Skoči na vsebino

epoxi VS olje za mašino


Priporočene objave

Objavljeno

ali je dvokomponentno epoksi lepilo odporno na olje iz mašine, ki je za povrh še segreto

na embalaži piše heat resistant in not very sensitive against chemicals, kar naj bi nekak bilo to, pa me zanima če ima kdo izkušnje

dj

Objavljeno

za olje mislim da ni panike. Kaj boš pa to rabu?

Objavljeno

magnet bi fiksiral v luknjo vijaka za izpust olja, da bi lovil opilke, kar je standard pri nekaterih motorjih, se pa da zadevo tudi kupit kot aftermarket proizvod

Objavljeno (popravljeno)

Ambiciozno. Z enim dvokomponentnim limom sem enkrat hotel zatesniti luknjo v bloku, pa razen tega da je en kurc dihtal ni blo učinka, ker se ni prijel na materjal.

Če ti rata dobr zlimat skupi, se mi zdi da olje nebi smel preveč škodovat.

V moped pa 125-ko sem pa magnet tako fiksiral, da sem ga zapakeru v kovinsko mrežico in vse skupaj prišraufal na blok. Neverjetno kolk se to opilkov nabere. Je pa minus, ker moraš odšraufat deklc sklopke za montažo/čiščenje. Je pa še najbolj ziher

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

luknja v bloku-tekoči aluminij na razmaščeno podlago ali pa švasat in pobrusit na original obliko

magnet je poleg lovilca ostružkov koristen tut za opozarjanje pred kakim večjim kolapsom v mašini, če se začnejo nabirat večji kosi

če je dobro narjeno je tut na vijaku ziher, praktično in je možna hitra kontrola stanja

Objavljeno

SAm sem uporabil za popravilo bloka motorja tekoči Al in zadeva je držala.

Objavljeno

Tudi tako imenovani tekoči aluminij je na epoxi osnovi, dodan ima samo Al prah, tako da ni panike. Sploh pa magnet ne bo pod kakšnimi hudimi obremenitvami, niti nimaš zahtev po tesnenju.

Objavljeno

najbrž obstaja več vrst namenskih epoksijev

na žalost so mi proizvajalci odgovorili, da ne zdrži olja, čeprav mislim, da bolj za zavarovanje samih sebe, ker tega še niso preizkusili s svojim proizvodom

bom vseeno raje zatolkel zgornji rob vijaka, pa bo

Objavljeno

Ne SERI.........................kolega je potem še magnetek po mašini iskal!!!!!!!

Problem je v tem,da se redkokatero lepilo enakomerno širi glede na temperaturo.....saj drži mesec,dva.....potem pa tako zahrusta,da si ne moreš misliti!!!!!

Sicer pa.......le kaj ti bo,če v pravilnih intervalih menjaš olje in filter,se istočasno ostranijo vsi opilki........BTW.......to niso mašine stila "Zastava",kjer je bilo po nekaj 1K km več opilkov kot olja!!!!

Objavljeno
bom vseeno raje zatolkel zgornji rob vijaka, pa bo

Objavljeno

Kolko pa košta tisti šraufek z vgrajenim magnetom, ki si ga zgoraj omenjal. Meni se zdi še najbolj fletna pa sigurna varjanta.

Objavljeno

pri nas se ga ne dobi, vsaj da bi vedel ne, zunaj pa pride 4 francle in več

navaden original vijak za izpust olja je 200 sit, magnet je ne dosti več + veselje do rihtanja

Objavljeno

A se magnet da vrtat sploh?Pa da bi lepo prevrtal magnet in vijak, v vijak vrezal navoje in lepo vse skupi sešraufal?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!