Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

Kolk km pa ma?

Kaj naj rečem, upaj na najboljše, pa čimprej skensli senkundarno vpihovanje zraka ter obogati mešanico z menjavo diz za večje..

Objavljeno

Zmenjeno, z dizami bova rešila pozimi, za elimimnacijo zraka mi pa res še ni čist vse jasno, ker tam spodaj imam jaz en kupc cevi. Najbolje, da mi poveš na katerih 3 koncih vtaknem šrauf in bo.

Objavljeno (popravljeno)

O eliminaciji tega sekundarnega zraka je bilo že kar precej povedanega in mislim da so v tej temi pripopane tudi slikce cevk, ki jih je potrebno zamašiti, ter ustrezno označene z številkami. Lahko malce pobrskaš nazaj v temi..

Drugače pa mislim da boš razumel tudi če ti tu na kratko razložim..

Na desni strani imaš ven iz airboxa (črna škatla pod rezervarjem v kateri je zračni filter) speljani 2 cevki. Vsaka izmed njiju je speljana na svojo napravico za vpihovanje zraka. Enostavno odklopiš obe cevki iz airboxa, noter porineš ustrezno velik imbus šrauf, ali kakšen drugačen čep in stvar natakneš nazaj.

Potem pa sta tu še dve tanjši cevki, iz vsake napravice za vpihovanje sekundarnega zraka ena, ki se s T-elementom spojita v eno, katera je priključena na sprednji vplinjač. Tudi tu snameš cevko iz T-elementa, vanjo porineš ustrezno velik imbus vijak ali čep, ter natakneš nazaj.

To je vse. Mogoče se ti ob branju zdi zakomplicirano ampak ni. Ko boš od blizu pogledal zadevo, ti bo takoj jasno kaj moraš zamašit :)

LP, DeX

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

No koooončno sm zastopu. Biu sm u dvomih, ker gresta iz airboxa vn 2 cevki tud na levi strani in se mi je totalnu sfrclalu u glavi, tko, da sploh nisem vedu kaj pa kako. No tu pa si zelo lepo razložu. Še enkrat ti hvala za vse. Lep dan še naprej, čeprav pravjo da bo hmal dež.

Objavljeno

Bi pa sam še vprašu, če se ta postopek ponovi še na drugi-levi strani airboxa (zamašitev 2 debelejših cevi + tanjša)

Objavljeno

Nene, sekundarnemu vpihovanju zraka služita samo cevki na desni strani airboxa. Ena za vsak cilinder. Cevke ne levi strani airboxa so direkten dovod zraka v cilindre, tisto pusti pri miru :)

Torej zamašiš le dve na desni strani ter tisto malo, ki vodi iz t-člena v prednji vplinjač

To je vse :)

Objavljeno

Ok, se mi je malo čudno zdelo, ker je ICE MAN na 58. strani poleg slikce (post 870) napisu, da se postopek ponovi še na drugi strani, zato sem pa vprašu, če tud na drugi strani.

Objavljeno

Ja tisto sem tudi jaz videl..

Ampak vsi drugi so rekli, da se zamaši samo cevki na desni strani.. Ker samo ti dve cevki sta povezani na napravici za dovajanje tega sekundarnega zraka. Tako da pomoje je to to. Pri meni je s tem posegom pokanje čisto prenehalo. Ne vem pa kaj se zgodi, če zamašiš tudi cevke na levi strani airboxa, ker tisto je kolikor sem videl direkten zrak v cilinder, ki je po moji logiki potreben za delovanje motorja.

Objavljeno (popravljeno)

Sem šel še enkrat prebrat ICEMANov post. Je prav napisal, le razumeli smo ga narobe nekateri. Za vsak cilinder je pumpica za sekundarini zrak na svoji strani. To je bilo mišljeno. Ampak obe pumpici sta pa vezani na cevki iz desne strani airboxa :) Če še komu ne bo jasno

Drugače pa ni za kaj :) LP tudi tebi v Postojno

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Seveda, tako je najbl simpl :) Direkt gor pri airboxu zamašiš obe pa je :)

Objavljeno

Ma jaz sem mal cviku k je teoretično možno da ti jih tud gor v airbox potegne.

Dol na slikah mate obe dve pumpici, klipsno za zaprt, pa kako sem jaz zapru. 1min dela brez rizikov da ti kar koli kam potegne pa se ce hoces jih lahko odstraniš takoj.

post-1941-1158319661_thumb.jpg

post-1941-1158319682_thumb.jpg

post-1941-1158319739_thumb.jpg

post-1941-1158319776_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Kaj to si mislu šraufe, da ti jih lhka gor potege??

