Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

pavlin666, regler je regulator polnjenja. Pa sploh ni nujno, da če je crknil, da se menja celi. Običajno je noter hin kaka dioda... Poceni popravilo, skoraj ni omembe vredno. Mi je to delalo na K100, ni bilo drago popravilo. :OK:

Upam, da res ne bo. :? Kje na motorju se pa ta regler nahaja?

V kakem stanju imete pa kaj sklopke? Jst jo morem sedaj pri 23k km menjat. Nad 7k rpm mi zdrsuje. Kaka je kaj cena popravila??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regler je na levi strani (vsaj mislm ,ne lub se mi it v garazo pogledat :) ).

Je pod sedezem vid se ga iz strani, ima rebra na sebi in velik je cirka 15X10cm. Je take sive barve.

Samo podrobno poglej motor iz strani pa boš opazu.

Drugace ce pa ne znate regler popravt pa vprasajte HHV ---ja on pozna nekoga ,ki bi znal tak regler izdelat seveda za nizjo ceno kot original.

Kaj mors pol menjat se ce menjas prve celusti. A je potrebna tud zamenjava rocke ter prve pumpice?

Mal sm po netu gledu 4 in 6 batne celjusti. In predelava me nebi veliko stala. Samo za nacrt adapterja bi prosu.

A je kdo kej razmislu ze o steering damperju?

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regler je na levi strani (vsaj mislm ,ne lub se mi it v garazo pogledat :) ).

Je pod sedezem vid se ga iz strani, ima rebra na sebi in velik je cirka 15X10cm. Je take sive barve.

Samo podrobno poglej motor iz strani pa boš opazu.

Hvala. Bom jutr pogledu.

Kaj pa glede sklopke? A jo je že kdo menjal. Zanima me strošek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mors pol menjat se ce menjas prve celusti. A je potrebna tud zamenjava rocke ter prve pumpice?

Verjetno, da ja. Sicer originalne pumpe nismo sprobali z novimi čeljustmi...

Mal sm po netu gledu 4 in 6 batne celjusti. In predelava me nebi veliko stala. Samo za nacrt adapterja bi prosu.

Načrta pa nimam - sem dal moped in čeljusti majstru, nazaj pa dobil moped, čeljusti in adapterja... :fredy:

A je kdo kej razmislu ze o steering damperju?

A se ti zdi, da ga rabiš? :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam naked verzijo in nad 150km/h se pojavi majhno poplesavanje motorja zarad izracnega upora v moja ramena in s tem povezano jaz premikam balanco levo in desno zaradi vrtincov ki nastajajo za mano. Ce mam nekoga za mano ali ce se sklonim je potem ok.

Vendar se ne maram voziti sklonjen, pa tudi vcasih peljemo po kakih ovinkih s tako ali celo visjo hitrostjo in takrat nastane tudi to zoperno poplesavanje. S steering damperjom bi verjetno to resil.

Verjetno tisti ki imate S in R verzijo tega ne opazite ker vas krije uklep in ne nastajajo taki vrtinci kot pri naked verziji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam naked verzijo in nad 150km/h se pojavi majhno poplesavanje motorja zarad izracnega upora v moja ramena in s tem povezano jaz premikam balanco levo in desno zaradi vrtincov ki nastajajo za mano. Ce mam nekoga za mano ali ce se sklonim je potem ok.

Vendar se ne maram voziti sklonjen, pa tudi vcasih peljemo po kakih ovinkih s tako ali celo visjo hitrostjo in takrat nastane tudi to zoperno poplesavanje. S steering damperjom bi verjetno to resil.

:nono: Tega pa prav gotovo ne boš rešil z blažilcem. Krmila preprosto ne smeš čvrsto držat.

Verjetno tisti ki imate S in R verzijo tega ne opazite ker vas krije uklep in ne nastajajo taki vrtinci kot pri naked verziji.

Če se boš držal krmila ko opica banane, boš to opazil na vsakem mopedu. In blažilec krmila NI namenjen reševanju te voznikove napake.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kot je enkrat rekel g. Ice: "motor voziš z nogami, roke le vodijo" (za morebiti netočen citat se opravičujem :blush: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kot je enkrat rekel g. Ice: "motor voziš z nogami, roke le vodijo" (za morebiti netočen citat se opravičujem :blush: ).

Kako lahkotno pa naj poprimem krmilo pri 160,170 ali 200+ če pa piha ko hudir ko si v pokoncni drzi. Pri 150 sem probal prijet balanco samo z 2 prstoma in takrat je blo ok ker nisem toliko prenasal posledic vrticenja zraka za mano. Ko mam punco uzad je vse ok balanco drzim isto kot ponavad pa ga zgeva tud 200 al pa se cez pa je vse ok. Mogoče bi kakšna majhna šipca spremenila tok zraka in bi blo bols.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako lahkotno pa naj poprimem krmilo pri 160,170 ali 200+ če pa piha ko hudir ko si v pokoncni drzi.

Mopeda se drži z nogami, ne z rokami...

Drugače pa - za potovalne hitrosti 150 ali več so FJRji, BMWji in Goldwingi s svojimi izložbenimi stekli. Na SV-ju se moram za višje hitrosti (150+) prav tako sklonit oz. skrit za šipco.

