Tedybear Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Res ni nujno, še zdaleč pa ni izključeno. Če se prav spomnim, je en od članov nemškega foruma doživel (k sreči tudi preživel) blokado kolesa in padec na autobahn-u (kjer načeloma ni omejitev in ga lahko legalno žgeš tudi 200km/h). Vsaj to je pohvalno, če je že odnos do strank 'bolj zadržan'... :) Me pa zanima - a so ti moped že popravli? A si morda uspel videt kakšno razliko med staro in novo glavo in ventili (razen poškodb, seveda)? A je tudi delo bilo opravljeno na 'kulanco'? D. Moped bom popravljal na servisu, kjer dela kolega, ker z Gorenjskim uradnim serviserjem ničem imeti NIČ. Ampak čisto nič. Nekam na Drugi konec Slo se mi pa ne vozi. Glede razlik...na videz nisem opazil, to pa še ne pomeni, da jih ni.... Po drugi strani pa...nisem čisto pri "stvari"...ko sem dele dobil, sem jih položil k mopedu, pokril in dokler ga ne odpeljen na servis, ne škatle ne mopeda ne bom niti pogledal, še manj "opazil".
Cash Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Tedybear, sej morda si že napisal, vendar te vseeno vprašam, koliko kilometrov si imel, ko se ti je to zgodilo in pa kakšen način vožnje imaš, v mislih imam to ali si dosti bremzal z motorjem al s sklopko in žlajfi in če ti je ful pokalo iz avspuha, ker meni kljub temu, da sem zamašil tiste 2 cevi in ta tanko cevkico še vedno poka iz avspuha?!
Tedybear Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 Tedybear, sej morda si že napisal, vendar te vseeno vprašam, koliko kilometrov si imel, ko se ti je to zgodilo in pa kakšen način vožnje imaš, v mislih imam to ali si dosti bremzal z motorjem al s sklopko in žlajfi in če ti je ful pokalo iz avspuha, ker meni kljub temu, da sem zamašil tiste 2 cevi in ta tanko cevkico še vedno poka iz avspuha?! Kilometrov malo manj kot 17 000, stil vožnje umirjen, pokanja iz auspuha nisem niti "porajtau", zaviranje z motorjem...v mejah normale.
hahcy Objavljeno Oktober 6, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2006 oj jaz jih imam tudi 17 000 pa je zaenkrat še vse vredu :) ! sam zdaj bo počas tak zima pa ne bodo motorji crkval ker se ne bodo kilometri nabijal :hmm:
pavlin666 Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 jst jih mam pa že mal več kot 23000 in tut še ni blo videt nobenih problemov. :D Tedybear, kater letnik je tvoj motor? Slučajno 2004? :hmm: Če je sm tut jst že mal v dvomih. :?
yoss Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 jaz ima gt650N l. 2004 in sem ga kupil, ko je imel 22000 sedaj imam že preko 29000 in še tud nobenga problema. Upam da je med nami tudi kakšen strokovnjak ki bi lahko razložil kako je možno da pride do padca če poči venil v glavi. sam sem zaradi tega problema vprašal tudi tri serviseje, če lahko zlom ventila povzroči tudi kakšno blokado motorja ali zadnjega kolesa ali kaj podobnega. vsi so mi reklida zlom ventila ne more provzročit kakšne dodatne okvare zaradi katere bi lahko prišlo do padca, saj zlomlen vetil ostane v cilindru med batom in glavo ter poškoduje le naštete dele.
