Skoči na vsebino

Vzroki za "grozljive številke"


dr-big

Priporočene objave

In če bi šel 100...bi bil že zdavnaj mimo, ko bi se avto privlekel do glavne ceste :)

Točno tako, kaj se bomo zdej nategovali, kaj bi bilo, če bi bilo.

V Sloveniji motoristi še vedno nismo enakovredni udeleženci v prometu in pri prometnih nezgodah, v večini primerov, nismo pravično obravnavani. Naj vam povem, da nas celo SPV (svet za varstvo in preventivo v cestnem prometu) ne jemlje resno in nas ne uvršča niti v nacionalni program ogroženih skupin v cestnem prometu. In veste zakaj?? Mi je gospod Štaba (tajnik SPVja) razložil, da v Sloveniji delamo po kao nekem Švedskem modelu, saj si želimo doseči take rezultate kot jih imajo Švedi, pri tem pa so najbrž pozabili na razliko v klimatskih razmerah in v tem modelu nas preprosto ni. Mogoče bodo prej v program prišli tisti, ki vozijo motorne sanke. :lol1: Trenutno za državo sploh ne obstajamo in zato za nas nimajo posebnih strokovnjakov, ki bi znali presoditi kdo je kriv in kdo ni in nikogar ne zanima, da nas ograje sekajo, ko pa naredijo neko provizorično dirkališče (Logatec, Cerklje), pa itak ni primerno za motoriste ali pa plašimo živali na vojaških vodbiščih, kjer sicer streljajo tudi s tanki in uboge srne niso vajene tako blagega hrupa. Dokler ne bomo večinsko poenotili mnenja, da bodo motoristi sami zavračali boj proti "(ne)zaščitnim ograjam" in se ne bomo udeleževali takih in drugačnih akcij, do takrat nimamo kej pizdit, ker ne bomo dosegli ničesar.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj 60% voznikov ne zna pravilno uporabljati ogledal oz. na splošno ne spremlja dogajanja okoli sebe. In ZATO se dogajajo takšne nesreče - in ne zato, ker je nekdo drug vozil prehitro.

In proti TEMU naši možje v modrem ne znajo ničesar ukreniti!

D.

PS: Glede na to, kaj in kako avtošole učijo nove voznike, se temu sploh ni čuditi. TUKAJ bi morali začeti s spremembami!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj 60% voznikov ne zna pravilno uporabljati ogledal oz. na splošno ne spremlja dogajanja okoli sebe. ...

Kar zagotovo velja tudi za motoriste.

Mogoce se v vecjem procentu. Marsikdo med nami ne pogleda vsakic v ogledalo preden zacne prehitevat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Hvala vam zaekrat, za vaša mnenja........pa je kar nekaj odziva.....fino... :OK:

Pa, da se rešim še teh... :zzz: :?

Se še spomnite Davida?

post-6275-1110227561.jpg

post-6275-1110227642.jpg

post-6275-1110227667.jpg

post-6275-1110227717.jpg

Popravljeno . Popravil dr-big
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar zagotovo velja tudi za motoriste.

Mogoce se v vecjem procentu. Marsikdo med nami ne pogleda vsakic v ogledalo preden zacne prehitevat.

In ne samo, da ne pogleda v ogledalo, večina motoristov pri nas, sploh ne nakazuje spremembe smeri, ne uporablja smernikov, jih celo odstrani ali pa nadomesti z majhnimi nevidnimi diodami. Nato pa se jezijo, ko prehitevajo kolono in nekdo brez smernika zavije pred njih.

Pometimo tudi pred svojim pragom in ne vozimo z mislijo, da se to meni ne more zgoditi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: Glede na to, kaj in kako avtošole učijo nove voznike, se temu sploh ni čuditi. TUKAJ bi morali začeti s spremembami!

žal je v tem stavku veliko resnice :cry: :cry:

Je pa res, da vsakega najprej zanima, kako bo dobil roza knjižico za čim manj denarja, skoraj nihče pa se ne vpraša kakšno znanje bo odnesel iz avtošole. Tudi kvalitetnih avtošol je zelo malo in jih v Lj. lahko prešteješ na prste ene roke.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V gužvi ali naseljih, vedno vozim z rezervo in kot da me ne vidijo. Pomagalo velikokrat. Pri prehitevanju, bremzanju v sili itd. pa probam prej poiskat še kak izhod v sili, če gre kaj narobe. Npr. pločnik, travnik, nasprotni pas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se s prijatli usedemo ob steklenici piva in razglabljamo o obnašanju na Slovenskih cestah vedno pridemo do istih zaključkov.

