merlin Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 Jaz sem moderator na Hyosung forumu Zakon... Se bom kar prijavil gor, ker je manj "grajanja" in več uporabih nasvetov Ne se bat, ta forum bom tud spremjal ( do nadaljnega ) THX LP
merlin Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Evo... AIS odstranjen... Sem mislil danes gumo sprobat, pa me je vreme usmerlo v osdtranjevanje AISa. Kakorkoli... danci1973: full hvala za vse kaj si napisal in svetoval... Zdaj pa pride teorija... Ker sem prvič imel opravka z Huso, pregledal manual, part list, .... Tale AIS (po razlagi slovenskih forumov - Air Injection System), je v bistvu povratni vod izpušnih plinov v uplinjač... Zakaj ? Sesanje: AIS je priklopljen na podtlak (sesalno cev med uplinjačem in prvim cilindrom). Zdaj že odpade teorija, da je AIS kakršnakoli zračna črpalka. V bistvu je membranski ventil, ki deluje na podlagi spremembe tlaka (kadar dodamo plin, se usvari podtlak in se odpre ventil na sesalni cevi in spusti pline iz izpuha v sesalno komoro - airbox ). ???? Po eksploziji (odpiranje izpušnega ventila), se v izpušnem kanalu ustvari nadtlak (več kot 1bar atmosfere - če nebi bilo nadtlaka, nebi pihalo iz izpuha ) in pri dodajanju plina se v sesalni komori ustvari podtlak (klasično delovanje uplinjača). Posledično gre zrak ali pa izpušni plini iz mesta, kjer je večji tlak, tja kjer je manjši (v tem primeru celo podtlak - sesanje). Torej je AIS, drugače imenovano 2nd Air, povratek vročih izpušnih plinov v Airbox. Kako sklepam? Cev, ki vodi od AIS do cilindra je od znotraj črna in sajasta (na drugem cilindru dosti bolj). Če bi ta cev dovajala zrak na ventile, bi bila v barvi zraka, torej normalna - ALU, sedaj pa je sajasta, torej gre zrak (plini) v obratni smeri. Bega me še nekaj - in sicer - celi AIS sistem je priklopljen na cilinder 1 (preko T-razdelilca se odpreta oba povratka). Prebral sem, da se okvare ventilov pojavljajo večinoma na drugem cilindru, mogoče bi morali bit ločeni cevi za odpiranje AISa? Danes sem malo prečekiral mašino (kot sem prej napisal sem prvič šraufal dvocilindraša). Za odstranitev AISa sem naredil nadomestne blende iz aluminija ter vse odvečne cevi odstranil. Na sesalni cevi prvega cilindra pa sem odrezal cev ter zaprl z vijakom (če nebi korejci dali not vijakov iz pudinga bi tudi ventile ven pobral - še pride). Na Airboxu sem vzel vijake in zablendiral natičnike za cevi (različni so pa zato, ker enakih nisem našel v garaži. ) Sledijo še slike: lp in hvala za odgovor
danci1973 Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Evo... AIS odstranjen... Sem mislil danes gumo sprobat, pa me je vreme usmerlo v osdtranjevanje AISa. Kakorkoli... danci1973: full hvala za vse kaj si napisal in svetoval... Zdaj pa pride teorija... Ker sem prvič imel opravka z Huso, pregledal manual, part list, .... Tale AIS (po razlagi slovenskih forumov - Air Injection System), je v bistvu povratni vod izpušnih plinov v uplinjač... Zakaj ? To imajo tudi drugi proizvajalci mopedov - pri Yamahi AIS, pri Suzukiju pa se imenuje PAIR (Pulsed Air Injection Reactor)... Aspirated air injection Air injection can also be achieved by taking advantage of the negative pressure pulses in the exhaust system at engine idle. A sensitive reed valve assembly called the aspirator valve is placed in the air injection plumbing, which draws its air directly from the clean side of the air filter. During engine idle, brief but periodic negative pressure pulses in the exhaust system draw air through the aspirator valve and into the exhaust stream at the catalytic converter. This system, marketed as Pulse Air, was used by American Motors, Chrysler, and other manufacturers beginning in the 1970s. The aspirator provided advantages in cost, weight, packaging, and simplicity compared to the pump, but the aspirator functions only at idle and so admits significantly less air within a significantly narrower range of engine speeds compared to a pump. This system is still used on modern motorcycle engine. e.g. the Yamaha AIS (Air Injection System). D.
