Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Zrak v cevki. Verjetno kar dosti zraka. Zavorni sistem je treba odzračit...

Ima pa naš Huso drugačen problem z zadnjo zavoro - zadeva tuli (ne cvili, TULI!) ko kaki stari kamion... Je kdo doživel že kaj podobnega?!? :D

D.

Nop zadnja bremza je pr men cist ok. a ste kaksne druge ploscice not tlacl?

Priporočilo Dunlopa (Huso ima zadnjo feltno 4.50).

D220 Front

120/60ZR17 55W BW 32WA-40 3.50 22.95 4.53 5/32 481 @ 42

120/70ZR17 58W BW 32WA-75 3.50 23.74 4.72 5/32 520 @ 42

120/70ZR18 59W BW 32WA-77 3.50 24.72 4.76 5/32 536 @ 42

D220 Rear

160/60ZR17 69W BW 32WA-51 4.50 5.00 24.88 6.46 9/32 716 @ 42

170/60ZR17 72W BW 32WA-53 4.50 5.00 5.50 24.96 6.93 9/32 783 @ 42

180/55ZR17 73W BW 32WA-30 5.50 6.00 24.96 7.01 9/32 805 @ 42

160/60ZR18 70W BW 32WA-52 4.50 5.00 25.75 6.26 9/32 739 @ 42

170/60ZR18 73W BW 32WA-54 4.50 5.00 26.02 6.65 9/32 805 @ 42

OE D220 Front

120/60ZR17 55W BW 3229-40 3.50 22.99 4.49 5/32 481 @ 42

130/70R17 62H BW 3336-27 3.50 24.21 4.88 5/32 584 @ 42

120/70ZR18 59W BW 3336-77 3.50 24.72 4.72 6/32 536 @ 42

OE D220 Rear

160/60ZR17 69W BW 3229-51 4.50 24.84 6.42 7/32 716 @ 42

170/60R17 72H BW 3336-84 5.00 25.00 6.65 9/32 783 @ 42

200/50ZR17 75W BW 3336-82 6.00 25.00 7.64 8/32 853 @ 42

Teoreticno bi sla gor 170 sam jst mislm da je ze original 160 prevec in da bi se motor bolje peljal z 150. Poglej da imajo vsi motorji ki imajo 160 zadnjo gumo feltno 5 col.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nop zadnja bremza je pr men cist ok. a ste kaksne druge ploscice not tlacl?

A-a, zadnje ploščice so orig...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cav,

jst mam pa problem z zadnjo bremzo. Ko pritisnem stopalko za zadnjo bremzo se ne zgodi nic (gre v prazno). Sele ko nekajkrat zaporedno pritisnem na stopalko, se "napumpa" in potlej prime normalno, ampak cez 3 minute spet ni odziva.

a se komu kaj sanja?

lp

Če se ti to dogaja med vožnjo in s sopotnikom je problem verjetno ta, da izpušni lonec (original), ki stoji preveč ob motorju porine zadnjo zavorno čeljust bolj noter. Razliko moraš seveda dopumpat. Poglej lonec z notranje strani, če se vidijo sledi drsanja zavorne čeljusti.

Ah, jebat ga. Huso je polizdelek, ki ga je treba doterat. Pol je pa super moped.

Ima pa naš Huso drugačen problem z zadnjo zavoro - zadeva tuli (ne cvili, TULI!) ko kaki stari kamion... Je kdo doživel že kaj podobnega?!? :D

D.

Baje, da pomaga, če podložiš ploščice proti zavornemu cilindru z stanjolom (alu folija).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ti to dogaja med vožnjo in s sopotnikom je problem verjetno ta, da izpušni lonec (original), ki stoji preveč ob motorju porine zadnjo zavorno čeljust bolj noter. Razliko moraš seveda dopumpat. Poglej lonec z notranje strani, če se vidijo sledi drsanja zavorne čeljusti.

Aja, še to. NA TO NAPAKO BI MORAL SAPLEX OBVEZNO OPOZORIT!!! Naj se kaj zgodi, pa da vidimo eno fajn tožbo!!