Pri 150 sem probal prijet balanco samo z 2 prstoma in takrat je blo ok ker nisem toliko prenasal posledic vrticenja zraka za mano. Ko mam punco uzad je vse ok balanco drzim isto kot ponavad pa ga zgeva tud 200 al pa se cez pa je vse ok. Mogoče bi kakšna majhna šipca spremenila tok zraka in bi blo bols.

Kakorkoli že - blažilec krmila ne bo odpravil 'tresenja', ki ga na krmilo prenašaš ti.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ocitno bo potrebno malo utrditi telo. :grim

Očitno imajo nekateri že zlo trd svoj najvišji del telesa. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno imajo nekateri že zlo trd svoj najvišji del telesa. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Včasih, ko ležim na hrbtu, pa res... :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

jaz se še vedno mučim z elektriko na svojem motorju. :angry2: :slap: Sedaj ko sem našel regler, me zanima, če je že kdo meril napetosti na žicah.

Do njega pride 5 kablov in sicer zelen in moder skupaj, in pa 3 rumeni. Slučajno kdo ve kakšna napetost bi morala biti med katerimi kabli.

Serviser mi pa nobeden noče točno povedat, so me pa seznanli, da je cena navitja v motorju 47k sit + DDV, reglerja pa 25k sit + DDV. :eek: To se mi zdi pa zlo drago.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

napetost z katero polni akumolator mora biti več kot 13 woltov zadevo meriš pri prižganemu motorju in napetost bi morala rasti z številom obratov .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

jaz se še vedno mučim z elektriko na svojem motorju. :angry2: :slap: Sedaj ko sem našel regler, me zanima, če je že kdo meril napetosti na žicah.

Pri prižganem motorju zmeri napetost na akumulatorju pri 3000rpm. Idealno je 14.4v, voltaža ne sme nihati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

jaz se še vedno mučim z elektriko na svojem motorju. :angry2: :slap: Sedaj ko sem našel regler, me zanima, če je že kdo meril napetosti na žicah.

Do njega pride 5 kablov in sicer zelen in moder skupaj, in pa 3 rumeni. Slučajno kdo ve kakšna napetost bi morala biti med katerimi kabli.

Serviser mi pa nobeden noče točno povedat, so me pa seznanli, da je cena navitja v motorju 47k sit + DDV, reglerja pa 25k sit + DDV. :eek: To se mi zdi pa zlo drago.

Tole ti rabs, tako preveris ce regler dela pravilno.

Voltaza pa vedno niha za kaksne 0.3V +- pri meni je v stantgasu najvisja in to 14.0V pri 4000obr/min pa 13.1V, pri tem pa ne pozabi da se luci avtomatsko prizgejo in s tem posledicno nekoliko nizja voltaza.

post-1941-1161113302_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ti ICE_MAN. Ravno to sem potreboval.

Nisem pa vedel, da se ta zadeva meri v ohm-ih.

Nikjer pa ne piše, če mora biti motor prižgan ali vgasnjem? Verjetno ugasnejen a ne??

P.S.

ICE_MAN kje si dobil to shemo?

Popravljeno . Popravil pavlin666
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala ti ICE_MAN. Ravno to sem potreboval.

Nisem pa vedel, da se ta zadeva meri v ohm-ih.

Nikjer pa ne piše, če mora biti motor prižgan ali vgasnjem? Verjetno ugasnejen a ne??

P.S.

ICE_MAN kje si dobil to shemo?

Če boš meril Ohm-e (upornost), mora bit ugasnjen.

Drugače pa je ta shema v Service Manualu... Linki za DL le-tega, pa so že bli objavljeni, zanima te pa predvsem 'Section 6 - Electrical system', strani 6-7 do 6-10.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno imajo nekateri že zlo trd svoj najvišji del telesa. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

ti to iz izkusenj, kenede. :grim

:topic:

ce se pritozujes, da pri 150 ne mores kaj bi potem rad ?

da te cartamo ? get real. ali pa v telovadnico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa si sploh ugotvil da je kaj narobe? A ti je akumulator spraznilo al kako? Ker meni ga je tudi enrkat, ampak potem sem ga napolnil in je zaenkrat ok.. Spraznenje sem pa pripisal slabi pritrditvi klem, saj je nastajal slab stik in iskrenje, kar je verjetno spraznilo akumulator..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes, končno odkrita napaka. :( Pokvarjen regler!! :blush:

Zanima me, če ga je že kdo menjal, in kakšna je cena??

regler te bo prišel okrog 20 do 25 tisoč .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes, končno odkrita napaka. :( Pokvarjen regler!! :blush:

Zanima me, če ga je že kdo menjal, in kakšna je cena??

Raje premeri tudi navitje, ker je lahko to tudi fovš. Ponavadi se taka napaka zgodi v zaporedju. Navitje lahko daš prenavit, regler pa narest, al pa novega kupit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravi imaš Dex, najprej se mi je sporaznil akumulator, katerega sem napolnil. Vendar je bilo po nekaj vožnjah zopet enako. Zato sem se odločil, da zmerim napetost s katero se akumulator polni. Ta je bila samo 12V, kar pomeni, da se zadeva ne polni.

Navetje sem pa tudi premeril, do reglerja pride od 30 - 90V AC, odvisno od rpm. Kar pomeni, da je navitje ok. :OK:

Popravljeno . Popravil pavlin666
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!