merlin Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 To imajo tudi drugi proizvajalci mopedov - pri Yamahi AIS, pri Suzukiju pa se imenuje PAIR (Pulsed Air Injection Reactor)... D. Hvala za pojasnilo, zdaj pa že štekam. Nebom spraševal več neumnosti. Koliko imaš ti nastavljen štand-gas na tem motorju? Grem ga do konca sestavit, vreme je pravo za malo peljat se. LP
Skiny Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 (popravljeno) Tale AIS (po razlagi slovenskih forumov - Air Injection System), je v bistvu povratni vod izpušnih plinov v uplinjač... Zakaj ? Narobe. Sistem je namenjen vpihovanju svežega zraka (s kisikom) v izpušne pline. Namen je izključno zmanjševanje emisije CO in nezgorelih ogljikovodikov (deloma oz. popolnoma nezgorelega goriva) v izpuhu. To je potrebno predvsem pri večji obremenitvi (poln plin), ko motor zaradi notranjega hlajenja in doseganja večje moči deluje z bogatejšo zmesjo (lambda<1). V kolikor si v sistemu odkril večjo količino saj, to kaže na nepravilno delovanje sistema (protipovratni ventil ne tesni). Sistem, kot ga interpretiraš ti, se navadno imenuje EGR (Exhaust Gas Recirculation) in je namenjen recirkulaciji dela izpušnih plinov pri delni obremenitvi in služi zmanjševanju količine dušikovih oksidov v izpuhu. Je povsem običajen pri današnjih avtomobilih, pri motociklih pa niti ne (še)... LP, Skiny Popravljeno Julij 11, 2009. Popravil Skiny
merlin Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 Narobe. Sistem je namenjen vpihovanju svežega zraka (s kisikom) v izpušne pline. Namen je izključno zmanjševanje emisije CO in nezgorelih ogljikovodikov (deloma oz. popolnoma nezgorelega goriva) v izpuhu. To je potrebno predvsem pri večji obremenitvi (poln plin), ko motor zaradi notranjega hlajenja in doseganja večje moči deluje z bogatejšo zmesjo (lambda<1). V kolikor si v sistemu odkril večjo količino saj, to kaže na nepravilno delovanje sistema (protipovratni ventil ne tesni). Sistem, kot ga interpretiraš ti, se navadno imenuje EGR (Exhaust Gas Recirculation) in je namenjen recirkulaciji dela izpušnih plinov pri delni obremenitvi in služi zmanjševanju količine dušikovih oksidov v izpuhu. Je povsem običajen pri današnjih avtomobilih, pri motociklih pa niti ne (še)... LP, Skiny Pozdravljen, z danci1973-jem imata prav. Če bi moja teorija delovala bi bile saje tudi v Airbox-u.... Je pa res, da je na drugem cilindru opazno več saj. Čudi pa me, da še ne delajo takšnega sistema na motorna kolesa... LP in hvala za odgovor
Ice Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Ice: Čas je tudi relativen - odvisno na kateri strani WC vrat se nahajaš... Smetenje na to temo je zaradi (že znanih) konstrukcijskih napak (AIS recimo). Nisem rekel oz. napisal, da je ta motor oh in ah, samo da imam jaz takšnega in prosil sem samo za nasvete. Preberi si še enkrat kaj si mi odgovoril, ali drugače, kako si me komentiral (citati). Na več forumih sem prijavljen (ne motociklističnih), vendar tega pa še ne.. Tako brezpredmetnega odgovora pa še nisem dobil. Če misliš da smo