Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

SS

Glede končne hitrosti z wingsom,pa vam iz prve roke povem,da je končna hitrost nekoliko višja,kar vam lahko potrdi tudi Motobaby.

Se je razlika pokazala na autobanu,ko sva ga enkrat žgala proti LJ.

:eek: ...............ne vem če je končna hitrost z Wingsom ravno večja; je pa definitvno motor bolj poskočen že pri nižjih obratih, se pravi tam okol 5.000 in potem naprej. Tudi na splošno je motor bolj živahen in se Wings definitivno izplača.

P.s.: vsi ste bli neki v Kegeljčku ta vikend, pa noben se ni name spomnu :cry:

Popravljeno . Popravil motobaby
Objavljeno

pozdravljeni,

razmisljam, da bi za husota nabavu kovcek. Zanima me, kaksne velikosti (v l) priporocate.

lp

Objavljeno

pozdravljeni,

razmisljam, da bi za husota nabavu kovcek. Zanima me, kaksne velikosti (v l) priporocate.

lp

čimmanjšo, pa da je še dovolj velik, da ti dobro služi. predvsem razmisli, koliko bi rad vanjga stlačil

kufer itak zmer pokvari vozne lastnosti, pa če je 26 ali 52 litrski

Objavljeno

Danci jst sm bil v kegeljčku in moja bolša polovica,sm vas vidu ko ste prišli notri,potem pa me je kelner vprašal če mamo kako žegnanje danes :rolleyes: ,tale kegl je že čisti "bike bar",samo tisti narodnjaki :SS

Glede končne hitrosti z wingsom,pa vam iz prve roke povem,da je končna hitrost nekoliko višja,kar vam lahko potrdi tudi Motobaby.

Se je razlika pokazala na autobanu,ko sva ga enkrat žgala proti LJ.

Verjetno je punca tud ene par kil lazja od tebe, pa se pozna. Jst sm mam tak obcutek da se motor z wingsom ne vrti vec tok lepo. Prej je blo lepo opzit prehod moci na 7000obr zdj pa ne.

Objavljeno

Prej je blo lepo opzit prehod moci na 7000obr zdj pa ne.

...ker imaš isto moč že na 5000obr...

Objavljeno

Verjetno je punca tud ene par kil lazja od tebe, pa se pozna. Jst sm mam tak obcutek da se motor z wingsom ne vrti vec tok lepo. Prej je blo lepo opzit prehod moci na 7000obr zdj pa ne.

jst sm mel takrat že wingsa ,ona original auspuh in verjetno sm res ene 20 kg težji,ampak ti povem ,takrat sm bil za par kilometrov hitrejši...

@Motobaby

Ne se zdej delat,da se ne spomneš :devil: jst se zelo dobro... :grim

Objavljeno

če koga zanima, doma mi hvatajo prah nase nove štelflex lajtunge.. za primerno vsoto menjajo lastnika.

LP, El B.

Objavljeno

Pozdrav,

situacija : včeraj mi je po prvih 600 km ratal spravt motor na desen bok (don't ask :cry:). Preden sem ga na klancu pobral in nazaj nataknil gumjasto cev ter objemko (pri točki 2) je trajalo - kolk je vn steklo olja sploh nebi omenjal. Par km naprej sem se vstavil ter "zakital" še luknjo, ki je nastala pri puščici v točki 2 (drug konc cevi kamor je nataknjena gumjasta cev in je bila prej okol in okol zapolnjena z nekim belim polnilom).

[attachmentid=66851]

vprašanja :

- ali bo silikonski kit zdržal še tistih 200-400 km do prvega servisa, ali naj ga raje odpeljem na servis že zdaj (mogoče kakšna tretja varjanta) ?

- mogoče kdo ve kakšno "tovarniško" olje je v motorju v primeru da bi ga mogu dolit?

Za kakršnkoli odgovor se zahvaljujem že vnaprej.

p.s. to je moj prvi motor in tud nasploh vem o motoru sam to, kar sem prebral v dokumentaciji, zato se ne smejat ... preveč.

post-10663-1144231909.jpg

Objavljeno

ej mislm, da ti je vn tekla hladilna voda in ne olje, to pomeni, da moraš dolit hladilno tekočino,

i think so .)

