Skoči na vsebino

Zavore + zavorna pot...


Priporočene objave

Objavljeno

No pa bom še jst eno neumnost vprašal...

...jst sem pa pri svoji zadnji zavori opazil da se cela čeljust v smeri naprej-nazaj premika za cca pol milimetra! No motor nasplošno je preživel že mariskaj tako da se nebi čudil če bi blo z zadno čeljustjo res kaj narobe...sicer pa med vožnjo ni opazit nikakršne razlike samo nebi rad da se mi v teh 2000km kolikor je še do servisa pripeti kakšna neprilika z zadnjo zavoro .)

Objavljeno

No pa bom še jst eno neumnost vprašal...

...jst sem pa pri svoji zadnji zavori opazil da se cela čeljust v smeri naprej-nazaj premika za cca pol milimetra! No motor nasplošno je preživel že mariskaj tako da se nebi čudil če bi blo z zadno čeljustjo res kaj narobe...sicer pa med vožnjo ni opazit nikakršne razlike samo nebi rad da se mi v teh 2000km kolikor je še do servisa pripeti kakšna neprilika z zadnjo zavoro .)

Če se premika res samo za 1/2 mm potem ni problema saj malo lufta celo mora imeti,sploh če je to sistem prosto plavajoče čeljusti-sicer bi lahko sama čeljust štekala,kar bi povzročilo gretje zavore. :OK:

Objavljeno

Ne ne...govora je o zavori na 125ccm hard enduri tako da nima plavajočih diskov...no kot ponavadi imam namen redno pregledovat zavore in če slučajno opazim kaj sumljivega pred servisom letiva z motorjm takoj na servis!

Objavljeno

A je pri disku kaj važna smer vrtenja? Zanima me npr. za motorje z dvema diskoma, a je važno kateri disk gre na določeno stran, ali je vseeno?

Objavljeno

A je pri disku kaj važna smer vrtenja? Zanima me npr. za motorje z dvema diskoma, a je važno kateri disk gre na določeno stran, ali je vseeno?

Na moji R1 je označena smer vrtenja

Objavljeno

Kdo ve, kaj se lahko zgodi, če se disk vrti v nasprotno smer od označene? :?

Objavljeno

Kdo ve, kaj se lahko zgodi, če se disk vrti v nasprotno smer od označene? :?

Nebi ti znal dati točen odgovor namreč ,če disk ni označen ja vseno v katero stran se vrti ,ča je označen naj bi bil pravilno montiran.Verjetno pa disk z označbo ima sigurno kaj v zvezi z hlajenjem,cviljenjem ali z samo montažo npr:malo konusne luknje za vijake(po domače zafrzenkane).Pa srečno vožnjo še posebno,če se ti disk-i vrtijo v napačno stran,z zavorami NE exsperimentirajte!!!!! :OK:

Objavljeno

Diski se mi zaenkrat vtrijo še v pravo smer :) Premišljujem pa o zamenjavi enega prvega, ker mi malo trese, pa samo malo teoretično sprašujem, da vem, če morem bit pri nakupu drugega pozoren iz katere strani je. Drugače pa kolikor sem gledal ni nič označena smer vrtenja..

Objavljeno

Diski se mi zaenkrat vtrijo še v pravo smer :) Premišljujem pa o zamenjavi enega prvega, ker mi malo trese, pa samo malo teoretično sprašujem, da vem, če morem bit pri nakupu drugega pozoren iz katere strani je. Drugače pa kolikor sem gledal ni nič označena smer vrtenja..

Če imaš odspredaj dva diska moraš vedno oba menjat. :OK:

Objavljeno

Glede na to, da je motor star dobro leto in ima šele 7000km, z minimalnim uporabljanjem prve zavore zaradi tresenja (imam še 2/3 original ploščic), ne bo nobene panike, če zamenjam samo 1 disk :)

Drugače pa vem, da se načeloma menja oba diska :)

Objavljeno

Glede na to, da je motor star dobro leto in ima šele 7000km, z minimalnim uporabljanjem prve zavore zaradi tresenja (imam še 2/3 original ploščic), ne bo nobene panike, če zamenjam samo 1 disk :)

Drugače pa vem, da se načeloma menja oba diska :)

Po moje sploh ni potrebno menjati diska.Namreč ,če je motor star šele eno leto bi ti morali v garanciji zamenjat oba.V slučaju,da nimaš garancije daj minimalno pobrusit oba diska verjetno neveš zaradi katerega se trese.Moraš pazit načelom so diski zelo tenki in naj se nebi stružili kot pri avtomobilih namreč pri avtih je ponavadi na samem disku vtisjena min.debljina do katerese lahko brusi(ali struži) namreč z brušenjem se disk praktično samo površinsko izravna in takrat se tudi vidi,če opleta ga moraš obvezno zamenjat,sicer oba malo pobrusi in stvar bo vredu.Tudi sebi sem to pred leti naredil na V-max-su zadaj in je bilo vredu,namreč imam stružnico z možnostjo brušenja.Pobrusl sem 0,2 mm pradtično samo malo izravnal.

