suhi Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Zakaj pa je bil preštrihan če ni nikol bil na tleh?
Jure Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 Sej ni bil štrihan. Kolikor sem pogledal, je vsa barva original in brezhibna.. Z izjemo tam kjer na tanku piše Hyosung, se je prejšni lastnik odločil nalepko stran dat in je poškodoval zgornjo plast laka.. Tank je namreč dvojno lakiran, ena plast, potem nalepke in še ena čez.. Tako da je zdej videt Hyosung obris. Ampak to bom lepo spoliral pa nalepil novo nalepko čez in ne bo nič videt.
suhi Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 aha, pol pa vse jasno Zakaj si pa sploh nabavil? Ker je blo tako pocen al maš še kake druge namene?
biker77 Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 na slano jezero bo šel rekord v prostornini do 700 ccm podirat.. sej je reku da ne smem povedat..sam je težko zadržat tako novico..
Jure Objavljeno September 19, 2009 Opozori Objavljeno September 19, 2009 (popravljeno) No, pa je prišlo na dan.. @suhi No, poleg planov o slanem jezeru sem nabavil verjetno bolj zato, da se bom imel spet s čim ukvarjat ob deževnih dnevih ko ni kaj bolj pametnega za počet, oziroma ko imam dovolj knjig.. Suzukija nimam kej šraufat, hudič kar dela in dela, tisti redni servisi, ki jih komu naredim so itak bolj dolgčas kot ne, kej večjega se trenutno izogibam, ker je s časom bolj tako tako. Če vzameš kakšno večje delo, se potem pričakuje da bo narejeno v zglednem času, to mi ap trenutno ne ustreza najbolj, ker moram poleg svojega časa usklajevat še plac v delavnici pri kolegu, kjer delam kakne bolj resne zadeve.. Tale hyosung je pa lepo parkiran v garaži, nobenega ne moti in bom počasi že kej pogruntal z njim Je pa vsekakor bila eden glavnih dejavnikov ugodna cena. V vsakem primeru se mi splača, če ga bom zrihtal, še ne vem kaj bom, mogoče obdržal, mogoče prodal, če pa ne bom dobil kosov, bo šel pa za dele.. Itak me stalno kliče folk za šraufat Hyosunge pa za rezervne kose, tako da ne bo nič hudega, če imam enega doma za dele Popravljeno September 19, 2009. Popravil Jure
Jure Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 Še fura kdo husota? vse potihnilo... Dele še rabi folk, vem ker prodajam enga po kosih, pa me kličejo, tako da nekaj jih je še na cesti En me je zadnjič klical, ima menda že 50k km na njem. Pohvalno
danci1973 Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 Še fura kdo husota? vse potihnilo... Naš 'racing' Huso še dela... Je pa res, da se je lani bolj malo vozil. D.
motofil Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 -bogi husoti,kaj so sploh izboljšali novejše letnike,kje prodajajo nove,.če sploh? -moj sosed ga še zmeraj ima,samo se nič ne vozi,1.lastnik l.2004 pa še nima 10 000km,vse original,mogoče je vse skupaj bil vožen 3 sezone,eno sem zvozil jaz :closedeyes:
danci1973 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Za kolk ga prodata? Za ene 4k € - 'as is'. D.
merlin Objavljeno Maj 23, 2010 Opozori Objavljeno Maj 23, 2010 Pozdravljeni, nekateri še vozimo Huse.... Oziroma jih šraufamo Končana je predelava izpuha, iz original v "open ror". Porabil sem skoraj komplet vsebino original izpuha, od perforiranih cevi do reducirke (malo varjenja itd)... Nete sem zamenjal z inbus vijaki, maticami, rezanje navojev, locktite... Če potrebuje kdo detaljni postopek, ga lahko objavim, zaenkrat pa par fotk,... Zdaj je zvoj krepko boljši od originala... Potrebno bo pa zamenjati dize, saj dobi občutno premalo goriva (ročka za zaug mora bit konstantno malo stegnjena)... Med tem sem tudi zamenjal zvezdo menjalnika (hvala Jure), v upanju, da nebo metalo iz 2 prestave. In res je malo boljše, vendar pravi test še čaka... Glede čudnega zvoka iz sklopke... Ko sem razstavil sklopko, sem ugotovil, da vijak košare sploh ni bil pritegnjen in sem ga lahko kar z roko odvil . Vse skupaj sem pritegnil, kot mora bit in sklopka ne oddaja več čudnih plehnatih zvokov.... Še enkrat hvala Jure za nasvete. LP Jure 1
Tomyboy Objavljeno Maj 27, 2010 Opozori Objavljeno Maj 27, 2010 Kako hudiča se razdre sprednje vilice :evilgrin: :evilgrin: Pri levi cevi spušča semering in treba nujno zamenjat, ker motor ne pelje več naravnost, niha levo-desno. Razdrte so že skoraj do konca. Noter naj bi bilo 4dcl olje, ven ga je mogoče priteklo 1,5dcl Torej, kako spraviti notranjo cev iz zunanje? Gre pa za gt250, samo imata pomoje enake vilice.
merlin Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Zamenjane dize (original suzuki SV650) - 137,5 ter premaknjena pozicija varovak na iglah uplinjačev. Deluje brez zaug-a. Filter zaenkrat originalen. Ko dobim iz koreje novega bomo pa še to dodelali Kaj res nobeden na forumu (več) ne vozi Hyosunga ? LP
Robyy Objavljeno Junij 27, 2010 Opozori Objavljeno Junij 27, 2010 Mene zanima kje ma comet tisti avtomat za žmigavce? mam 125 ampak mislim da je pr 650 enako...pod tankom sm pogledu ni, po sedeži glih tako ni, je glavni rele za štarter, CDI pa 2 varovalke Help!