Jure Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 Tudi mene zanima malo bolj strokven vidik tega problema.. Zadnje čase kar nisem več spoščen na tem husotu .) Najraje bi preko e-baya našel od Svja motor, zamenjal in se vozil mirne vesti :glare:
yoss Objavljeno Oktober 7, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2006 aja pa pozabil sem omenit dami je serviser celo omenil, da zlom ventila niti ni tako redka zadeva tudi pri bolj uveljavljenih japonskih znamkah, to se je pokazalo tudi pri mojem sosedu. njemu se je to zgodilo na fz6 pri hitrosti 150 in je brez problema lahko normalno ustavil motor
Jure Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 Pogostosti zlomov ventilov pri drugih motociklih v primerjavu s Cometom, se sploh ne da primerjati. Že dejstvo da osebno poznam tri lastnike tega specifičnega motocikla, ki jim je to naredilo, medtem ko nobenega, ki bi mu to naredilo pri kakem drugem motorju nekaj pove. :BUA:
yoss Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 spoštovani dex ne bi želel rad tekmovati s tabo kdo pozna več lastnikov z zlomljenimi ventili ampak jaz poznam soseda z zlomljenim ventilom na fz6 pri skoraj novem motorju, potem pa še dva kawasakija z750 in ninja zx6rr, slednji je moral popravilo plačati sam mu niso priznali garancije ne glede na to da je bil motor star manj kot pol leta, samo toliko za informacijo. vem pa še kr za nekaj primerov motorjev ki pa niso bili več v garanciji, upam da ne bo kakšne zamere dex
Jure Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 Nobene zamere, ampak dejstvo je, da je pri cometu to serijska napaka, ki se čedalje pogosteje pojavlja in vedno na isti glavi pri istem ventilu. O tem je govora na praktično na vseh tujih forumih. Če uporabiš Yahoo ti vrže malo morje tega ven. Nisem pa nikoli zanikal, da se to lahko zgodi tudi pri drugih motorjih.. Ampak če je imel Barborič (eden izmed 11 pooblaščenih serviserjev) samo v zadnjem času 5 identičnih okvar pri enakih motorjih, potem tu nekaj ni ok .)
hirabbit Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 (popravljeno) Dobro jst tudi poznam kawasakija 10ko, ki je zaribal pri 3000km, pri 4000 pa je počil blok motorja, pa za BMWja, ki je zaribal...no zdej smo ugotovili, da imajo vsi motorji probleme. Ampak da pa je praktično pri vseh hyosungih (vsaj novejših letnikov) enaka napaka, je pa nemogoče, da gre za slučaj. Se samo meni zdi, ali je več problemov pri hyosungih letnik 05 in 06 ?? Probleme s karburatorji in podobno vem da so imeli že prej, ampak to ni bil problem rešit. Ventili pa koilikor vem pokajo samo pri novejših... :? Popravljeno Oktober 8, 2006. Popravil hirabbit
Jure Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 Tudi pri 04 letnikih pokajo ventili. Tedybear je imel 04. Sosed je imel pa sicer 05, ampak je po Barboričevih besedah bila mašina na motorju kljub temu 04. Je baje videt po enih režah na cilindru, če sem ga prav zastopil .) Tako da 04 nikakor niso imuni na ta problem <_<
hahcy Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 Ka pa tistim 5im ko je cilinder odpovedo so motorje že zrihtal? bo veljala garancija? potem je treba motor kar na servis peljat pa po 45 dneh lahko zahtevaš novega če ti ga ne zrihtajo!? tako sem slišo da je pri avtih kaj pa pri motorjih, če kdo kaj ve? :OK:
yoss Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 dex se strinjam sa tabo, bi pa sam še nekaj dodal, tudi sam sem poklical tri serviserje , sem namreč iz severovhodnega dela slo, nobeden od treh poklicanih servioserjev še ni imela takšnega problema zato sklepam da napaka le ni tako pogosta kot se tukaj omenja, tudi sam sem prečital nekaj tujih forum, bilo je resnično nekaj problemov najdeš pa tudi precej zadovolnjih kupcev, nekateri imajo že več kot 40000 km pa brez kakšnih večjih problemov. tudi mene zanima, če je vsem petim bila glava zamenjana pod garancijo