Objavljeno

Po moje sploh ni potrebno menjati diska.Namreč ,če je motor star šele eno leto bi ti morali v garanciji zamenjat oba.

Vem, da bi mi morali zamenjat pod garancijo. Ampak Saplex (uvoznik za Hyosung) o tem noče nič slišat. Sem se že bodel z njimi preko dopisov, kontaktiral zavod za varstvo potrošnikov, pa nič. Tožit in zgubljat živcev s tem, se pa ne mislim, glede na to, da lahko dobim rabljen disk od enega cometa, ki je imel totalko. Tako da bom kar zamenjal. S struženjem pa nimam najboljših izkušenj, saj sem dal pri prejšnjem motorju malce poravnat disk(je imel rob) in mi je po struženju tresla prva zavora. Popravljat se ni dalo pa več, ker je bilo ravno na min debelini.

Drugače pa hvala za nasvet :) Če ne bo nič bolje, se bom priporočil tebi in tvoji stružnici za brušenje, v kolikor bi bil pripravljen to narest. Seveda ne zastojn :)

Objavljeno

Ja to pa tudi mene zanima, če se da disk od motorja kej postružit oz. pobrusit...ker na avtu vem da se to dela ampak motorističen disk mi pa deluje nekak pretenek za to .)

Objavljeno

Ja to pa tudi mene zanima, če se da disk od motorja kej postružit oz. pobrusit...ker na avtu vem da se to dela ampak motorističen disk mi pa deluje nekak pretenek za to .)

Nak nak, diske nimaš kej stružit :grrr

Dex: Če pa se menja diske se zmeri oba! To je isto kukr, d bi menju olje samo v enem teleskopu vilce, v drugem pustu staro, na koncu pa še drugače naštimu teleskopa... Nisi zastopu nč s tako menjavo :doze:

Če je v garanciji ti more menjat in pika, pa magar zagrozi mu z varstvom potrošnikov, boš vidu kako bo hitel montirat nove :devil:

Objavljeno

Ja to pa tudi mene zanima, če se da disk od motorja kej postružit oz. pobrusit...ker na avtu vem da se to dela ampak motorističen disk mi pa deluje nekak pretenek za to .)

Maš dva posta višje odgovor nekoga, ki je to realiziral.

Objavljeno

Nak nak, diske nimaš kej stružit :grrr

Dex: Če pa se menja diske se zmeri oba! To je isto kukr, d bi menju olje samo v enem teleskopu vilce, v drugem pustu staro, na koncu pa še drugače naštimu teleskopa... Nisi zastopu nč s tako menjavo :doze:

Če je v garanciji ti more menjat in pika, pa magar zagrozi mu z varstvom potrošnikov, boš vidu kako bo hitel montirat nove :devil:

Poglej, zamenjal bom skoraj nov zvit disk s skoraj novim nezvitim diskom, ki ga bom dobil od enako starega motorja kot je moj, ki je imel totalko in je pri tem disk in par drugih kosov ostalo celih.

Ne vem zakaj bi moral menjat oba diska, če sta pa praktično nova, niti pol original ploščic še nisem znucal.

Drugače pa sem tudi z zavodom grozil in tudi kontaktiral sem jih, pa ni bilo nič. Ne da se mi več zajebavat s tem, če mam možnost to rešit sam za minimalne stroške.

Objavljeno

Ja to pa tudi mene zanima, če se da disk od motorja kej postružit oz. pobrusit...ker na avtu vem da se to dela ampak motorističen disk mi pa deluje nekak pretenek za to .)

Ne govorim o struženju ampak o brušenju namreč z brusenjem se zelo malo stanjša skoran nič namreč pobrusi se samo rob in disk malo poravna to je kakšna desetinka. :OK:

Objavljeno

Vem, da bi mi morali zamenjat pod garancijo. Ampak Saplex (uvoznik za Hyosung) o tem noče nič slišat. Sem se že bodel z njimi preko dopisov, kontaktiral zavod za varstvo potrošnikov, pa nič. Tožit in zgubljat živcev s tem, se pa ne mislim, glede na to, da lahko dobim rabljen disk od enega cometa, ki je imel totalko. Tako da bom kar zamenjal. S struženjem pa nimam najboljših izkušenj, saj sem dal pri prejšnjem motorju malce poravnat disk(je imel rob) in mi je po struženju tresla prva zavora. Popravljat se ni dalo pa več, ker je bilo ravno na min debelini.

