Piksna Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 (popravljeno) A kdo ve ali je termostikalo na hladilniku 650GT-ja močnostno (teče skozi tok za ventilator) ali je le krmilni in je nato vezan na rele, ki nato vklaplja ventilator na hladilniku ? Ali ima kdo kako staro inštalacijo oz. le konektor tega stikala (seveda s kosom kabla) ? Popravljeno September 22, 2010. Popravil Piksna
KUK679 Objavljeno September 23, 2010 Opozori Objavljeno September 23, 2010 Zanima me koliko so dolge USD vilice in če delujejo brezhibno? tnx za odgovor
NGregor Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 KUPIM Hyosunga gt 650 v okvari, lahko zružen motor, najraje R model. ni nujno da ima papire
danci1973 Objavljeno November 4, 2010 Opozori Objavljeno November 4, 2010 A kdo ve ali je termostikalo na hladilniku 650GT-ja močnostno (teče skozi tok za ventilator) ali je le krmilni in je nato vezan na rele, ki nato vklaplja ventilator na hladilniku ? Krmilni, ventilator je preko releja. Ali ima kdo kako staro inštalacijo oz. le konektor tega stikala (seveda s kosom kabla) ? Žal ne. D. dotem 1
NGregor Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 nemorem verjet...da noben ne prodava GT650 z okvaro motorja?
aselak Objavljeno November 8, 2010 Opozori Objavljeno November 8, 2010 nemorem verjet...da noben ne prodava GT650 z okvaro motorja? vsi delajo ko šus:)
NGregor Objavljeno November 11, 2010 Opozori Objavljeno November 11, 2010 vsi delajo ko šus:) no pol bom pa počakal še kak teden...te pa bo ziher kak riknil Danči...imaš kaj partsov viška za huso? ... v bistvu rabim desno stran skor celo.
Tomyboy Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 Išče se hyosung GT250/650 brez agregata, lahko tudi s stolčeno posodo za gorivo, popraskanimi plastikami...glavno da so okvir,stopalke, platišča, vilice, zavore brezhibni. Mora pa imet homologacijo, tako da je možna registracija Morebitne ponube na PM
NGregor Objavljeno November 24, 2010 Opozori Objavljeno November 24, 2010 Išče se hyosung GT250/650 brez agregata, lahko tudi s stolčeno posodo za gorivo, popraskanimi plastikami...glavno da so okvir,stopalke, platišča, vilice, zavore brezhibni. Mora pa imet homologacijo, tako da je možna registracija Morebitne ponube na PM Juretu piši...štel in papirje še ziher ima
Jure Objavljeno November 24, 2010 Opozori Objavljeno November 24, 2010 Huh, nima Prodal ene 14 dni nazaj
rokzaberlfb@gmail.com Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Zanima me ali se da ta motor homologirati na 35kw?
Whitee Objavljeno Avgust 10, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2014 A je še kak prijavljen uporabnik tu gor, ki si lasti ta odličen motor? Ni važno, 125, 250, 650, tudi chopper velja. .
Bremzer Objavljeno Avgust 10, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2014 A je še kak prijavljen uporabnik tu gor, ki si lasti ta odličen motor? Ni važno, 125, 250, 650, tudi chopper velja. . Odličen motor ! HAhahaaaaaaaaaaaaa!
ELO Objavljeno Avgust 11, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2014 v moji garaži je tudi en. lep, bel,...
