Jure Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Filter bom zamenjal v kombinaciji z open rorom in dynojetom. Tako da se bo nastavilo vse skupaj na najbol optimalno nastavitev. Ampak to pride na vrsto čez zimo. Za filter pa sprašujem zato, ker so v Louisu trenutno znižani in bi ga že kar zdaj nabavil, pa nočem kupit napačnega..
Cash Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Sej vem, da je to vprašanje mal tko tko, sam bom vseen vprašu. Zdej praute, da če daš K&N filter, da pride še bolj revna mešanica in posledica tega večje temperature v cilindru. Kaj pa se zgodi, če original filter malo zaviješ z izolir trakom, da sesa manj zraka, kaj potem pride bolj bogata mešanica al kako. Sej vem, da pridejo pospeški manjši, samo vseeno me zanima?
simonsi Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Jep, če ga pa bolj zapreš je pa bogatejša mešanica, ampak tudi na moči zgubiš in pa poraba se lahko poveča.
Guest Brumer Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Sej vem, da je to vprašanje mal tko tko, sam bom vseen vprašu. Zdej praute, da če daš K&N filter, da pride še bolj revna mešanica in posledica tega večje temperature v cilindru. Kaj pa se zgodi, če original filter malo zaviješ z izolir trakom, da sesa manj zraka, kaj potem pride bolj bogata mešanica al kako. Sej vem, da pridejo pospeški manjši, samo vseeno me zanima? Poglej idealna mešanica zraka in benzina je pri hladnem zagonu 1l benzina in 9 kubikov zraka,pri segretem motorju pa 1 proti 11 to je idealno razmerje. To ti da motor z elektronskim vbrizgavanjem,z vplinači se tega razmerja neda doseči tako natančno.Nebom se poglabljal v ubrizg ampak ti odgovorim na tvoje vprašanje. Sepravi če bi pretok zraka skozi zračnifilter zmanjšal verjetno nebi potreboval zauga dokler bi bila mašina hladna imel bi mešanico zraka in benzina verjetno okoli 1/10 posledica bi bila nepopolno izgorevanje,manj moči in visoka poraba goriva.Obratno,če filter odpreš ali celo odstraniš je zraka preveč okoli 1/12 ali še več,kar povzroči večjo kompresijo,pregrevanje motorja(zaradi odvečnega kisika) in zelo rado poškoduje ventile ali tesnilo glave!!!!!!!!!! :OK:
Jure Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Ni noben še namontiral K&N al kaj? :)
Cash Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Simonsi in Brumer, hvala vama za odgovor, drgač pa K&N me ne vidi, bom raje mau obvil original filter, pa tu če gre manj in bo več spil.
Jure Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Cash, zato pa filter menjaš v kombinaciji z večjimi dizami in mešanico nastaviš na optimalno vrednost. :) In če ti to nastavi nekdo, ki ve kaj dela, bo nastavitev zagotovo boljša od tovarniške, pa še motor bo bolj šel :D
Cash Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 (popravljeno) To sm zdejle dobil: Moj mail: Pozdravljeni, Obračam se na vas v upanju, da ste uvoznik kot se spodobi in da vaše ime ni samo za prodajo, temveč tudi za pomoč ljudem, ki so vam zaupali in kupili vaše blago, saj si le s tem ustvarjate dobro ime, ne le v Sloveniji, temveč tudi v naših bližnjih državah in da mi boste pošteno odgovorili na zastavljeno vprašanje. Namreč, zvedel sem, da je nemški uvoznik, kot se za Nemčijo spodobi, saj spada v sam vrh po kvaliteti, odnosih in pomoči ljudem vpoklical vse GT-650 na zamenjavo glave prednjega cilindra in izpušnih ventilov zaradi nevarnost deformacije izpušnih ventilov oz. naj bi bila to serijska napaka, ki se jo mora odpraviti, saj lahko pride do hudih poškodb v cilindru, posledično pa lahko utrpi poškodbe tudi voznik motornega kolesa, če pride do padca zaradi teh poškodb, v najhujšem primeru celo smrti motorista, katerih je pa žal že preveč in si ne želimo še več tega zaradi te napake. Teh poškodb v prednjem cilindru je pri tem motorju v zadnjem času čedalje več, zato bi bilo najbolje, da rešimo to problematiko, saj verjamem, da nočete biti odgovorni za nobeno motoristično življenje zavoljo nekorektnosti do kupcev. Prosim