ICE_MAN Objavljeno Oktober 19, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2006 Pravi imaš Dex, najprej se mi je sporaznil akumulator, katerega sem napolnil. Vendar je bilo po nekaj vožnjah zopet enako. Zato sem se odločil, da zmerim napetost s katero se akumulator polni. Ta je bila samo 12V, kar pomeni, da se zadeva ne polni. Navetje sem pa tudi premeril, do reglerja pride od 30 - 90V AC, odvisno od rpm. Kar pomeni, da je navitje ok. :OK: Ker letnik pa mas to? S, R, Naked izvedba? A pol pravte ce menjam original celjusti z drugimi, pol ni sans vec da bi lahko uporabil original zavorno crpalko.
pavlin666 Objavljeno Oktober 19, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2006 Ker letnik pa mas to? S, R, Naked izvedba? Letnik 2004, naked model, z 23k km.
ICE_MAN Objavljeno Oktober 19, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2006 Glede reglerja praš HHV-ja, ti ob on vedu svetovati glede reglerja kako pa kaj?
pavlin666 Objavljeno Oktober 19, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2006 Glede reglerja praš HHV-ja, ti ob on vedu svetovati glede reglerja kako pa kaj? Ne bo potrebe. Sva se z mehanikom dogovorila, da se bo dalo pod garancijo popravit, čeprav je motor starejši kot 2 leti. :naughty: :naughty:
rebel Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 NOVOSTI ZA 2007 novi GT650 X [attachmentid=84513] [attachmentid=84514] barve za GT 650R [attachmentid=84515] [attachmentid=84516] KILLER 650 [attachmentid=84517] aquila 650 [attachmentid=84512]
danci1973 Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 Kaj pa kak XRX450? Tega (še) ni? D.
mrki Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 Dobro zgleda tale GT-650X. :OK: Upam da so na kvaliteti tudi kaj dodelali.
Jure Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 Ja zgledajo res hudo, ni kaj! :OK: Če je bilo postorjeno še kaj na področju težav, ki pestijo zdajšnje GTje, potem bo res super :OK:
pavlin666 Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 GT-650X zgleda res fenomenalno, mal me spominja na Bimoto. :OK: :hmm: Mislim pa, da se bo tudi cena spremenila, če bo tako ne bo več zanimiv. :BUA:
ICE_MAN Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 (popravljeno) Pri GT-650X je interesantna uporaba aluminija in jekla pri okviru. Če bi bila kvaliteta na nivoju potem bi bil to zakon motor. Bomo vidli. Mogoce pa bodo vanj posadili 1000cc V2 motor ,ki ga naj bi letos razvili. Popravljeno Oktober 20, 2006. Popravil ICE_MAN
mkosir Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 Ja in potem bo tema o težavah husotov še večja.
simonsi Objavljeno Oktober 21, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2006 Mogoce pa bodo vanj posadili 1000cc V2 motor ,ki ga naj bi letos razvili. Ja in potem bo tema o težavah husotov še večja. :grim
pavlin666 Objavljeno Oktober 21, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2006 (popravljeno) No no, ne bit taki pesimisti. Mogoč bo pa ok. Nekaj iskušenj so si že nabral. Še mal pa bo. :OK: Popravljeno Oktober 21, 2006. Popravil pavlin666
ZdenkoK Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 Pozdravljeni motosvetovci...sam tale novi GT650 X pa izgleda prav hudo. Kdaj bo to kaj v prodaji pri nas - sam namreč nameravam prihodnjo sezono nabavit motocikel pa mi je tale prav mikaven :D . Sam upajmo da bo tema o novi GT650 X dost krajša - vsaj kar se problemov tiče. Pa še mogoče eno "butasto " vprašanje. Sam še nimam izkušenj z različnimi motorji...edino kar sem naredil izpit na xj600 in pa vozil sem viragota 250, a je recimo velika razlika v vožnji husota in recimo suzukija (oba naked)...ali se razlika v ceni pozna samo na sami kvaliteti izdelave... Lp, Z
Jure Objavljeno Oktober 22, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2006 Pobrskaj malo po netu, je bilo opravljenih kar precej primerjalnih testov med Cometom in Svjem650 s strani raznih moto revij.
