Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

No če boš probal, pejt na en klanc navzdol, pa probaj to, ker meni je to na klancu delalo nakaj časa, potem pa je samo od sebe prenehalo, gasa pa nisem nič dajal pa tud žlajfu nism.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mogoče kdo izmed vas že kaj rihtal vzmetenje pri Cometu? Mene moti to, da je motor malce prenizek in v globokih nagibih primeš z rorom na eni oz stransko tačko(stojalom) na drugi strani. Kako bi lahko to rešil? Je že kdo dvigal zadek? Prav tako mi je premehko prednje vzmetenje, zdi se mi, da se tudi preveč posede. Je mogoče kdo že menjal fedre in olje?

Aja, Cash.. Meni nič ne poka, tudi po klancu navzdol v prvi ne.. Z eliminacijo sekundarnega zraka se je problem popolnoma rešil :)

LP, DeX

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mogoče kdo izmed vas že kaj rihtal vzmetenje pri Cometu? Mene moti to, da je motor malce prenizek in v globokih nagibih primeš z rorom na eni oz stransko tačko(stojalom) na drugi strani. Kako bi lahko to rešil? Je že kdo dvigal zadek? Prav tako mi je premehko prednje vzmetenje, zdi se mi, da se tudi preveč posede. Je mogoče kdo že menjal fedre in olje?

Aja, Cash.. Meni nič ne poka, tudi po klancu navzdol v prvi ne.. Z eliminacijo sekundarnega zraka se je problem popolnoma rešil :)

LP, DeX

Suzuki nam je na našem malo naštelal vzmetenje spredaj. Se kar pozna, posebej na pisti. V principu imamo sedaj en klik od maksimalno našponanega, verjetno bomo še ta zadnji klik našponali. Baje pa bi lahko bilo še bolj čvrsto nastavljeno.

Sam še ne znam dovolj, da bi se kaj preveč s tem igral, bom pa definitivno zadnjo prednapetost pojačal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No hvala Dex, da si se potrudu zame, sm pa našu eno drugo rešitev in sicer sm minimum zvišu na cca 2200 obratov in zdej ko spustim gas, skoooraj da ne poka več,morda 1x al pa 2x, pa spomladi mu bom svečke zamenjal. Kaj priporočate, katere svečke so dobre?

Pa še en majhn problem imam, kaj morda kdo ve, zakaj mi, ko včasih spustim sklopko takoj prime (ko spustim ročko cca 1cm) in nekaj zaruži noter, ko pa ponovno stisnem in spustim, pa lepo prime?? Nekaj se mora zatakniti noter, vem, da je nekdo že omenil ruženje sklopke?

Popravljeno . Popravil Cash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ruži sklopka.. Sicer prime lepo, le včasih prav nagravžno zatuli. Isto se je dogajalo pri kolegu, ki je imel GTR. Se mi pa to dogaja od takrat naprej, ko mi je Barborič rihtal sklopko, ker ni hotlo v nevtralno. Po njegovih besedah je pri tem Hyosungu možno samo dvoje. Da menjalnik dela lepo in tekoče in sklopka mal ruži, al pa sklopka ne ruži in se menjalnik zaradi tega posledično bolj zatika.. Ne vem kolk je res, ampak to so bile njegove besede <_<

Glede vzmetenja spredaj sem pa jaz že kar pred nekaj časa privil oba vijaka na najtršo stopnjo.. Pa se mi zdi še vedno premehko.. .)

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svečke so bile menjane pred 1500km, na servisu za 12.000km. Oz vsaj naj bi bile, plačal sem jih, pa menjavo tudi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam sem prebral ta članek iz direkta in morm rečt da je ZELO slaba reklama za hyosunga. mel sem xrx125 in bil zelo zadovoljen sam ta motor je yamahin in ma od suzukija gištel. ker so te motorji nasplošno destopni tudi tistim z malo tanjšo denarnico pa so zelo zanimivi. po tem članku se sprašujem če se ga splača kupit. sam se zanimam za gt250 za katerega naj bi serujske napake poštimal. je to res?

upam da bodo korejci naredil novo serijo gs650 in za vedno pustili serijske napake za sabo. cena je pohvalna samo še kvaliteta se mora poboljšat in zavore (baje so bl švoh). <_<

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to ceno so kr :OK: Navadit se jih je treba pa se še kr da peljat. Men na motorju mal ruži ,ko na predno stisnem tak kot da bi bla diska mal zvita!? Z zadno pa je tudi podoben problem. Ma še kdo s tem težave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to ceno so kr :OK:

Ja, vendar samo v primeru če dela.Že res, da so poceni,ampak od novega mopeda pričakuješ,da narediš še kakšen izlet,ne pa samo vožnje do mehanika.Tudi sam sem bil potencialni kupec novega husota,vendar po branju napisanega,me je minilo in sem raje kupil za isti denar fzs l03.Seveda ni rečeno,da se nisem nasral,

vendar zaenkrat sem zadovoljen.

Po pisanju na motosvetu,imam občutek,da ima huso največ napak in najslabšega uvoznika,vendar najnižjo

ceno,ko bodo odpravljene serijske napake bo zagotovo našel še kakšnega kupca ki trenutno okleva z nakupom.

