Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

Moj motor že mal leta dajejo, pa je treba občasno prezračit zavore, ko se ročka začne ugrezat.

Nova tesnila delajo čudeže .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, res je, da je na daljavo težko ocenjevat, upal pa sem, da pozna kdo takšen primer, pa je našel rešitev. Ciljal pa sem na dirkače :zzz: :fredy: :angry2: Sej mogoče bojo kdaj brali tole.

Pumpa 13mm je original na eno brembo čeljust (ducati monster,ss in vsi SM brez radialne(vključno z ktm od 2003). Če maš dva diska je 16mm.

Možni sta dve stvari, imam zrak al pa mora bit tekočina iz neodprte kantice, 100%fresh. Pomoje bo to zadnje...

Simonsi jaz sem šinfal ploščice: če se jim nič ne pozna, ti ne vem pomagat. Je pa ogromna razlika na ročki med novimi in izrabljenimi ploščicami, kot verjetno sam veš.

Če kdaj najdem rešitev, povem tuki :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes sem rekel bom pa zamenjal zavorni ploščici (spredaj.. zadaj je itak boben). Ker sem imel še dve sicer stari ampak dobri na zalogi (baje sta cvilili pa jih je prejšnji lastnik zamenjal) sem si rekel bom pa to kar sam na hitro premenjal, da si grem pol novo čelado kupit, pa da jo bom lahko sprobal v akciji.

No in vse gre po maslu, dokler ne ugotovim, da sta novi ploščici tolk narazen da ne gre več čeljust gor. Hmm, in pol tam najdem en ventilček - odzračevalnik, ga malce odprem, stisnem za bata, olje v kozarček. No stisnik sem zgleda kar malce preveč. Tisto olje potem nalijem nazaj - seveda zgoraj pri balanci. Ampak zde so pa čeljusti tolk narazen da ne prime nič. Kakor sem to gledal pri avtih je pač bilo treba samo parka stopit na pedal in se je lepo nafilalo, kle pa ne gre in ne gre.

Any ideas? (razen da grem na servis)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zlij popolnoma vse olje vn, ne škodi, verjemi. Ko si brez olja nabij batke popolnoma narazen in namesti čeljusti. Nalij novega notr do vrha, zamaši celoten sistem. Parkrat popumpaj da stisne batke... Nato ponovno odpri rezervarček na balanci in dotoči olje. Sistema NE zapiraj!!! Parkrat napumpaj, da ti pride prtisk na normalnga zračnega. Ko to nardiš ponovno dolij kar je posrkalo tekočine zapri sistem in viola bi moglo bit :)

Ker motor pa je in kašn sistem pumpe (ročke) ima???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zlij popolnoma vse olje vn, ne škodi, verjemi. Ko si brez olja nabij batke popolnoma narazen in namesti čeljusti. Nalij novega notr do vrha, zamaši celoten sistem. Parkrat popumpaj da stisne batke... Nato ponovno odpri rezervarček na balanci in dotoči olje. Sistema NE zapiraj!!! Parkrat napumpaj, da ti pride prtisk na normalnga zračnega. Ko to nardiš ponovno dolij kar je posrkalo tekočine zapri sistem in viola bi moglo bit :)

Ker motor pa je in kašn sistem pumpe (ročke) ima???

yamaha virago xv250s - l.2000

za sistem ročke pa ne bi vedu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

urban, preberi si temo od zacetka do konca. je parkrat opisano kako se pravilno zamenja zavorno olje in odzraci sistem.

ali pa se bolje, pelji na servis, ce ne ves kako/ne znas odzraciti sistema.

da ne bomo spet kaj v crni kroniki brali.... :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu ti to naredijo strokovno za male pare in z garancijo,poleg samega odzračevanja sistema,ti bodo zavorni učinek testirali na napravi. Se ne splača doma pacat. Z zavoram se ni za igrat :nono:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu ti to naredijo strokovno za male pare in z garancijo,poleg samega odzračevanja sistema,ti bodo zavorni učinek testirali na napravi. Se ne splača doma pacat. Z zavoram se ni za igrat :nono: 

Lp

Sem si prebrel temo, pa ni nikjer tko zlo fajn napisan (ni tistih malih podrobnosti, ki mene zanimajo - no bom že vprašal potem ko spet ne bo kaj jasno), res pa je da sem si jo prebral šele potem ko sem mal poeksperimetiral.