tisti, ki vozimo kaj nižje-cenovnega, kaj manj vredni.... nimam besed. Danci1973 nima ravno slabih izkušenj, ali pač??? (njegov odgovor si lahko daš v okvir - za inspiracijo) najprej sam pri sebi razcisti kaj smatras kot smetenje, potem preberi navodila za uporabo foruma, kjer je smetenje (vsaj na tem forumu) definirano. ce se pocutis tako zelo napadenega zal ne vem na kaksen nacin ti naj bolj pohlevno podam kakrsenkoli odgovor, da bos s tonom zadovoljen. brezpredmeten odgovor ni bil, ker ni bil odgovor na tvoja poizvedovanja; je bilo opozorilo glede odpiranja tem na tem forumu. ce se ne strinjas imas v ta namen odprte teme, kjer lahko svoje predloge in pripombe deponiras. in kaj vozis mi rahlo dol visi. ti moras biti s tistim zadovoljen, ne jaz. ker me ocitno tako dobro poznas, da tocno ves kako razmisljam in vsi "tiste, ki vozite kaj nižje-cenovnega, ste kaj manj vredni. "....... .......bolje da nimas besed, se bos manj (o)smesil. :naughty: vse nadaljne v zvezi s tem po PM ali v doticnih temah. tukaj je
merlin Objavljeno Avgust 31, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2009 Pozdrav še enkrat.. Ice: mislim, da sma imela slabi štart, vendar še vedno upam najti prostor na tem forumu... Po pat sto prevoženih km in odstranjenem AIS-u so ventili zaenkrat OK, edino kaj je crknilo je hupa, ki pa sem jo zamenjal z tisto iz Aprilie (krepko večja in glasnejša). Je pa en moteč problem pri menjavanju... in sicer, če je vožnja umirjena gre super, če pa hitreje pospešujem in menjam iz prve v drugo se zgodi, da mi vrže nazaj v ler... V primeru da, ko menjam, še vedno držim menjalno paličico navzgor ter spustim tik pred menjavo v tretjo, pa ne vrže ven... Je mogoče kdo rešil ta problem, oz. ga je vsaj odkril, kaj bi bilo krivo? Pri speljevanju pa je še vedno tisti zvok (v večjih obratih) kot da bi kaj bilo "rahlo"... Mogoče tukaj kaj novega? LP, Merlin p.s.: Ice, brez zamere
Jure Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 (popravljeno) Glede sklopke mislim, da ni nič novega, pač tako je, nimaš kej Glede menjalnika mi padeta na pamet pa dve varianti, ena poceni, druga pa draga, ker je treba mašino čist razkopat 1. Slaba zvezda, zaradi slabe zvezde so bili primeri, ko je metalo iz prestave, oziroma je prestava preskakovala pri močnejšem pospeševanju, ampak pri meni se je to dogajalo v višjih prestavah, lahko pa da se pojavi tudi v 2.. Zdej eni 2004 letniki so imeli serijsko napako na zvezdi, ki se je odpravljala pod garancijo. Če imaš 2004 in zvezda še ni bila menjana, je lahko to to.. To ni cel hudič, sklopko treba podret, pa zamenjaš 2. Zobnik 2 prestave ima zglodane stranske zobe, ki se haklajo z drugim zobnikom. Zdej če bi bili fajn zglodani potem bi že takoj vrglo iz druge, če so pa samo malo, pa pride do tega pri večji obremenitvi, če ne držiš prisilno vsega skupaj v prestavi s prestavno tačko menjalnika, da vilice v menjalniku preprečijo, da bi se zobnika razhaklala. Če je pa to, je pa potrebno zamenjat zobnik, kar pomeni, da je treba podrt mašino do zadnjega kosa, da prideš do