Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

samo en info, čisto resno mislim, predvsem za dancija ki je očitno predelal vse živo - kaj vse bi moral na originalnem husotu menjat da bi stvar delela kot npr. konkurenčni japonci? in seveda groba cenovna ocena?

  • zavorne čeljusti - najdeš na E-Bay, npr. za 130€ + adapter (izdelava po naročilu 30 kSIT)
  • morda je potrebno zamenjati še zavorno pumpo (ne vem, ker novih čeljusti nisem sprobal z orig. Hyosungovo) - tudi to najdeš na E-Bayu za mali denar
  • po želji še zavorne cevi zamenjaš za opletene (~100€)
  • za daljše trajanje motorja menjaš dize v vplinjaču, za kar lahko kupiš DynoJet kit (~100€) ali pa pač posamezne dize (15€ + nekaj živcev in iznajdljivosti).

Mene je npr. vse to stalo okrog 600€, torej ~150kSIT. Če to prištejemo osnovni ceni, ki je bila ~1,030 MSIT je to ~1,175 MSIT.

Za Suzuki GS500F bi moral temu znesku dodati še slabih 100 kSIT, za SV650S pa kar 380 kSIT (velja seveda za standardne, ne-akcijske cene).

D.

Objavljeno

Zavorni cilinder od fzr se odsvetuje v kombinaciji z r1 čeljustmi, ker se preveč ugreza in ni pravega progresivnega občutka.

Objavljeno

Mene je npr. vse to stalo okrog 600€, torej ~150kSIT. Če to prištejemo osnovni ceni, ki je bila ~1,030 MSIT je to ~1,175 MSIT.

Za Suzuki GS500F bi moral temu znesku dodati še slabih 100 kSIT, za SV650S pa kar 380 kSIT (velja seveda za standardne, ne-akcijske cene).

D.

potem tudi za Husota daj neakcijsko ceno, če se ne motim, je cirka 1,2 mio osnovna cena ...

Objavljeno

Mogoče veš koliko stane original zadnji zobnik, v primeru da ne najdem ustreznega pri DIDu?

Objavljeno

potem tudi za Husota daj neakcijsko ceno, če se ne motim, je cirka 1,2 mio osnovna cena ...

Sodeč po ceniku na straneh Motoland Panigaz je 1.555.000,00 SIT akcijska cena.

Primerjava je torej korektna - no, skoraj korektna, ker je akcijska cena za GT650R po novem 979.000,00 SIT. :whistle:

D.

Objavljeno

Sam jih pa noro cenijo, tele motorje... Kako pa to - kaj ne grejo v prodajo al kaj? Men osebno je krepko vreden te cene, pa še 2letno garancijo dajo zravn...

Objavljeno

Kdo ve koliko členov ima veriga pri cometu? U service manualu ne piše, štet se mi pa tudi ne da :)

Objavljeno

Kdo ve koliko členov ima veriga pri cometu? U service manualu ne piše, štet se mi pa tudi ne da :)

Service manual, section 1 (General information), page 8:

Drive chain RK525XSO 108 links

D.

Objavljeno

Spregledal :blush: Tnx

Še eno vprašanje imam.. Rekel si, da prvi zobnik paše od SVja. A od letnika 99, ali od novega modela? Al je vseeno?

LP, DeX

Objavljeno

Spregledal :blush: Tnx

Še eno vprašanje imam.. Rekel si, da prvi zobnik paše od SVja. A od letnika 99, ali od novega modela? Al je vseeno?

LP, DeX

Sodeč po katalogu JT Sprockets imajo vsi SV650 enake prednje zobnike...

D.

Objavljeno

Uvozniku Plečku se fučka, da so motocikli hyosung nevarni

Zaradi serijske napake so lahko poceni motocikli hyosung usodni za njihove lastnike.

Današnji direkt, ali morda ve kdo kaj več?

Objavljeno

to bo cena padla se za ene par 100k.........to folk nav hotu kupt... <_<

Objavljeno

Sem prav moral it nabavit Direkt da vidim kaj piše :)

Bi poskeniral, ampak nimam scanerja doma, itak naj bi bilo jutro dostopno tudi na internetu. Če ne bom, bom šel pa do punce poskenirat, pa bom prilepil gor. Je pa čez 2 strani.

