Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

Za prvi problem bi bila mogoče potrebna menjava svečk, vsaj pri meni je bilo tako, ker sem imel podoben problem.

Za tisti drugo stvar pa ne bi vedo.

Objavljeno

Hvala za odgovor, bom probal zamenjati svečki.

Zanima pa me še, ali je možno da so ventili za naštelat? :D

Objavljeno

Tudi to bi lahko bilo. Po mojem mnenju je najbolje, da ga odpelješ k mehaniku in naj potem on preceni če je to potrebno ali ne.

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Še vozi kdo Hyosunga?
Jaz sem v prejšnji sezoni nabavil novega GT650p, naredil v 4 mesecih čez 6000km in ni bilo nobenih težav.

Stare napake - metanje iz 2 prestave - odpravljeno.
pokanje plastik, ogledal - odpravljeno.
pregrevanje - odpravljeno.

Bomo videli v tej sezoni, če se kaj pojavi (upam da ne) :)

Objavljeno
pred 55 minutami, fritz1 pravi:

Še vozi kdo Hyosunga?
Jaz sem v prejšnji sezoni nabavil novega GT650p, naredil v 4 mesecih čez 6000km in ni bilo nobenih težav. Stare napake - metanje iz 2 prestave - odpravljeno., pokanje plastik, ogledal - odpravljeno, pregrevanje - odpravljeno. Bomo videli v tej sezoni, če se kaj pojavi (upam da ne) :)

A nimajo ti motorji isti agregat kot Suza sv650?

Objavljeno

Dobro vprašanje.

Zasledil sem mnogo zapisov, eni trdijo da je agregat isti, drugi da Hyosung proizvaja agregate tudi za SV650 in SV1000, tretji pa spet da je to popolnoma ločeno.

Moja izkušnja je bila, da mi je lastnik SV-ja sam povedal, da so to isti agregati.

Me osebno tudi zanima, če kdo ve natančno če je kakšna razlika med agregati, kdo komu proizvaja,....

Objavljeno

Eto, odlomki iz tujih  strokovnih portalov, čeprav je vpliv zelo velik, deli na pašejo iz Suzukija ...

You can't say Hyosung haven't tried hard with the GT650 Comet, squeezing a claimed 79bhp from the V-twin motor, which uses old school carbs rather than fuel injection. As the Hyosung GT650 Comet is closely based on the Suziki SV650 there shouldn't be too many question marks over reliability either, but riders with big feet might find that the gear lever is abit short on the GT650 Comet.  

The Comet might not share any parts with the old-style SV650, but the influence is clear and its specification is almost identical. The Hyosung’s 647cc capacity comes from dimensions of 81.5 x 62mm, compared to the Suzuki’s 81 x 62.6mm. Both are powered by a DOHC, eight-valve V-twin motor, with liquid-cooling and cylinders at 90°. With a claimed maximum of 79bhp at 9000rpm, the Korean bike’s motor is 10bhp more powerful than the SV’s – on paper at least.

At 180kg dry, the Comet is 12kg lighter than the original SV, and its fairly low seat and slightly raised bars gave a similarly relaxed and manoeuvrable feel. The motor sounded encouragingly throaty through the big single silencer, and pulled cleanly and effortlessly enough from low revs.

 

Objavljeno

++

Ja eno izmed mnenj.

Sem pa zasledil, da so pisali tudi proizvajalcema, katera pa nista nikoli odgovorila o povezanosti med podjetji.

Objavljeno

Jaz tu ne vidim neke povezave. Eden se kvari ko hudič, drugi pa dela BP veliko kilometrov.

Objavljeno

Par let nazaj so imeli štirje motorji iste agregate. Tri Suze (V-Strom 650, SV650, SFV650) +  Cagiva 650. Pa še ta Hyosung GT 650 je v tej širši familiji... Razen V-Stroma je ostalih omenjenih modelov pri nas bolj malo na cesti, tudi tema SV 650 ni glih frekventna...

Objavljeno

Na videz enaka-Hyosung je nekako kopiral SV, vendar mehansko različna. Nič ne paše iz SV na GT. Enak imata samo uplinjač(modeli  z uplinjačem), pa še tukaj so šobe prilagojene vsakemu zase...Drugače pa kar soliden motorček, sploh , če so odpravili znane težave...

Objavljeno

Za enkrat še ne znam komentirati težav, bomo videli ko bo več km narejenih..

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

5 let od tega je,ko sem prodal mojega gt 650 v piran ali strunjan ne vem več,

kupil sem ga s prikrito napako,katero mi je mojster,ki dela v ilirski bistrici popravil

po tem je peljal kot nor,navor in sama moč sta vrhunske(zame),potem pa gradnja hiše in motor je šel...boljše ker doma je bil v garaži,ker ni blo časa za se vozit

na kratko so dobri motorji

Objavljeno

Letniki 2004 so crkavali kot zmešani. Kar nekaj nas je blo, ko nam je po 15K polomilo ventile v prednjem cilindru. Saplex o tem ni hotel nič vedeti. Šele ko se nas je nekaj nabralo, smo lahko urejali zadeve preko njega. Poglej 44. stran tele teme..pa še kakšno predhodno ali naslednjo...

Objavljeno

točno tisto kar se je meni zgodilo,tudi sam sem pisal in telefoniral uvozniku a ni bilo odgovora...

škoda,sedaj ge ne kupim več.....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!