Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

Je bilo že precej govora na to temo.

Še enkrat; Zaradi Eko standardov je mešanica bencina in zraka prerevna (dize). In povrhu vsega je tu še vpihovanje dodatnega zraka za "pravilno" delovanje katalizatorja. Tako je res dobro poskrbljeno, da motor NE dela pravilno in posledično prihaja do okvar.

Rešitev:

- en pameten auspuh

- večje dize (glavne & minimum)

- odklop "secondair"-a

LP

Objavljeno

in še nekaj a pri vaših motorjih tam okoli 7.000 obratov tudi začne nekaj cingljat?in sedaj nevem če je kaj v motorju narobe ali je pa kakšen nosilec ali pa kaj druzga .

LP

Objavljeno

Je bilo že precej govora na to temo.

Še enkrat; Zaradi Eko standardov je mešanica bencina in zraka prerevna (dize). In povrhu vsega je tu še vpihovanje dodatnega zraka za "pravilno" delovanje katalizatorja. Tako je res dobro poskrbljeno, da motor NE dela pravilno in posledično prihaja do okvar.

Rešitev:

- en pameten auspuh

- večje dize (glavne & minimum)

- odklop "secondair"-a

LP

A ima kdo kakšno sliko od secondair-a ?

Objavljeno

Je bilo že precej govora na to temo.

Še enkrat; Zaradi Eko standardov je mešanica bencina in zraka prerevna (dize). In povrhu vsega je tu še vpihovanje dodatnega zraka za "pravilno" delovanje katalizatorja. Tako je res dobro poskrbljeno, da motor NE dela pravilno in posledično prihaja do okvar.

Rešitev:

- en pameten auspuh

- večje dize (glavne & minimum)

- odklop "secondair"-a

LP

Daj prosim te, da ne kvasiš neumnosti. Po logiki teh tvojih eko standardov, bi morala od pokanja še danes trajati 2.svetovna vojna. Piši f. Hyosung, da te zaposlijo kot razvojnega inženirja. :kva2:

Objavljeno

domin, malo po temi brcas. :)

zaradi raznih eko standardov zivi del avto-motorne industrije. .)

Objavljeno

domin, malo po temi brcas. :)

zaradi raznih eko standardov zivi del avto-motorne industrije. .)

To se pa absolutno strinjam, ampak preberi si kaj sem napisal. Problem eko standardov velja verjetno za vse motorje in zaradi tega ne sekajo vsi motorji iz auspuha. Problem tako ni v eko standardih ali pa jih korejčki niso dobro prevedli. Kdo bi vedel :slap:

Objavljeno

Domin, Suzuki je šel s svojim SV-jem zaradi izpolnjevanja euro norm na elektronski vbrizg, ki ga krmili sonda lambda. Hyosung izpolnjuje iste norme s kopijo njihovega starega agragata iz leta 2001 (karboratorji). Kako je to dosegel? Zakaj ni Suzuki ostal na karboratorjih, če je tako enostavno? To tudi mene zanima.

Osebno sem "predelal" agregat, da je čimbolj podoben SV-jemu iz leta 2001 (karboratorji) in motor komaj zdaj prav dela. In tudi gre precej boljše.

Mogoče pa me nisi razumel? :hmm:

Če te še kaj zanima kar povprašaj. Zato je pa forum. .)

LP

Objavljeno

Sistem vplinjaca in second-air a je skoraj identicen tistemu od starega sv-ja. To vpihavanje zraka je imel tudi sv, vendar leta 2001 niso bile se tako stroge eko emisije kot danes. Da so izboljsali ta stari sistem po emisijah so verjetno morali narediti kar nekaj sprememb manjse dize, mogoce povecanje kolicine vpihovalnega zraka v krivine.... Ampak vsa ta kolobocija verjetno ne vliva dobro na motor, pomoje so temperaturno nekateri deli bistveno bolj obremenjeni.

Objavljeno

Huso z original dizami od SV-ja in odprtim auspuhom dela uredu. Z eliminacijo dodatnega zraka pa odlično. .)

Objavljeno

A ima kdo kakšno sliko od secondair-a ?

Je nimam. Lahko pa ti opišem "poseg".

Na desni strani airboxa so dve gumijasti cevki. Vsaka gre na svojo pumpo. Ena je za prvi cilinder, druga za zadnji. Snemi jih z airboxa, zamaši in natakni nazaj gor (da ne ostajajo luknje v airboxu). Enako naredi še s cevko, ki je povezana na kolektor prednjega karboratorja in s podtlakom goni obe pumpi.

To je vse. 5 min dela. :yea1:

Objavljeno

Je nimam. Lahko pa ti opišem "poseg".

Na desni strani airboxa so dve gumijasti cevki. Vsaka gre na svojo pumpo. Ena je za prvi cilinder, druga za zadnji. Snemi jih z airboxa, zamaši in natakni nazaj gor (da ne ostajajo luknje v airboxu). Enako naredi še s cevko, ki je povezana na kolektor prednjega karboratorja in s podtlakom goni obe pumpi.

