Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Filter bom zamenjal v kombinaciji z open rorom in dynojetom. Tako da se bo nastavilo vse skupaj na najbol optimalno nastavitev. Ampak to pride na vrsto čez zimo. Za filter pa sprašujem zato, ker so v Louisu trenutno znižani in bi ga že kar zdaj nabavil, pa nočem kupit napačnega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vem, da je to vprašanje mal tko tko, sam bom vseen vprašu. Zdej praute, da če daš K&N filter, da pride še bolj revna mešanica in posledica tega večje temperature v cilindru. Kaj pa se zgodi, če original filter malo zaviješ z izolir trakom, da sesa manj zraka, kaj potem pride bolj bogata mešanica al kako.

Sej vem, da pridejo pospeški manjši, samo vseeno me zanima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej vem, da je to vprašanje mal tko tko, sam bom vseen vprašu. Zdej praute, da če daš K&N filter, da pride še bolj revna mešanica in posledica tega večje temperature v cilindru. Kaj pa se zgodi, če original filter malo zaviješ z izolir trakom, da sesa manj zraka, kaj potem pride bolj bogata mešanica al kako.

Sej vem, da pridejo pospeški manjši, samo vseeno me zanima?

Poglej idealna mešanica zraka in benzina je pri hladnem zagonu 1l benzina in 9 kubikov zraka,pri segretem motorju pa 1 proti 11 to je idealno razmerje. To ti da motor z elektronskim vbrizgavanjem,z vplinači se tega razmerja neda doseči tako natančno.Nebom se poglabljal v ubrizg ampak ti odgovorim na tvoje vprašanje. Sepravi če bi pretok zraka skozi zračnifilter zmanjšal verjetno nebi potreboval zauga dokler bi bila mašina hladna imel bi mešanico zraka in benzina verjetno okoli 1/10 posledica bi bila nepopolno izgorevanje,manj moči in visoka poraba goriva.Obratno,če filter odpreš ali celo odstraniš je zraka preveč okoli 1/12 ali še več,kar povzroči večjo kompresijo,pregrevanje motorja(zaradi odvečnega kisika) in zelo rado poškoduje ventile ali tesnilo glave!!!!!!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cash, zato pa filter menjaš v kombinaciji z večjimi dizami in mešanico nastaviš na optimalno vrednost. :) In če ti to nastavi nekdo, ki ve kaj dela, bo nastavitev zagotovo boljša od tovarniške, pa še motor bo bolj šel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sm zdejle dobil:

Moj mail:

Pozdravljeni,

Obračam se na vas v upanju, da ste uvoznik kot se spodobi in da vaše ime ni samo za prodajo, temveč tudi za pomoč ljudem, ki so vam zaupali in kupili vaše blago, saj si le s tem ustvarjate dobro ime, ne le v Sloveniji, temveč tudi v naših bližnjih državah in da mi boste pošteno odgovorili na zastavljeno vprašanje.

Namreč, zvedel sem, da je nemški uvoznik, kot se za Nemčijo spodobi, saj spada v sam vrh po kvaliteti, odnosih in pomoči ljudem vpoklical vse GT-650 na zamenjavo glave prednjega cilindra in izpušnih ventilov zaradi nevarnost deformacije izpušnih ventilov oz. naj bi bila to serijska napaka, ki se jo mora odpraviti, saj lahko pride do hudih poškodb v cilindru, posledično pa lahko utrpi poškodbe tudi voznik motornega kolesa, če pride do padca zaradi teh poškodb, v najhujšem primeru celo smrti motorista, katerih je pa žal že preveč in si ne želimo še več tega zaradi te napake. Teh poškodb v prednjem cilindru je pri tem motorju v zadnjem času čedalje več, zato bi bilo najbolje, da rešimo to problematiko, saj verjamem, da nočete biti odgovorni za nobeno motoristično življenje zavoljo nekorektnosti do kupcev. Prosim vas, da mi odgovorite na to vprašanje utemeljeno in upam, da ga ne bom čakal celo večnost, kot nekateri moji kolegi. V slučaju, da mi ne boste odgovorili nič oz. neutemeljeno, bom prisiljen iti naprej do tržne inšpekcije oz. zavoda za varovanje potrošnikov, saj smo kot kupci vaše blago pošteno plačali in hočemo tudi pošten odnos od vas!

Hvala lepa in lep pozdrav, Mitja!

Njihov odgovor:

Pozdravljeni

Po zagotovilih dobavitelja (HYOSUNG – J. Koreja) v nobeni evropski državi ni bilo VPOKLICA za GT650.

Resnično je bilo v Sloveniji zaradi omenjene okvare zamenjanih nekaj glav in valjev motorja. Vse okvare pa

so bile odpravljene pod garancijo ne glede ali je motorno kolo bilo v garanciji ali ne.

Lep pozdrav

Mi je pa poslau 33 enakih mailov :eek: :eek:

Sm mu pa takoj za prvim mailom poslal dopolnjen mail z vprašanjem, če smo upravičeni do popravila napake v garancijskem roku, pa mi ni nč napisu glede tega. Verjetno je mislu, da sm mu poslal 2 enaka maila.

Popravljeno . Popravil Cash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič odgovora še..

Drugače pa me zanima, če je kdo že namontiral na Cometa K&N filter? A paše od Suzukija SV650?

Žal ne paše, čeprav je zelo podoben. Oval je nekaj mm daljši, prav tako so luknje za pritrditev za par mm mimo... :(

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak glede na to, da je airbox plastičen, nebi smelo biti kakega velikega problema odbrusit tistih nekaj mm in povečat lukno, mar ne?

Veš za kakšen drug športen filter, da gre na cometa?

To sm zdejle dobil:

...............