Objavljeno

Smola!

1. V tej cevi se nahaja hladilna tekočina! Za poleti je lahko tudi navadna voda! Vendar pa je najbolje če daš notri hladilno tekočino, ki jo dobiš na vsaki pumpi (piše tudi v navodilih za uporabo kakšna mešanica naj bo!) Koliko tekočine ti je izteklo, lahko vidiš če odstaniš sedež in pogledaš rezervar hladilne tekočine vendar so lahko zračni žepi tudi drugje v sistemu! Dolij tekočino do oznake max, prav tako v hladilnik do vrha in zaženi motor. Glej termometer! - ko se odpre ventil bo tekočino pognalo skozi sistem, s tem pa tudi morebitne zračne mehurje v sistemu (takrat temperatura malenkost pade). Ko nekaj časa motor teče, ga ugasni in spet preveri nivo tekočine v rezervarju in ko se ohladi tudi v hladladilniku.

2. Ne vem kakšno luknjo si pridelal na točki 2, ampak če cev tesni samo z objemko, potem je OK.

POZOR: Če nisi prepričan zakaj se gre raje pelji motor na servis, da ne bo več škode.

LP P

Objavljeno

Zanimivost. Poglejte pozicijo termostata ventilatorja pri sliki, ki jo je napopal Sh4doW (BTW, kje si dobil to sliko)......

[attachmentid=66851]

.....in pozicijo pri letniku 2004 (tako imam tudi jaz).

[attachmentid=66853]

Očitno teli korejci vseeno izboljšajo kašno stvar od letnika do letnika.

LP P

post-5063-1144234897_thumb.jpg

Objavljeno

A je ta slika od letnika 05 ali 06?

Pozdrav,

situacija : včeraj mi je po prvih 600 km ratal spravt motor na desen bok (don't ask :cry:). Preden sem ga na klancu pobral in nazaj nataknil gumjasto cev ter objemko (pri točki 2) je trajalo - kolk je vn steklo olja sploh nebi omenjal. Par km naprej sem se vstavil ter "zakital" še luknjo, ki je nastala pri puščici v točki 2 (drug konc cevi kamor je nataknjena gumjasta cev in je bila prej okol in okol zapolnjena z nekim belim polnilom).

[attachmentid=66851]

vprašanja :

- ali bo silikonski kit zdržal še tistih 200-400 km do prvega servisa, ali naj ga raje odpeljem na servis že zdaj (mogoče kakšna tretja varjanta) ?

- mogoče kdo ve kakšno "tovarniško" olje je v motorju v primeru da bi ga mogu dolit?

Za kakršnkoli odgovor se zahvaljujem že vnaprej.

p.s. to je moj prvi motor in tud nasploh vem o motoru sam to, kar sem prebral v dokumentaciji, zato se ne smejat ... preveč.

Glede olja pa pojdi raje do serviserja, ce ga je premalo je lahko hudic....

Objavljeno

A je ta slika od letnika 05 ali 06?

Glede olja pa pojdi raje do serviserja, ce ga je premalo je lahko hudic....

a pr husotu je olje kr u vodni črpalki pa u hladilniku :OK:

aja razen če ma oljno hlajenje :?

Objavljeno

ice man spet poskusa "tehnicen" biti. :devil:

koliko vem ima gt 650 samo vodno hlajenje.

Objavljeno

a pr husotu je olje kr u vodni črpalki pa u hladilniku :OK:

aja razen če ma oljno hlajenje :?

ice man spet poskusa "tehnicen" biti. :devil:

koliko vem ima gt 650 samo vodno hlajenje.

Matr ste pametni :angry2:

Kaj pa ce je olje od kje drugje priteklo ,ko je bil motor na tleh. Clovek je reku da je tudi olje poleg vode vn steklo, verjetno razlikuje oljni madez od vode...........

