Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

menjana zvezda in pa sesalno koleno.

Serviser je reku, da so sesalna kolena menjali tud po 2*v casu garancije motorja.

lp

Objavljeno

menjana zvezda in pa sesalno koleno.

Serviser je reku, da so sesalna kolena menjali tud po 2*v casu garancije motorja.

lp

Res je samo to je spet odvisno na kaj si naletu. Jst se nikol nism menjal sesalnih kolen, so bli pa drugi problemi.

Problemi pri nas in v tujini, ki jst vem zanje da so bli:

- menjalnik (zvezda tovarniska napaka)

- sklopka (ob hudem speljevanju cvili 2 dela sta narejena prevec skupaj treba podlozit da povecas razmamak)

- sesalna kolena (napokala)

- prekurjen rotor

- krivi diski

- stevec hitrosti (cudno delujoc)

- stalno pregorevanje zadnje luci (problem pri razrahljanih konektorjih, pregledas in na novo pritrdis in stvar izgine)

Te vse stvari so pri nas menjali pod garancijo, razen nekomu niso hotli menjati diske (ne vem zakaj bo mogoce to on pokomentiral).

Ce mas dobrega serviserja to nebi smel biti problem ,ker se bo vse reslo pod garancijo.

Drug problem pa je to da mas kup majhnih problemov npr z zajlo sklopke, stikalo tacke......

Zdj ne vem koga krivda je to tovarne ali tistega ,ki je pri nas sestavljal motor!!!!!

Cel motor je totalno suh ko pride iz trgovine, nikjer tudi kapljice olja ali masti na nobenem delu ki bi moral biti namazan. To so zajle stevca ,sklopke ,stikala tacke......... In do takih napak prihaja zaradi malomarnosti............... :BUA:

Objavljeno

Brez teh predelav rad useka kontra v air box (kar seveda ni zdravo za mašino) in enostavno ne dela prav.

Temu sledi;

Serviser je reku, da so sesalna kolena menjali tud po 2*v casu garancije motorja.

lp

Objavljeno

Jaz sem tisti, ki mu niso hoteli zamenjat diska.. In se še vedno vozim z zvitim.. Vendar se ne bom dolgo, drug teden gre motor k novemu serviserju, če napaka ne bo odpravljena sem se že vse pozanimal pri tržni inšpekciji ter zavodu za varstvo potrošnikov kako in kaj naprej. Gre pa seveda veliko živcev za brezveze zaradi glupega uvoznika.. .)

Objavljeno

Jaz sem tisti, ki mu niso hoteli zamenjat diska.. In se še vedno vozim z zvitim.. Vendar se ne bom dolgo, drug teden gre motor k novemu serviserju, če napaka ne bo odpravljena sem se že vse pozanimal pri tržni inšpekciji ter zavodu za varstvo potrošnikov kako in kaj naprej. Gre pa seveda veliko živcev za brezveze zaradi glupega uvoznika.. .)

Uvoznik je res en boh pomagi, tok je nefleksibilen pa vse kao po pravilih ob enem pa ne vodijo evidence pri kateremu so kaj zamenjali pod garancijo. :BUA:

Temu sledi;

Ne vem ce je samo to vzrok, mogoce je slaba izdelava teh gum ali pa preveliki pritiski ki jih krivina ne zdrzi.

Sj izpusni ventil in sesalni ventil nista nikoli obenem odprta. Ne vem kako bi se eksplozija pojavila v krivini oz air boxu? Jst mislm da zaradi dodatnega vpihavanja zraka v krivino trpijo samo izpusni ventili zaradi eksplozij v krivini izpuha. Ta sistem zapres ali odstranis stvar resena. Mogoce bi se minimalno zvecal stantgas dize in to je to.

Objavljeno

Brez predelav zelo rado useka. In nekaj mora spustit. Npr. pri Husqvarni je znano, da ko useka sname cel karborator. Pri Cometu ga ne more, zato verjetno spusti koleno.

Dize pa od SV-ja original glavne, od minimuma malo večje in moped dela kot poezija. :OK:

Objavljeno

Sj izpusni ventil in sesalni ventil nista nikoli obenem odprta.

En kratek čas sta oba malo priprta. Reče se, da so ventili na vagi. ;)

Objavljeno

Mogoče kdo ve kakšna je razlika med GT650S in GT650R, je to samo to, da ima R model polen oklep, S pa samo majhen fairing, ali so tu še kakšne razlike.

Pa še eno vprašanje, koliko je bil letos na začetku leta GT650R 2005, oz. za koliko je bil znižan?

Objavljeno

Mogoče kdo ve kakšna je razlika med GT650S in GT650R, je to samo to, da ima R model polen oklep, S pa samo majhen fairing, ali so tu še kakšne razlike.

Pa še eno vprašanje, koliko je bil letos na začetku leta GT650R 2005, oz. za koliko je bil znižan?

Razlika je v balanci da ma r clip one, s pa klasicno balanco kot naked. Drugac mislm da sta cist identicna.

Objavljeno

Mislim, da je balanca kar ista kot pri R-u :blink:

IPB Slika

Objavljeno

Mislim, da je balanca kar ista kot pri R-u :blink:

IPB Slika

'S' obstaja v dveh različicah - razlika je prav v krmilu. Ena (sport) ima športno krmilo (kot 'R'), druga (touring) pa običajno krmilo (tako kot 'naked').

Je pa možno, da se na določenem tržišču prodaja le ena od obeh različic (v Nemčiji menda samo 'sport').

D.

Objavljeno

Tale je pa z navadno balanco....

post-1941-1143802721_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Se neki mal bl juicy....................... :OK:

post-1941-1143803384_thumb.jpg

post-1941-1143803431_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

Se pravi bi lahko S-u (z clip-oni) samo dodal še tisto "polovico" oklepa na vsaki strani in bi imel R verzijo? Mogoče kdo ve kje na netu piše koliko $$$ tista oklepa prideta.