orcus Objavljeno Junij 27, 2010 Opozori Objavljeno Junij 27, 2010 Zamenjane dize (original suzuki SV650) - 137,5 ter premaknjena pozicija varovak na iglah uplinjačev. Deluje brez zaug-a. Filter zaenkrat originalen. Ko dobim iz koreje novega bomo pa še to dodelali Kaj res nobeden na forumu (več) ne vozi Hyosunga ? LP Lahko pa ti prodam še enega in boš imel dva http://www.bolha.com/motor-sport/lepo-ohranjen-servisiran-dobre-gume-carbon-atraktiven-videz-vreden-ogleda-oglas1272180451 P.S. original Suzuki dize priložene
Robyy Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Mene zanima kje ma comet tisti avtomat za žmigavce? mam 125 ampak mislim da je pr 650 enako...pod tankom sm pogledu ni, po sedeži glih tako ni, je glavni rele za štarter, CDI pa 2 varovalke Help! Klicu sm na servis in je reku da more bit pod sedežom ampak tam je sam 1 rele od štarterja, mu rečem to in mi prbije da bi pod sedežom mogli bit trije releji lahko kdo pri sebi pogleda kje je ta avtomat za žmigavce
Tomyboy Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Tukaj imaš manual pa poišči http://www.hyosung-gtr.com/how-tos/hyosung-manuals/
merlin Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Lahko pa ti prodam še enega in boš imel dva http://www.bolha.com...oglas1272180451 P.S. original Suzuki dize priložene Je prebarvan? Zakaj pa niso dize že noter? Ne rabim 2, 1 je dovolj... Pa še tega bom počasi lifral... P.S.: 3M carbon nalepke pa sekajo
motofil Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 -če koga zanima,sosed prodaja svojega husota,letnik 2004,rumen,1. lastnik,samo 7400km,saj je vožen kakšne 3 sezone,od tega sem eno vozil jaz,on niti izpita nima -zaenkrat vse dela,ima tipične huso bolezni,včasih vrže iz 2.prestave,ko odvzameš plin,plastika na sprednjem blatniku poka od vibracij,ogledala so razpadla -ampak 1500 evrov pa je dobra cena,namig,ni zadnja :naughty: -primeren za začetnika,motor ni na avto netu,glede na to kaj tam ponujajo,je ta ugoden -koga zanima,naj mi piše,pa bomo uredili kontakt s prodajalcem (on nima ne časa,ne volje,da se zajebava s tem)
orcus Objavljeno Julij 3, 2010 Opozori Objavljeno Julij 3, 2010 Je prebarvan? Zakaj pa niso dize že noter? Ne rabim 2, 1 je dovolj... Pa še tega bom počasi lifral... P.S.: 3M carbon nalepke pa sekajo Prebarval sem ga zaradi nalepk ki so na tanku pod lakom, za dize mi je zmankalo energije, karbon pa je pravi
merlin Objavljeno Julij 3, 2010 Opozori Objavljeno Julij 3, 2010 Prebarval sem ga zaradi nalepk ki so na tanku pod lakom, za dize mi je zmankalo energije, karbon pa je pravi Glede barvanja, tudi razmišljam na barvanje... pravi karbon? Kje pa si ga nabavo? Meni zgleda kot 3M di-noc ali pa kakšna kopija. Sem iskal carbon za HUSOta pa nisem našel. Mi lahko posreduješ link, kje si to nabavo? Dize zamenjaš v 10 min (100kJ energije). Tank dol, airbox dol, uplinjače odtegneš na IN-TAKE - ih, vse ven, šalčke dol zamenjaš dize, nazaj in je to to. Problem se ti pa lahko pojavi, ker imaš original izpuh in ti bo zalivalo stroj. Meni je delalo ravno kontra, ko sem izpuh predelal, sem moral večje dize not dat in zdaj dela kot je treba (brez predelave filtra - še vedno čakam na filtre iz koreje). LP P.S.: naročil sem 3X zavorne ploščice + 2X oljni filter + 2x zračni filter. Skupaj dobrih 60€. pri saplexu je samo zračni filter slabih 40€ .
orcus Objavljeno Julij 4, 2010 Opozori Objavljeno Julij 4, 2010 Glede barvanja, tudi razmišljam na barvanje... pravi karbon? Kje pa si ga nabavo? Meni zgleda kot 3M di-noc ali pa kakšna kopija. Sem iskal carbon za HUSOta pa nisem našel. Mi lahko posreduješ link, kje si to nabavo? Dize zamenjaš v 10 min (100kJ energije). Tank dol, airbox dol, uplinjače odtegneš na IN-TAKE - ih, vse ven, šalčke dol zamenjaš dize, nazaj in je to to. Problem se ti pa lahko pojavi, ker imaš original izpuh in ti bo zalivalo stroj. Meni je delalo ravno kontra, ko sem izpuh predelal, sem moral večje dize not dat in zdaj dela kot je treba (brez predelave filtra - še vedno čakam na filtre iz koreje). LP P.S.: naročil sem 3X zavorne ploščice + 2X oljni filter + 2x zračni filter. Skupaj dobrih 60€. pri saplexu je samo zračni filter slabih 40€ . link je moj PM, v kratkem več na www.carbonum.eu
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se