Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Jaz sem pa mislil da je iz aluminija. Ne unega navadnega ampak en namenjen posebej za take stvari. :hmm:

Ja, to bi meni tudi bilo bolj všeč - ti adapterji so malce težji od samih čeljusti s ploščicami vred... :o

Kak 'dural' bi bil primeren.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, to bi meni tudi bilo bolj všeč - ti adapterji so malce težji od samih čeljusti s ploščicami vred... :o

Pa čebi jih malce povrtal za olajšat kakšen gram ali dva ??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, adapter mi je izdelal en mojster v LJ. Najprej je bilo mišljeno, da bi ga naredu iz nerjavečega jekla ('rostfraj'), vendar je CNC mojster potem dejal, da je to jeklo, ki smo mu ga prinesli, pretrdo in je adapter naredil iz 'navadnega' jekla.

Tako moram ta adapter še nekako zaščitit pred rjavenjem (barvanje, kromanje, cinkanje, ... :hmm: predlogi so dobrodošli).

D.

O prašnem barvanje(powder coating) si kaj razmišljal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa čebi jih malce povrtal za olajšat kakšen gram ali dva ??

A-a, ne bi rad, da se razleti kak adapter in začnejo zavorne čeljusti frčat naokoli. Verjetno bi za vrtanje takih delov moral najet koga, da mi zračuna obremenitve in te zadeve.

Bolje da je pol kile (pre)težko, pa ziher dovolj močno. :D

O prašnem barvanje(powder coating) si kaj razmišljal?

:yes: Maš kake veze? :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A-a, ne bi rad, da se razleti kak adapter in začnejo zavorne čeljusti frčat naokoli. Verjetno bi za vrtanje takih delov moral najet koga, da mi zračuna obremenitve in te zadeve.

Bolje da je pol kile (pre)težko, pa ziher dovolj močno. :D

:yes: Maš kake veze? :hmm:

D.

Nope,na žalost ne,lahko se pa malo pozanimam okoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes: Maš kake veze? :hmm:

D.

prasno barvanje dela med ostalim tudi KBO pri graz-u, kateri so mi ze vec stvari "oprasili".

pogojeno, da so deli pravilno predpripravljeni, zdrzi to barvanje tudi 10+ let na cesti.

cena bila vedno"prijateljsko zmenjena" (dokler niso deli preveliki jih "dodajo" redni liniji).

BTW KBO prasi tudi za magno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes: Maš kake veze? :hmm:

D.

danci, v apačah je en privatnik, ko to dela. cena...hm kaj pa vem, mislim, da bi se dalo zmenit za simbolično ceno sem delal tam čez počitnice, pa še skoraj vse delavce poznam

če te mogoče še zanima, me kontaktiraj na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej lep pozdrav vsem lastnikom "husotov" :OK:

Po novem sem tudi sam postal lastnik omenjenega motocikla in sicer rabljenega z 22k km. Najprej sem bil skeptičen, sedaj po 1000km pa sem čedalje bolj zadovoljen. Motor me je resnično pozitivno presenetil :yes: :yes:

Edino kar me moti je problem pri prestavljenju prestav iz 1 v 2 brez sklopke. Najprej je vse ok, pri cca 7000 rpm pa vrže v ler!! Mislite, da se to splača popravljat, ker je motor izven garancije?? :eek: :hmm:

Kako pa je kaj glede dodatne opreme? Na netu sem zasledil notranji blatnik, a ga pri nas kdo ima? Cena?? Imel pa bi tudi prednje steklo (masko). samo ne tisto veliko, ampak samo nekaj majhnega. :hmm: Ima kdo kaj podobnega?

Zanima pa me tudi, če je že kdo menjal ročico sklopke in kakšna je cena?

Hvala za odgovore.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjaj s sklopko, zato je :)

Šipc imaš pa malo morje, če bi rad kaj cenejšega, lahko malo pogledaš v Louisu, drugače pa lahko tudi v slo nabaviš givijevo šipco. Jo je imelo/ima kar precej lastnikov husotov, cena je pa menda nekaj čez 20.000sit

Ročica sklopke pa stane okoli 5000sit, če se ne motim. Sem jo menjal po padcu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem čemu služi sklopka, sm to se nebi smel dogajat! Ka to sm men dela??

Šipco bi mel pa tako, k mi je zlo všeč. Sam je ni niker za dobit. Lastnik tega motorja pa tut ne ve kje je bla kuplena, k jo je zraven dobu.[attachmentid=82714]