Jure Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 Glede tistih petih ne vem kako je bilo glede garancije. Pri dveh kolegih, pa je bilo zamenjano pod garancijo, ampak sta bila tudi oba motorja še v garanciji. Zgodilo se je pa tudi Tedybearju iz foruma, dober mesec po preteku garancije in je nato peljal na servis in mu niso nič zrihtali. Potem sem pa jaz pred kakim mesecem kontaktiral Saplex glede problema z glavami, ker me je zanimalo kako in kaj po preteku garancije in sem zraven omenil še Tedybearjev primer. Uvoznik me je pa potem prosil če mu posredujem njegove podatke, tako da na koncu sta se zmenila, da mu uvoznik kljub preteku garancije pošlje nove kose. Tako da če bo tudi nadaljna praksa taka, se nimamo česa bati kar se tiče odprave napake pod garancijo.. :)
eMBe Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 fantje ne se preveč sekirat :grrr kontaktirajte cvetoo/ta pa bo vaš problem takoj rešil :grim je Dinos mojster ki pobere vso neuporabno železje :P yan 1
GrCaR Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 spoštovani dex ne bi želel rad tekmovati s tabo kdo pozna več lastnikov z zlomljenimi ventili ampak jaz poznam soseda z zlomljenim ventilom na fz6 pri skoraj novem motorju, potem pa še dva kawasakija z750 in ninja zx6rr, slednji je moral popravilo plačati sam mu niso priznali garancije ne glede na to da je bil motor star manj kot pol leta, samo toliko za informacijo. vem pa še kr za nekaj primerov motorjev ki pa niso bili več v garanciji, upam da ne bo kakšne zamere dex A mi lahko poveste, zakaj naj bi pokali ventili, pa če je kakšna preventiva kako to možnost čim bolj zmanjšati, ker ste me mal prestrašl, k ste tut kawasaki Z750 omenjal :)
Sinkhet Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 A mi lahko poveste, zakaj naj bi pokali ventili, pa če je kakšna preventiva kako to možnost čim bolj zmanjšati, ker ste me mal prestrašl, k ste tut kawasaki Z750 omenjal :) prvo kot prvo napaka v materialu ali na glavi... se ne da kaj dosti pomagat... kot drugo, nepopolno izgorevanje, pri čemer se bencin vname v izpuhu, in udarni val pritiska na ventile, kateri posledično trpijo.. tu pa edino nastavitve dovoda zraka, itd...
yoss Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 grcar no vidiš tudi mene so ful prestrašli in zato sem napisal par postov. do danes sploh nisem nič pisal v tej temi pa sem že nekaj časa lastnik hysunga, to glede počenih ventilov pri kawasakiju sem jaz napisal. nisem neki strokovnjak, sem pa ob tem problemu poklical par serviserjev. ventili lahko počijo pri vsakem motorju, v vsakem trenutku med vožnjo. najbolj pogosto pa naj bi se to zgodilo pri pospeševanju v nižjih prestavah in polnem dodajanju plina oziroma pri vožnji pod maximalnimi obrati, takrat s onamreč ventili najbolj obremenjeni. ni pa neke nevarnosti, da bi lahko prišlo zaradi te okvare do kakšnega padca, je pa res, da nastane precej škode. moje sklepanje je, da če bi počen ventil bil vzrok za padec, potem se danes motorji najverjetneje sploh ne bi izdelovali... zelo pohvalno od uvoznika, da je napake odpravil pod garancijo, takšnih napak ponavadi ostali uvozniki ne popravijo radi pod garancijo, ker ti zabrusijo, da si pač motor preveč priganjal in se je to zgodilo. sosed je imel takšen problem z dva mesca staro yamaho fz6 in je trajalo več kot dva mesca, da so mu jo poravli je pa zgledalo tako kot da sploh ne bo šlo pod garancijo, kot sem tudi že omenil na manj kot pol leta starem kawasakiju ninja zx6 rr pa je zaradi počenega ventila lastnik mogu plačat popravilo sam. verjetno pa je teh primerov še dosti več glede na to da samo jaz vem za par takšnih... imel ba pa še eno vprašanje za lastnike gt650 kako skrbite za svoje motorje in kakšen je vaš stil vožnje. svojega gt650 sem namreč kupil od soseda, ki z motorjem ni ravnal preveč lepo, je pa je tud velik divjak ampak kjub temu je na srečo z motojem do danes še vse ok. to pa me zanima zato, ker ker sem že večkrat od koga slišal, da ni čudno kaj vse se dogaja z hyosungi, če pa se dela z njimi kot svinja s kurbosom v tem smislu, da smo pač kupili poceni motorje in nič ne pazimo na njih. tudi sosed mi je omenil, da mu je že serviser reku, da če bi mogli plačat za njih tolko kot za kakšnega japonca bi bolj pazli na njih, sicer se sam s tem ne strinjam ampak vseeno