menjalnika in menjaš zobnik. To pa ni tako poceni varianta kot prva.. BTW, če je to vzrok in če se voziš tako, da prisilno držiš manjalno tačko gor zato, da ne vrže ven, lahko sčasoma zviješ in poškoduješ menjalne vilice, kar se odrazi v splošnem nedelovanju menjalnika in še poveča strošek popravila. Če se ne boš odločil odpravljat problema najbolj priporočam, da se pač izogibaš močnega pospeševanja v 2., oziroma takoj prestaviš u tretjo, sej ima dovolj navora, da se bo dalo peljat. Popravljeno September 1, 2009. Popravil Jure forexfan 1
merlin Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 Glede sklopke mislim, da ni nič novega, pač tako je, nimaš kej Glede menjalnika mi padeta na pamet pa dve varianti, ena poceni, druga pa draga, ker je treba mašino čist razkopat 1. Slaba zvezda, zaradi slabe zvezde so bili primeri, ko je metalo iz prestave, oziroma je prestava preskakovala pri močnejšem pospeševanju, ampak pri meni se je to dogajalo v višjih prestavah, lahko pa da se pojavi tudi v 2.. Zdej eni 2004 letniki so imeli serijsko napako na zvezdi, ki se je odpravljala pod garancijo. Če imaš 2004 in zvezda še ni bila menjana, je lahko to to.. To ni cel hudič, sklopko treba podret, pa zamenjaš 2. Zobnik 2 prestave ima zglodane stranske zobe, ki se haklajo z drugim zobnikom. Zdej če bi bili fajn zglodani potem bi že takoj vrglo iz druge, če so pa samo malo, pa pride do tega pri večji obremenitvi, če ne držiš prisilno vsega skupaj v prestavi s prestavno tačko menjalnika, da vilice v menjalniku preprečijo, da bi se zobnika razhaklala. Če je pa to, je pa potrebno zamenjat zobnik, kar pomeni, da je treba podrt mašino do zadnjega kosa, da prideš do menjalnika in menjaš zobnik. To pa ni tako poceni varianta kot prva.. BTW, če je to vzrok in če se voziš tako, da prisilno držiš manjalno tačko gor zato, da ne vrže ven, lahko sčasoma zviješ in poškoduješ menjalne vilice, kar se odrazi v splošnem nedelovanju menjalnika in še poveča strošek popravila. Če se ne boš odločil odpravljat problema najbolj priporočam, da se pač izogibaš močnega pospeševanja v 2., oziroma takoj prestaviš u tretjo, sej ima dovolj navora, da se bo dalo peljat. Pozdravljen Jure, do zdaj si mo pomagal z vodno črpako - preko msn (sistem deluje). Slišal sem, da se lahko celoten menjalnik zamenjat iz suzukija... mogoče veš kaj o tem ??? drugo vprašanje, ki ga imam, pa se nanaša na na dize (sv650), na MOTORJET-u v MB mi jih ne morajo dobavit, ker ne vedo kataloške številke... Glede sklopke sem se sprijaznil z "čudnim zvokom"... še nekaj... koliko bolj menjalnik trpi, če menjam brez sklopke?? - pri aprilii (125) to sploh ni bil problem... LP
Guest Brumer Objavljeno September 1, 2009 Opozori Objavljeno September 1, 2009 Pozdravljen Jure, Glede sklopke sem se sprijaznil z "čudnim zvokom"... še nekaj... koliko bolj menjalnik trpi, če menjam brez sklopke?? - pri aprilii (125) to sploh ni bil problem... LP Vsak motor se da šaltat brez sklopke(navzgor)in pri tem menjalnik popolnoma NIČ netrpi seveda,če znaš in si dokaj zverziran za to početje.