Objavljeno

A ta racing oklep zgoraj?

Hmmm ne vem kok je mogu bi povprasat, drugac pa je stvar iz USA....

Evo najdu sm kufre za husota:

post-1941-1143825916_thumb.jpg

post-1941-1143825936_thumb.jpg

post-1941-1143825961_thumb.jpg

post-1941-1143825983_thumb.jpg

Objavljeno

Ne ne, mislim pač, da bi iz S naredil R, se pravi, da bi dodal originalno polovico oklepa.

Objavljeno

Ne ne, mislim pač, da bi iz S naredil R, se pravi, da bi dodal originalno polovico oklepa.

Ne, mislim da maska od 'S' verzije ni enaka kot maska od 'R'-a...

Zdi se mi, da bi del plastike, ki sem ga na sliki obarval rdeče, bil napoti:

[attachmentid=66666]

će primerjaš recimo z 'R' oklepom:

[attachmentid=66667]

Je pa možno, da je tisti kos na 'S' maski samo kako 'nataknjen' in se ga da odstranit...

D.

post-2208-1143836291_thumb.jpg

post-2208-1143836302_thumb.jpg

Objavljeno

Danes sem z GT650R prevoženih 500km nisem mogel dlje zdržat mu stisnil kolikor sem mogel in je šel 228KM/H in to na 1,2 km dolgi cesti in mislim če bi še imel naprej ravno cesto bi ga verjetno spravil čez 230km/h

LP

Objavljeno

No no, ti ga najprej lepo uteči potem pa postavljaj rekorde :)

Objavljeno (popravljeno)

No no, ti ga najprej lepo uteči potem pa postavljaj rekorde :)

tako je moj kolega ga je isto tiščal že od zacetka

zdaj pa mu je zaribal :eek: pri 9000 km

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

tako je moj kolega ga je isto tiščal že od zacetka

zdaj pa mu je zaribal :eek: pri 9000 km

'Tiščanje od začetka' s tem nima nobene veze - če je motor bil vedno ogret na delovno temperaturo in če se je olje redno menjavalo.

D.

Objavljeno

olje ni krivo ga je 1x menjal pa tudi če bi brez menjave prevozil 9000 km zaradi tega ne bi smel ribnit

torej fant ima upanje da dobil novo mašino :hmm: bomo videli kaj bo bom poročal

Objavljeno

Danes sem z GT650R prevoženih 500km nisem mogel dlje zdržat mu stisnil kolikor sem mogel in je šel 228KM/H in to na 1,2 km dolgi cesti in mislim če bi še imel naprej ravno cesto bi ga verjetno spravil čez 230km/h

LP

Za info z odprtim rorom ne bo sel cist nc bols lahko se celo malo manj. Poglej mal grafe in krivulje navor in moc sta visja tja do cirka 7000rpm pol pa nc vec. Devil ma zgube 2 konja na maximumu. To ti lohk potrdim ker mam wingsa gor in ni nc bols koncna k prej.

Glede tisanje v obdobju utekanja pa :slap: :slap: :slap:

Utekanje poteka do 1600km, sele pr 1000km mehanik izlije tovarnisko olje iz motorja (to je pa cist drugacno).

Ne se cudit da ti bo motor zacel olje pit in podobno.

Ps: Huso pomoje ne gre vec kot 210

Objavljeno

Za info z odprtim rorom ne bo sel cist nc bols lahko se celo malo manj. Poglej mal grafe in krivulje navor in moc sta visja tja do cirka 7000rpm pol pa nc vec. Devil ma zgube 2 konja na maximumu. To ti lohk potrdim ker mam wingsa gor in ni nc bols koncna k prej.

Če samo zamenjaš izpuh, je velika verjetnost, da bo motor delal slabše, saj se razmerje gorivo/zrak spremeni. Glede na to, da ima GT650 že tako bolj revno mešanico, bo z odprtim izpuhom še bolj revna - posledica je manjša moč, v skrajnem primeru pa tudi okvara (prevelika temperatura v zgorevalnem prostoru).

Glede tisanje v obdobju utekanja pa :slap: :slap: :slap:

Utekanje poteka do 1600km, sele pr 1000km mehanik izlije tovarnisko olje iz motorja (to je pa cist drugacno).

Ne se cudit da ti bo motor zacel olje pit in podobno.

Če je motor bil primerno ogret, ne bo nič narobe. Tako utečen motor bo verjetno imel kakšnega konja več, olja bo pa pil manj kot prenežno utečen motor.

Ps: Huso pomoje ne gre vec kot 210

231 km/h je max. hitrost, zmerjena na Dynotu. Za kaj več bi bilo treba spreminjat prestavna razmerja in/ali vzmeti ventilov...

Glede na to, da pri tej meritvi ni zračnega upora, je kaj dosti več kot 210 km/h nerealno pričakovat. Kaj pa brzinomer kaže, je pa druga zgodba (+10% :hmm:).

D.

PS: A si morda ti bil pri 'Kegeljčku'? Je bil en temno moder/črn Huso z Wingsom parkiran pred oštarijo...

Objavljeno

Danci jst sm bil v kegeljčku in moja bolša polovica,sm vas vidu ko ste prišli notri,potem pa me je kelner vprašal če mamo kako žegnanje danes :rolleyes: ,tale kegl je že čisti "bike bar",samo tisti narodnjaki :SS

Glede končne hitrosti z wingsom,pa vam iz prve roke povem,da je končna hitrost nekoliko višja,kar vam lahko potrdi tudi Motobaby.

Se je razlika pokazala na autobanu,ko sva ga enkrat žgala proti LJ.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!