Res, da motoristi v glavnem vozimo prehitro, ampak hitra vožnja v večini primerov ni vzrok nesreče. Če te nekdo izsili je krivda čisto njegova. S prehitro vožnjo ne odpravimo prekrška tistega, ki te je izsilil. Izsili te lahko tudi ko voziš po omejitvi ali počasneje. S prehitro vožnjo le zmanjšaš verjetnost za izognitev nesreči. Če pa gremo vse probleme reševati s počasnejšo vožnjo je najbolje, da vsi vozimo 20km/h. Potem nas lahko vsi izsiljujejo, izrivajo s ceste ipd. Vedno bomo lahko ustavili. Ampak ZVCP je obsežen zakon in v njem ni le omejitve hitrosti. opisano je tudi, kako je potrebno ravnati v določenih situacijah, kdo ima prednost itn. Če bi se vsi ravnali po ZVCP, razen po členu o omejitvi hitrosti bi precej zmanjšali število nesreč. Ampak ker na cesti lahko vsak naredi napako (saj smo ljudje), je predpisana omejitev hitrosti, da se lahko ob nepravilnosti izognemo nesreči.

Z avtomobilisti je pa tako. Vsak, ki premore vsaj nekaj trme bo prej ko slej naredil izpit za avto. Avtomobili so še zdalje bolj varni, preprosti za upravljanje... Ampak nihče ne upošteva, da je vožnja z avtomobilom podobna športu. Potrebno je trenirati. Človek, ki na dan naredi 10km in še teh 40km/h ne bo dobil potrebnih izkušenj. Ko pride do situacije, ki je ni vajen bo najbrž napačno odreagiral. To pa zato, ker se vozi malo in počasi in ni še nikoli ustvaril pogojev, da bi takšna situacija nastala. Takšni so najbolj nevarni na cesti. Potem pa še začne razmišljati v smeri: V zakonu je dovoljena hitrost X km/h, kdor vozi hitreje je kriminalec in ga je potrebno zje... In potem iz tega dobimo človeka, ki se pojavlja v naših mailih.

Dietrich

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Isto je bilo pri moji nesreči. Ker živim zlo blizu kraja nesreče je bilo med vsemi možnimi firbci ki so se zbrali na kraju nesreče precej znancev in kolegov, ki pač niso vedli za koga gre. Kasneje sem od njih zvedel vse mogoče, špekulacije ostalih firbcev. Od tega, da sem "ful priletu",  da sm šu čez rdečo, da sm mel še sopotnico, katero so v kritičnem stanju odpeljali v bolnico, da sem pobegnil, itd itd. Skratka motorist je bil kriv v vseh možnih njihovih variantah..  :BUA:

a je blo kej od tega res??? :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodba, ob kateri me še vedno prime, da bi šel poiskat tistega debila in mu odtrgal jajca:

S kolegom se lani peljeva proti MB po stari cesti preko Vurberka (tistim, ki ne vedo, kakšna je tu cesta - ni ravno avtocesta). na edini dolgi ravnini najprej on (zraven je bila še njegova punca) po vseh pravilih skuša prehiteti pred nami vozečo Toyoto. Toyota upočasni in zdi se, kot da ga bo voznk mirno spustil mimo. nato pa pazi: ko sta vzporedno, voznik sukovito zavije v levo, tako da je kolega in njegovo punco skoraj zrinil v obcestni jarek (pri recimo 90 na uro). jaz sem se vozil zadaj in nisem mogel verjet, da prav vidim. kolega je komaj obdržal motor pokonci, oni debil v avtu pa se mu je privoščljivo režal.