Bom šel jutri po olje (sicer sem bil danes na petrolu pa si nisem upal unga nabavt) pa bomo vidl kaj bo ratal... pa sej sm sam ploščice hotu zamenjat, pa je ratala cela zgodba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(baje sta cvilili pa jih je prejšnji lastnik zamenjal)

Any ideas? (razen da grem na servis)

Ni baje, ampak tako je bilo .) So pa enake znamke in istega kakovostnega razreda kot tele, ki si jih imel gor. (Nissin-boljših njihovih ni)

En nasvet, ne šparaj keša pri motorju. Če določenih zadev ne obvladaš, pusti pri miru in pelji nekomu, ki to obvlada, pa naj ti potem pokaže, kako se to dela, če bi v prihodnje to rad sam počel.

Po eni strani, pa bolje, da se ti je to sedaj zgodilo, kot, da se ti bi v vožnji kaj hujšega.

Se strinjam, da bi vsi določena osnovna znanja morali imet in znat določene zadeve zamenjat,poštimat, itd, vendar vsaj prvič to počni v prisotnosti nekoga, ki zadeve obvlada in ne da sam nekaj eksperimentiraš, potem pa v ovinku naravnost .)

Je že prav tako, ti bo šola za naprej .) Drugače, pa srečno vožnjo naprej in lepo poštimaj stvari :)

Pozdrav od Roberta

P.S.: Ko je bil motor v mojih rokah, je bil vedno servisiran od pooblaščenih serviserjev in redno servisiran, zato me ni nikoli pustil na cedilu v nobeni stvari in se z njim nisem nikamor bal it, in sem tako z njim lepih in mirnih 41.300km prevozil .)

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En nasvet, ne šparaj keša pri motorju.

Ne gre za to da bi šparal. Jaz rad tudi sam kaj pogledam včasih, za stvari katere ocenim da ne morem preveč zaj****. Sem prepričan da bom zrihtal, še vedno pa ostane servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre za to da bi šparal. Jaz rad tudi sam kaj pogledam včasih, za stvari katere ocenim da ne morem preveč zaj****. Sem prepričan da bom zrihtal, še vedno pa ostane servis.

Včasih se zgodi,da se človk preceni,ane :grim

Drgač pa,kot so ti že rekli,zadevo dobro odzrači in mora špilat.

Sej dons je itak kot naročeno vreme za "garažna dela"... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih se zgodi,da se človk preceni,ane :grim

Drgač pa,kot so ti že rekli,zadevo dobro odzrači in mora špilat.

Sej dons je itak kot naročeno vreme za "garažna dela"... :doze:

Evo mene iz garažnih del.

No pa da se razpišem. Torej po nekaj časa ugotovil, da je cela zadeva zaprt sistem. Pumpica ne napumpa ampak pritisne tisto količino olja, ki je v ročajnem batku na spodnja dva, potem pa se pretok do rezervoarja za olje spet odpre.

No v glavnem, odprl spodnji ventil za odzračevanje, nataknil cevko, stisnil batka do konca, in izpumpal še preostalo olje iz posodice. Nalil novo olje (Valvoline DOT 4), ki je by the way bil prevej bolj tekoč in bolj prozoren od tistega prej. Potegnil batka kolikor se je dalo ven (ja batki znajo tudi ven padt :) ) dolival olje, pumpal ročko, tako da je začelo spodaj teči ven novo olje.

No cela stvar je v bistvu potekala malo dalj kot sem napisal, ker ko ti batek ven pade, je treba spet dolivat,...

Bistvo zadeve je v bistvu to, da je potrebno čeljut dat gor na ploščici tako, da ko jo natakneš bremze že bremzajo. To sem naredil pa tako, da sem najprej en batek bolj not pritisnil, ga nataknil na ploščici potem pa z izvijačem drugi bat probaš čimbolj stisnit in ga med tem nataknit na ploščici (seveda medtem prvi začne fajn bremzat).

Zdej je zadeva v takšnem stanju da medtem ko je zavora spuščena še veno malo bremza, ravno toliko da se koli ne zavti prosto. No to bom pa jutri reševal, če bo lepo vreme, ker ne bi rad preveč olja ven spustil, ker potem spet ne bo nič prijelo. Torej mal se bom zapeljal, stiskal bremzo in če bo še preveč stisnjena, se odtoči malce olja...