ICE_MAN Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 Po ciklistiki sta si zelo podobna. Prvi fedr je bil bolj pohvalen kot pri SV-ju, edino kar so glede ciklistike grajali naj bi bile nekoliko mlahav obcutek na bremzah.
Sinkhet Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 Danes je moj serviser govoril z gospodom iz Saplexa, in sicer zaradi težave ki se mi je pojavila. Na prednjem cilindru, mi je obrnilo zobnike na obeh odmičnih gredeh: ORIGINAL: Poškodovana odmična: -črtice na odmični gredi in na zobniku se NE ujemajo -puščica 1F gleda navzgor, prav tako elipse na odmični gredi gledajo navzgor (morale bi navzdol) -puščica 1F gleda navzdol, točno tako kot na prvi sliki "ORIGINAL", ampak elipse na odmični gredi gledajo prav tako navzdol, čeprav na nepoškodovani odmiči, pri enaki poziciji zobnika, elipse gledajo desno-navzgor. Enako se je zgodilo na odmični za izpušne ventile. Posledično temu je zvilo ventile na prednjem cilindru, in pa raztegnilo verigo. Gospod iz Saplexa je odvrnil da je to nemogoče, čeprav mu je serviser trdil da ima odmično v roki in da vidi da je res tako kot sem zgoraj opisal. Prav tako noče nadomestiti odmičnih gredi, ventilov in verige. Po moje je to napaka, katere se NE more pojaviti zaradi človeške napake, ampak je to tovarniška napaka. Sporočil pa je ceno odmičnih: -cena obeh se giblje pri ca. 35.000 Prosim za vaš nasvet, kako naj ukrepam, na koga se naj obrnem..
yoss Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 najverjetneje motorja več nimaš v garanciji, kolikor pa sem uspel prebrat na teh straneh in tudi tujih takšne napake do danes še ni nihče omenjal. verjetno se takšna okvara pojavi zelo redko. Ne razumem zakaj se nekateri ne morejo sprijaznit, da se tudi na hyosungu lahko kdaj kaj pokvari. Če so to zgodi je cel halo in skoraj vsak bi rad uveljavljal skoraj vsako okvaro po garancijo , ne glede na to če je ali pa ni motorno kolo še v garanciji. Zelo lepo je če se da vse rešit pod garancijo, ampak treba pa je tudi upoštevat, da za motorno kolo velja dve letna garancija, v nasprotnem primeru garancije sploh nebi rabili, če bi vsak želel reklamirat okvare tudi izven garancijskega roka.
Jure Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 yoss: Skrite napake ali serijske napake morajo biti odpravljene tudi po preteku garancijskega roka. To je zakonsko določeno! Slabe prednje glave pri cometu o katerih je bilo toliko govora spadajo v to kategorijo in morajo po zakonu biti odpravljene brezplačno. O tem je bilo govora in krivično je da rečeš, da bi skoraj vsak rad uveljavljal vsako napako tudi po preteku garancije! Govorili smo izključno o slabih prednjih glavah in ventilih! Sinkhet: Kako je pa v zgoraj omenjenem primeru pa ne bi vedel. Pozanimaj se pri kakšnem strokovnjaku/serviserju ali je mogoče da do te okvare lahko pride z uporabo, ali je neizpodbitno, da je bilo že tovarniško vse skup napačno sestavljeno. V tem primeru gre za skrito napako in lahko uporabiš vse sodno varstvo za dosego pravice. Je pa vprašanje če je vredno stroškov in težav, če se spustiš v to, glede na to, da nove odmične niso tako gromozanski strošek..
