Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Jaz sem za.. Pa bejzbol kije sabo :naughty:

Ne sam res bi se blo treba mal pozanimat kako je s tem.. Ker nočem čez par let sam plačvat novo glavo.. :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem za.. Pa bejzbol kije sabo :naughty:

Ne sam res bi se blo treba mal pozanimat kako je s tem.. Ker nočem čez par let sam plačvat novo glavo.. :glare:

Točno tako.............. Verjetno bi bla napaka katastrofalna in ne bi bila poskodovana samo glava ampak tudi ventili, bat, ojnica, lezaj ojnice, pa verjetno se kaj. Po parih letih bi bilo vprasanje ce se spoloh splaca popravljati zaradi same vrednosti motorja.

Bejzbol kije bomo pa zaenkrat kar doma pustili. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo pozno ampak vseeno:

Dobil odgovor od Saxplexa, kjer pojasnjuje zadeve glede zavorne ročice. Kot se je med tem že ugotovilo paše nastavljiva ročica samo na novo črpalko. Cen ni poslal.

LP P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav.

Danes sem se odločil narediti servis na svojem cometu 650gt. Odvijem cep olja, spustim olje,ko pa odstranim se pokrov pod katerim je zaščitna mreža (da ne pridejo večji tujki naprej po oljnem sistemu) pa panika....tam sem nasel košček neke osi ali gredi,možno da tudi česa drugega. :kva2: Košček je odlomljen, najverjetneje zaradi napake v materialu (vsaj tko je videti). Bom zadevo poslikal pa pokazal.

drugače pa motor dela brez problemov, si pa ne upam pomisliti na posledice, da bi ta kos zašel med kake zobnike. Jutri obvezno nesem pokazat Barboriču v Žužemberk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pisal na firmo MSA Motor Sport Accessoires GmbH glede 'vpoklica' in med drugim prosil, če mi lahko pošljejo kakšno 'uradno izjavo' glede tega.

Kot odgovor sem dobil le, naj se obrnem na Saplex ter da ne gre za 'vpoklic', ampak za 'zagotavljanje kakovosti'...

Hallo Herr Godec,

bitte wenden Sie sich mit Ihrem Anliegen an Ihren slowenischen Importeur;

Fa. Saplex d.o.o., Mariborska c. 29, 2327 Race

Bei der von Ihnen im Internet gelesenen Aktion handelt es sich nicht um eine

Rückrufaktion, sondern um eine Maßnahme der Qualitätssicherung.

Viele Grüße

Axel Kuhn

Abt. Technik / Technical Department

MSA Motor Sport Accessoires GmbH

Am Forst 17b

92637 Weiden

Phone: +49 (0) 961/3885-481

Fax: +49 (0) 961/3885-484

a.kuhn@msa-germany.de

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slike so mal meglene.

Ker letnik je motor, kok ma prevozenih pa ce bi lohk napisu serijsko stevilko motorja da se vid iz kere serije je.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je letnik 2004, prevozenih ima par km manj kot 8000, številka motorja pa je gt650-100314.

Glede slik...ni uspelo lepše poslikat. Kot sem rekel, jutri grem v Žužemberk, motor je do 24. ta mesec še v garanciji.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sporoc kaj bo barboric rekel, tole me pa res zanima kaj je?

Ce prav dvomim da bo takoj vedel za kaj gre ,meni je rekel da se nikol ni razdiru nobenga menjalnika pri tem motorju.

A drugace pa motor ok dela?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno g. Barboric razdira moj menjalnik :D

Drugače pa pri meni una mrezca sploh še ni bila sneta, ker je en vijak tako požrt, da se ga ne da odšraufat in se prejšnji serviser za to sploh ni zmenil, pa čeprav sem ga posebej prosil naj zamenja vijak in očisti mrežco ob menjavi olja. Upam da bo Barboric to naredil (sem mu naročil).. Me prav zanima, če se tudi pri meni kaj takega nahaja not :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno g. Barboric razdira moj menjalnik :D

Drugače pa pri meni una mrezca sploh še ni bila sneta, ker je en vijak tako požrt, da se ga ne da odšraufat in se prejšnji serviser za to sploh ni zmenil, pa čeprav sem ga posebej prosil naj zamenja vijak in očisti mrežco ob menjavi olja. Upam da bo Barboric to naredil (sem mu naročil).. Me prav zanima, če se tudi pri meni kaj takega nahaja not :)

A samo zaradi pozrtega navoja razdira motor ali je se kaj drugega narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ne. Menjalnik se ful zatika in sploh noče v nevtralno. Lahko pa da je vzrok v sklopki, če je to, verjetno ne bo treba podirat menjalnika.. Je rekel da bo v sredo (danes) sporočil kako pa kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ne. Menjalnik se ful zatika in sploh noče v nevtralno. Lahko pa da je vzrok v sklopki, če je to, verjetno ne bo treba podirat menjalnika.. Je rekel da bo v sredo (danes) sporočil kako pa kaj.

Meni je na NSR delalo isto. Mel sem malo olja v menjalniku in sem dolil enga za 800sit/liter, blo je neko gnilo petrolovo....

Ko sm menjal za Motul Transoil je delalo brez problema...

Je pa blo tko da v ler ni šlo če je bil motor vžgan..., pa zatikanje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je na NSR delalo isto. Mel sem malo olja v menjalniku in sem dolil enga za 800sit/liter, blo je neko gnilo petrolovo....