To je vse. 5 min dela. :yea1:

Amisliš da bo vredu če zamašin zrak dizne pa ostanejo original?

Objavljeno

Amisliš da bo vredu če zamašin zrak dizne pa ostanejo original?

Boljše, vsekakor. Dodatno vpihovanje zraka je namenjeno temu, da se izpušnim plinom dvigne temperatura in bolj popolno izgorijo v "katalizatorju". Ker so pa se nekje ušteli je "secondair" krivec za streljanje iz auspuha oziroma kontra šuse v airbox. Z original dizami je že v štartu krepko prerevna mešanica bencina in zraka. Z dodatnim dodajanjem svežega zraka, pa se še dodatno osiromaši (pri določenih obratih oziroma zaviranju z motorjem vleče nekaj zraka nazaj v cilinder). In posledično dviga temperaturo tudi glavi in ventilom.

LP

Objavljeno

tudi meni huso seka povratno v airbox in to celo do takšne mere,da rahlo prizdvigne tanktorbo(magnet). :eek:

Zato ob prvi priliki,gre motor na dodelavo (dize,filter),...

No pr 16500 prevoženih je šel tud meni semering na levi strani in je olje steklo vn,(verjetno posledica pretiravanja z wheeliji in stopyi), pa obe tisti gumi sta fuč pri uplinjačih :BUA: ,ki ste jih nekateri menjali že pod garancijo.

Objavljeno

S cem si zapru vode zraka pri vpihavanju zraka?

Objavljeno

trenutno je še vse v original stanju,poseg pa bom prepustil poblaščenemu serviserju.

Objavljeno

Je nimam. Lahko pa ti opišem "poseg".

Na desni strani airboxa so dve gumijasti cevki. Vsaka gre na svojo pumpo. Ena je za prvi cilinder, druga za zadnji. Snemi jih z airboxa, zamaši in natakni nazaj gor (da ne ostajajo luknje v airboxu). Enako naredi še s cevko, ki je povezana na kolektor prednjega karboratorja in s podtlakom goni obe pumpi.

To je vse. 5 min dela. :yea1:

A lahko opises kaj si naredu?

Objavljeno

A ni to čudno da en cilinder poganja obe pumbi sem mislil da en cilinder poganja eno drug pa drugo!

LP

Objavljeno

še slika če se komu da če označi katera cev je zakaj ker kaj ne zaj.... ampak mislim da je ta tanka cevka za pogon pump!

lp

post-10004-1146756221_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Oznac kera cevka k kle je en kup tankih cevk. Pa nobena ni za pogon pump, vodna pumpa je dol spodaj.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

A ni to čudno da en cilinder poganja obe pumbi sem mislil da en cilinder poganja eno drug pa drugo!

LP

Tkole glej sliko

Stevilka:

-- 1 je cev iz zracnega filtra v napravo za sekundarno vpihavanje zraka

-- 2 je cevka za aktiviranje naprave (podtlak iz krivin) za sekundarno vpihavanje zraka

-- 3 je cevka ki vpihuje zrak v cilinder oz izpusni kanal

Vsa storja se ponovi na drugi strani se enkrat za drugi cilinder.

post-1941-1146757728_thumb.jpg

Objavljeno

Tkole glej sliko

Stevilka:

-- 1 je cev iz zracnega filtra v napravo za sekundarno vpihavanje zraka

-- 2 je cevka za aktiviranje naprave (podtlak iz krivin) za sekundarno vpihavanje zraka

-- 3 je cevka ki vpihuje zrak v cilinder oz izpusni kanal

Vsa storja se ponovi na drugi strani se enkrat za drugi cilinder.

OK hvala sedaj mi je jasno cev št.1 in št.2 zamašim in to je to!!!!

LP

Objavljeno

A lahko opises kaj si naredu?

Snel obe cevi iz airboxa in cevko iz kolektorja. Noter porinu imbus vijake (okrogla glava) in nataknu nazaj na svoje mesto. .)

Objavljeno

Snel obe cevi iz airboxa in cevko iz kolektorja. Noter porinu imbus vijake (okrogla glava) in nataknu nazaj na svoje mesto. .)

Jaz hočem naredit isto ampak še za vsak slučaj dam gor na vijak objemko.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Teoreticno bi bilo ze dost da zamasil cev stevilka 2.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

Teoreticno bi bilo ze dost da zamasil cev stevilka 2.

Ne vem. Tudi auspuh dela podtlak in bi sam brez pumpe vzel nakaj zraka. Če je pa zamašen dovod je 100% brez zraka.

Jaz hočem naredit isto ampak še za vsak slučaj dam gor na vijak objemko.

LP

Brez potrebe. Vijak nima it kam, saj je večji od nastavka za cev.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!