Na kratko:

Na direkt so dobili anonimen e-mail od jeznih lastnikov Hyosungov. Lahko rečem, da tisti ki je napisal/so napisali, verjeno bere/berejo tudi Motosvet (ali jso celo člani?), saj je v njem naveden točen link tistega nemškega foruma, o katerem smo debatirali pred časom, kjer naj bi bilo govora o vpoklicu Hyosungov v Nemčiji.

No kakorkoli že, v mailu, kolikor je je videt, saj ni razviden celoten mail ampak le del, lastniki opozarjajo na serijsko napako pri Cometih in opozarjajo, da kvaliteta teh motociklov šepa, ter da bi moral uvoznik vpoklicati tovarniško neizpravne motocikle na popravilo.

Direktov novinar potem v članku analizira vsebino e-maila.. Navedeno je točno, da gre za nezadovoljstvo zaradi napake na prednji gravi cilindra, ter da je strošek popravila cca 300.000sit. Prav tako je navedeno da se pri veliko motociklih pojavljajo napake na menjalniku, sklopki, ter gumah in vplinjačih, ter da so napake načeloma odpravljene pod garancijo, ampak da se pri uveljavljanju le te velikokrat kaj zaplete. Prav tako je omenjena nevarnost padca in hudih poškodb, v primeru da pride do kakšne hujše okvare pri malo višji hitrosti.

Ko se je Direkt o zadevi pozanimali pri Saplexu, naj bi jih ta najprej zavrnil da nima časa, po 14 dneh pa le privolil na pogovor. Rekel je da se vse okvare opravi pod garancijo, ter da so motocikli varni za vožnjo. Prav tako so kontaktirali pooblaščene serviserje, konkretno Barboriča, ki naj bi jim je povedal, da je bilo v zadnjem času teh okvar 5, ter Avto Tabor, kjer naj bi v popravilo dobili 1-2 Hyosunga tedensko, vendar za druge manjše napake. Opozarjajo na to, da se napake največ pojavljajo pri 10.000 in več k km, ter da je veliko kupcev zaskrabljenih, če ne bodo sčasoma vsi motocikli doživeli isto usodo. Omenjajo tudi da veliko lstnikov te motocikle prodaja pod ceno, ter za konec citirajo izjavo jeznih lastnikov "Kot kaže zdaj, bo najprej potrebna kakšna smrtna žrtev padca zaradi nenadne okvare, preden se bo kaj premaknilo na boljše", Novinar tudi opozarja, da bi uvoznik moral vpoklicati motocikle z napako, ter da bi morale uradne inštitucije, z zavodom za varstvo potrošnikov na čelu, uvožene izdelke pred začetkom prodaje podrobno preveriti.

No, članek se mi ne zdi tako napačen, od Direkta bi pričakoval kaj precej bolj butastega.. Ubistvu se z napisanim kar strinjam. Je pa vsekakor res, da bo po tem, Cometa samo še težje prodat.. :( Pa ravno sem se začel ogrevat za ninjo naslednjo sezono .)

Objavljeno

Kolk teh primerov pa je že blo v sloveniji? V kdo? :?

Sedaj je pa že mene mal začelo skrbet. :hmm: Moj ma že 23k km za sabo?

Bo treba mal mehanika vprašat, če je bolš kaj preventivno zamenjat. Kaki so kaj stroški za tako menjavo?

Objavljeno (popravljeno)

Meni je Barborič rekel tako kot je napisano v članku, da jih je bilo cca pri njemu 5 v zadnjem času. Osebno pa poznam 3.

Drugače so pa stroški preventivne menjave kar veliki.. Glava je menda okoli 120k, pa ventili, pa tesnila, plus delo, pa si takoj na 200k.. Tako da se ne splača. Sem pa osebno kontaktiral uvoznika in ga povprašal kako s tem, če pride do okvare po preteku garancije in mi je zagotovil, da si useeno upravičen do menjave. Nato sem mu posredoval Tedybearjeve podatke, njemu se je namreč to zgodilo po preteku garancije in mu Vomberger ni zrihtal, tako da sta potem Tedybear in uvoznik stopila v kontakt in se dogovorila, da uvoznik priskrbi brezplačne nadomestne dele.

Pa nasploh je uvoznik zagotovil, da naj ne skrbimo glede tega, da se porihta, če se že zgodi. Tako da če bo držal besedo, ni problema.. Skrbi me le, da bi res prišlo do okvare pri malce višji hitrosti, ter da bi temu sledil padec.. Konec koncev gre le za cilinder in je verjetno možna tudi kakšna blokada zadnje gume.. Ne vem no .)