Popravljeno . Popravil kp-kp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SAPLEX bi blo treba za jajca ubest , nc se ne da z njimi zment ,kar koli reces pravjo da so prvic slisal...... :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče premalo zavornega olja, oz zrak v sistemu? :?

motor bil na servisu en teden nazaj, pa sem menjal prve ploscice s tistimi, ki jih je priporocal Danci, zadaj pa ko sem mu omenil kaj se dogaja, je serviser pregledal zadnje ploscice (originalne) in jih je se pol. Zavornega olja je tud dost. Ja tud men tuli :kva2:

Kako bi pa odzracil zavorni sistem? Nisem kej prevec doma na tem tehnicnem pordrocju. Za vsak nasvet thnx.

Če se ti to dogaja med vožnjo in s sopotnikom je problem verjetno ta, da izpušni lonec (original), ki stoji preveč ob motorju porine zadnjo zavorno čeljust bolj noter. Razliko moraš seveda dopumpat. Poglej lonec z notranje strani, če se vidijo sledi drsanja zavorne čeljusti.

Nimam vec originalnega izpuha.

lp Bojca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SAPLEX bi blo treba za jajca ubest , nc se ne da z njimi zment ,kar koli reces pravjo da so prvic slisal...... :angry2:

Kdaj greva? :naughty: Jaz imam tudi še neporavnane račune z njimi.. <_< :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj greva? :naughty: Jaz imam tudi še neporavnane račune z njimi.. <_< :angry2:

Bom v parih mescih vidu kaj se bo uredilo in kaj ne....

A lahko napišete kolk km naredite s polnim tankom z Husoton 650 ? Jaz 200 km pol pa še rezeva vendar nevem koliko l je rezerva.

LP

Borut

Jst normalno prevozim z enim tankom okol 270km pol pa rajs tankam. Pomoje bi se dal tud ene 310km izvlect al pa se mal vec. Moja poraba se giblje tja od 4,5l - 5,5l na 100 prevozenih km. Opazu sm pa da ni bistvene razlike v porabi ce peles dokaj zmerno ali pa ce obracas skoz na full. Ob tisanju je poraba visja tm za 0,5-0,7l na 100 prevozenih km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje, da pomaga, če podložiš ploščice proti zavornemu cilindru z stanjolom (alu folija).

Namesto alu folije sem poskusil z bakrovo mastjo, ki je prav temu namenjena - pa seveda ni nič pomagalo (vibracije, pospremljenje s tuljenjem, so bile tako močne, da so se čutile na celem mopedu).

Nato sem še enkrat snel zadnjo čeljust in jo podrobneje pogledal - noter sem videl vzmet, ki pa se mi je zdela zamaknjena tako, da se ena od ploščic sploh ni naslonila na vzmet. Vzmet sem vzel ven in jo vstavil nazaj tako, ko sem smatral, da je prav. Obenem sem zamenjal tudi ploščice, vendar sem skoraj 100%, da je bila kriva zamaknjena vzmet.

[attachmentid=66384]

D.

Danes sem peljal Husota en krog po okolici MB - in bil strašno razočaran. Z orig. izpuhom je med 4-6k obrati komaj pospeševal, včasih kar orng zatrokiral in cukal. Nad tem območjem ni imel težav in je pospeševal suvereno.

Odvlekel sem se domov in s kančkom upanja premonitral auspuh in šel na še eno rundo - no, to pa je bila povsem druga pesem. Suvereno pospeševanje praktično od štandgasa pa vse do 10k obratov. Max. hitrost s 120kg tovora (z menoj) je bila 222 km/h (po števcu), s tem da se jaz niti pod šipco ne morem skrit.

Morda bo potrebno še malo 'tunat' fergazer, pol pa bo. :D

D.

post-2208-1143486622.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm da je danci dal mojo fotko shranu na net. Zanima me tole ,poglejte si da obe dve zavorni ploscici nista isti, ena je temnejsa druga je bolj bakrove barve. Sm spraseval frenda k je metalurg in je reku da tista z bakrovo barvo je verjetno bolj mocno sintrana pod visjo temp.

Zanima me kako ploscice dat v celjust, zato ker ima huso 2 batno celjust in 2 batka pritiskata samo z ene strani. Kako je pa pri speed triplu, daytoni 955?

Aja pozabu sm dat se link do fotke....

http://foto.slovenija.net/index.php?album=...ge=LMP211SR.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem peljal Husota en krog po okolici MB - in bil strašno razočaran. Z orig. izpuhom je med 4-6k obrati komaj pospeševal, včasih kar orng zatrokiral in cukal. Nad tem območjem ni imel težav in je pospeševal suvereno.

