Skoči na vsebino

MZ Baghira Streetmoto


Killroy

Priporočene objave

No ja :hmm: primerjava s kakšno bolj ugledno znamko na področju super moto in enduro je odveč, bi raje prišparal še nekaj cekinov in kupil slednjo varijanto!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah odvisn kako gledaš: na http://www.mzriders.com oziroma vsakmu supermoto forumu( http://www.supermotojunkie.com, nemški Baghira forum http://49407.rapidforum.com itd.) je v primerjavi s KTM-om skor na vsakmu področju lovoriko dobu-od vzdržljivosti mašine,kvalitete končne izdelave,izgleda in nenazadnje faktorja zabave :) Loh pa da je to kšna zlobna skrita anti-ktm propaganda, ki nemcem itak nikoli ni delala težav... :fredy: :P

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No o izgledu napram KTM-u nebi..., mal si oglej zadnjo luč/blatnik, vilice, armaturo in sprednjo luč/masko...kot bi ga voda skup znosila.Kvaliteta pa verjetno res ni sporna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokpit je enak tistemu na LC4, prednja luč/blatnik sta enaka, prednje vilice so na LC4 USD, zadnja luč je enaka, blatnik je malenkost daljši, performanse so na istem nivoju, izgled prav tako-obenem pa je motor pol milijona (486.000 SIT) cenejši od KTM-a.

(KoJebeUSDPress :P )

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ni KTm je MZ...zato je cena in tudi še kaj drugega temu primerno...in če ljudje ne bodo imeli predsotke za nove modele predvsem pa za MZ, bo motor zihr najdu kakega kupca tudi pri nas....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega nekaj nama ne štima.Da nama bo, si boš moral podrobneje ogledat LC4.In nič od zgoraj naštetega nima enakega.Da se razumemo, nič ne šimfam tega motorja, sam ne pa govort da ima polovico skupnega s KTM, ko pa se že na 100m vidi da prav nič..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah motor ni slab, agregat je tko od Yamahe, pa tud drugač je kul motor,...edin veliko grajo si zasluži na račun teže :BUA: ,ki je daleč prevelika glede na konkurenco .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, neki novga .....

Že od leta 1998 dalje .)

Žal so šele zdaj MiZe našle pot do Slovenceljnov. :doze:

Prejšni uvoznik ni bil preveč... :slap:

Mislim pa da je BAghira bila dobro uvreščna tudi v Erzbergu...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men pa niti ni grd... (ok,LC4 je lepšejši :P ),ampak dost dangerous zgleda. lani z morja me je ena gruča (med njimi tud MZ) prehitela mal od rid naprej,in k sm šu po gasu da jih ujamem sm nameru,da grejo 160 km/h :blink: men ni blo do tiščanja,zato sm rajš spustu. je mel pa neki ror odprt in je preglasil vse ostale

sam kot je cagiva reku,je motor precej tezak :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, "kolega", rahlo se motiš: zadnje vzmetenje je pri obeh WP- Monoshock

( za nadaljno referenco MZ = http://www.xs4all.nl/~kawazr7/motor/mzbp/ , KTM = http://www.thebikesite.com/ktm_motorcycles.htm ). Baje je WP od leta 1999 hčerinska firma KTM-a( http://www.wpsuspension.com/HistoryArticles/Milestones.html ). Armaturka je zlo podobna(MZ ma diamantno, KTM pa je mel okroglo oblikovan števec, kontrolne lučke so enake) armaturkam nekaterimi verzijami LC4, da ne omenim raznih KTM stock delov ki pašejo na MZ-ja kot ata na mamo(npr. stikalo za stop luč pri prednji zavori). Nista si 100% podobna, imata pa nekej skupnih točk.

@Lindau: Mišlen je blo to res v stilu, da je MZ šele zdaj priromal k nam :)

Lp

Popravljeno . Popravil Killroy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja imaš res, zaradi enakega amortizerja, ki se ga sploh ne opazi, sta motorja v bistvu skoraj identična :lol1:

no pa da ne pozabimo na stikalo za stop luč, to je tudi stvar, ki ti takoj v oči pade in zaradi katere jaz več ne bom ločil mojega motorja in mz-ja :lol1: :lol1:

tole je števec na LC4 od leta 2003 naprej (no v originalu je oranžen):

števec na desni sliki je pa enak tistemu, ki sem ga imel jaz na husqvarni (razen napisa mz, seveda)

Popravljeno . Popravil BC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Killroy mal ga biksaš...motor ni niti malo podoben KTM-u in ne mešat jabolk in hrušk...In ne vem zakaj si prilimal slikce popolnoma različnih armatur.Da bi dokazal da nimata nič skupnega???Če sta zate ti dve armaturi enaki, potem imajo vsi cestaki enako oz vsi avtomobili(vsi majo števec, le vsi drugačno oblikovanega, ampak to je zate isto).Sprednje vilice ima KTM USD, ta ima teleskope, sprednja strešica in maska sta POPOLNOMA RAZLIČNI in res ne vem kaj ti je, da vidiš vse te podobnosti.Primer, kaj je podoben motor KTM-u je HUSABERG, ki pa ima resnično veliko delov enakih.

Skratka, če sta ti ta dva zelo podobna oz skoraj identična(MZ in KTM), potem so si popolnoma identične ali pa vsaj zelo podobne kar vse endure na trgu.

Drugače je motor verjetno res dober(sploh agregat) ,verjetno tudi vozne lastnosti, samo še vseeno kar nekaj težji od KTM-a.

Tema podobna tisti,kjer je hotel nek možakar enačit Škodo Octavijo s pasatom ali celo A4 :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...
Moram priznat,da mi je tale MZ kar všečen strojček... :OK:

se strinjam.

Sem ga šel gledat v motorjet in je prav luškan, zraven tega pa še kar udoben.

Upam, da mi ga bo uspelo drugo leto poleti nabavit :yea1:

Lp, Aleš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!