Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Zagi

Priporočene objave

Prebral sem tole temo in me nekaj zanima.

Pri menjavi zavorne tekočine natakneš na oddušni vijak cevko, da olje odteka..... Vse jasno. Mene zanima sledeče:

V Louisu prodajajo vakumsko črpalko za izsesavanje zavorne tekočine. Prednost je verjetno v tem, da ti zrak ne more priti v zavorni cilinder. Vse jasno.....

Ali kdo od vas to uporablja in ali se splača nabavit.... stane tam do 50 eur!

Po mojem mnenju je sistem potrebno isto odzračit..... kljub vakumski črpalki!

Če ima kdo kakšne iskušnje naj napiše!

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral sem tole temo in me nekaj zanima.

Pri menjavi zavorne tekočine natakneš na oddušni vijak cevko, da olje odteka..... Vse jasno. Mene zanima sledeče:

V Louisu prodajajo vakumsko črpalko za izsesavanje zavorne tekočine. Prednost je verjetno v tem, da ti zrak ne more priti v zavorni cilinder. Vse jasno.....

Ali kdo od vas to uporablja in ali se splača nabavit.... stane tam do 50 eur!

Po mojem mnenju je sistem potrebno isto odzračit..... kljub vakumski črpalki!

Če ima kdo kakšne iskušnje naj napiše!

LP Mare

Ne priporočam,kajti olje lahko potegneš ven z inekcijo ali pa z plastično cevko,ko izprazniš rezervarček dolij sveže olje in lepo počazi prezrači.Zavorno ročico nikoli ne pritisni čisto do konca,ko na kleščah zapreš vijak počasi spusti ročico,če to delaš prehitro rado potegne zrak .Vtakem primeru se mora prezračit od spodaj navzgor,to pa nemoreš sam.Uporabljajte vedno čim kakovostnejše olje Dot-4.Če slučajno pride zavorno olje na lak takoj izperi z vodo,kajti to olje razjeda lak.Menjaj najkasneje vsaki 2 leti. :beer2:

Pomoč!

Rabim obkrožen delček (moj je zlomljen). NA brembotu pravijo da moram kupit vse komplet adapter...

A lahko kdo pomaga?

Jaz mislim,da bi ti ta delček kakšen orodjar naredil ,je pa to ustvari samo vzmet katera tišči na plosčice in preprečuje cviljenje -mora pa biti notri ,če ti nihče to nemore narediti bo treba pač komplet zamenjat (pri zavorah NE ŠPARAJ - šparaj pri plinu. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral sem tole temo in me nekaj zanima.

Pri menjavi zavorne tekočine natakneš na oddušni vijak cevko, da olje odteka..... Vse jasno. Mene zanima sledeče:

V Louisu prodajajo vakumsko črpalko za izsesavanje zavorne tekočine. Prednost je verjetno v tem, da ti zrak ne more priti v zavorni cilinder. Vse jasno.....

Ali kdo od vas to uporablja in ali se splača nabavit.... stane tam do 50 eur!

Po mojem mnenju je sistem potrebno isto odzračit..... kljub vakumski črpalki!

Če ima kdo kakšne iskušnje naj napiše!

LP Mare

postopek in kaj uporabljam sam sem nekje v tej temi ze opisal.

"lahko" uporabljas tudi DOT 5.1 (je kvalitetnejse olje od DOT 4).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral sem tole temo in me nekaj zanima.

Pri menjavi zavorne tekočine natakneš na oddušni vijak cevko, da olje odteka..... Vse jasno. Mene zanima sledeče:

V Louisu prodajajo vakumsko črpalko za izsesavanje zavorne tekočine. Prednost je verjetno v tem, da ti zrak ne more priti v zavorni cilinder. Vse jasno.....

Ali kdo od vas to uporablja in ali se splača nabavit.... stane tam do 50 eur!

Po mojem mnenju je sistem potrebno isto odzračit..... kljub vakumski črpalki!

Če ima kdo kakšne iskušnje naj napiše!