Jure Objavljeno September 2, 2009 Opozori Objavljeno September 2, 2009 Glede menjalnika od SV650 ne bi vedel, prvič slišim.. Kar se pa tiče menjanja, se pa podpišem pod Brumerja Glede diz so pa očitno popolnoma nesposobni, glede na to, da lahko vsak smrtnik na internetu najde parts kataloge in posledično kataloške številke.. Oni so pa kao pooblaščeni za Suzuki, pa ne morejo al kaj? MAIN JET (137.5) - SV 650 1999-2002 09491-27014 forexfan in Klajba 1 1
supvpipa Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Prvič se oglašam. Cometa imam dve leti - 9000 km. Nekaj težav so odpravili v garanciji (okvarjen števec, regler). Ko je regler drugič odpovedal, sem ga zamenjal za regler "SPER" SERVIS Zagreb (Regler 14V-3F-14V-B, ki stane 45 Eur).(www.sper.hr) Na original konektoja zlotaš le 5 žic in izvrtaš luknjo za pritrditev. Motor imam navit na sledeči način: - do roba izrezan filter (kolikor je mogoče) - šobe 150 (sem jih sam povrtal s svedrom 1,5 mm, ker nikjer nisem mogel dobiti original Mikuni šob) - odprt izpušni sistem Sedaj ima motor večji navor, lepše sprejema plin in zelo tekoče pospešuje ( da o glasu ne govorim). Upam, da sem komu kaj pomagal.
ICE_MAN Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Živjo fantje, sem verjetno eden redkih, ki je zdržal na tem mopedu 4 leta od novega. V tem času je bilo kar nekaj okvar sploh na začetku sedaj je veliko bolje ko smo odpravili večino porodnih težav tega mopeda. Zadnji čas sem se osredotočil na sklopko ki je začela močno vlečt (izredno težko prestavljanje nikoli nisem moral ujeti neutral prestave) ter spuščat tisti plehnat zvok pri speljevanju. Šov sem k sosedu, ki je strojnik in je dolgo časa šravfal speedway motorje da sva se natačno poglobila v mojo sklopko. Poleg vsega mi je podrobno razložil delovanje sklopke ter še povedal nekaj trikov . Konstrukcijskih napak je nekaj, zaradi tega mi je naredil nekaj novih delov, ki so drugačni od originala ... Skratka rezultat je da sklopka ne vleče več in menjalnik teče zelo lepo vendar zvok pri speljevanju je ostal. Ta teden se bom verjetno še enkrat poglobil v zadevo, ko jo bom raztavil.
ICE_MAN Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 Prvič se oglašam. Cometa imam dve leti - 9000 km. Nekaj težav so odpravili v garanciji (okvarjen števec, regler). Ko je regler drugič odpovedal, sem ga zamenjal za regler "SPER" SERVIS Zagreb (Regler 14V-3F-14V-B, ki stane 45 Eur).(www.sper.hr) Na original konektoja zlotaš le 5 žic in izvrtaš luknjo za pritrditev. Motor imam navit na sledeči način: - do roba izrezan filter (kolikor je mogoče) - šobe 150 (sem jih sam povrtal s svedrom 1,5 mm, ker nikjer nisem mogel dobiti original Mikuni šob) - odprt izpušni sistem Sedaj ima motor večji navor, lepše sprejema plin in zelo tekoče pospešuje ( da o glasu ne govorim). Upam, da sem komu kaj pomagal. Glede reglerja super verjetno je ta boljše kvalitete. Jaz sem ga tudi menjal po 3 letih in mi sedaj dela ok. Opazil sem tudi da je drugačen od prejšnega. Glede diz je pa tako da so te oznake diz drugačne "mikuni", "delorto". Delorto in dynojet imata oznako o velikosti dize npr 150 je 1,5mm luknja medtem ko oznaka pri mikuniju pomeni pretok. Na netu obstajajo tabele ki ti primerjajo velikosti med sabo. Tvoje dize mislim da so premajhne glede na to da je filter na full odprt. Preveri barvo svečk, seveda moraš prej prevoziti kakšnih 500-1000km, da se sveče pravilno obarvajo. Jaz nimam popolnoma odprtega filtra in imam 142,5 mikuni dize kar nanese cirka 152 po dynojetu oz 1,52mm. Diza ki je vrtana s svedrom verjetno je tudi manj gladka in je s tem pretok še manjši. Upam da sem bil kaj v pomoč.