Odvlekel sem se domov in s kančkom upanja premonitral auspuh in šel na še eno rundo - no, to pa je bila povsem druga pesem. Suvereno pospeševanje praktično od štandgasa pa vse do 10k obratov. Max. hitrost s 120kg tovora (z menoj) je bila 222 km/h (po števcu), s tem da se jaz niti pod šipco ne morem skrit.

Morda bo potrebno še malo 'tunat' fergazer, pol pa bo. :D

D.

Kok si mel pa obratov na stevcu?

Jst se nikol nisem presegel 9500 obratov v 6 prestavi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na vaša mnenja sem mislim da kr pravilno mislil...in všeč mi je omenjena mašinca...sploh ko sem jo pri Dr-Big-u videl...

Verjetno najbolša odločitev v tem cenovnem rangu...

Letos bo najverjetneje zavzela prostor pri meni prav Naked varjanta... najraj rumena...samo težko je dobit rabljeno...ima kdo kak predlog...za konkretne ponudbe pa kr na mail...

Hvala in LP,

Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na vaša mnenja sem mislim da kr pravilno mislil...in všeč mi je omenjena mašinca...sploh ko sem jo pri Dr-Big-u videl...

Verjetno najbolša odločitev v tem cenovnem rangu...

Letos bo najverjetneje zavzela prostor pri meni prav Naked varjanta... najraj rumena...samo težko je dobit rabljeno...ima kdo kak predlog...za konkretne ponudbe pa kr na mail...

Hvala in LP,

Gregor

Rumena :xx: babja barva.... more bit crn ,modr.

Dub letnik 2005 (izdelave ne kupljen 2005), ker ma manj napak kot 2004. Motorcek je pqa drugac kar kull edin bremze so njegova hiba, amapk tud te se da hitro zrihtat stahlfex cevi pa druge ploscice pa si na konju.

Velik srece pri nakupu, kolk si pa pripravljen zaga dat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[

Dub letnik 2005 (izdelave ne kupljen 2005), ker ma manj napak kot 2004.

Je to "ziher"?

Moj je letnik 2004, pa razen trdega menjalnika prvih 1500 km ni blo prav nobenega "sranja".

Dela čist OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[

Dub letnik 2005 (izdelave ne kupljen 2005), ker ma manj napak kot 2004.

Je to "ziher"?

Moj je letnik 2004, pa razen trdega menjalnika prvih 1500 km ni blo prav nobenega "sranja".

Dela čist OK.

Kaj pa tovarniska napaka na zvezdi menjalnika... Kolikor jaz vem smo meli to vsi na letniku 2004. Moj je letnik 04 kupljen je pa bil v 05. Je blo pa se ene par drugih problemov sam ti niso bli vec tko serijski kot pri menjalniku.

Fantje mal preberte poste nazaj pa boste vidl kaj vse se je dogajalo. 90% stvari se je reslo pod garancijo. Nekaj uporabnikov se pa se danes bocka s saplexom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa tovarniska napaka na zvezdi menjalnika... Kolikor jaz vem smo meli to vsi na letniku 2004.

Tudi jaz tega nisem opazil! Menjalnik zaenkrat dela BP.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa tovarniska napaka na zvezdi menjalnika... Kolikor jaz vem smo meli to vsi na letniku 2004. Moj je letnik 04 kupljen je pa bil v 05. J

:nono: - z menjalnikom od mojega Husota je že od vsega začetka vse v najlepšem redu; imam pa zato nekaj drugih manjših težavic :closedeyes: - no big deal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok si mel pa obratov na stevcu?

Jst se nikol nisem presegel 9500 obratov v 6 prestavi?

Hmm... Sem pozabu gledat na obrate. :(

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo mu že skoraj prišli do konca. :P

Pomebne oz. priporočljive predelave:

- odprt auspuh

- večje dize

- eliminacija second air-a

- opletene "teflonske" zavorne lajtunge

- ene pametne zavorne ploščice

Drugi motor. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Husotu so obvezne, ne samo zaradi večje moči, temveč zaradi pravilnega delovanja. Brez teh predelav rad useka kontra v air box (kar seveda ni zdravo za mašino) in enostavno ne dela prav. Original bremze so pa preveč plehke in brez občutka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!