LP Mare

V lekarni kupiš dovolj veliko brizgo, na katero natakneš drugi konec cevke. Jaz jo uporabljam. Probaj še ti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Da ne odpiram še kakšne teme o zavorah :blush: , iskal sem in nisem našel nobenega primera kot je moj; torej zadeva je sledeča: prvič, ko sem se letos vsedel na motor se mi je zdelo da nekaj ni v redu z prednjo zavoro, ni nekega občutka pri doziranju, malo stisneš se ročka skoraj ne premakne, bolj stisneš in motor sunkovito zavre. Ob stiskanju ročice na mestu sem opazil da se batek na ročki zatika. Moje vprašanje na tem mestu je sledeče: ali batek po kmečko našpricam od daleč z wdjem in bo super lepo ali moram razdreti ročko vzeti batek ven ga spolirat, zamenjat tesnilo ( kje ga sploh dobit ) in sestavit nazaj? :hmm: Kakšen poseben kunšt podreti ročko najbrž ni, ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani poleti

Če moreš vzemi ven batek ga spoliraj lepo namaži z ATE mastjo (če te masti nimaš )uporabi malo zavornega olja.Nikoli ne uporabljaj maziva ,ki najedajo gumo!!! pazi,da ti zavorno olje ne izcuri,nagni motor ali odvrni kompletno ročko in jo drži tako, da nebo olje izcurelo ven. Če ti olje izcuri boš težko prezračil.Pazi da nepoškoduješ gumice kajti v nasprotnem primeru ti bo puščalo olje.Ko vse napraviš dolij zavorno olje in prezrači. Pazi ,da ti olje nepride na lak, ker ga poškoduje takoj obriši ali šeboljše speri z vodo. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram še kakšne teme o zavorah :blush: , iskal sem in nisem našel nobenega primera kot je moj; torej zadeva je sledeča: prvič, ko sem se letos vsedel na motor se mi je zdelo da nekaj ni v redu z prednjo zavoro, ni nekega občutka pri doziranju, malo stisneš se ročka skoraj ne premakne, bolj stisneš in motor sunkovito zavre. Ob stiskanju ročice na mestu sem opazil da se batek na ročki zatika. Moje vprašanje na tem mestu je sledeče: ali batek po kmečko našpricam od daleč z wdjem in bo super lepo ali moram razdreti ročko vzeti batek ven ga spolirat, zamenjat tesnilo ( kje ga sploh dobit ) in sestavit nazaj? :hmm: Kakšen poseben kunšt podreti ročko najbrž ni, ali pač?

Ti priporočam.da se ne zajebavaš z zavorami,ker ti lahko SKRAJŠAJO življenje :cry: :angry: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti priporočam.da se ne zajebavaš z zavorami,ker ti lahko SKRAJŠAJO življenje :cry: :angry: :slap:

Hvala za skrb, ampak nisem ( več ) smrkavec ki se zajebava z nekimi približnimi popravili, samo postopek me je zanimal; karkoli ne znam sam oziroma mi ne uspe, je zato kombi pa na servis.

Brumer, hvala za opis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, zdaj sem spet zvedel nekaj novega, zanima pa me še, kje bi lahko dobil pri nas Lucas zavorne ploščice. Saj jih lahko naročim pri npr. louis.de, samo mi kasirajo še enkrat tolko za poštnino, pa še denar jim moraš naprej nakazovat.

lp,

zagi

Jebi ga....al pa tudi ne...

Popravil/a - zagi dne 25/02/2002 ob 10:42:52

Lucas zavorne ploščice lahko naročiš v Euroton Lj.,naročil sem že večkrat ploščice in diske in tudi stahlflex cevi pa še ceneje je bilo kot v tujini,tudi kvaliteta je zelo dobra nikdar nisem imel problema,če nimajo naročijo pa še za ceno se lahko zmeniš !Imajo pa tudi več prodajaln drugje po Sloveniji!

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lucas zavorne ploščice lahko naročiš v Euroton Lj.,naročil sem že večkrat ploščice in diske in tudi stahlflex cevi pa še ceneje je bilo kot v tujini,tudi kvaliteta je zelo dobra nikdar nisem imel problema,če nimajo naročijo pa še za ceno se lahko zmeniš !Imajo pa tudi več prodajaln drugje po Sloveniji!