post-12838-1159388154_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil pavlin666
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@danci: kolkr razumem imas te celjusti povezane s serijsko rocko??Če je res, a se je hod rocice dosti povecal? Sploh pa zakaj si nabavil 6 batne in ne manjse?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve, kolko pride nov tank za husota? Al pa če ima kdo za prodat tank v metalno modri barvi (original), nepoškodovanega. Namreč včeraj mi je motor padel na robnik in imam sedaj grdo luknjo v tanku. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi do kakega mehanika pa prašaj kam dajejo popravljati poškodovane tanke. Kakšni majstri za točo ti ga zrihtajo v nulo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo menjal verigo in zobnike na cometu za DIDove? V katalogu nimajo seta za GT650, se pa da baje skombinirat verigo in zobnike od ostalih motociklov. A se je mogoče že kdo poglobil v to od katerih motociklov gredo zobniki tudi na cometa? Original sranja ne dam več gor. Veriga ima 13k km in je že čisto na koncu :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex,jaz sem v Žužemberku menjal neoriginal ketno,ter original zobnike,znamke se trenutno ne spomnem ,vem pa da je bla ketna okol 11k Sit cenejša od orig.Hyosungove...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tnx za info, ampak bom vseeno poskusil nekako skombinirat od DIDa. Je le kvaliteta. Pa tudi cena ni tako gromozanska, seti za motocikle Cometovega ranga stanejo okoli 130eur, kar se mi ne zdi veliko.. Naj bi pa DIDov set držal ob pravilnem vzdrževanju cca 25k km po informacijah majstra iz Motocentra Simčič, kjer prodajajo in montirajo to znamko..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tnx za info, ampak bom vseeno poskusil nekako skombinirat od DIDa. Je le kvaliteta. Pa tudi cena ni tako gromozanska, seti za motocikle Cometovega ranga stanejo okoli 130eur, kar se mi ne zdi veliko.. Naj bi pa DIDov set držal ob pravilnem vzdrževanju cca 25k km po informacijah majstra iz Motocentra Simčič, kjer prodajajo in montirajo to znamko..

Prednji zobnik lahko uporabiš od SV650 - preizkušeno. Za zadnji zobnik nisem našel nobenega mopeda, ki bi imel enakega.

Drugače pa DID NI kakšna posebna kvaliteta - sem imel na GS500 in je crknila prav tako kot vse ostale nekje med 20-25000 km - se mi zdi, da še prej.

Trenutno imam na SVju 'DC' verigo (uvoznik Saplex :naughty: ), s katero pa sem zadovoljen - od pomladi do zdaj napenjanje verige še ni bilo potrebno!

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@danci: kolkr razumem imas te celjusti povezane s serijsko rocko??Če je res, a se je hod rocice dosti povecal? Sploh pa zakaj si nabavil 6 batne in ne manjse?

:nono: Ne, potem ko smo že zamenjali že (AP Racing) in namestili opletene zavorne cevi, smo namestili še zavorno črpalko od stare YZF-R6. Tudi to ni pomagalo in hod ročke je še vedno bil BISTVENO predolg - ročko si z lahkoto stisnil do krmila.

Za predolg hod ročke so - po mojem mnenju - kriva slaba (premehka, pretrda, prečudna, ... :? ) tesnila za zavorne batke v originalnih čeljustih, saj so se ti potem, ko si spustil ročko, pomaknili cca. 1.5-2 mm nazaj (tako, da je med ploščico in batkom bilo toliko prostora!). Seveda je potem prva polovica hoda ročke bila porabljena samo za to, da so batki prišli do ploščice in šele druga polovica za dejansko stiskanje ploščic na disk...

Zdaj, ko so nameščene druge čeljusti, pa je občutek na ročki praktično enak kot na SV1000 ali FJR1300. Zavorni učinek sicer ni tako dober, to pa pripisujem diskom - ki med drugim tudi rahlo tresejo. :angry2:

Za te 6-batne čeljusti sem se odločil zato, ker:

  • je bila ravno priložnost, ker jih je en tip na SV1000 forumu prodajal
  • dobro zgledajo :whistle: :photo:
  • so bile relativno ugodne (~270€ z EBC HH ploščicami in poštnino vred)
  • pašejo direkt na moj moped - brez vsake predelava - in če se na Husotu ne bi obnesle, bi jih uporabil jaz

Glede na to, da Hyosung uporablja plavajoče čeljusti in zato že v osnovi potrebuje nek 'adapter', ni bilo nobenih šans, da bi našel dobre čeljusti, ki bi kar pasale na vilce - tako bi adapter moral dat delat tudi za katerekoli druge čeljusti.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mi bo držala veriga 20k km bo to čisto ok. Ta je po 13k čisto na koncu, stane pa toliko kakor cel DID set.. Se mi zdi, da je nekdo enkrat omenil, da je original veriga okoli 30k..

Se bom pa pozanimal tudi glede DC :) Mogoče veš koliko stane original zadnji zobnik, v primeru da ne najdem ustreznega pri DIDu?

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, pomoje bi tvoj problem rešila kaka brembova radialna pumpa z ducati 99X serije.

Ne bi, ker problem (po moje) sploh ni v pumpi, saj se je isto dogajalo z originalno (Hyosung) in neoriginalno (Yamaha R6).

Po drugi strani je problem že rešen z zavornimi čeljustmi Tokico... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo en info, čisto resno mislim, predvsem za dancija ki je očitno predelal vse živo - kaj vse bi moral na originalnem husotu menjat da bi stvar delela kot npr. konkurenčni japonci? in seveda groba cenovna ocena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!