No to je opis nekoga ki je to počel prvič, tko da raj pejte na servis da ne boste mene pol okol lovil če vam kej ne bo delal. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rajši ne :kva2: :nono:

Mislim, da bi moral pakne namazati z bakreno pasto, preberi malo nazaj gotovo že kje piše.

Popravljeno . Popravil gebre
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Urban: Najprej napumpaš ročko, da trda postane, losaš oddušek tolk, da se ročka pogrezne, ampak ne čist do belance, zategneš šraufek in še parkrat ponoviš.

Če pumpaš pri losanem vijaku, ti sproti zrak noter vleče.

DimmniBurek: WD40 rulz :OK:

Ali pa grejo ploščice h koncu. Pa s pasto namažeš na zadnji strani ploščice. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je značilno to, da če zamnješ zavorne ploščice, da na začetku malce drajsajo ob disk, ravno toliko da se sliši če zavrtiš kolo z roko. Disk ima kar precej raz, pa tudi ploščice noso čisto nove?

Ko sem se tako peljal nekaj km, je bil disk toliko topel da si ga lahko prijel z roko plaščice pa so bile samo malo mlačne.

Bremze zdaj primejo - še preveč, glede na to kako sem prej ožemal ročico, pa sploh ni hotlo bremzat.

(Robert: ampak cvilijo pa ne)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je značilno to, da če zamnješ zavorne ploščice, da na začetku malce drajsajo ob disk, ravno toliko da se sliši če zavrtiš kolo z roko. Disk ima kar precej raz, pa tudi ploščice noso čisto nove?

Ko sem se tako peljal nekaj km, je bil disk toliko topel da si ga lahko prijel z roko plaščice pa so bile samo malo mlačne.

Bremze zdaj primejo - še preveč, glede na to kako sem prej ožemal ročico, pa sploh ni hotlo bremzat.

(Robert: ampak cvilijo pa ne)

Takrat so in me je ful motilo, zato sem jih tudi zamenjal. Ja no, saj sem ti že takrat, ko si motor kupoval, rekel, da ti jih dam, da jih spet sprobaš, ker je še ful mesa gor in boš videl kaj bo. Mogoče jim je mirovanje koristilo :P Toliko boljše za tebe :D

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je značilno to, da če zamnješ zavorne ploščice, da na začetku malce drajsajo ob disk, ravno toliko da se sliši če zavrtiš kolo z roko. Disk ima kar precej raz, pa tudi ploščice noso čisto nove?

Ko sem se tako peljal nekaj km, je bil disk toliko topel da si ga lahko prijel z roko plaščice pa so bile samo malo mlačne.

Če lahko držiš z roko,pol ni nobene panike :yes:

S kilometri se bojo ploščice oblegle po disku in se bo zavorni učinek še povečal .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

upam da ne nacenjam nove teme sem mal pogledav po iskalniku pa na zalost nic nasel :hmm:

ampak ze dolgo časa se sprasujem zakaj so na novejših japonskih motorjih odkar so se začele uporabljati radialne zavore vsi prešli na zavore TOKICO dokler so ble zanore obicajne so imeli vsi NISSINI

kaj so tokico tok bolse kot nissini sam zakaj potem nissini uporabljajo profi drirkalna mostva :?

NISSINI

post-539-1138743978_thumb.jpg

TOKICO

post-539-1138744019_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nejbrž so cenej... sej včas so ble na gucijih brembo zavore... še clo oro serija. Zdej je pa... krneki. Načeloma pa nima veze kdo jih dela... če je sistem lepo naštelan, pa da lajtnge niso preveč zgonene, ne nucaš nevemkwa. MZ 150 se je z bobni dal čist OK ustavt (OK, prvič sm skor na nos letu, pač nism prčakval kej tazga).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razlogov za to je lahko vec. ponudba, cena, servis, pogodbene klavzule itd. itn.

BTW: nissin.

Glede na to, da jih ne naredijo samo 100 kom na leto ( motorev) in glede na to, kako se dandanes proizvaja vse , ne samo motorji ( valjda, z čimvečjim zaslužkom - OK, eni so izjeme) igra po mojem skromnen mnenju tu vlogo najprej cena, potem pa daleč za tem vse ostalo....

LP,

El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pomoč!

Rabim obkrožen delček (moj je zlomljen). NA brembotu pravijo da moram kupit vse komplet adapter...

A lahko kdo pomaga?

post-3618-1143118390_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!