Jure Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Jaz imam enga, samo ti ne bo všeč.. Prodaj jajca in si kupi motor No pa šalo na stran, kaj misliš z menjalniško gredjo? Imaš v mislih programator v menjalniku, oziroma gredi na katerih so zobniki? Ali samo tisto, katera gre skozi mašino od nožne ročice menjalnika do mehanizma, ki premika zvezdo? Če misliš tole zadnje imam jaz doma eno viška LP, J
Jure Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Tole imam v mislih.. To je tudi edini kos v povezavi z menjalnikom, ki se ga da še menjat, brez da bi podrl mašino. Za kakršen koli posed v samem menjalniku, je potrebno dat mašino na prafaktorje
Skiny Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Prodaj jajca in si kupi motor Sem mu mislu že jaz predlagat isto ... ...ampak mene ima za razliko od tebe dnevno na dohvat ruke ( ) Tole imam v mislih.. To je tudi edini kos v povezavi z menjalnikom, ki se ga da še menjat, brez da bi podrl mašino. Za kakršen koli posed v samem menjalniku, je potrebno dat mašino na prafaktorje Glede na simptome razmišljava v smeri dela št. 5 (to verjetno misliš pod nazivom "programator"). Imaš morda kakšne informacije, je bil ta del pri kasnejših serijah modificiran oz. je lahko tu iskati vzrok težav @hvilu? (da ne bova celga reveža husota narazen dala za brezveze :grrr ) LP, Skiny
Jure Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Ja del št. 5 sem imel v mislih ja.. Glede modifikacij tega dela pri poznejših modelih pojma nimam.. Jaz sem pri sebi zamenjal med drugim tudi to, ker mi je tudi menjalnik "popuščal" pri zaviranju z mašino, predvsem iz višjih vrtljajev v 2. in 3. je učasih bilo zaznat, da je motor nehal bremzat, kot da bi za sekundo stisnil sklopko, oziroma kot da bi v menjalniku zobniki zgubili stik za tisto sekundico.. In takrat ko mi je potrlo zobnike, sem zamenjal še tole zadevo, ker sem ravno imel eno mašino viška za kose doma.. Pa je bilo isto tudi z drugim.. Zdej če je v tem problem, sem imel smolo in sta bila oba slaba, drugače je pa problem kje drugje..
hvilu Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Ja, Skinny, pazi na lingvistiko:) Sicer pa je kakšna rešitev tega "popuščanja", kot temu praviš ti Jure? Isto se dogaja meni, če ne pazim s prestavami in vrtljaji.
Jure Objavljeno Junij 10, 2009 Opozori Objavljeno Junij 10, 2009 Žal pojma nimam, nobene pametne ideje kje bi bil vzrok.. Jaz sem pri sebi zamenjal skoraj cel menjalnik, pa je bilo tudi potem enako.. Sta bla pa oba menjalnika od 04 letnika, tako da je verjetno pri obeh bila ista stvar vzrok.. Če bi imel kakšnega od 06, bi mogoče problem odpravil.. Ne vem..
hvilu Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 Evo, fantje, husota predal naslednjemu mehaniku. Čeprav zelo dober motor, malo šepa pri kvaliteti. Strah me je bilo okvare menjalnika. Vsekakor pa nanj ostajajo zelo prijetni spomini... Kaki predlogi, kam naprej? Lp
hvilu Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 Se strinjam z juretom. SS mi ne diši, niti jih nočem imet. Gledam bolj v okolici telih motorjev: http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2935436 ali http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2966279 ali http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2840558 ali http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2901465 ali http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2877369. Če imate izkušnje s temi motorji, mi jih prosim napišite v tole temo: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=30613 Lp
merlin Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Pozdravljeni, imam zgoraj omenjenega Hyosunga. Nekje sem videl za povezavo do servisne dokumentacije za motorje, vendar za tega ne dela link Ima kdo mogoče service manual za gt650r ? jutri bom menjal zadnjo gumo pa nevem kako se pravilno nastavi napetost verige.. :unsure: kakšen nasvet ? hvala in Lep pozdrav
BRANE Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 prodaj čimprej. sodelavcu je stolklo ventile in bat in glavo pri 15 000km....