yoss Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 dex se strinjam s tabo, ta napak se mu je zgodila na prednjem cilindru, ampak se razlikuje od tistih napak ko so se omenjale na tem forumu. res da nisem neki strokovnjak ampak tukaj gre za popolnoma drugi vzrok.. da se razumeme vse je ok če gre pod garancijo, nevem kako je glede skritih napak, ampak po preteku dveh let se lahko na motorju marsikaj pokvari in to ne samo pri hyosungu tudi pri ostalih znamkah in če bi to šlo vse pod garancijo potem je dveletna garancija nesmiselna, upam da se stinjaš, mislim, da tudi pri ostalih znamkah ne priznajajo reklamacij po preteku dveh let, sicer pa so glede reklamacij problemi tudi pri japonskih znamkah, sem že pred časom pisal o izkušnjah svojega soseda
Jure Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 Vem da ne gre za isto napako, zato pa sem mu svetoval naj se pozanima pri strokovnjaku kako pa kaj. Drugače pa normalno, da se z uporabo lahko pokvari marsikaj in to pri motociklih vseh znamk in porekel. Ko garancija preteče popravila pač kriješ sam, to je logično. Vseeno pa pride do izjem, kot je npr. prednja glava pri hyosungu, kjer se identična napaka pojavlja po vseh državah v precej velikem šetvilu. Tu je pač logično da gre za serijsko napako in posledično si upravičen do reklamacije tudi po preteku garancije. Kako v takih primerih ravnajo uvozniki in zastopniku drugih znamk ne bi vedel, vem pa kako bi morali ravnati! Oškodovana stranka ima v takem primeru, če mu napake ne odpravijo, na voljo vse sodno varstvo s temelji v zakonu o varstvu potrošnikov, ki natančno predvideva in narekuje ravnanje odgovorne osebe v takih situacijah.
Sinkhet Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 Vem da se pri vseh stvareh tu pa tam kaj pokvari, ampak to ni neka malenkost, kot če bi ti žarnica pregorela, to je stvar ki se nikoli nebi smela zgoditi.. mam 2 odčimni za sesalne, in 2 za izpušne tu zraven mene, in na vseh enak problem.. DeX, po moje se to nebi smelo zgoditi, še posebej ne po 13.000km, bom pa se najprej posvetoval z nekaj mehaniki in vprašal kako in kaj, v skrajnem primeru se obrnil na Zvezo za varstvo portrošnikov.
yoss Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 sinkhet ali si morda pomislil, da si imel verigo že prej nategnjeno in je ta preskočila kakšen zob in zaradi sile ki je prei tem nastala zavrtela zobnika, veriga je sicer neke vrste potrošni material, lahko imaš morda zanič napenjalec verige mislim, da je najbolje da se posvetuješ s kakšnim mehanikom preden kriviš proizvajalca za svojo okvaro, brez da bi vedel kaj je glavni vzrok da je do tega prišlo. ne zameri ampak najprej poišči vzrok okvare in šele nato si razbijaj glavo kaj boš ukrenil glede tega, ker je nesmiselno karkoli počet, če sploh vzroka ne poznaš
simonsi Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 (popravljeno) zobnik je samo naprešan na odmično? :blink: Lenuhi Hyosungovi :devil: Na tvojem mestu bi nastavil oz. zavrtel zobnik in gred na prvotno mesto, lepo zavaril skupaj in zamenjal ketno ter ventile pa gas al pa prodat. :photo: Popravljeno Oktober 23, 2006. Popravil simonsi
snoopy Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 Zdravo.Namen mam kupit ta motor in pac mal berem.Na zacetku mal na sredini....pc je velik strani pa mal preskakujem.Pa zgleda da je s tem motorjem kr veliko tezav,menjalnik ne prestavlja in meče iz prestav,sklopka cvili,en je omenjal zadnjo luč ki vedno crkuje,pa da ko ga kupiš ni nikjer namazan z mastjo/oljem kjer bi moral bit.Pol pa se da ga je treba mal predelat da poje in gre kot se zahoče(kaj je treba predelat???)... So pa te problemi bli pisani leta2003,pa me zanima če je danes še vedno tko al so zadeve kj poštimal? Pa zanima me kako je s serviseranjem,h komu(na notranjskem-Dex ti bos vedu ne??)se ga splača peljat da ti nardi stvar kot je treba? Kako pa je z utekanjem motorja? LP Andrej
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se