Ko sm menjal za Motul Transoil je delalo brez problema...

Je pa blo tko da v ler ni šlo če je bil motor vžgan..., pa zatikanje...

V 4t motorju je drugac kot pri 2t. Ce mas pri 4t premal olja je lohk hitr :cry: ,ker je motorno olje ter olje menjalnika ,sklopke.... skupaj.

Pri 2t motorju je pa olje menjalnika loceno od cilindrov in bata, ker tam maze mesanica olja ki je v zmesi goriva.

Olja je v motorju verjetno dovolj ,najbolj verjetno je sklopka. A te sklopka tudi malo vlece ko imas v prvi prestavi.

Pri meni je bilo tako ker je bila zajla za sklopko cist rastelana ko je motor prisel od serviserja. Problem je to da je blo prevec lufta v rocki in ko si stisnu ni sklopka nikoli prisa popolnoma dol iz omrezja. Malo odsrafvfas tist sravf na rocki sklopke tako da je ni vec praznega hoda, potem je vse ok. Saj pri men je blo. Verjetno pa je da imas ti tudi kaksen drug problem.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravnokar sem se pripeljal od Barboriča. Odlomljen delček pa pripada enemu od zobnikov, najverjetneje pa je posledica nerodnega menjanja. V petek moram poklicati kaj pa kako naprej, se pa lahko vozim glede na to, da vse v redu dela.

Potem sem tudi sam malo gruntal...najverjetneje se je to zgodilo, ko sem dal sosedu en krog, vem da je takrat prvo pohodil, v drugo pa mu ni ratalo dati....je dvakrat zaskrtalo v tretje pa mu je le uspelo.

Upam da bom tole zadevo poštimal pod garancijo, motorja pa ne dam nobenemu več, pa če je še tak "majstor".

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je bilo tako ker je bila zajla za sklopko cist rastelana ko je motor prisel od serviserja. Problem je to da je blo prevec lufta v rocki in ko si stisnu ni sklopka nikoli prisa popolnoma dol iz omrezja. Malo odsrafvfas tist sravf na rocki sklopke tako da je ni vec praznega hoda, potem je vse ok. Saj pri men je blo. Verjetno pa je da imas ti tudi kaksen drug problem.

Lp

Tudi pri meni je bilo tako, ko je bil motor nov. Ampak sem sam poštelal in je bilo ok. Sedaj pa se ne da nikakor prav nastavit, tako da more bit noter pri sklopki en problem. Opazi se tudi rahlo vlečenje motorja naprej, ampak sam kadar je fajn vroč. Bomo videli kaj bo majstr reku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravnokar sem se pripeljal od Barboriča. Odlomljen delček pa pripada enemu od zobnikov, najverjetneje pa je posledica nerodnega menjanja. V petek moram poklicati kaj pa kako naprej, se pa lahko vozim glede na to, da vse v redu dela.

Potem sem tudi sam malo gruntal...najverjetneje se je to zgodilo, ko sem dal sosedu en krog, vem da je takrat prvo pohodil, v drugo pa mu ni ratalo dati....je dvakrat zaskrtalo v tretje pa mu je le uspelo.

Upam da bom tole zadevo poštimal pod garancijo, motorja pa ne dam nobenemu več, pa če je še tak "majstor".

LP

A ti menjalnik v kakšni prestavi bolj žvižga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravnokar sem se pripeljal od Barboriča. Odlomljen delček pa pripada enemu od zobnikov, najverjetneje pa je posledica nerodnega menjanja. V petek moram poklicati kaj pa kako naprej, se pa lahko vozim glede na to, da vse v redu dela.

a tako vzdržljive menjalnike da imajo? ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjalnik deluje vredu, nic ne skrta med voznjo , ne cuka in ne žvižga. V nedeljo smo naredili eno daljšo turo. Zadaj sem imel še sopotnika in po kakih ravninah je šlo tudi na polno, tudi v drugi prestavi, za katero sumim, da je odlomljen delček od le te, pa nisem ničesar opazil. Edino kar je grdo za slišati je to, ko prestavim iz lera v prvo, včasih pošteno poči. Samo kakor vem, se to dogaja pri večini motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, a si ti takrat poslal tisti mejl glede zadnjega blatnika? Če si, mogoče že kakšen odgovor?

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, a si ti takrat poslal tisti mejl glede zadnjega blatnika? Če si, mogoče že kakšen odgovor?

LP, DeX

Malo sem pozabil na to - tako sem mail poslal 16.4., odgovor pa dobil danes (poleg blatnika sem vprašal še za novi model zav. črpalke z nastavljivo ročico ter ročico sklopke:

Sporočam vam naslednje cene:

Ročica zavore 8.633,00 SIT

Zavorna črpalka 30.192,00 SIT

Ročica sklopke z nosilcem 14.259,00 SIT

Zadnji blatnik 4.784,40 SIT

Vse cene so z DDV.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem pozabil na to - tako sem mail poslal 16.4., odgovor pa dobil danes (poleg blatnika sem vprašal še za novi model zav. črpalke z nastavljivo ročico ter ročico sklopke:

lp, D.

Tnx! :OK:

Glede na to, da res ni drag, bom kar nabavil. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!