Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

Evo, pa smo ga izmerili! :OK: Mojster Čarman nas je na začetku opozoril, da je treba upoštevati 20% izgube - toliko, da ne bi bili nad izmerjenimi številkami preveč razočarani. :D

Če upoštevamo teh -20%, bi pri uradnem podatku o 57kW najvišje moči pričakovali izmerjenih 62,016 KM, izmerili pa smo 65,5 KM @ 9000 obr/min.

Če tudi pri navoru velja -20%, bi pričakovali 54,4 Nm, izmerili pa smo 58,3 Nm @ 7300 obr/min.

Še elektronsko/papirnati dokazi:

Moč/navor:

post-2208-1141491988_thumb.jpg

Top speed:

post-2208-1141490971_thumb.jpg

Ni slabo, me prav zanima, kaj bodo naredili izpuh, filter in DynoJet kit...... :naughty:

D.

Oj! A sta lambdo tudi kaj merila?

LP

Objavljeno

Daj najprej testiraj samo z izpuhom, brez ostalih modifikacij, potem pa se s komlet modifikacijami.

Da bo razvidno kaj naredi izpuh in potem se dynojet.

Težka bo - vgradnja diz, igel in ostalih zadev kar vzame nekaj časa, tako da bom (oz. sem že) to naredil doma...

Oj! A sta lambdo tudi kaj merila?

LP

Ne, ker je bil montiran še original lonec, ki ima noter katalizator - meritev bi tako bila čisto brez pomena.

D.

Objavljeno

Za kakšno velikost diz si se odločil?

Objavljeno

Odločam se za nakup zavornih ploščic; ker sem pri Saplexu naročila oljni filter, me mikajo še ploščice, pa me zanima, kakšen se vam zdijo tele:

http://www.saplex.si/artikel.php?kat=35&proizvajalec=6

Sicer pa vsi predlogi dobrodošli.

lp

Mtb

Objavljeno

Za kakšno velikost diz si se odločil?

Ker sem predelal tudi filter (povečal vstopno odprtino), izpuh pa bo tudi ZELO odprt, sem se odločil za 'stage 3' oz. dize DJ180 ter druge vzmeti za zasun ('carb slider').

Pri naslednji meritvi bomo merili tudi lambdo in verjetno se bo izkazalo, da je 180 preveč... :D

D.

PS: Odkril sem tudi vir pokanja izpuha - sistem vpihavanja svežega zraka v izpuh. :devil: Na desni strani airboxa sta dve cevki, od koder ta zadeva jemlje svež zrak - če ti dve cevki snamem in zamašim, pokanje preneha (preizkušeno tudi z odmontiranim izpušnim loncem).

Odločam se za nakup zavornih ploščic; ker sem pri Saplexu naročila oljni filter, me mikajo še ploščice, pa me zanima, kakšen se vam zdijo tele:

http://www.saplex.si/artikel.php?kat=35&proizvajalec=6

Sicer pa vsi predlogi dobrodošli.

lp

Mtb

Jaz sem nabavil AP Racing LMP 151 pri Sinterju v Ljubljani... Sicer jih še nisem prav preizkusil (na pisti), a na domači ulici se je že dalo naredit stoppie z dvema prstoma... :)

D.

Objavljeno
Ker sem predelal tudi filter (povečal vstopno odprtino), izpuh pa bo tudi ZELO odprt, sem se odločil za 'stage 3' oz. dize DJ180 ter druge vzmeti za zasun ('carb slider').

Preveč bo... :hmm:

Objavljeno

Preveč bo... :hmm:

Jaz sem tudi takega mnenja... Samo so frendu, ki šraufa zraven, kr očke zasijale, ko je vidu dize 185.... Pa slina se mu je začela nabirat - komaj sem ga prepričal, da ni dal kar največjih not. :D

Saj ko bomo videli, da je preveč, bomo pa lepo dali 144 noter, pa bo.

D.

Objavljeno

PS: Odkril sem tudi vir pokanja izpuha - sistem vpihavanja svežega zraka v izpuh. :devil: Na desni strani airboxa sta dve cevki, od koder ta zadeva jemlje svež zrak - če ti dve cevki snamem in zamašim, pokanje preneha (preizkušeno tudi z odmontiranim izpušnim loncem).

Kakšno funkcijo ima sistem vpihavanja svežega zraka v izpuh, razen za čistost izpuha? Kaj z zamašenimi cevkami ni nobenega negativnega učinka?

Objavljeno

Kakšno funkcijo ima sistem vpihavanja svežega zraka v izpuh, razen za čistost izpuha? Kaj z zamašenimi cevkami ni nobenega negativnega učinka?

Ta zrak naj bi pomagal katalizatorju za boljše izgorevanje plinov... In nič drugega. O negativnih učinkih pa žal ne bi vedel (razen tega, da se Suzukijev PAIR sistem, ki je nekaj podobnega, lahko onesposobi ali odstrani brez negativnih učinkov).

D.

