bil tako velik,da pokrije razliko volumna v zavornem sistemu med povsem novimi in povsem izrabljenimi ploščicami.
simonsi Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Ej Simonsi, ploščice imajo 10k km!! In niso skor še nč znucane!! Bom probou z menjavo tekočine(čeprou mi ni lih logično!!!-pazi- 10k km... ) , ko foter in mati prideta iz Romunije <_< ← Sej ploščic nisem nič šinfal :hmm: Zamenjaj tekočino ali pa samo prezrači pa bi mogl bit. Moj motor že mal leta dajejo, pa je treba občasno prezračit zavore, ko se ročka začne ugrezat.
Ice Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Drži. Sam v tem primeru (pri zavorah) pa ne. Zavorne cevke imajo namreč veliko premajhen presek,da bi se vroče olje iz zavornega cilindra dvignilo do rezervoarja. Le-ta naj bi bil tako velik,da pokrije razliko volumna v zavornem sistemu med povsem novimi in povsem izrabljenimi ploščicami. ← sva ze ugotovila da tekocina ne krozi. .) se vedno lahko preko molekularne konvekcije toplota prihaja do posode na krmilu. ali mislis, da se toplota kopici samo v celjustih?
simonsi Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Tistih par stopinj gor ali dol. Se mi zdi zanemarljivo.
Moto32 Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 sva ze ugotovila da tekocina ne krozi. .) se vedno lahko preko molekularne konvekcije toplota prihaja do posode na krmilu. ali mislis, da se toplota kopici samo v celjustih? ← Tista toplota,ki pride od čeljusti do posode na krmilu je zanemarljiva. Prav zato trdim,da večja posoda ne bi odpravila težav s pregrevanjem (uparjanjem) olja. Sicer pa,če v sistemu ni zraka,je edina verjetna rešitev menjava zavorne tekočine.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se