No potem ga kolega le prehiti in za njim še jaz, ter se po kakem km vstaviva, da bi ga počakala, pizdamumaterina. ampak tipček je očitno stisnil pičko in se obrnil, kajti ni ga bilo ene 15 min.

v glavnem tip je popolnoma zanalašč hotel kolega spravit v jarek in verjetno v bolnico ali celo grob.

bla sta dva, dve besedi proti eni, vozla bi se za njim, k se ustavu poklicala policijo in pol samo dve besedi... civilna tožba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za racinalno razmišljanje je takrat bilo res malo časa, saj je bil kolega v šoku, pa tudi cesta ima tako konfiguracijo, da sva se najprej morala odstraniti iz njegovega dosega, ker je model še kar nekaj sral po cesti.

bi pa bla to najboljša varianta, ja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj 60% voznikov ne zna pravilno uporabljati ogledal oz. na splošno ne spremlja dogajanja okoli sebe. In ZATO se dogajajo takšne nesreče - in ne zato, ker je nekdo drug vozil prehitro.

In proti TEMU naši možje v modrem ne znajo ničesar ukreniti!

D.

PS: Glede na to, kaj in kako avtošole učijo nove voznike, se temu sploh ni čuditi. TUKAJ bi morali začeti s spremembami!

60% ne zna uporabljat ogledala, 10% jih namenoma ne uporablja, 10% enostavno ne upošteva nobenih prometnih predpisov, 10% teh prometnih predpisov sploh ne priznava... jst pravim da se vsak lahk zmoti, da ma vsak lahk slab trenutek, vsak lahk pozab kdaj kak žmigovc dat in vsak lahko spregleda kakega motorista, avtomobilista, kamionđijo, ampak.... ne glede na to al sm na motorju, v avtu, kot sopotnik vedno doživim kako pizdarijo ala izsiljevanje, zavijanje brez žmigovcov ipd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

60% ne zna uporabljat ogledala, 10% jih namenoma ne uporablja, 10% enostavno ne upošteva nobenih prometnih predpisov, 10% teh prometnih predpisov sploh ne priznava... jst pravim da se vsak lahk zmoti, da ma vsak lahk slab trenutek, vsak lahk pozab kdaj kak žmigovc dat in vsak lahko spregleda kakega motorista, avtomobilista, kamionđijo, ampak.... ne glede na to al sm na motorju, v avtu, kot sopotnik vedno doživim kako pizdarijo ala izsiljevanje, zavijanje brez žmigovcov ipd...

aja pozabu sm povedat da pa nikoli nism doživu večje pizdarije s strani motorista...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S prehitro vožnjo ne odpravimo prekrška tistega, ki te je izsilil. Izsili te lahko tudi ko voziš po omejitvi ali počasneje. S prehitro vožnjo le zmanjšaš verjetnost za izognitev nesreči.

...

Če bi se vsi ravnali po ZVCP, razen po členu o omejitvi hitrosti bi precej zmanjšali število nesreč. Ampak ker na cesti lahko vsak naredi napako (saj smo ljudje), je predpisana omejitev hitrosti, da se lahko ob nepravilnosti izognemo nesreči.

In o z odvzemom prednosti prehitremu motoristu tudi ne izniči "prehitre vožnje".

...

Če bi se vsi ravnali po ZVCP, razen po členu o odvzemanju prednosti, bi tudi precej zmanjšali število nesreč...

Kaj meniš - se vrtimo v krogu? Jaz mislim, da se.

Motoristi zagovarjamo hitrejšo vožnjo in več pozornosti ostalih soudeležencev na nas v križiščih in retrovizorjih, drugi pa zagovarjajo manj pozornosti v teh situacijah in počasnejšo vožnjo.

Stojimo na nasprotnih bregovih reke, ki teče dalje. Ne ustavlja se... Sploh se ne zmeni za nas, ki se tukaj pizdimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

60% ne zna uporabljat ogledala, 10% jih namenoma ne uporablja, 10% enostavno ne upošteva nobenih prometnih predpisov, 10% teh prometnih predpisov sploh ne priznava... jst pravim da se vsak lahk zmoti, da ma vsak lahk slab trenutek, vsak lahk pozab kdaj kak žmigovc dat in vsak lahko spregleda kakega motorista, avtomobilista, kamionđijo, ampak.... ne glede na to al sm na motorju, v avtu, kot sopotnik vedno doživim kako pizdarijo ala izsiljevanje, zavijanje brez žmigovcov ipd...

Prehitro vozi ali celo brezglavo divja pa skoraj noben (oz tisti, ki so všteti v 10%, ki enostavno ne upoštevajo nobenih predpisov)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V avtošoli te učijo, da se z motorjem vozi čimbližje in na varni razdalji od desnega roba cestišča!!