merlin Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 (popravljeno) prodaj čimprej. sodelavcu je stolklo ventile in bat in glavo pri 15 000km.... Pozdravljen BRANE... Glede "dobrega nasveta" sem mislil bolj o vprašanju. Sicer bom ostal pri husotu, zato so so takšni komentarji kot "jajca" ali pa "prodaj čimprej" brezpredmetni in ne primorejo nič. Sprijazni se s tem, da nekateri pač vozimo tudi Hyosung, Daelim ali pa kaj druga "cenovno-ugodnega". Prej sem imel (kar nekaj časa od tega) aprilio AF1/AC1, ki sem tud konstantno šraufal, tako da ni to problem . ( Nekaj delov za prodat btw ) še vedno sem za konstrutivno debato. LP Popravljeno Julij 8, 2009. Popravil merlin
Tedybear Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=11636 Na zgornji povezavi imaš 184 strani o Hyosungu GT 650. Ni hudič, da ne boš izvedel vse, kar te zanima. Je pa res, da je od tega ene 100 strani predvsem problemov. Tudi sam sem bil lastnik. Administrator...bo klonk???
BRANE Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 žal si ne izmišljam nič. tisto stolčeno svečko sem držal v rokah... pa razen tega da hitro začne avspuh puščat, pa da so bremze za en klinc, pa da postane menjalnik blazno trd, pa da pri 140 se začne nekam migat.. drgač pa je baje fajn moped (to sem jest dodal). več pa o husotu ne vem. tolko o moji konstruktivni debati.
merlin Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Evo... pregledal oba prispevka na to temo. V obeh temah je ogromno smetenja, z iskalnikom sem prišel vsaj do "user manual-a". Mislim, da bi lahko enkrat za vselej odprli konstruktivno debato na temo Hyosung-ov. Ne morem verjet da je tukaj ogromno takih, ki šinfajo ta motor... Vsaki firmi moramo dat priložnost. Recimo: KIA cee'd - avtomobil... Pred par leti bi rekli, da je avtomobil (znamka) zanič, zdaj pa bo verjetno eden izmed nabolj prodornih modelov na trgu. Zakaj nebi mogel biti tudi Hyosung ?? Če bi imel več pod palcem, bi si privoščil DUCATI monster-ja, ker pa je naneslo tako kot je, sem pristal pri Husi za dobro ceno. Motor je letnik 07, prevoženih pa ima slabih 6k. Od danes, ko sem odprl to temo, je bilo že 70 ogledov. Mislim, da take stvari ne zanimajo samo mene... Še vedno prisegam na pravo debato in nasveti glede tega motorja... Glede na vse napisano do sedaj me zanima: Katero olje je dobro oz.naboljše za huso (glede menjalnika,...) ? MOTUL ??? Blendiranje AIS in menjava diz ? - kje nabavit dize, velikost (takšne, ki so v redu),... Prosil bi nekoga, da mi razloži, kako je z odprtim filtrom (vrtanje lukenj,ipd.)? Hvala vnaprej in LP
sesir Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 menjal zadnjo gumo pa nevem kako se pravilno nastavi napetost verige.. :unsure: kakšen nasvet ? Prej sem imel (kar nekaj časa od tega) aprilio AF1/AC1, ki sem tud konstantno šraufal, tako da ni to problem . ( Nekaj delov za prodat btw ) še vedno sem za konstrutivno debato. In kaj si šravfal,da še verige ne znaš napet?
merlin Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 žal si ne izmišljam nič. tisto stolčeno svečko sem držal v rokah... pa razen tega da hitro začne avspuh puščat, pa da so bremze za en klinc, pa da postane menjalnik blazno trd, pa da pri 140 se začne nekam migat.. drgač pa je baje fajn moped (to sem jest dodal). več pa o husotu ne vem. tolko o moji konstruktivni debati. Ne razumi narobe, vendar to je to kaj potrebujem. Kako preprečit, da bo topilo alo lomilo bate, ventile, ... (odvisno od serije - AIS). Glede bremz sem na enem forumu prebral, da lahko od ducati monsterja (brembo) gor vržeš čeljusti. Kako pa je z diski (?monster?)? Z menjalnikom trenutno ni problema (mogoče kakšen nasvet glede tega ??). Trenutno ne "miga" niti pri 160 Hvala in LP
merlin Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 In kaj si šravfal,da še verige ne znaš napet? To se je nanašalo na user manual Za dva prsta ali "colo" - 2,5 cm je univerzalna mera. Motor je malo močnejši kot 125ccm kanta od aprilie zato sem vprasal. LP
danci1973 Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Katero olje je dobro oz.naboljše za huso (glede menjalnika,...) ? MOTUL ??? Hein Gericke 10W-50 Vollsynth - s tem oljem je naš Huso preživel 4 'dirkaške' sezone in še kar miga. Blendiranje AIS in menjava diz ? - kje nabavit dize, velikost (takšne, ki so v redu),... Jaz sem zastružil plastične čepe, s katerimi sem zamašil cevi, ki sicer gredo na airbox tudi luknje na airbox-u. Dize lahko nabaviš od Suzuki SV650 (model do 2003), pri katerem so standardne večje kot pri Hyosungu (imata namreč enak uplinjač). Lahko pa nabaviš Dynojet komplet diz, igel, vzmeti in imaš potem možnost kaj prilagajat. Prosil bi nekoga, da mi razloži, kako je z odprtim filtrom (vrtanje lukenj,ipd.)? Vsaka večja sprememba zahteva tudi prilagoditev uplinjača - prav zato je morda dobro imeti komplet diz, pa da lahko malo eksperimentiraš. Kar se zavor tiče - da bi Monstrove čeljusti kar direkt pasale na Hyosunga, rahlo dvomim (bi me pa zanimalo, če imaš kak link). Smo si pa dali naredit adapter za 6-batne čeljusti od GSX-R1000 K1, ki delujejo perfektno tudi z originalnimi Hyosung diski. D. PS: Service manual...