Lp.

Tolk v vednost, odgovoril si na post star 4 leta :D

No, da ne bo tolk offtopic... A kdo ve tko približno ceno za opletene zavorne cevi za dvojni disk spredaj(Suzuki GSX-R600). Kukr vem ima eno cev na eno čeljust, in iz čeljusti na drugo čeljust...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tolk v vednost, odgovoril si na post star 4 leta :D

No, da ne bo tolk offtopic... A kdo ve tko približno ceno za opletene zavorne cevi za dvojni disk spredaj(Suzuki GSX-R600). Kukr vem ima eno cev na eno čeljust, in iz čeljusti na drugo čeljust...

Vem da je star post ,a sem mislil,da bi komu koristila informacija,pozabil pa sem to napisati,sem pa kupil pred kratkim v Eurotonu Lucas stahlflex cevi za spredaj in zadaj z vsemi vijaki in je bilo 30 tisoč,upam,da ti bo kaj koristilo!

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dokler je na embalazi napisano (in je embalaza originalna in zaprta) DOT 4 ali DOT 5.1 je ok.

sicer so lahko nekatere tekocine kvalitetnejse, a te se uporabljajo vecinoma na pistah.

po najkasneje dveh letih bi naj tako ali tako zamenjal celotno zavorno tekocino.

DOT 3 odsvetujem zaradi preslabih lastnosti in vecinoma je tudi ni (vec) za dobiti.

ne uporabljaj DOT 5, ta tekocina je na silikonski osnovi in primerna samo za HD in motocikle s podobnimi zavornimi sistemi. vsi japonci uporabljajo DOT 4 ali 5.1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sevda je, ampak........ :naughty:

temperature uparjenja zavorne tekocine so 230 °C (DOT 4) in 260 °C (DOT 5). zakaj bi pri prakticno enaki ceni obeh izdelkov "senkal" 30°C ?! s tem da DOT 5.1 "drzi" malce dlje, se pravi pocasneje vlece vlago nase.

se nekaj na temo - tokrat english

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sevda je, ampak........ :naughty:

temperature uparjenja zavorne tekocine so 230 °C (DOT 4) in 260 °C (DOT 5). zakaj bi pri prakticno enaki ceni obeh izdelkov "senkal" 30°C ?! s tem da DOT 5.1 "drzi" malce dlje, se pravi pocasneje vlece vlago nase.

se nekaj na temo - tokrat english

Čim višje je vrelišče tem boljše je olje in ponavadi tudi dražje.

Kar se tiče vlečenja vlage nase ,kot praviš ti temu pojavu je pa takole. Zavorno olje se zelo dobro meša z vodo ,vse dele zavornega sistema(kadar kaj popravljaš) lahko opereš v mlačni vodi,nato osuši mamaži z ATF mastjo in ponovno sestavi.Zavorno olje, zelo dobro absorbira vodo(sepravi se z vodnimi kapljicami meša) te kapljice se pojavijo ko se zavorni sistem hladi ,zato je potrebno vsaj na DVE leti zavorno olje zamenjati. V nasprotnem primiru bo postala bremza mehka ali se bo zgodilo ,da sploh nebo prijela,to raje ne probajte jaz sem že z Vršiča dol k sreči je bila to zadnja zavora!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brumer, tudi ti lahko kdaj prej preberes ze napisano; npr. o higroskopskih lastnostih zavorne tekocine v tej temi ali podobnih. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest Brumer

brumer, tudi ti lahko kdaj prej preberes ze napisano; npr. o higroskopskih lastnostih zavorne tekocine v tej temi ali podobnih. .)

Res bi lahko kaj prebral,samo otem vsem kar se tiče mehanike in vse kar sodi zraven,sem dost načitan.Namreč sem eden izmed osmih multiplikatorjev v Sloveniji z majsterskim izpitom.Nebom več o tem sicer bo zvenelo na hvalo in bo spet določene motilo. :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namreč sem eden izmed osmih multiplikatorjev v Sloveniji z majsterskim izpitom.

Kaj si?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!