Drugače pa hvala za nasvet :) Če ne bo nič bolje, se bom priporočil tebi in tvoji stružnici za brušenje, v kolikor bi bil pripravljen to narest. Seveda ne zastojn :)

Lahko prideš k meni en popoldan kadar hočeš in bova to naredila,delam do 17,oo.Orodja ne nosi s sabo imam jaz vse sam.Kar se denarja tiče glej da bo za benzin in pijačo.Lahko me pokličeš. GSM:040 702370 :OK:

Objavljeno

Drugače pa sem tudi z zavodom grozil in tudi kontaktiral sem jih, pa ni bilo nič. Ne da se mi več zajebavat s tem, če mam možnost to rešit sam za minimalne stroške.

Ma disk ni lih minimalni strošek :hmm: kolkr js vem je cena diska okrog 35k :hmm: tko d to ni lih malo, ali se motim :P

Objavljeno

Ma disk ni lih minimalni strošek :hmm: kolkr js vem je cena diska okrog 35k :hmm: tko d to ni lih malo, ali se motim :P

Disk ne bo iz trgovine ampak bo od cometa s totalko, tako da ne bo tako velik strošek. .)

Lahko prideš k meni en popoldan kadar hočeš in bova to naredila,delam do 17,oo.Orodja ne nosi s sabo imam jaz vse sam.Kar se denarja tiče glej da bo za benzin in pijačo.Lahko me pokličeš. GSM:040 702370 :OK:

Če ne bom stvari rešil z omenjenim nadomestnim diskom, se vsekakor oglasim :OK: :OK: Tnx

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Prebral sem da naj bi bila dot 5 zavorna tekočina boljša od dot 4 oziroma primernejša. Zanima pa me ali obstaja kakšen zavorni sistem (na motociklu seveda), v katerem je primernejša dot 4. Na pokrovčkih rezervarčkov mi namreč piše "Warning: use only dot 4 brake fluid"? :blink:

Objavljeno (popravljeno)

eh če jo maš ti sam nalij noter

DOT5.1 je za bolj racing uporabo, ker nase veže manj vode kot DOT 4 in zato kasneje izpari voda v zavornem sistemu (beri: bremza postane mehka)

to prav pride pri kakšnih spustih s prelazov, ko zavore zelo trpijo

seveda pa ta menjava nima veze če boš olje menjal pogosto (npr na vsakem začetku sezone)

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno

Prebral sem da naj bi bila dot 5 zavorna tekočina boljša od dot 4 oziroma primernejša. Zanima pa me ali obstaja kakšen zavorni sistem (na motociklu seveda), v katerem je primernejša dot 4. Na pokrovčkih rezervarčkov mi namreč piše "Warning: use only dot 4 brake fluid"? :blink:

Uporabljaj to, kar ti piše. DOT5 bi lahko škodila tesnilom, saj je narejena na drugačni bazi (silicone) kot DOT3 in DOT4 (glycol).

D.

Objavljeno

Torej če sem slučajno zamenjal tekočino z dot 5, je najbrž bolje, da ruknem nazaj dot 4, saj si

ne želim odpovedi zavornega sistema? :cry:

Objavljeno

Prebral sem da naj bi bila dot 5 zavorna tekočina boljša od dot 4 oziroma primernejša. Zanima pa me ali obstaja kakšen zavorni sistem (na motociklu seveda), v katerem je primernejša dot 4. Na pokrovčkih rezervarčkov mi namreč piše "Warning: use only dot 4 brake fluid"? :blink:

noces uporabljati DOT 5 temvec DOT 5.1 (majhna, vendar odlocujoca razlika v oznaki). razlika je, kot je napisal danci, v bazi.

DOT 5 uporablja HD za svoje serijske sisteme in bazira na silikonu, medtem ko ostale (DOT 3, 4 in 5.1) zavorne tekocine bazirajo na glikolu.

razlika med DOT 4 in DOT 5.1 je edino visja vparna temparatura DOT 5.1; s tem pogojeno vlece 5.1 manj vlage oz. pocasneje vlago nase in s tem ostaja dlje uporabna ali bolj obremenljiva.

ce si vliv DOT 5 ti svetujem, da takoj zamenjas ali za DOT 4 ali 5.1.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!