Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

A kdo ve ali je termostikalo na hladilniku 650GT-ja močnostno (teče skozi tok za ventilator) ali je le krmilni in je nato vezan na rele, ki nato vklaplja ventilator na hladilniku ?

Ali ima kdo kako staro inštalacijo oz. le konektor tega stikala (seveda s kosom kabla) ?

Popravljeno . Popravil Piksna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A kdo ve ali je termostikalo na hladilniku 650GT-ja močnostno (teče skozi tok za ventilator) ali je le krmilni in je nato vezan na rele, ki nato vklaplja ventilator na hladilniku ?

Krmilni, ventilator je preko releja.

Ali ima kdo kako staro inštalacijo oz. le konektor tega stikala (seveda s kosom kabla) ?

Žal ne.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nemorem verjet...da noben ne prodava GT650 z okvaro motorja?

vsi delajo ko šus:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi delajo ko šus:)

no pol bom pa počakal še kak teden...te pa bo ziher kak riknil :whistle:

Danči...imaš kaj partsov viška za huso? ... v bistvu rabim desno stran ;) skor celo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Išče se hyosung GT250/650 brez agregata, lahko tudi s stolčeno posodo za gorivo, popraskanimi plastikami...glavno da so okvir,stopalke, platišča, vilice, zavore brezhibni. Mora pa imet homologacijo, tako da je možna registracija

Morebitne ponube na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Išče se hyosung GT250/650 brez agregata, lahko tudi s stolčeno posodo za gorivo, popraskanimi plastikami...glavno da so okvir,stopalke, platišča, vilice, zavore brezhibni. Mora pa imet homologacijo, tako da je možna registracija

Morebitne ponube na PM

Juretu piši...štel in papirje še ziher ima ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 2 let pozneje...

A je še kak prijavljen uporabnik tu gor, ki si lasti ta odličen motor? :P Ni važno, 125, 250, 650, tudi chopper velja.

.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je še kak prijavljen uporabnik tu gor, ki si lasti ta odličen motor? :P Ni važno, 125, 250, 650, tudi chopper velja.

.

Odličen motor !  HAhahaaaaaaaaaaaaa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober no mal sarkazma ne škodi :) 

 

@ELO če bi bil še kak več, bi se lahko nekje skupaj dobili in malo poklepetali, ampak očitno ni nobenega več tu gor.

Popravljeno . Popravil Whitee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz, motobaby, Jure, pa še kdo.......smo se jih rešili takoj, ko so jim začele razpadat mašine. Govorim o GT 650.

 

Še prej pa smo naredili kar nekaj fur skupaj, pa še na poroko smo bili vabljeni....

 

Tako smo se družili

post-2849-0-13143000-1407854321_thumb.jpgKanal1.bmp

 

Potem sem nam je pa začelo dogajat tole (po prevoženih 15k km - vedno prvi cilinder)

 

post-2849-0-09653800-1407854447_thumb.jpgpost-2849-0-74173800-1407854479_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zaenkrat sm še na 250, razmišljam pa tudi o ta velikem. :D Tudi tisti ki so imeli težave so sedaj popravljeni ali pa kje na odpadu, tako, da tega straha ni več toliko, kot pred parimi leti, ko so se še vsi utekali.

Edino sklopka je še vedno lahko problem.

Popravljeno . Popravil Whitee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, jaz osebno pri Hyosungu nikoli ne bi izključil možnosti, da polomi ventile.. Problematični sta pa obe glavi, res da je bila prva bolj kritična, ampak tudi za ene par sesutih zadnjih vem. Eno sem še jaz rihtal ter za eno drugo pomagal ponajt nadomestne kose.

 

Je par ukrepov, ki zmanjšajo možnost da se ti to naredi.. Ampak kot rečeno, ziher jaz pri teh motorjih nisem nikoli.

 

Znane težave so še s sklopko (treba vsake tolk časa zamenjat ene podložke pri košari, da dela prav), pri skoraj vseh Hyosungih 650 crkne regler (ampak so večinoma vsi to rihtali pod garancijo), pri nekaterih crkne celo navitje, ena serija je imela probleme z zvezdo menjalnika (skakalo iz prestav) in nasploh so menjalniki precej švoh - lomi prestave. Meni je menjalnik šel dvakrat, enkrat 2. in enkrat 3. Šraufal sem še par drugih isto ponavadi 2. ali 3. prestava.

 

Pač, rek malo denarja, malo muzike v tem primeru drži :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoda res za te zacetne serije, ker 125 in 250 nimata nobenih znanihvecjih problemov, tsko kot vsak drug motor, regler pa res crkne, to enkrat menjas z kakim od drugega motorja in je mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V vsakem primeru,če razmišljaš o ta velikem,potem raje poišći kakšnega SV 650,še ne vem kako zgonjen,je boljši kot tole korejsko čudo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja saj po vsej verjetnosti bom. Ampak to so očitno hude napake samo v določenih državah, ker ko berem na korider forumu nisem skoraj nikoli do sedaj zasledil, da bi imeli ti motorji take strašne  težave kot jih imajo v Sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja saj po vsej verjetnosti bom. Ampak to so očitno hude napake samo v določenih državah, ker ko berem na korider forumu nisem skoraj nikoli do sedaj zasledil, da bi imeli ti motorji take strašne  težave kot jih imajo v Sloveniji.

No ja... Nekaj pa jih je...

 

Engine blown at 12000km

Yet again another blown motor!

ANOTHER Hyosung GT650 blown

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že, samo to je internacionalni forum.. Pa da ne bo kdo mislil, da sedaj hvalim Hyosunga na vse pretege, ga ne, vsaj 650, ker ne vem kakšno je dejansko stanje teh motorjev. Kot sem pa že povedal, 125, in 250 popolnoma brez problemov, zato bo na žalost to po vsej verjetnosti tudi moj zadnji Hyosung za nekaj časa :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Živjo Hyosungovci, lastim si Cometa 125 in imam eno vprašanje.

Motor je letnik 2003 in ima prevoženih 26000 kilometrov.

Problem pa je ta, da ko se pelješ navzdol in spustiš gas... in ga spet dodaš, ga zamori in zatrokira za cca 2 sekundi in potem gre normalno naprej...

Težava je tudi ta, da ko se pripeljem z 4. ali 5. pod normalnimi obrati (5-6k), potem pa hočem ustavit brez downshiftanja, stisnem sklopko in pribremzam ter motor crkne... potem tudi ne užge v 1. ampak v 2. :P

Prosim, pomoč :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!