Guest Brumer Objavljeno September 9, 2009 Opozori Objavljeno September 9, 2009 (popravljeno) Da bi videl po svečkah izgorevanje je dovolj, da z segretim motorjem prevoziš po AC 10 Km in NE 500-1000 Km.Sicer pa seda izgorevanje izmerit na dobrem CO testerju brez,da se pelješ z motorjem ali pa greš z motorjem na testiranje KW !!!!! Popravljeno September 9, 2009. Popravil Brumer biker77 in simonsi 1 1
supvpipa Objavljeno September 11, 2009 Opozori Objavljeno September 11, 2009 Po 500 km so svečke lepo rjave. Mislim, da je to kar dobro.
ICE_MAN Objavljeno September 11, 2009 Opozori Objavljeno September 11, 2009 Da bi videl po svečkah izgorevanje je dovolj, da z segretim motorjem prevoziš po AC 10 Km in NE 500-1000 Km.Sicer pa seda izgorevanje izmerit na dobrem CO testerju brez,da se pelješ z motorjem ali pa greš z motorjem na testiranje KW !!!!! Po 10km ne vem če bi že ble sajaste če bi nove sveče not dal po kakšnih 50-100 pa že. Kakor se jst spomnim da fantje, ki dirkajo s temi zadevami da je neka dokaj idealna zmes pri odprtem filtru dize mikuni 150 kar nanese čez 1,6mm. Motor pa lahko tudi požre močnejšo zmes nekateri so govorili tudi o dizah ćez 170 "mikuni".
RHonda Objavljeno September 11, 2009 Opozori Objavljeno September 11, 2009 Evo... AIS odstranjen... Sem mislil danes gumo sprobat, pa me je vreme usmerlo v osdtranjevanje AISa. Kakorkoli... danci1973: full hvala za vse kaj si napisal in svetoval... Zdaj pa pride teorija... Ker sem prvič imel opravka z Huso, pregledal manual, part list, .... Tale AIS (po razlagi slovenskih forumov - Air Injection System), je v bistvu povratni vod izpušnih plinov v uplinjač... Zakaj ? Sesanje: AIS je priklopljen na podtlak (sesalno cev med uplinjačem in prvim cilindrom). Zdaj že odpade teorija, da je AIS kakršnakoli zračna črpalka. V bistvu je membranski ventil, ki deluje na podlagi spremembe tlaka (kadar dodamo plin, se usvari podtlak in se odpre ventil na sesalni cevi in spusti pline iz izpuha v sesalno komoro - airbox ). ???? Po eksploziji (odpiranje izpušnega ventila), se v izpušnem kanalu ustvari nadtlak (več kot 1bar atmosfere - če nebi bilo nadtlaka, nebi pihalo iz izpuha ) in pri dodajanju plina se v sesalni komori ustvari podtlak (klasično delovanje uplinjača). Posledično gre zrak ali pa izpušni plini iz mesta, kjer je večji tlak, tja kjer je manjši (v tem primeru celo podtlak - sesanje). Torej je AIS, drugače imenovano 2nd Air, povratek vročih izpušnih plinov v Airbox. Kako sklepam? Cev, ki vodi od AIS do cilindra je od znotraj črna in sajasta (na drugem cilindru dosti bolj). Če bi ta cev dovajala zrak na ventile, bi bila v barvi zraka, torej normalna - ALU, sedaj pa je sajasta, torej gre zrak (plini) v obratni smeri. Bega me še nekaj - in sicer - celi AIS sistem je priklopljen na cilinder 1 (preko T-razdelilca se odpreta oba povratka). Prebral sem, da se okvare ventilov pojavljajo večinoma na drugem cilindru, mogoče bi morali bit ločeni cevi za odpiranje AISa? Danes sem malo prečekiral mašino (kot sem prej napisal sem prvič šraufal dvocilindraša). Za odstranitev