Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

Serviser mi je priporoču to olje, pa tut to se mi zgodi sm če se res trudim. Na cesti se mi to ne more zgodit. Vseen en čudn filing <_<

Za batke narazen dat pa je možnost z papagajkami, ali pa odvit ventil za prezračevanje, nanj pritisnit prst (da gre olje ven, zrak pa ostane zunaj) in batke kar z roko potisnit nazaj. Ta druga možnost je sumljiva- pomoje gre zrak not "no problem at all" :huh:

Hvala za nasvete, mogoče pride še kašn :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo zdej pa spet rabm nasvet <_<

Na SM mi je poču disk, ne cel, sam na robu.

Čeljust je plavajoča dvobatna, disk navaden orginal.

Nakup orginala ni šans :BUA: , motor ma 20tkm.

Verjetno plavajoč na plavajočo čeljust ne pride u poštev? U usakem primeru bi dal debelejšega. Kje to kej nabavlate? Pa seveda če ma do kazga viška(ne nujno novega), se priporočam.

Hvala!

P.S. Da se poveča hod in sila na ročico je pogosto ob hard uporabi, tko da tisto u prejšnem postu - se dogaja :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Nekateri Guzziji imajo integralni zavorni sistem - s pritiskom na nožni pedal zavira zadnji disk in en sprednji disk, s pritiskom na ročico na balanci zavira drugi sprednji disk.

Kakšne so prednosti in slabosti tega sistema?

Zadeva zgleda enostavna, možno jo je izvesti na vseh motorjih s tremi diski. Kakšno je razmerje zaviranja med sprednjim in zadnjim kolesom ob uporabi samo nožne zavore?

P.S.

Na sliki piše da je tehnična revolucija, slika je že precej stara :)

post-654-1108499994_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil elektronik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorry ampak tale sistem men ni logičen popolnoma nič. Zakaj na ročici grabi le en sprednji disk :? :? :? in zakaj ni sistem ko zaviraš zadaj in bremza tudi spredaj ravno obrnjen

Mam na svoji Hondici CBS pa dela super, za tole pa nisem ravno prepričan da bi hotel peljat

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj ni sistem ko zaviraš zadaj in bremza tudi spredaj ravno obrnjen

Verjetno zato, da nikoli ne zavira samo zadnje kolo, saj zadnje kolo hitreje blokira.

Kako dela CBS?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBS.... ko zaviraš spredaj zavira tudi zadnja zavora.

JA samo če že palamudim v kakih kriznih situacijah z zavoro se ponavadi zanašam na zadnjo in nimam prav nobene želje da mi sprednja tudi grabi.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

ker imam v zavornem sistemu najverjetneje zrak (ročica je čudno stisljiva), pa tudi samo olje je že staro, ga nameravam zamenjati

na specifikacijah za motor mi piše DOT 4 , kot sem pa slišal pa naj bi biu uredu (oz. glede na to da sm občasno na pisti še boljši) DOT 5.1

važno da ne mešam z DOT 5

torej, to je vse na kar moram pazit, ali je kaj razlike (opazne) tudi od firme do firme (motul, motorex, ...)

(moderatorji, če je iskalnik našel kaj konkretnega, jaz pa ne opazil se opravičujem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brand name je, kolikor je meni znano in sem sprobal, nepomembno - vsaj za cestno uporabo. sem mesal ze castrolovo in petrolovo DOT 4 olje in originalno suzuki DOT 4 in lucas DOT 5.1 in sem se vedno ziv. tudi nobenih problemov ne imel nikoli.

trenutno je cisto lucasovo 5.1 olje noter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer imam namen uporabljati motor občasno tudi na pisti, ampak po drugi strani ne bom delal take omake iz olj kot ti :P

sekiranje glede izbire je torej odveč

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Se vam kdaj pregrejejo zavore z v redu ploščicami, tekočino in diskom? Se vam je ročica podala do balance-fading? Kako ste rešli?

Men se npr po "stoppieih" 80-0 kmh... Js nevem kaj bi lah še naredu...Tekočina 5.1, disk braking, brembo 4batna in navadna 13mm pumpa, opletena zavorna cev...aja, ne pušča nikjer... prezračeno tut seveda, trikrat. Zrak nevem kje bi se ustavil...

Ktm supermoto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako bi zmanjsal hod rocice? Nimam moznosti nastavitve le te. Motor je nov tako da so ploscice se ok (niso se zelo zrabljene) in tudi disk je ok (ni zrabljen).

Moti me velik prazni hod na zacetku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Del ročke, ki pritiska na ogumljeni del na rezervarčku bi moral biti sestavljen iz vijaka in varovalne matice, s katerim nastavljaš zavorno silo glede na oddaljenost ročke

ne smeš pa nastavit na nič lufta v ročki, ker se s širjenjem olja med bremzanjem zna zgodit, da ti blokira kolo dokler se olje ne ohladi

na ročki mora bit minimalno nekaj mm zares praznega lufta in ne tistega, ko ročka že bremza ampak slabo

so pač take bremze in če v sili dobr primejo, je vse v redu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm pa na svojmu GPZ-ju letnik 95 to zimo menjou diske, ploščice, lajtnge(opledene) pa tut tekočino sevede. Vse je vredu antliftan in od začetka je blo vse ql(za moj okus). Zdej po dobrih 10k km pa se mi začenja pojavlat ista pi******a kot je bla prej!! Prvo polovico stiska prednje zavore se ne zgodi skoraj nič :? ! A ima še kdo GPZ-ja in ga vprašam, če je to normalno, d je prednja bremza taka ko je pr men?