Whitee Objavljeno Avgust 12, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2014 (popravljeno) Dober no mal sarkazma ne škodi @ELO če bi bil še kak več, bi se lahko nekje skupaj dobili in malo poklepetali, ampak očitno ni nobenega več tu gor. Popravljeno Avgust 12, 2014. Popravil Whitee
Tedybear Objavljeno Avgust 12, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2014 (popravljeno) Jaz, motobaby, Jure, pa še kdo.......smo se jih rešili takoj, ko so jim začele razpadat mašine. Govorim o GT 650. Še prej pa smo naredili kar nekaj fur skupaj, pa še na poroko smo bili vabljeni.... Tako smo se družili Kanal1.bmp Potem sem nam je pa začelo dogajat tole (po prevoženih 15k km - vedno prvi cilinder) Popravljeno Avgust 12, 2014. Popravil Tedybear Jure 1
Whitee Objavljeno Avgust 12, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2014 (popravljeno) Ja zaenkrat sm še na 250, razmišljam pa tudi o ta velikem. Tudi tisti ki so imeli težave so sedaj popravljeni ali pa kje na odpadu, tako, da tega straha ni več toliko, kot pred parimi leti, ko so se še vsi utekali. Edino sklopka je še vedno lahko problem. Popravljeno Avgust 12, 2014. Popravil Whitee
Jure Objavljeno Avgust 12, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2014 No ja, jaz osebno pri Hyosungu nikoli ne bi izključil možnosti, da polomi ventile.. Problematični sta pa obe glavi, res da je bila prva bolj kritična, ampak tudi za ene par sesutih zadnjih vem. Eno sem še jaz rihtal ter za eno drugo pomagal ponajt nadomestne kose. Je par ukrepov, ki zmanjšajo možnost da se ti to naredi.. Ampak kot rečeno, ziher jaz pri teh motorjih nisem nikoli. Znane težave so še s sklopko (treba vsake tolk časa zamenjat ene podložke pri košari, da dela prav), pri skoraj vseh Hyosungih 650 crkne regler (ampak so večinoma vsi to rihtali pod garancijo), pri nekaterih crkne celo navitje, ena serija je imela probleme z zvezdo menjalnika (skakalo iz prestav) in nasploh so menjalniki precej švoh - lomi prestave. Meni je menjalnik šel dvakrat, enkrat 2. in enkrat 3. Šraufal sem še par drugih isto ponavadi 2. ali 3. prestava. Pač, rek malo denarja, malo muzike v tem primeru drži
Whitee Objavljeno Avgust 13, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2014 Skoda res za te zacetne serije, ker 125 in 250 nimata nobenih znanihvecjih problemov, tsko kot vsak drug motor, regler pa res crkne, to enkrat menjas z kakim od drugega motorja in je mir.
motofil Objavljeno Avgust 16, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2014 V vsakem primeru,če razmišljaš o ta velikem,potem raje poišći kakšnega SV 650,še ne vem kako zgonjen,je boljši kot tole korejsko čudo.
Whitee Objavljeno Avgust 16, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2014 Ja saj po vsej verjetnosti bom. Ampak to so očitno hude napake samo v določenih državah, ker ko berem na korider forumu nisem skoraj nikoli do sedaj zasledil, da bi imeli ti motorji take strašne težave kot jih imajo v Sloveniji.
danci1973 Objavljeno Avgust 16, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2014 Ja saj po vsej verjetnosti bom. Ampak to so očitno hude napake samo v določenih državah, ker ko berem na korider forumu nisem skoraj nikoli do sedaj zasledil, da bi imeli ti motorji take strašne težave kot jih imajo v Sloveniji. No ja... Nekaj pa jih je... Engine blown at 12000km Yet again another blown motor! ANOTHER Hyosung GT650 blown
Whitee Objavljeno Avgust 16, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2014 Že, samo to je internacionalni forum.. Pa da ne bo kdo mislil, da sedaj hvalim Hyosunga na vse pretege, ga ne, vsaj 650, ker ne vem kakšno je dejansko stanje teh motorjev. Kot sem pa že povedal, 125, in 250 popolnoma brez problemov, zato bo na žalost to po vsej verjetnosti tudi moj zadnji Hyosung za nekaj časa
Aleks Ribič Objavljeno December 13, 2014 Opozori Objavljeno December 13, 2014 Živjo Hyosungovci, lastim si Cometa 125 in imam eno vprašanje. Motor je letnik 2003 in ima prevoženih 26000 kilometrov. Problem pa je ta, da ko se pelješ navzdol in spustiš gas... in ga spet dodaš, ga zamori in zatrokira za cca 2 sekundi in potem gre normalno naprej... Težava je tudi ta, da ko se pripeljem z 4. ali 5. pod normalnimi obrati (5-6k), potem pa hočem ustavit brez downshiftanja, stisnem sklopko in pribremzam ter motor crkne... potem tudi ne užge v 1. ampak v 2. Prosim, pomoč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se