..................

......................

Tudi jaz prejel enak odgovor. Dobra novica za Tedybearja :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej idealna mešanica zraka in benzina je pri hladnem zagonu 1l benzina in 9 kubikov zraka,pri segretem motorju pa 1 proti 11 to je idealno razmerje. To ti da motor z elektronskim vbrizgavanjem,z vplinači se tega razmerja neda doseči tako natančno.

14.7:1 je 'teoretično' optimalno razmerje za bencin, v praksi pa se največja moč doseže nekje med 12.5 - 13.3:1 - torej pri rahlo bogati mešanici.

Drugače pa se z vplinjači to razmerje da odlično doseč, le spremembam v okolju (npr. zračni pritisk, temperatura zraka, nadmorska višina) se vplinjači ne morejo sproti prilagajat.

Nebom se poglabljal v ubrizg ampak ti odgovorim na tvoje vprašanje. Sepravi če bi pretok zraka skozi zračnifilter zmanjšal verjetno nebi potreboval zauga dokler bi bila mašina hladna imel bi mešanico zraka in benzina verjetno okoli 1/10 posledica bi bila nepopolno izgorevanje,manj moči in visoka poraba goriva.Obratno,če filter odpreš ali celo odstraniš je zraka preveč okoli 1/12 ali še več,kar povzroči večjo kompresijo,pregrevanje motorja(zaradi odvečnega kisika) in zelo rado poškoduje ventile ali tesnilo glave!!!!!!!!!! :OK:

A ni kompresijsko razmerje lastnost motorja, ki je odvisna le od mehanskih mer cilindra, bata, hoda, ipd... ?

Ali 'kompresija' ni enako kot 'kompresijsko razmerje'?

lp, D.

Ampak glede na to, da je airbox plastičen, nebi smelo biti kakega velikega problema odbrusit tistih nekaj mm in povečat lukno, mar ne?

Hja, verjetno bi se dalo, kaj pa vem... :)

Mam en SV650 (OEM) filter viška, pa če želiš, lahko dobiš za mere...

Veš za kakšen drug športen filter, da gre na cometa?

Hmm. V tem trenutku se ne spominm, bom pa malo pobrskal po forumih...

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če je filter že odslužil svoje in ga ne rabiš več, bi se priporočal :OK:

Po forumih pa kar poglej malo, če se ti da :) Ampak še vedno upam, da mi bo ratalo K&N-a spravit v airbox :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če je filter že odslužil svoje in ga ne rabiš več, bi se priporočal :OK:

Po forumih pa kar poglej malo, če se ti da :) Ampak še vedno upam, da mi bo ratalo K&N-a spravit v airbox :D

BMC bi naj imel filter za Hyosunga.... Stal bi naj 85,21 US$...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon :OK:

A pa je veliko razlike če npr. primerjamo ta filter z originalnim Hyosungovim? Kej veš mogoče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakon :OK:

A pa je veliko razlike če npr. primerjamo ta filter z originalnim Hyosungovim? Kej veš mogoče?

Mislm da je dokaj podoben. Verjetno je originalen papirnat in uničljiv s tem. BMC pa je verjetno tko kot K&N ,ker ma mrezo za veliko daljšo uporabo (samo čistit ga je treba).

Kaj se pol splaca zamenjat filter povecat dize na kok (135, 140, 145, 150)? Ror mam ze wingsa, pa sekundarni zrak zaprt. Na korrider forumu sem zasledil da tulsa cycle supply uporablja na nihovem racing cometu dize 180, seveda imajo tudi nekoliko modificirano glavo, custom full krivine ror.....spodi slika

post-1941-1158736318_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremze... :OK:

[attachmentid=82044][attachmentid=82043]

[attachmentid=82045][attachmentid=82046]

... končno delajo! :yea1:

D.

post-2208-1158775440_thumb.jpg

post-2208-1158775451_thumb.jpg

post-2208-1158775464_thumb.jpg

post-2208-1158775500_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HUDO!! :D

Kolk te je koštalo vse skupaj? A diski so originalni?

Čeljusti in zav. ploščice (EBC HH) - cca. 70 kSIT

Adapter za montažo čeljusti - cca. 30 kSIT

Zavorna črpalka + ročka (od R6) - zaenkrat še nič :whistle:

Rezervoar za zavorno tekočino - zaenkrat še nič :whistle:

Vijak za pritrditev cevi na čeljust ('banjo bolt' - čeljusti so prišle brez tega) - cca 3,5 kSIT

Vijak za pritrditev čeljusti na adapter (x4) - 360 SIT

Diski so originalni.

Čeljusti in glavni zavorni cilinder od R1 98-02 bi tudi znala bit učinkovita predelava. :)

Vsekakor. A še vedno rabiš adapter za montažo, ker nisem našel nobenega mopeda, ki bi imel čeljusti montirane na podoben način, kot GT650 oz. da bi kar direk pasalo...

O prasica a je tole 6 batna čeljust. Kok pa tole prime?

Jap, 6 batna zadeva. :OK: V primerjavi z originalnimi prime :eek: ...

Guba asfalt pred spednjo kolo.. :naughty: :naughty: :naughty:

El Barto

:yes: :grim

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si adapter sam naredu?

Ne, adapter mi je izdelal en mojster v LJ. Najprej je bilo mišljeno, da bi ga naredu iz nerjavečega jekla ('rostfraj'), vendar je CNC mojster potem dejal, da je to jeklo, ki smo mu ga prinesli, pretrdo in je adapter naredil iz 'navadnega' jekla.

Tako moram ta adapter še nekako zaščitit pred rjavenjem (barvanje, kromanje, cinkanje, ... :hmm: predlogi so dobrodošli).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!