Objavljeno

Matr ste pametni :angry2:

Kaj pa ce je olje od kje drugje priteklo ,ko je bil motor na tleh. Clovek je reku da je tudi olje poleg vode vn steklo, verjetno razlikuje oljni madez od vode...........

svetujem, da še enkrat prebereš njegov tekst.

preden je nazaj nataknil gumjasto cev je steklo vn ogromno olja :?

a is cevi za hladilno tekočino, je teklo olje pri vodno hlajenem motorju? :blush:

mogoče pa ne loči antifriza od olja :blink:

ajd tehničarji :grim :beer1:

Objavljeno

mrki, ICE_MAN hvala za odgovor.

Dolil sem hladilno tekocino, dal se eno plast kita okrog tesnila (puščica pri točki 2), preveril olje (zgleda da ga je se vedno v meji normale - mogoce sm mal pretiraval da ga je pol vn steklo) in upam, da nardim za vikend se teh bogih 300-400 km, drug tedn pa na servis.

p.s. kar se tice samga motorja nimam nobenih pripomb. Letnik '05 kuplen pred natanko 14 dnevi (zaenkrat) nobenih problemov o katerih sem bral tukaj preden sem se odlocil za nakup in sploh, dokler mi ni zletu na tla sm ga zlo pogumno vozu med 6-7k rpm.. zdej pa neki casa mal bl mirno po serpentinah O:-)

se vidmo kej na cesti...

Objavljeno

ajde majster, sedaj se mene zanima kaj ti je sploh ven steklo: masinsko olje ali hladilna tekocina ?

po tvojem opisu in sliki sodec se je staknila cev hladilnega sistema pri pumpi (pri cemer stece ven hladilna tekocina, tudi ce je zelene barve), ti govoris o olju.

kaj torej?

sicer so pa ugotavljanja napak "na daljavo" precej ....hmmm... vsaj "problematicna". ce nisi siguren in nimas pojma -> mehankar tvojega zaupanja ti pomaga.

Objavljeno

Včeraj sva šla s Killroyem malo pofirbcat za temi Cometi. V BTCju so imeli rdečega S-a z visoko balanco. Ker je bil razstavni eksponat je bil precej "zmahan"(globok ris na vrhu vilic in podobne malenkosti)...Potem so naju poslali za Bežigrad, kjer so imeli črnega R-a :wub: . Moped lep ko...tudi brez podobnih prask in risov, kot tisti v BTC-ju. Ročka spredne bremze je pri R-u nastavljiva.

Moped je imel pa tudi nekaj napakic: plastika pri zadnjem zicu je mela kake 3mm lufta (mogoče je bila samo slabo sestavljena), na čeljustih se je začela luščiti barva, sprednja diska sta bila čudno postružena...

Drugače super motorček, ampak se bi raje uzrl po er6n.

Objavljeno

Ročka spredne bremze je pri R-u nastavljiva.

uuuuuuu, jaz bi mel tudi to! Me zanima če je ista črpalka kot pri nakedu, in ročica paše tudi tu. Mogoče bi kar eno naroču (ampak bo verjetno šele jeseni prišla :BUA:)

LP P

Objavljeno

Ročka je pri R varijanti nastavljiva, pri prvem, ki sva ga gledala (S z visoko balanco) pa ročka ni bila nastavljiva. Kako je pa pri S z nizko balanco pa ne vem.

Objavljeno

Ročka je pri R varijanti nastavljiva, pri prvem, ki sva ga gledala (S z visoko balanco) pa ročka ni bila nastavljiva. Kako je pa pri S z nizko balanco pa ne vem.

Očitno je to 'novost' na modelu 2006 - naš 'R' tega nima. :(

D.

Objavljeno

Sem že klical v Saxplex, kako je z dobavo take ročke, sporočili bodo po mailu. Bom pripopal, ko bo!

LP P

Objavljeno

Sporocili bojo po mailu... :?

A tud to znajo, jst sm jim ze miljonkrat kaj poslal pa tud odgovora ne dobim... Pol pa gor klicem pa pravjo da so tok zasedeni da se odgovort svojim strankam ne morjo :wacko: podn SAPLEX

Objavljeno

Nisem imel še kontakta s Saplexom,verjetno pa bom drug teden tam naroču verigo in zobnike.

A je mogoče že kdo naroču pri njih in kolk pride komplet?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!