Objavljeno (popravljeno)

Odločam se za nakup zavornih ploščic; ker sem pri Saplexu naročila oljni filter, me mikajo še ploščice, pa me zanima, kakšen se vam zdijo tele:

http://www.saplex.si/artikel.php?kat=35&proizvajalec=6

Sicer pa vsi predlogi dobrodošli.

lp

Mtb

Moj serviser je reku da so te ploscice en k........ in da vse grejo po okol 1000km, seveda saplex zanika da bi blo kaj z njimi narobe.......Banda :BUA:

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

Jaz sem nabavil AP Racing LMP 151 pri Sinterju v Ljubljani... Sicer jih še nisem prav preizkusil (na pisti), a na domači ulici se je že dalo naredit stoppie z dvema prstoma... :)

D.

cav,

zanima me kaj je najboljse za nas in za nase husote v zvezi z bremzami.

ali zamenjam (ohranjene) original ploscice ter jih nadomestim s cim boljsim ali pa pletene cevi?

a ma kdo se izkusnje s AP Racing LMP 151?

lp

Objavljeno

zanima me kaj je najboljse za nas in za nase husote v zvezi z bremzami.

ali zamenjam (ohranjene) original ploscice ter jih nadomestim s cim boljsim ali pa pletene cevi?

lp

Oboje!

LP

Objavljeno

jaz sem do zdaj menjal sam zavorne cevi,ploščice sm pustu original,pa morem rečt,da ni neke velke razlike,v samem zaviranju.

Je pa res da,se pri daljšem in intenzivnejšem zaviranju hod ročice ne poveča ,kot se je pri org.cevkah..

lp

Objavljeno

Tako, novi, odprti auspuh z VELIKIM premerom odprtine je montiran, zvok pa je fenomenalen. Tudi plamen, ki občasno vseka iz izpuha ni slab. :OK:

Jutri ali v soboto gremo na tehnične preglede, kjer bomo poskusili meriti lambdo, pred tem pa moramo zamašiti tumasti sekundarni zrak - sicer meritev ne bo realna.

lp, D.

Objavljeno

Kateri auspuh pa si namontiral gor? Ali si dal prav kam delat po naročilu?

LP

Objavljeno

Kateri auspuh pa si namontiral gor? Ali si dal prav kam delat po naročilu?

Če bi ga dobu zastonj, bi jim reklamo delal, tak pa... :grrr

D.

Objavljeno

Jutri ali v soboto gremo na tehnične preglede, kjer bomo poskusili meriti lambdo, pred tem pa moramo zamašiti tumasti sekundarni zrak - sicer meritev ne bo realna.

lp, D.

Kaj boš sekundarni zrak eliminiral samo za meritev ali za stalno?

Objavljeno

Kaj boš sekundarni zrak eliminiral samo za meritev ali za stalno?

V končni fazi za stalno, verjetno bom tudi vse, kar spada k temu (cevke, pumpice oz. ventili, ... ) odstranil ('weight reduction' :naughty: ). Zdaj, za to meritev, pa bom samo cevke, ki so napeljane v airbox in po katerih vleče svež zrak, zamašil.

D.

Objavljeno

Nasvet glede diz:

yeah re-jetting has helped everywhere. stock main jets are 125 we're now running a 142.5, this is with a Two Brothers pipe and stock intake. We also plugged up the secondary air injection cause I couldn't stand the backfiring (sounded like a damn Harley Evil or Very Mad ) Good luck when you go racing. My first race is March 25 and 26. I will post pictures of the completed bike soon. We're using Cheetah Racing Bodies for the 99-02 SV650 (they were the only ones that had a set in stock), the fit isn't perfect but it didn't take too many modifications to make it work. Personally I would check out the AirTech bodywork. They will have to make you up a set, but it looks really cool and unique.

Objavljeno

Nasvet glede diz:

yeah re-jetting has helped everywhere. stock main jets are 125 we're now running a 142.5, this is with a Two Brothers pipe and stock intake. We also plugged up the secondary air injection cause I couldn't stand the backfiring (sounded like a damn Harley Evil or Very Mad ) Good luck when you go racing. My first race is March 25 and 26. I will post pictures of the completed bike soon. We're using Cheetah Racing Bodies for the 99-02 SV650 (they were the only ones that had a set in stock), the fit isn't perfect but it didn't take too many modifications to make it work. Personally I would check out the AirTech bodywork. They will have to make you up a set, but it looks really cool and unique.

Hvala. :OK:

Sam stavim na dize 144 - danes smo moped peljali na tehnične preglede, kjer so nam zastonj merili lambdo (hvala, fantje). Z dizami 180 je rezultat bil cca. 0.85, kar je razmerje 12.495 : 1 - torej kar bogata mešanica.

Upam, da bodo dize 144 prava stvar in da bo lambda bližje 1.

D.

Objavljeno

Danči!...Moj heroj.. :OK:

Objavljeno

Hvala. :OK:

Sam stavim na dize 144 - danes smo moped peljali na tehnične preglede, kjer so nam zastonj merili lambdo (hvala, fantje). Z dizami 180 je rezultat bil cca. 0.85, kar je razmerje 12.495 : 1 - torej kar bogata mešanica.

Upam, da bodo dize 144 prava stvar in da bo lambda bližje 1.

D.

Bravo vsec mi je studiozen nacin pristopa. :OK:

Objavljeno

Danes cca 100km z eliminiranim sekundarnim zrakom. Niti P ni več od POKANJA v auspuhu. :OK: Tudi auspuh (vsaj na dotik) se mi zdi hladnejši. :D

Danči, dolžan :beer2: za info.

Objavljeno

Na nemškem ebayu sem našel Leo vincija (slip on) za Sv 650 za 222eur. Piše tudi da ima EG-ABE, ter da ni potreben vpis v homologacijski kartonček. Najprej me zanima, če avspuh narejen za svja dimenzionalno sploh paše na cometa. Ima kdo kakšne izkušnje? Kot drugo me pa zanima, kako je z vpisom v homologacijo. A to tudi pri nas ni potrebno če imaš EG-ABE sabo, ter ali je morebiten vpis sploh možen, ker avspuh ni narejen direkt za Hyoung Cometa 650

LP, DeX

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!