Hvala lepa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ploščice maš ponucane. ko boš dal nove bo dost bolš. Kaj pa za moj zgoraj opisani problem svetujete, ste pogruntali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ frankie:

fading lahko nastane zaradi vec faktorjev, skoraj vedno je pogoj (pre)vroca zavorna tekocina. mozno da ploscice premocno nalagajo na disk, disk se greje, s tem tudi zavorna celjust in posledicno tekocina.

lahko da je sistem (kolicina zavorne tekocine) premajhno dimenzioniran za obremenitve kot jih izvajas. vecja posodica za zavorno tekocino in/ali vecja pumpa (13 mm je nekam "malo" za cestno uporabo) bi lahko odpravila problem.

samo tako na daljavo izvajati diagnostiko ni resitev. zadricaj se do kaksnega struckota, da ti pregleda sistem in komponente.

kot si napisal imas braking disk, 4 batno celjust in samo 13 mm pumpo. najbrz se motim, vendar bi jaz najprej pri pumpi zacel iskati resitev.

HMF. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ frankie:

fading lahko nastane zaradi vec faktorjev, skoraj vedno je pogoj (pre)vroca zavorna tekocina. mozno da ploscice premocno nalagajo na disk, disk se greje, s tem tudi zavorna celjust in posledicno tekocina.

lahko da je sistem (kolicina zavorne tekocine) premajhno dimenzioniran za obremenitve kot jih izvajas. vecja posodica za zavorno tekocino in/ali vecja pumpa (13 mm je nekam "malo" za cestno uporabo) bi lahko odpravila problem.

samo tako na daljavo izvajati diagnostiko ni resitev. zadricaj se do kaksnega struckota, da ti pregleda sistem in komponente.

kot si napisal imas braking disk, 4 batno celjust in samo 13 mm pumpo. najbrz se motim, vendar bi jaz najprej pri pumpi zacel iskati resitev.

HMF. :)

To ne bo drzalo .)

Pregrevanja zavornega olja ne bi odpravila niti 5l velika posoda,ker olje v zavornem sistemu ne kroži.

Bolj verjetno je,da je v sistemu kaj zraka ali pa je olje že preveč nasičeno z vodo (kot vemo,zavorno olje zelo rado absorbira vlago).

Vsekakor pa za take primere res velja,da je najbolje obiskat kakega stručkota :D

Z zavorami se res ni za zajebavat :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res da tekocina ne krozi, vendar z vecjim volumnom je tudi potrebno vec energije za doseganje enake temperature. in tukaj se pozna vsak ccm. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej Simonsi, ploščice imajo 10k km!! In niso skor še nč znucane!!

Bom probou z menjavo tekočine(čeprou mi ni lih logično!!!-pazi- 10k km... ) , ko foter in mati prideta iz Romunije <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res da tekocina ne krozi, vendar z vecjim volumnom je tudi potrebno vec energije za doseganje enake temperature. in tukaj se pozna vsak ccm. :)

Drži. Sam v tem primeru (pri zavorah) pa ne.

Zavorne cevke imajo namreč veliko premajhen presek,da bi se vroče olje iz zavornega cilindra dvignilo do rezervoarja. Le-ta naj bi bil tako velik,da pokrije razliko volumna v zavornem sistemu med povsem novimi in povsem izrabljenimi ploščicami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej Simonsi, ploščice imajo 10k km!! In niso skor še nč znucane!!

Bom probou z menjavo tekočine(čeprou mi ni lih logično!!!-pazi- 10k km... ) , ko foter in mati prideta iz Romunije  <_<

Sej ploščic nisem nič šinfal :hmm:

Zamenjaj tekočino ali pa samo prezrači pa bi mogl bit. Moj motor že mal leta dajejo, pa je treba občasno prezračit zavore, ko se ročka začne ugrezat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drži. Sam v tem primeru (pri zavorah) pa ne.

Zavorne cevke imajo namreč veliko premajhen presek,da bi se vroče olje iz zavornega cilindra dvignilo do rezervoarja. Le-ta naj bi bil tako velik,da pokrije razliko volumna v zavornem sistemu med povsem novimi in povsem izrabljenimi ploščicami.

sva ze ugotovila da tekocina ne krozi. .)

se vedno lahko preko molekularne konvekcije toplota prihaja do posode na krmilu. ali mislis, da se toplota kopici samo v celjustih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sva ze ugotovila da tekocina ne krozi.  .)

se vedno lahko preko molekularne konvekcije toplota prihaja do posode na krmilu. ali mislis, da se toplota kopici samo v celjustih?

Tista toplota,ki pride od čeljusti do posode na krmilu je zanemarljiva. Prav zato trdim,da večja posoda ne bi odpravila težav s pregrevanjem (uparjanjem) olja.

Sicer pa,če v sistemu ni zraka,je edina verjetna rešitev menjava zavorne tekočine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!