D.J. Objavljeno Marec 9, 2005 Opozori Objavljeno Marec 9, 2005 ali je dvokomponentno epoksi lepilo odporno na olje iz mašine, ki je za povrh še segreto na embalaži piše heat resistant in not very sensitive against chemicals, kar naj bi nekak bilo to, pa me zanima če ima kdo izkušnje dj
simonsi Objavljeno Marec 9, 2005 Opozori Objavljeno Marec 9, 2005 za olje mislim da ni panike. Kaj boš pa to rabu?
D.J. Objavljeno Marec 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 9, 2005 magnet bi fiksiral v luknjo vijaka za izpust olja, da bi lovil opilke, kar je standard pri nekaterih motorjih, se pa da zadevo tudi kupit kot aftermarket proizvod
simonsi Objavljeno Marec 9, 2005 Opozori Objavljeno Marec 9, 2005 (popravljeno) Ambiciozno. Z enim dvokomponentnim limom sem enkrat hotel zatesniti luknjo v bloku, pa razen tega da je en kurc dihtal ni blo učinka, ker se ni prijel na materjal. Če ti rata dobr zlimat skupi, se mi zdi da olje nebi smel preveč škodovat. V moped pa 125-ko sem pa magnet tako fiksiral, da sem ga zapakeru v kovinsko mrežico in vse skupaj prišraufal na blok. Neverjetno kolk se to opilkov nabere. Je pa minus, ker moraš odšraufat deklc sklopke za montažo/čiščenje. Je pa še najbolj ziher Popravljeno Marec 9, 2005. Popravil simonsi
D.J. Objavljeno Marec 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 9, 2005 luknja v bloku-tekoči aluminij na razmaščeno podlago ali pa švasat in pobrusit na original obliko magnet je poleg lovilca ostružkov koristen tut za opozarjanje pred kakim večjim kolapsom v mašini, če se začnejo nabirat večji kosi če je dobro narjeno je tut na vijaku ziher, praktično in je možna hitra kontrola stanja
Leteči Objavljeno Marec 10, 2005 Opozori Objavljeno Marec 10, 2005 SAm sem uporabil za popravilo bloka motorja tekoči Al in zadeva je držala.
GUMY Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 Tudi tako imenovani tekoči aluminij je na epoxi osnovi, dodan ima samo Al prah, tako da ni panike. Sploh pa magnet ne bo pod kakšnimi hudimi obremenitvami, niti nimaš zahtev po tesnenju.
D.J. Objavljeno Marec 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 najbrž obstaja več vrst namenskih epoksijev na žalost so mi proizvajalci odgovorili, da ne zdrži olja, čeprav mislim, da bolj za zavarovanje samih sebe, ker tega še niso preizkusili s svojim proizvodom bom vseeno raje zatolkel zgornji rob vijaka, pa bo
klimbra Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 Ne SERI.........................kolega je potem še magnetek po mašini iskal!!!!!!! Problem je v tem,da se redkokatero lepilo enakomerno širi glede na temperaturo.....saj drži mesec,dva.....potem pa tako zahrusta,da si ne moreš misliti!!!!! Sicer pa.......le kaj ti bo,če v pravilnih intervalih menjaš olje in filter,se istočasno ostranijo vsi opilki........BTW.......to niso mašine stila "Zastava",kjer je bilo po nekaj 1K km več opilkov kot olja!!!!
D.J. Objavljeno Marec 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 bom vseeno raje zatolkel zgornji rob vijaka, pa bo ←
simonsi Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 Kolko pa košta tisti šraufek z vgrajenim magnetom, ki si ga zgoraj omenjal. Meni se zdi še najbolj fletna pa sigurna varjanta.
D.J. Objavljeno Marec 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 pri nas se ga ne dobi, vsaj da bi vedel ne, zunaj pa pride 4 francle in več navaden original vijak za izpust olja je 200 sit, magnet je ne dosti več + veselje do rihtanja
simonsi Objavljeno Marec 13, 2005 Opozori Objavljeno Marec 13, 2005 A se magnet da vrtat sploh?Pa da bi lepo prevrtal magnet in vijak, v vijak vrezal navoje in lepo vse skupi sešraufal?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se