Jure Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 Kolk km pa ma? Kaj naj rečem, upaj na najboljše, pa čimprej skensli senkundarno vpihovanje zraka ter obogati mešanico z menjavo diz za večje..
Cash Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 Zmenjeno, z dizami bova rešila pozimi, za elimimnacijo zraka mi pa res še ni čist vse jasno, ker tam spodaj imam jaz en kupc cevi. Najbolje, da mi poveš na katerih 3 koncih vtaknem šrauf in bo.
Jure Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 (popravljeno) O eliminaciji tega sekundarnega zraka je bilo že kar precej povedanega in mislim da so v tej temi pripopane tudi slikce cevk, ki jih je potrebno zamašiti, ter ustrezno označene z številkami. Lahko malce pobrskaš nazaj v temi.. Drugače pa mislim da boš razumel tudi če ti tu na kratko razložim.. Na desni strani imaš ven iz airboxa (črna škatla pod rezervarjem v kateri je zračni filter) speljani 2 cevki. Vsaka izmed njiju je speljana na svojo napravico za vpihovanje zraka. Enostavno odklopiš obe cevki iz airboxa, noter porineš ustrezno velik imbus šrauf, ali kakšen drugačen čep in stvar natakneš nazaj. Potem pa sta tu še dve tanjši cevki, iz vsake napravice za vpihovanje sekundarnega zraka ena, ki se s T-elementom spojita v eno, katera je priključena na sprednji vplinjač. Tudi tu snameš cevko iz T-elementa, vanjo porineš ustrezno velik imbus vijak ali čep, ter natakneš nazaj. To je vse. Mogoče se ti ob branju zdi zakomplicirano ampak ni. Ko boš od blizu pogledal zadevo, ti bo takoj jasno kaj moraš zamašit :) LP, DeX Popravljeno September 14, 2006. Popravil DeX
Cash Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 No koooončno sm zastopu. Biu sm u dvomih, ker gresta iz airboxa vn 2 cevki tud na levi strani in se mi je totalnu sfrclalu u glavi, tko, da sploh nisem vedu kaj pa kako. No tu pa si zelo lepo razložu. Še enkrat ti hvala za vse. Lep dan še naprej, čeprav pravjo da bo hmal dež.
Cash Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 Bi pa sam še vprašu, če se ta postopek ponovi še na drugi-levi strani airboxa (zamašitev 2 debelejših cevi + tanjša)
Jure Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 Nene, sekundarnemu vpihovanju zraka služita samo cevki na desni strani airboxa. Ena za vsak cilinder. Cevke ne levi strani airboxa so direkten dovod zraka v cilindre, tisto pusti pri miru :) Torej zamašiš le dve na desni strani ter tisto malo, ki vodi iz t-člena v prednji vplinjač To je vse :)
Cash Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 Ok, se mi je malo čudno zdelo, ker je ICE MAN na 58. strani poleg slikce (post 870) napisu, da se postopek ponovi še na drugi strani, zato sem pa vprašu, če tud na drugi strani.
Jure Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 Ja tisto sem tudi jaz videl.. Ampak vsi drugi so rekli, da se zamaši samo cevki na desni strani.. Ker samo ti dve cevki sta povezani na napravici za dovajanje tega sekundarnega zraka. Tako da pomoje je to to. Pri meni je s tem posegom pokanje čisto prenehalo. Ne vem pa kaj se zgodi, če zamašiš tudi cevke na levi strani airboxa, ker tisto je kolikor sem videl direkten zrak v cilinder, ki je po moji logiki potreben za delovanje motorja.
Cash Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 No potem smo rešli problem, hvala in lep pozdrav v Cerknico. :OK:
Jure Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 (popravljeno) Sem šel še enkrat prebrat ICEMANov post. Je prav napisal, le razumeli smo ga narobe nekateri. Za vsak cilinder je pumpica za sekundarini zrak na svoji strani. To je bilo mišljeno. Ampak obe pumpici sta pa vezani na cevki iz desne strani airboxa :) Če še komu ne bo jasno Drugače pa ni za kaj :) LP tudi tebi v Postojno Popravljeno September 14, 2006. Popravil DeX
Cash Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 No ja, sej v bistvu lahko vse narediš z desne strani :)
Jure Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 Seveda, tako je najbl simpl :) Direkt gor pri airboxu zamašiš obe pa je :)
ICE_MAN Objavljeno September 15, 2006 Opozori Objavljeno September 15, 2006 Ma jaz sem mal cviku k je teoretično možno da ti jih tud gor v airbox potegne. Dol na slikah mate obe dve pumpici, klipsno za zaprt, pa kako sem jaz zapru. 1min dela brez rizikov da ti kar koli kam potegne pa se ce hoces jih lahko odstraniš takoj.