Jaz serecimo raje vozim (in tudi se) čimbliže sredini ceste (to velja za magistrale). Zakaj? Zato, ker v primeru, da iz kakršnegakoli razloga prepozno opaziš avto pred sabo, ki mu gorijo˝štoplampe˝ lahko zbežiš na sredino ceste. Boš zbežau na desno po travniku(če je lep in raven), v kanal, ograjo ali pa betonsko škarpo? :hmm:

Do sedaj mi (hvala Vsemogočnemu) še ni blo potrebno bežat na sredino česte, mislim pa da bom to varjanto kdaj s pridom uporabiu :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se usedemo na motor in se odlocimo da bom vozili hitro,je po mojem logicno

,da s tem sprejmemo tveganje zdrsa,izsilitve,itd.V primeru da vozimo z ritmom prometa in nas nekdo namerno izsili,je to zame enako poskusu umora pri katerem se seveda imamo pravico braniti :naughty: Problem je v tem da je take stvari avtomobilistom težko dokazati ko motorist nemočen(bognedaj mrtev) leži v grabnu :( .Avtomobilistu ni težko policistom prodajat bučk.Najboljše za dokazovanje krivde je kamera na tanku :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:( .Avtomobilistu ni težko policistom prodajat bučk.Najboljše za dokazovanje krivde je kamera na tanku :blink:

Seveda, to sploh ni tako slaba zamisel...... :OK: .....digič na motorju, kot neke vrste BLACK BOX......malo večja spominska kartica, trpežno ohišje, priročna velikost in vsakič ko ugazneš motor, se avtomatsko resitira.....saj ni prišlo do nezgode.. :unsure: ...tole bi pa bilo zanimivo....policaj tiši tebi krivdo, ti pa digiča na PC in lej ga murjaka kako je rdeč gratu....mATRmU......M :D....bo mogu še vse enkrat zmerit in poslikat...FEGET...

Pol pa vse skup v serijsko prizvodnjo..... in na vsak bajk... :OK: :004

In pravica je na tvoji strani... :zzz:

post-6275-1110307503_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo - dobra tema vendar brez rešitve problema!

Zato, ker je vse odvisno od okoliščin in trenutne situacije. Primer iz moje prakse - k frendici grem na kafee z mojo Yamahco, samo 1 km, brez moto cunj samo čelada (polet, sonce nabija....). Pelem se nekako 40 - 60! Namesto, da bi zavil do frendice se odločim, da grem v Kranj tankat benz in v Drulavki mi en Pasat s stranske zapele direkt pred motor - za zaviranje MANJ KOT 7 metrov. Jaz na taprvo, avtomobilist pa TILT! Počakal JE na mojem voznem - počakal sem meter do avta AL PA ŠE MANJ - UČI SEM IMEL NA VIZIRJU. KAJ ŽELIM POVEDATI - TAM JE OMEJITEV 40 - OBIČAJNO PRIPELJEM 60 - 70! TISTI DAN SEM PELAL TAKO NA IZI - BREZ CUNJ, ČE NEBI BI BIL PA ZMAZEK, MILJON FIRBCEV IN KOMENTAR - SAJ JE TKO PRNORU, A JE KAJ ČUDNEGA!

MOTORISTI SMO ODVISNI OD SVOJE SREČE JO IMAŠ AL PA NE! POTEM SO PA ŠE AVTOMOBILISTI - TO PA JE ZOPET DRUGA ZGODBA. LJUDJE SMO SI RAZLIČNI, ODGOVORNI, NE ODGOVORNI PAMETNI, DIVJAKI - KOGA IZMED TE MNOŽICE BOŠ SREČAL NA CESTI - TO JE PA ZOPET LOTERIJA IN SREČA!

TOLIKO O 4 IN 2 KOLESNIH UDELEŽENCIH V PROMETU! ZA DEFINICIJO IN ODGOVOR NA TO VPRAŠANJE JE PREVEČ NEZNANK, NAKLJUČIJ ....................

Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo - dobra tema vendar brez rešitve problema!

, avtomobilist pa TILT! Počakal JE na mojem voznem - počakal sem meter do avta AL PA ŠE MANJ - UČI SEM IMEL NA VIZIRJU. KAJ ŽELIM POVEDATI - TAM JE OMEJITEV 40 - OBIČAJNO PRIPELJEM 60 - 70! TISTI DAN SEM PELAL TAKO NA IZI - BREZ CUNJ, ČE NEBI BI BIL PA ZMAZEK, MILJON FIRBCEV IN KOMENTAR - SAJ JE TKO PRNORU, A JE KAJ ČUDNEGA!