Še najbolje bi bilo, da bi se to pod garancijo preventivno zamenjalo pri vseh motociklih! S temi stvarmi se ni za igrat!

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Tudi sam se enakega mnenja. Ce zadnje kolo zablokira pri hitrost nad 100km/h bomo lahko pa spet v direktu. (huda poškodba zaradi malomarnost uvoznika)

Mislim, da bi bil potreben vpoklic. :angry:

Kaj pa mislite o tem, kako je članek vplival na uvoznika? Mislite, da bo prišlo do sprememb. Sam dvomim, ampak upanje umre zadnje.

Objavljeno

Pomoje do vpoklica ne bo prišlo..

Bo pa mogoče zaradi pritiska javnosti, večja garancija, da se bo morebitne okvare res korektno odpravljalo, v kolikor bo do njih po preteku garancije prihajalo.. .)

Objavljeno

Pri tiščanju do konca na 2T sem vedno imel dva prsta na sklopki. Se boste morali še lastniki husotov tako navadit. :devil: :P

Sam se mi prov smilite, še posebej tisti, ki ste nove kupili.

Drugo leto ne bojo vredni gajbe pira. :huh:

Objavljeno (popravljeno)

Nevem, če sodi ravno v to temo ampak vseeno. Od soseda sem pred časom kupil gt650N preko 22000km, sosed je bil z njim zadovioljn, zaenkrat še nobenih problemov z glavo. hočem povedat le, da si je on želel boljši motori n kupil 2 meseca staro yamaho fz6. veselil se je le tri dni in neboste verjeli na skoraj novem fz6 je počil ventil, več kot dva mesca je trajlo da so mu motor popravli, čepraj je na začetku zgledalo kot da ne bo šlo pod garancijo.

Popravljeno . Popravil yoss
Objavljeno

Tudi sam se enakega mnenja. Ce zadnje kolo zablokira pri hitrost nad 100km/h bomo lahko pa spet v direktu. (huda poškodba zaradi malomarnost uvoznika)

Mislim, da bi bil potreben vpoklic. :angry:

Kaj pa mislite o tem, kako je članek vplival na uvoznika? Mislite, da bo prišlo do sprememb. Sam dvomim, ampak upanje umre zadnje.

Ko se je meni zgodilo (zlom ventila..) je motor najprej evidentno izgubil moč. Tako da ni bilo nobene blokade kolesa ali kaj podobnega. Peljal sem se še par sto metrov (do sluzbe) in parkiral.

Tako da..ni nujno, da se lahko zgodi kaj hujšega.

Je pa Dex res posredoval pri uvozniku in nove dele sem iz Mb na Gorenjsko dobil v dveh dneh. Seveda sem mu poslal uničene. Hvala še enkrat.

Drugače pa..drugih problemov s to gajbo nisem imel.

Res pa je, da mi je ta eden in edini problem to sezono vzel.

Aja...škode (samo deli) je cca gajbo pira čez 300k.

Objavljeno

Ko se je meni zgodilo (zlom ventila..) je motor najprej evidentno izgubil moč. Tako da ni bilo nobene blokade kolesa ali kaj podobnega. Peljal sem se še par sto metrov (do sluzbe) in parkiral.

Tako da..ni nujno, da se lahko zgodi kaj hujšega.

Res ni nujno, še zdaleč pa ni izključeno. Če se prav spomnim, je en od članov nemškega foruma doživel (k sreči tudi preživel) blokado kolesa in padec na autobahn-u (kjer načeloma ni omejitev in ga lahko legalno žgeš tudi 200km/h).

Je pa Dex res posredoval pri uvozniku in nove dele sem iz Mb na Gorenjsko dobil v dveh dneh. Seveda sem mu poslal uničene. Hvala še enkrat.

Drugače pa..drugih problemov s to gajbo nisem imel.

Res pa je, da mi je ta eden in edini problem to sezono vzel.

Aja...škode (samo deli) je cca gajbo pira čez 300k.

Vsaj to je pohvalno, če je že odnos do strank 'bolj zadržan'... :) Me pa zanima - a so ti moped že popravli? A si morda uspel videt kakšno razliko med staro in novo glavo in ventili (razen poškodb, seveda)? A je tudi delo bilo opravljeno na 'kulanco'?

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!