Cash Objavljeno September 15, 2006 Opozori Objavljeno September 15, 2006 (popravljeno) Kaj to si mislu šraufe, da ti jih lhka gor potege?? Popravljeno September 15, 2006. Popravil Cash
ICE_MAN Objavljeno September 15, 2006 Opozori Objavljeno September 15, 2006 Nek majhen podtlak nastaja tudi v air-box komori, in ti jih lahko nazaj potegne pa v frgazarje. 2 scenarij je pa da ti jih potegne naprej v izpušni kanal zraven ventila. Verjetnost je mejhna sam jst nism tvegu. Tista mala cevka ki ma t razcepink, pa vklaplja vpihovanje zraka s pomočjo podtlaka iz motorja (podobno kot pri avtomatskih pipcah za bencin). Po vsej verjetnosti bi zapru sistem lahko tudi tako da bi zapru te mali cevki, vendar sem jaz se vseen raje zapru izvir zraka.
Jure Objavljeno September 15, 2006 Opozori Objavljeno September 15, 2006 Ma jaz sem mal cviku k je teoretično možno da ti jih tud gor v airbox potegne. Dol na slikah mate obe dve pumpici, klipsno za zaprt, pa kako sem jaz zapru. 1min dela brez rizikov da ti kar koli kam potegne pa se ce hoces jih lahko odstraniš takoj. Poglej.. Luknja nastavka iz airboxa, je manjša kot luknja cevi, katera je nataknjena nanj.. In če ti zamšiš cev s čepom/vijakom, ki se popolnoma prilega, je nemogoče da ta čep/vijak kamorkoli potegne.. Edino, če bi zamašil s kakšno mehko snovjo, ki spreminja obliko, potem pa bi lahko teoretično kam potegnilo :)
ICE_MAN Objavljeno September 15, 2006 Opozori Objavljeno September 15, 2006 Poglej.. Luknja nastavka iz airboxa, je manjša kot luknja cevi, katera je nataknjena nanj.. In če ti zamšiš cev s čepom/vijakom, ki se popolnoma prilega, je nemogoče da ta čep/vijak kamorkoli potegne.. Edino, če bi zamašil s kakšno mehko snovjo, ki spreminja obliko, potem pa bi lahko teoretično kam potegnilo :) Res je. Sam lukna je res huge tko da more bit kr velik sravf.
Jure Objavljeno September 15, 2006 Opozori Objavljeno September 15, 2006 Kr pošten šrauf je ja :D Dodatna teža na motociklu :)
stuhec Objavljeno September 15, 2006 Opozori Objavljeno September 15, 2006 kako pa je kaj z dodatno opremo, se da dobiti nosici za kofer,...
Jure Objavljeno September 15, 2006 Opozori Objavljeno September 15, 2006 Ja, nosilec za kovček se dobi originalen, pozanimaj se pri uvozniku oz. dealerju/serviserju za Hyosung. Je pa okoli 15k, če se ne motim..
hahcy Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 oj ve kdo za koga ki ima cometa250? en moj kolega ga kopuje. a so z njim tudi kaki problemi? Kolk pa kaj stanejo obe novi gumi za 650? pa kaj se splača kupit?
Jure Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 Dunlop Qualifier, super gume, komplet z menjavo Pri Simčiču v Solkanu 44k :) Akcija traja do konca septembra :)
Tedybear Objavljeno September 17, 2006 Opozori Objavljeno September 17, 2006 Kolko pa te košta, če zamenjaš ventile in glavo oz, kaj je potrebno sploh zamenjati, ker meni na srečo še ni nič stouklo, motor pa je že izven garancije (A pride 1 ali 2 leti garancije??) Ventili: : sesalni cca 9000 SIT, , drugi cca 12000 SIT (al obratno..nisem ziher) torej cca 2x9 + 2x12= Glava ...cca: 135000 SIT Bat...cca 13000 SIT plus drobni material (tesnila....) še ene 20000 SIT PS. Motor z zgoraj omenjenimi poškodbami mi že od aprila stoji v garaži. :angry2: :angry2: Motor sm kupu lansko leto januarja, je pa 650GT model. 950.000 je normalna cena, za tako dobro ohranjen motor. Mogoče bi ga prodal za 900.000, samo za man pa ne. Mal te moram postavit na realna tla. 950 000 SIT sta SKUPAJ vredna tvoj brezhibni in moj (z uničenim prednjim ventilom) motor. Sicer se čudeži dogajajo, ampak nad 800 000 SIT ne računaj. Če ga boš hotel prodati, boš moral ceno krepko, krepko spustiti, ali pa ga boš imel dooolgo v garaži. Privoščim ti, da ga prodaš za nastavljeno ceno...ampak, tudi naivci berejo internet, posebej še motosvet....
Cash Objavljeno September 17, 2006 Opozori Objavljeno September 17, 2006 A ma če maš še pod garancijo, pa ti to morjo zamenjat, al kako se zmeniš z njimi?
hirabbit Objavljeno September 17, 2006 Opozori Objavljeno September 17, 2006 V Kopru majo nove (2006) za 990.000 sit... :hmm: Pomoje se tega motorja trenutno sploh ne splača prodat. Mogoče dat oglas v tujino (v italiji je nov nad 6000 evrov, se ne spomnem natančno kolko).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se