vas, da mi odgovorite na to vprašanje utemeljeno in upam, da ga ne bom čakal celo večnost, kot nekateri moji kolegi. V slučaju, da mi ne boste odgovorili nič oz. neutemeljeno, bom prisiljen iti naprej do tržne inšpekcije oz. zavoda za varovanje potrošnikov, saj smo kot kupci vaše blago pošteno plačali in hočemo tudi pošten odnos od vas! Hvala lepa in lep pozdrav, Mitja! Njihov odgovor: Pozdravljeni Po zagotovilih dobavitelja (HYOSUNG – J. Koreja) v nobeni evropski državi ni bilo VPOKLICA za GT650. Resnično je bilo v Sloveniji zaradi omenjene okvare zamenjanih nekaj glav in valjev motorja. Vse okvare pa so bile odpravljene pod garancijo ne glede ali je motorno kolo bilo v garanciji ali ne. Lep pozdrav Mi je pa poslau 33 enakih mailov :eek: :eek: Sm mu pa takoj za prvim mailom poslal dopolnjen mail z vprašanjem, če smo upravičeni do popravila napake v garancijskem roku, pa mi ni nč napisu glede tega. Verjetno je mislu, da sm mu poslal 2 enaka maila. Popravljeno September 19, 2006. Popravil Cash
danci1973 Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Nič odgovora še.. Drugače pa me zanima, če je kdo že namontiral na Cometa K&N filter? A paše od Suzukija SV650? Žal ne paše, čeprav je zelo podoben. Oval je nekaj mm daljši, prav tako so luknje za pritrditev za par mm mimo... :( D.
Jure Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Ampak glede na to, da je airbox plastičen, nebi smelo biti kakega velikega problema odbrusit tistih nekaj mm in povečat lukno, mar ne? Veš za kakšen drug športen filter, da gre na cometa? To sm zdejle dobil: ............... .................. ...................... Tudi jaz prejel enak odgovor. Dobra novica za Tedybearja :OK:
danci1973 Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Poglej idealna mešanica zraka in benzina je pri hladnem zagonu 1l benzina in 9 kubikov zraka,pri segretem motorju pa 1 proti 11 to je idealno razmerje. To ti da motor z elektronskim vbrizgavanjem,z vplinači se tega razmerja neda doseči tako natančno. 14.7:1 je 'teoretično' optimalno razmerje za bencin, v praksi pa se največja moč doseže nekje med 12.5 - 13.3:1 - torej pri rahlo bogati mešanici. Drugače pa se z vplinjači to razmerje da odlično doseč, le spremembam v okolju (npr. zračni pritisk, temperatura zraka, nadmorska višina) se vplinjači ne morejo sproti prilagajat. Nebom se poglabljal v ubrizg ampak ti odgovorim na tvoje vprašanje. Sepravi če bi pretok zraka skozi zračnifilter zmanjšal verjetno nebi potreboval zauga dokler bi bila mašina hladna imel bi mešanico zraka in benzina verjetno okoli 1/10 posledica bi bila nepopolno izgorevanje,manj moči in visoka poraba goriva.Obratno,če filter odpreš ali celo odstraniš je zraka preveč okoli 1/12 ali še več,kar povzroči večjo kompresijo,pregrevanje motorja(zaradi odvečnega kisika) in zelo rado poškoduje ventile ali tesnilo glave!!!!!!!!!! :OK: A ni kompresijsko razmerje lastnost motorja, ki je odvisna le od mehanskih mer cilindra, bata, hoda, ipd... ? Ali 'kompresija' ni enako kot 'kompresijsko razmerje'? lp, D. Ampak glede na to, da je airbox plastičen, nebi smelo biti kakega velikega problema odbrusit tistih nekaj mm in povečat lukno, mar ne? Hja, verjetno bi se dalo, kaj pa vem... :) Mam en SV650 (OEM) filter viška, pa če želiš, lahko dobiš za mere... Veš za kakšen drug športen filter, da gre na cometa? Hmm. V tem trenutku se ne spominm, bom pa malo pobrskal po forumih... lp, D.
Jure Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Ja če je filter že odslužil svoje in ga ne rabiš več, bi se priporočal :OK: Po forumih pa kar poglej malo, če se ti da :) Ampak še vedno upam, da mi bo ratalo K&N-a spravit v airbox :D
danci1973 Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Ja če je filter že odslužil svoje in ga ne rabiš več, bi se priporočal :OK: Po forumih pa kar poglej malo, če se ti da :) Ampak še vedno upam, da mi bo ratalo K&N-a spravit v airbox :D BMC bi naj imel filter za Hyosunga.... Stal bi naj 85,21 US$... D.