Jure Objavljeno Oktober 8, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2006 Takšne napake morajo biti odpravljene pod garancijo! Motor konec koncev tudi ni tako krhka zadeva, da kar razfuka mašino, če ga kdaj pa kdaj v obrate prtisneš. V kolikor taka okvara ni odpravljena pod garancijo, je potrebno prepustiti zadevo v reševanje pristojni službi. Kajti v Sloveniji imamo zakone, ki ščitijo nas kupce in nalagajo dolžnosti uvozniku/prodajalcu, ki jih mora izpolnjevat! Kar se pa tiče slabega vzdrževanja so pa to ene navadne bučke če mene vprašaš. Vsi, ki so kupili nove Hyosunge so dobili tudi dve leti garancije. Pogoj za uveljavljanje garancije je servisiranje pri pooblaščenem serviserju in potrjena servisna knjiga. Ker ima Hyosung predpisane servise na 6k km, ni nobenega strahu, da motor ne bi bil ok vzdrževan. Naloga serviserja je namreč, da vsakih 6k km zamenja vse kar je predpisano/ poštela kar je treba, skratka zrihta motor v nulo. Konec koncev storitev tudi drago plačamo. Lastnik se pa nima tu kaj mešat v vzdrževanje, razen to, da vsake toliko časa spuca motor, ter očisti in namaže verigo. Torej če je motor slabo vzdrževan, je to lahko krivda le pooblaščenega serviserja, ki je opravil slabo delo pri servisiranju motocikla in nikogar drugega! V kolikor pa servisiranja ni opravil pooblaščeni serviser ampak nekdo drug, je pa itak odveč razprava o garanciji, ker ti le ta itak ne pripada več. V tem primeru se popolnoma strinjam, da naj tak lastnik, morebitne okvare in popravilo zanje, pripiše sebi, saj ni izpolnjeval navodil in pogojev, ki so mu bili ob nakupu motocikla naloženi. Kar se pa tiče stila vožnje pa lahko rečem da ne vozim ravno turistično. Ampak to še ne pomeni, da je zato normalno, da kar nekaj crkne. Kljub temu, da mojega Cometa furam malce hitreje, z njim še vedno lepo ravnam in ne pretiravam. Rdečega polja še ni videl, tako da resnično ne vidim vzroka, zakaj bi lahko bila hitrejša vožnja opravičilo za morebitno napako. Motor je narejen da dela in zato mora delat. In nikjer ne piše, da mu škodi, če ga kdaj pa kdaj pritisneš do 10k rpm. Glede slabega ravnanja z Hyosungi, ker so poceni se pa nikakor ne strinjam. Marsikdo je kupil Hyosunga zato ker je bilo to največ kar si je lahko privoščil! Tudi jaz sem med njimi. Će bi imel 500k več, ne bi niti pomislil na Cometa, ampak bi se danes vozil s Kawasakijem. Tako da mislim, da lahko povsem upravičeno rečem, da lastniki teh motorjev z njimi ravnamo spoštljivo, mogoče celo bolj kot mariskateri lastnik kakega dražjega motorja, ki si lahko finančno privošči več. Kot sem rekel, veliko nas ima Hyosunge, ker si dražjih motorjev žal ne moremo privoščit in verjemi da vsak ceni in pazi nekaj, za kar se je trudil, šparal in stiskal..
Cash Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 Dex, kaj tebi še kej poka iz auspuha, ko si zmašil tiste 3 cevkice?
Jure Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 Nič več, pokanje popolnoma prenehalo. A tebi še poka?
Cash Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 Ja še ja. Ko v prvi dam mau po gasu in spustim poka kot za stavo in če se tako s spuščenim gasom vozim naprej, potem pokanje preneha. A tebi niti v takem primeru ne poka? Dej, če se boš kej vozu, probi v prvi it tm do ene 30 na uro in pol spusti gas. Hvala.
Jure Objavljeno Oktober 9, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2006 Jaz pokanja potistem nisem zaznal več.. Bom pa takoj jutri šel probat tako kot si ti rekel, pa poročam tu na forumu.. Ampak meni se zdi da ne poka nič več. Bom probal :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se