Mnenje je osebno in na podlagi pisanja na MS

L.P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo, zanima me kakšno olje uporabljate lastniki husotov? Meni se je pri menjavi olja pojavil problem. Motul sem zamenjal za kastrol in sedaj mi sklopka spodrsuje. Se je to že kdaj komu zgodilo??

Katero olje priporočate?? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabljam motul 5100 (polsintetika)

Nekaj časa je bil noter tudi Shell full sintetika, to pa zato ker sem tarkat peljal na servis k Donacotu v Lj, on ima pa ene popuste pri Shell oljih.. Potem sem zamenjal serviserja in preklopil spet nazaj na Motul.

Je pa tudi s Shellom delalo ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo, zanima me kakšno olje uporabljate lastniki husotov? Meni se je pri menjavi olja pojavil problem. Motul sem zamenjal za kastrol in sedaj mi sklopka spodrsuje. Se je to že kdaj komu zgodilo??

Katero olje priporočate?? :? :?

Kateri 'kastrol' pa si uporabil?

Jaz uporabljam Procycle 10W-50 sintetično olje in nimam težav z drsenjem sklopke niti na Husotu niti na SVju.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabil sem castrol RS4T 10W/50. Res pa je, da mi barboričev serviser povedu, da je možno, da se mi bo to zgodilo.

Morm ga jutr poklicat, da mi svetuje kaj naj zdej nalijem. Sm skoda mi je tiskih 10k k sm dal za 4l. :angry:

Ravno kar pa se je na moje motorju pojavil še en problem. A je kdo že kdaj menjal oz. popravljal altenator. Mislim da ni ne polne akomulatorja. Zmeril sem napetost ob delojočem motorju in je bla 11.4V Mislim pa, da bi mogla bit med 13 in 14V.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novinar tudi opozarja, da bi uvoznik moral vpoklicati motocikle z napako, ter da bi morale uradne inštitucije, z zavodom za varstvo potrošnikov na čelu, uvožene izdelke pred začetkom prodaje podrobno preveriti.

No, članek se mi ne zdi tako napačen, od Direkta bi pričakoval kaj precej bolj butastega.. Ubistvu se z napisanim kar strinjam. Je pa vsekakor res, da bo po tem, Cometa samo še težje prodat.. :( Pa ravno sem se začel ogrevat za ninjo naslednjo sezono .)

Besedica bi ima zato več praktičnih uporab pri razglabljanju.

Če bi kupci poslušali druge motoriste, že v štartu ne bi kupovali teh cenenih jajc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole glede kupcev lahko velja šele zdaj, ko je motor dejansko stestiran. Ko svoje mnenje povemo tisti, ki imamo prevoženih že določeno št. km. Ko sem jaz kupoval ta motor, so ravno dobro prišli ven, bilo jih je le ene par, pa še tisti so bili skoraj novi. Je bilo pa že takrat polno takih, ki so kritizirali to znamko. Ampak večina tistih, ki so že takrat pametovali kakšen drek je Hyosung, je to počelo na pamet. Kritika ni izvirala iz izkušenj, ampak iz imena Hyosung, ki je bilo takrat relativno nepoznano. Slučajno se je izkazalo, da so imeli tisti pametnjakoviči prav, ampak to je zgolj naklučje..

Jaz sem Hyosunge sodil po predhodnih motociklih in sicer po Aquili 125 in 250. Poznam kar par ljudi, ki so te motorje imeli in so bili zadovojlni. In mislim, da je edino logično, da bolj upoštevaš mnenje nekoga, ki je Hyosunga imel in je rekel,da je dober motor, kot mnenje nekoga, ki je videl nek članek o Hyosungu v reviji in ga pač kurca ker je to Hyosung.

Je pa žal prišlo tako, da Comet očitno ni podedoval kvalitete in zanesljivosti svojih predhodnikov pri tej dotični znamki <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno kar pa se je na moje motorju pojavil še en problem. A je kdo že kdaj menjal oz. popravljal altenator. Mislim da ni ne polne akomulatorja. Zmeril sem napetost ob delojočem motorju in je bla 11.4V Mislim pa, da bi mogla bit med 13 in 14V.

Izmeri še pri 3k rpm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozla Hyosunga na Marofu in moram priznat, da sem bila prijetno presenečena... fin motorček za vozit.

Pa še tak fajn si barvno usklajena z njim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni prav fajn služi tale motorček in nimam čist nč proti njemu - nič okvar ni bilo, pa tudi 2 druga,k ju poznam, nista imela nič narobe z njim, tudi po 16000 km. Sam ga pa morm žal prodat, k nucam kes :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mors pol menjat se ce menjas prve celusti. A je potrebna tud zamenjava rocke ter prve pumpice?

Mal sm po netu gledu 4 in 6 batne celjusti. In predelava me nebi veliko stala. Samo za nacrt adapterja bi prosu.

A je kdo kej razmislu ze o steering damperju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pavlin666, regler je regulator polnjenja. Pa sploh ni nujno, da če je crknil, da se menja celi. Običajno je noter hin kaka dioda... Poceni popravilo, skoraj ni omembe vredno. Mi je to delalo na K100, ni bilo drago popravilo. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!