Popravljeno . Popravil Cash
Objavljeno

Nek majhen podtlak nastaja tudi v air-box komori, in ti jih lahko nazaj potegne pa v frgazarje. 2 scenarij je pa da ti jih potegne naprej v izpušni kanal zraven ventila. Verjetnost je mejhna sam jst nism tvegu. Tista mala cevka ki ma t razcepink, pa vklaplja vpihovanje zraka s pomočjo podtlaka iz motorja (podobno kot pri avtomatskih pipcah za bencin). Po vsej verjetnosti bi zapru sistem lahko tudi tako da bi zapru te mali cevki, vendar sem jaz se vseen raje zapru izvir zraka.

Objavljeno

Ma jaz sem mal cviku k je teoretično možno da ti jih tud gor v airbox potegne.

Dol na slikah mate obe dve pumpici, klipsno za zaprt, pa kako sem jaz zapru. 1min dela brez rizikov da ti kar koli kam potegne pa se ce hoces jih lahko odstraniš takoj.

Poglej.. Luknja nastavka iz airboxa, je manjša kot luknja cevi, katera je nataknjena nanj.. In če ti zamšiš cev s čepom/vijakom, ki se popolnoma prilega, je nemogoče da ta čep/vijak kamorkoli potegne.. Edino, če bi zamašil s kakšno mehko snovjo, ki spreminja obliko, potem pa bi lahko teoretično kam potegnilo :)

Objavljeno

Poglej.. Luknja nastavka iz airboxa, je manjša kot luknja cevi, katera je nataknjena nanj.. In če ti zamšiš cev s čepom/vijakom, ki se popolnoma prilega, je nemogoče da ta čep/vijak kamorkoli potegne.. Edino, če bi zamašil s kakšno mehko snovjo, ki spreminja obliko, potem pa bi lahko teoretično kam potegnilo :)

Res je.

Sam lukna je res huge tko da more bit kr velik sravf.

Objavljeno

Kr pošten šrauf je ja :D Dodatna teža na motociklu :)

Objavljeno

kako pa je kaj z dodatno opremo, se da dobiti

nosici za kofer,...

Objavljeno

Ja, nosilec za kovček se dobi originalen, pozanimaj se pri uvozniku oz. dealerju/serviserju za Hyosung.

Je pa okoli 15k, če se ne motim..

Objavljeno

oj

ve kdo za koga ki ima cometa250? en moj kolega ga kopuje.

a so z njim tudi kaki problemi?

Kolk pa kaj stanejo obe novi gumi za 650? pa kaj se splača kupit?

Objavljeno

Dunlop Qualifier, super gume, komplet z menjavo Pri Simčiču v Solkanu 44k :) Akcija traja do konca septembra :)

Objavljeno

Kolko pa te košta, če zamenjaš ventile in glavo oz, kaj je potrebno sploh zamenjati, ker meni na srečo še ni nič stouklo, motor pa je že izven garancije (A pride 1 ali 2 leti garancije??)

Ventili: : sesalni cca 9000 SIT, , drugi cca 12000 SIT (al obratno..nisem ziher) torej cca 2x9 + 2x12=

Glava ...cca: 135000 SIT

Bat...cca 13000 SIT

plus drobni material (tesnila....) še ene 20000 SIT

PS. Motor z zgoraj omenjenimi poškodbami mi že od aprila stoji v garaži. :angry2: :angry2:

Motor sm kupu lansko leto januarja, je pa 650GT model. 950.000 je normalna cena, za tako dobro ohranjen motor. Mogoče bi ga prodal za 900.000, samo za man pa ne.

Mal te moram postavit na realna tla. 950 000 SIT sta SKUPAJ vredna tvoj brezhibni in moj (z uničenim prednjim ventilom) motor.

Sicer se čudeži dogajajo, ampak nad 800 000 SIT ne računaj. Če ga boš hotel prodati, boš moral ceno krepko, krepko spustiti, ali pa ga boš imel dooolgo v garaži.

Privoščim ti, da ga prodaš za nastavljeno ceno...ampak, tudi naivci berejo internet, posebej še motosvet....

Objavljeno

A ma če maš še pod garancijo, pa ti to morjo zamenjat, al kako se zmeniš z njimi?

Objavljeno

V Kopru majo nove (2006) za 990.000 sit...

:hmm:

Pomoje se tega motorja trenutno sploh ne splača prodat. Mogoče dat oglas v tujino (v italiji je nov nad 6000 evrov, se ne spomnem natančno kolko).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!