Jure Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 (popravljeno) Ne razumi narobe, vendar to je to kaj potrebujem. Kako preprečit, da bo topilo alo lomilo bate, ventile, ... (odvisno od serije - AIS). Glede bremz sem na enem forumu prebral, da lahko od ducati monsterja (brembo) gor vržeš čeljusti. Kako pa je z diski (?monster?)? Z menjalnikom trenutno ni problema (mogoče kakšen nasvet glede tega ??). Trenutno ne "miga" niti pri 160 Hvala in LP Imel Hyosunga 3 leta.. Skozi šraufal Šraufal tudi OGROMNO drugih Hyosungov (nekaj mora pač počet človek ob prostem času).. Moje mnenje je, da je ta motor pač KRŠ! Vsaj 2004 in 2005 letniki so res sranje... Zdej kako je z 07, če je sploh dejansko 07, pa ne bi vedel.. Po tujih forumih se je govorilo, da je Hyosung malo poštimal določene zadeve. Vendar kolikor vem v Sloveniji ni novih Hyosungov, uvoznik ni pripeljal, ne vem ali so bili 06 zadnji ali pa mogoče res celo 07. No kakorkoli že, verjamem, da je potencial v teh motorjih.. Kot praviš, tudi korejski avti so se dobro prijeli in se izkazali za dobre. Konec koncev je tudi Hyosung prisoten na trgu že kar nekaj časa tudi z manjšimi motocikli, ki niso imeli tako velikih težav, kot tavelik comet.. Ampak v primeru cometa 650, vsaj na začetku, so bile pa stvari res KATASTROFALNE. Kot sem rekel, sem ga imel, pa tudi podrtih sem imel že precej.. Menjalniki so kot iz putra - se zobniki lomijo, glave razbija, reglerji in navitja crkujejo kot za stavo.. To so same ORENG napake, ki so tudi zelo drage za popravilo.. Če že ne material, pa vsaj delo. Pa ponavadi že materjal (npr glava+cilinder+bat) pride več kot je motor vreden, če ne stakneš kje kaj rabljenega. Glede bremz pa tako.. Original bremze so precej slabe kar se mene tiče.. Ne samo zaradi tega, ker so gor zmontirane skuterske dvobatne čeljusti, ki so bistveno prešvoh za ta motor, ampak tudi diski so očitno iz enega bolj puter materiala.. Ker po 20k km je skoraj na vsakem Cometu, ki sem ga videl, bil disk že vidno obrabljen. Ali so pa original pliščice take, da jih požirajo, ne vem.. Tega pri drugih motorjih ponavadi ni. Torej, če imaš možnost, zmontiraj v prvi vrsti druge čeljusti, če pa najdeš kakšne primerne diske, pa še to.. Glede preventive kar se tiče lomljenja ventilov, je pa najbolje da zapreš, oziroma odstraniš AIS in daš malo večje dize not.. Če je motor dejansko 07, naj bi pa itak bile stvari že popravljene. Čeprav jaz kar ne zaupam temu Hyosungu. Drugače pa predlagam Ice-u, da se temo spoji z že obstoječo, je brezveze imet dve temi o istem motorju. LP Popravljeno Julij 8, 2009. Popravil Jure
sesir Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 @jure daj si ta svoj post shrani na PC!Ne boš rabil vsakić napisat! :naughty: Si pa prijazen,da se ti da....
