Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

A kdo ve ali je termostikalo na hladilniku 650GT-ja močnostno (teče skozi tok za ventilator) ali je le krmilni in je nato vezan na rele, ki nato vklaplja ventilator na hladilniku ?

Ali ima kdo kako staro inštalacijo oz. le konektor tega stikala (seveda s kosom kabla) ?

Popravljeno . Popravil Piksna
Objavljeno

Zanima me koliko so dolge USD vilice in če delujejo brezhibno?

tnx za odgovor :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

KUPIM Hyosunga gt 650 v okvari, lahko zružen motor, najraje R model.

ni nujno da ima papire :rolleyes:

Objavljeno

A kdo ve ali je termostikalo na hladilniku 650GT-ja močnostno (teče skozi tok za ventilator) ali je le krmilni in je nato vezan na rele, ki nato vklaplja ventilator na hladilniku ?

Krmilni, ventilator je preko releja.

Ali ima kdo kako staro inštalacijo oz. le konektor tega stikala (seveda s kosom kabla) ?

Žal ne.

D.

Objavljeno

nemorem verjet...da noben ne prodava GT650 z okvaro motorja?

Objavljeno

nemorem verjet...da noben ne prodava GT650 z okvaro motorja?

vsi delajo ko šus:)

Objavljeno

vsi delajo ko šus:)

no pol bom pa počakal še kak teden...te pa bo ziher kak riknil :whistle:

Danči...imaš kaj partsov viška za huso? ... v bistvu rabim desno stran ;) skor celo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Išče se hyosung GT250/650 brez agregata, lahko tudi s stolčeno posodo za gorivo, popraskanimi plastikami...glavno da so okvir,stopalke, platišča, vilice, zavore brezhibni. Mora pa imet homologacijo, tako da je možna registracija

Morebitne ponube na PM

Objavljeno

Išče se hyosung GT250/650 brez agregata, lahko tudi s stolčeno posodo za gorivo, popraskanimi plastikami...glavno da so okvir,stopalke, platišča, vilice, zavore brezhibni. Mora pa imet homologacijo, tako da je možna registracija

Morebitne ponube na PM

Juretu piši...štel in papirje še ziher ima ;)

Objavljeno

Huh, nima :D Prodal ene 14 dni nazaj :)

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Zanima me ali se da ta motor homologirati na 35kw?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ja naj bi se dalo ja.

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

A je še kak prijavljen uporabnik tu gor, ki si lasti ta odličen motor? :P Ni važno, 125, 250, 650, tudi chopper velja.

.

Objavljeno

A je še kak prijavljen uporabnik tu gor, ki si lasti ta odličen motor? :P Ni važno, 125, 250, 650, tudi chopper velja.

.

Odličen motor !  HAhahaaaaaaaaaaaaa!

Objavljeno (popravljeno)

Dober no mal sarkazma ne škodi :) 

 

@ELO če bi bil še kak več, bi se lahko nekje skupaj dobili in malo poklepetali, ampak očitno ni nobenega več tu gor.

Popravljeno . Popravil Whitee
Objavljeno (popravljeno)

Jaz, motobaby, Jure, pa še kdo.......smo se jih rešili takoj, ko so jim začele razpadat mašine. Govorim o GT 650.

 

Še prej pa smo naredili kar nekaj fur skupaj, pa še na poroko smo bili vabljeni....

 

Tako smo se družili

post-2849-0-13143000-1407854321_thumb.jpgKanal1.bmp

 

Potem sem nam je pa začelo dogajat tole (po prevoženih 15k km - vedno prvi cilinder)

 

post-2849-0-09653800-1407854447_thumb.jpgpost-2849-0-74173800-1407854479_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Tedybear
Objavljeno (popravljeno)

Ja zaenkrat sm še na 250, razmišljam pa tudi o ta velikem. :D Tudi tisti ki so imeli težave so sedaj popravljeni ali pa kje na odpadu, tako, da tega straha ni več toliko, kot pred parimi leti, ko so se še vsi utekali.

Edino sklopka je še vedno lahko problem.

Popravljeno . Popravil Whitee
Objavljeno

No ja, jaz osebno pri Hyosungu nikoli ne bi izključil možnosti, da polomi ventile.. Problematični sta pa obe glavi, res da je bila prva bolj kritična, ampak tudi za ene par sesutih zadnjih vem. Eno sem še jaz rihtal ter za eno drugo pomagal ponajt nadomestne kose.

 

Je par ukrepov, ki zmanjšajo možnost da se ti to naredi.. Ampak kot rečeno, ziher jaz pri teh motorjih nisem nikoli.

 

Znane težave so še s sklopko (treba vsake tolk časa zamenjat ene podložke pri košari, da dela prav), pri skoraj vseh Hyosungih 650 crkne regler (ampak so večinoma vsi to rihtali pod garancijo), pri nekaterih crkne celo navitje, ena serija je imela probleme z zvezdo menjalnika (skakalo iz prestav) in nasploh so menjalniki precej švoh - lomi prestave. Meni je menjalnik šel dvakrat, enkrat 2. in enkrat 3. Šraufal sem še par drugih isto ponavadi 2. ali 3. prestava.

 

Pač, rek malo denarja, malo muzike v tem primeru drži :)

Objavljeno

Skoda res za te zacetne serije, ker 125 in 250 nimata nobenih znanihvecjih problemov, tsko kot vsak drug motor, regler pa res crkne, to enkrat menjas z kakim od drugega motorja in je mir.

Objavljeno

V vsakem primeru,če razmišljaš o ta velikem,potem raje poišći kakšnega SV 650,še ne vem kako zgonjen,je boljši kot tole korejsko čudo.

Objavljeno

Ja saj po vsej verjetnosti bom. Ampak to so očitno hude napake samo v določenih državah, ker ko berem na korider forumu nisem skoraj nikoli do sedaj zasledil, da bi imeli ti motorji take strašne  težave kot jih imajo v Sloveniji.

Objavljeno

Ja saj po vsej verjetnosti bom. Ampak to so očitno hude napake samo v določenih državah, ker ko berem na korider forumu nisem skoraj nikoli do sedaj zasledil, da bi imeli ti motorji take strašne  težave kot jih imajo v Sloveniji.

No ja... Nekaj pa jih je...

 

Engine blown at 12000km

Yet again another blown motor!

ANOTHER Hyosung GT650 blown

Objavljeno

Že, samo to je internacionalni forum.. Pa da ne bo kdo mislil, da sedaj hvalim Hyosunga na vse pretege, ga ne, vsaj 650, ker ne vem kakšno je dejansko stanje teh motorjev. Kot sem pa že povedal, 125, in 250 popolnoma brez problemov, zato bo na žalost to po vsej verjetnosti tudi moj zadnji Hyosung za nekaj časa :(

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Živjo Hyosungovci, lastim si Cometa 125 in imam eno vprašanje.

Motor je letnik 2003 in ima prevoženih 26000 kilometrov.

Problem pa je ta, da ko se pelješ navzdol in spustiš gas... in ga spet dodaš, ga zamori in zatrokira za cca 2 sekundi in potem gre normalno naprej...

Težava je tudi ta, da ko se pripeljem z 4. ali 5. pod normalnimi obrati (5-6k), potem pa hočem ustavit brez downshiftanja, stisnem sklopko in pribremzam ter motor crkne... potem tudi ne užge v 1. ampak v 2. :P

Prosim, pomoč :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!