Jure Objavljeno September 19, 2006 Opozori Objavljeno September 19, 2006 Zakon :OK: A pa je veliko razlike če npr. primerjamo ta filter z originalnim Hyosungovim? Kej veš mogoče?
ICE_MAN Objavljeno September 20, 2006 Opozori Objavljeno September 20, 2006 Zakon :OK: A pa je veliko razlike če npr. primerjamo ta filter z originalnim Hyosungovim? Kej veš mogoče? Mislm da je dokaj podoben. Verjetno je originalen papirnat in uničljiv s tem. BMC pa je verjetno tko kot K&N ,ker ma mrezo za veliko daljšo uporabo (samo čistit ga je treba). Kaj se pol splaca zamenjat filter povecat dize na kok (135, 140, 145, 150)? Ror mam ze wingsa, pa sekundarni zrak zaprt. Na korrider forumu sem zasledil da tulsa cycle supply uporablja na nihovem racing cometu dize 180, seveda imajo tudi nekoliko modificirano glavo, custom full krivine ror.....spodi slika
danci1973 Objavljeno September 20, 2006 Opozori Objavljeno September 20, 2006 Bremze... :OK: [attachmentid=82044][attachmentid=82043] [attachmentid=82045][attachmentid=82046] ... končno delajo! :yea1: D.
Jure Objavljeno September 20, 2006 Opozori Objavljeno September 20, 2006 HUDO!! :D Kolk te je koštalo vse skupaj? A diski so originalni?
simonsi Objavljeno September 20, 2006 Opozori Objavljeno September 20, 2006 Čeljusti in glavni zavorni cilinder od R1 98-02 bi tudi znala bit učinkovita predelava. :)
ICE_MAN Objavljeno September 20, 2006 Opozori Objavljeno September 20, 2006 O prasica a je tole 6 batna čeljust. Kok pa tole prime?
dašenka Objavljeno September 20, 2006 Opozori Objavljeno September 20, 2006 Guba asfalt pred spednjo kolo.. :naughty: :naughty: :naughty: El Barto
danci1973 Objavljeno September 20, 2006 Opozori Objavljeno September 20, 2006 HUDO!! :D Kolk te je koštalo vse skupaj? A diski so originalni? Čeljusti in zav. ploščice (EBC HH) - cca. 70 kSIT Adapter za montažo čeljusti - cca. 30 kSIT Zavorna črpalka + ročka (od R6) - zaenkrat še nič :whistle: Rezervoar za zavorno tekočino - zaenkrat še nič :whistle: Vijak za pritrditev cevi na čeljust ('banjo bolt' - čeljusti so prišle brez tega) - cca 3,5 kSIT Vijak za pritrditev čeljusti na adapter (x4) - 360 SIT Diski so originalni. Čeljusti in glavni zavorni cilinder od R1 98-02 bi tudi znala bit učinkovita predelava. :) Vsekakor. A še vedno rabiš adapter za montažo, ker nisem našel nobenega mopeda, ki bi imel čeljusti montirane na podoben način, kot GT650 oz. da bi kar direk pasalo... O prasica a je tole 6 batna čeljust. Kok pa tole prime? Jap, 6 batna zadeva. :OK: V primerjavi z originalnimi prime :eek: ... Guba asfalt pred spednjo kolo.. :naughty: :naughty: :naughty: El Barto :yes: :grim D.
Nagaya Objavljeno September 21, 2006 Opozori Objavljeno September 21, 2006 kaj se sedaj dogaja z vstajo in uporom proti uvozniku? :eek:
danci1973 Objavljeno September 21, 2006 Opozori Objavljeno September 21, 2006 A si adapter sam naredu? Ne, adapter mi je izdelal en mojster v LJ. Najprej je bilo mišljeno, da bi ga naredu iz nerjavečega jekla ('rostfraj'), vendar je CNC mojster potem dejal, da je to jeklo, ki smo mu ga prinesli, pretrdo in je adapter naredil iz 'navadnega' jekla. Tako moram ta adapter še nekako zaščitit pred rjavenjem (barvanje, kromanje, cinkanje, ... :hmm: predlogi so dobrodošli). D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se