Jure Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 :rolleyes: Mogoče bi blo pa res fajn shranit.. Al pa malo pobrskat in dat copy paste enega izmed 100 postov na to tematiko iz une druge teme
simonsi Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Kar se zavor tiče - da bi Monstrove čeljusti kar direkt pasale na Hyosunga, rahlo dvomim (bi me pa zanimalo, če imaš kak link). Smo si pa dali naredit adapter za 6-batne čeljusti od GSX-R1000 K1, ki delujejo perfektno tudi z originalnimi Hyosung diski. Tele čeljusti so bolj tako. Sem imel na banditu iste pa nisem bil preveč navdušen. Verjamem pa da so dosti boljše kot original. Najbolj hvaljene so od r1 letnik 98-03, modre ali zlate, adapter je pa itak treba delat.. Pa po možnosti še glavni cilinder pa bodo bremze kot se gre.
Ice Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Evo... pregledal oba prispevka na to temo. V obeh temah je ogromno smetenja, I wonder why? z iskalnikom sem prišel vsaj do "user manual-a". Mislim, da bi lahko enkrat za vselej odprli konstruktivno debato na temo Hyosung-ov. Ne morem verjet da je tukaj ogromno takih, ki šinfajo ta motor... "verjeti" je relativno. vecinoma so podane kar konkretne izkusnje. ce se vseeno HOCES probleme.... Vsaki firmi moramo dat priložnost. zakaj? da si ti beta-tester? rahlo dvomim. Recimo: KIA cee'd - avtomobil... Pred par leti bi rekli, da je avtomobil (znamka) zanič, zdaj pa bo verjetno eden izmed nabolj prodornih modelov na trgu. Zakaj nebi mogel biti tudi Hyosung ?? Če bi imel več pod palcem, bi si privoščil DUCATI monster-ja, ker pa je naneslo tako kot je, tole je "rahlo" sem pristal pri Husi za dobro ceno. Motor je letnik 07, prevoženih pa ima slabih 6k. Od danes, ko sem odprl to temo, je bilo že 70 ogledov. Mislim, da take stvari ne zanimajo samo mene... koliko ogledov imajo druge teme si si tudi ogledal? Še vedno prisegam na pravo debato in nasveti glede tega motorja... Glede na vse napisano do sedaj me zanima: Katero olje je dobro oz.naboljše za huso (glede menjalnika,.. .) ? MOTUL ??? Blendiranje AIS in menjava diz ? - kje nabavit dize, velikost (takšne, ki so v redu),... Prosil bi nekoga, da mi razloži, kako je z odprtim filtrom (vrtanje lukenj,ipd.)? Hvala vnaprej in LP in zato bodo ostale tudi teme, ki ze obstajajo. tretja res ni potrebna.
merlin Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Danci1973: Hvala za odgovor, super da tale motorček dela kot je treba. Sicer pa sem blizu tebe doma, tako da se lahko kdaj v estradi na kavici dobima (ali pa glamour,bass,...). Te bom že našel :naughty: . Nova guma je gor, pa veriga je tudi našpanana, jutri pa na testno vožnjo.. Ice: Čas je tudi relativen - odvisno na kateri strani WC vrat se nahajaš... Smetenje na to temo je zaradi (že znanih) konstrukcijskih napak (AIS recimo). Nisem rekel oz. napisal, da je ta motor oh in ah, samo da imam jaz takšnega in prosil sem samo za nasvete. Preberi si še enkrat kaj si mi odgovoril, ali drugače, kako si me komentiral (citati). Na več forumih sem prijavljen (ne motociklističnih), vendar tega pa še ne.. Tako brezpredmetnega odgovora pa še nisem dobil. Če misliš da smo tisti, ki vozimo kaj nižje-cenovnega, kaj manj vredni.... nimam besed. Danci1973 nima ravno slabih izkušenj, ali pač??? (njegov odgovor si lahko daš v okvir - za inspiracijo) Ugotovil sem, da razen izjem (hvala vam), je boljše da zaključim pisanje tukaj in se raje posvetim hyosung forumu... Vsaj upal sem, da boste respektirali mojo odločitev in mi pomagali pri vprašanjih (še enkrat, nanaša se samo na nekatere), vendar ne. Na tujih forumih (at,de) mi z veseljem prisluhnejo in mi podajo odgovor, mnenje, nasvet... LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se