Mare

Saj tema ne sprašuje po rešitvi....temveč bolj o vaših izkušnjah in vaša mnenja....

Tema----bolj se sprašujem, čeb ta kaj je bil za volanom naredil vse dab nezgodu preprečil....al je mel na uhi mobi, al pa je lih neki štelu na svojem kenwud-u....da si mogoče ni vzel GOSPOD časa, dab se prepriču če se lahko varno vključi v promet.....samo zato... :hmm:

Fantje prepričan sem, da je že vsak od vas bil tik pred tem, da te eden zbije.....

ja....in kdo po VAŠEM mnenju, bi ali pa celo je bil kriv......bi lahko preprečil nezgodo, če bi bil vsaj pol tolk zbran na stezi kot smo mi bajkeri.....

mi smo ja zmerom na preži....

post-6275-1110309554.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tole bi pa bilo zanimivo....policaj tiši tebi krivdo, ti pa digiča na PC in lej ga murjaka kako je  rdeč gratu....

Verjetno predvsem zato, ker je vidu, da niti enkrat v celi furi nisi vozil po omejitvi...

Komi cakam, da lahko neizpodbitno dokazem, da sem nekje krsil ZVCP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno predvsem zato, ker je vidu, da niti enkrat v celi furi nisi vozil po omejitvi...

Komi cakam, da lahko neizpodbitno dokazem, da sem nekje krsil ZVCP.

Ja pa prijatelji, kaj vi res samo divjate al kaj... :eek: ....no pol pa se ne čudim več

Ko naslednjič, vidim kerega ležat....si rečem tipično slovenc....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj tema ne sprašuje po rešitvi....temveč bolj o vaših izkušnjah in vaša mnenja....

Tema----bolj se sprašujem, čeb ta kaj je bil za volanom naredil vse dab nezgodu preprečil....al je mel na uhi mobi, al pa je lih neki štelu na svojem kenwud-u....da si mogoče ni vzel GOSPOD časa, dab se prepriču če se lahko varno vključi v promet.....samo zato... :hmm:

Nič od tega - enostavno me je spregledal!

Rešitve pa nisem mislil iskati - je samo sreča ali pa ne! Vsi pa imamo svoje zgodbe takšne in drugačne. Razburjam se takrat, ko me drug z....., ko pa sam naredim p....., se bi pa tanajraj ne vem kaj! Ljudje smo rasa, ki dela največ napak, takšnih in drugačnih! Svoje lažje toleriramo, kot druge, usodne so pa vse!

Ajde Mare!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[

Nič od tega - enostavno me je spregledal!

Rešitve pa nisem mislil iskati - je samo sreča ali pa ne! Vsi pa imamo svoje zgodbe takšne in drugačne. Razburjam se takrat, ko me drug z....., ko pa sam naredim p....., se bi pa tanajraj ne vem kaj! Ljudje smo rasa, ki dela največ napak, takšnih in drugačnih! Svoje lažje toleriramo, kot druge, usodne so pa vse!

Ajde Mare!

Hvala....lepo si napisal.....fino... :yea1:

Kako te je mogel enostavno sregldati????post-6275-1110313642.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izsilili so me že kmetje z vilami v prtljažniku avta, izsilili so me "gospodje" v merđotu, zakravatani do ušes... ni razlike

nekdo spregleda, nekdo bi rad vozil dinamično in mal hitreje potegne na cesto kot bi smel. izživljanja ne bom komentiral, razen tega da so mi na križišču kazali naj gas navijem, še ni bilo hujšega

izsiljevali so me ko sem vozil nad omejitev, pa tudi ko sem se držal omejitve ali šel počasneje.

tudi sam sem z avtom izsilil že kak avtomobil.

sem pa opazil eno in edino razliko če divjam ali če vozim počasi (v avtu in na motorju):

če vozim "počasi" jaz rešujem napake, ki jih naredijo drugi, jaz vozim bolj ob desni strani, ... , če pa "divjam" pa drugi rešujejo moje napake

in se zavedam kaj se bo zgodilo če se dva taka srečava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!