AISa sem naredil nadomestne blende iz aluminija ter vse odvečne cevi odstranil. Na sesalni cevi prvega cilindra pa sem odrezal cev ter zaprl z vijakom (če nebi korejci dali not vijakov iz pudinga bi tudi ventile ven pobral - še pride). Na Airboxu sem vzel vijake in zablendiral natičnike za cevi (različni so pa zato, ker enakih nisem našel v garaži. ) Sledijo še slike: lp in hvala za odgovor Kar debelo sem pogledal ko sem tole bral, zakaj naj bi sli vroci in sajasti plini iz izpuha v uplinjac ?? To nima smisla, saj mora biti na sesalni strani cist zrak, za boljse izgorevenje pa cim hladnejsi !! Kako pa ti je prislo kaj takega na misel ??
Ice Objavljeno September 16, 2009 Opozori Objavljeno September 16, 2009 Po 10km ne vem če bi že ble sajaste če bi nove sveče not dal po kakšnih 50-100 pa že. je dovolj, je. AC, ca. 5-10 km malce visji tempo (ca. 150 km/h), potem takoj ugasniti masino in se v N oddricati do naslednjega postajalisca (kjer se ustavis, da ne bo kdo pozabil). tam odvijes svecke in pogledas kako izgledajo.
Jure Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 I`m back Moja nova pridobitev: Letnik 2004 20.000km Potrjena servisna in ravno narejen servis na 20k, s komplet novo sklopko in vsemi zavornimi ploščicami Skor nove gume - Michelin Pilot Road 2 Aja, da ne pozabim, pa sesuta zadnja glava Ve kdo za kakšno mašino??? Igorr in Cartman 2
simonsi Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 kolk ti je pa model plačal da si ga odpeljal?
biker77 Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 kolk ti je pa model plačal da si ga odpeljal? kolk bo moral on plačat zdej da mu odpeljejo je vprašanje osa rider 1
Jure Objavljeno September 17, 2009 Opozori Objavljeno September 17, 2009 kolk ti je pa model plačal da si ga odpeljal? kolk bo moral on plačat zdej da mu odpeljejo je vprašanje Ja sej glede na "ugled" teh motorjev bo hmal res tako No kakorkoli že, če ne dobim kakšne glave hitro, potem gre verjetno kar za rezervne dele ta Hyosung
Jure Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 (popravljeno) Danes sem se za dve urci posvetil Hyosungu, malo razkopal, da vidim pri čem sploh sem Moram reči, da sem pozitivno presenečen nad ohranjenostjo motorja. Skoraj si upam trdit, da nikoli ni bil na tleh, ker ni nikjer niti praskice, pa sem ga fino pregledal. Ročke, uteži, tačke, žmigavci, nedotaknjeno, pa tudi sicer barvani deli brez praskice. Ugotovil sem tudi, da ima motor čisto nov akumulator, ter da je bil verižni set tudi že menjan in je v odličnem stanju. Da pa ta Huso ni kar tako pripomorejo pa tudi komplet opletene zavorne cevi Skratka razen tega, da je Hyosung in da ima sesuto glavo, je motorček res brezhiben. Tako da mogoče ga bom celo res zrihtal, če dobim glavo, ker kar se potrošnega materiala tiče, gum in celo komplet sklopke, je vse skoraj novo ali novo gor. 2 meseca nazaj je bil drugače motor tudi na velikem servisu, v enaki vrednosti kot sem jaz dal zanjga Par fotk: Popravljeno September 19, 2009. Popravil Jure
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se