yoss Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 Snoopy, če se odločaš za nakup ti svetujem, da ne čitaš preveč tega foruma, apak poiščeš kakšnega lastnika, jaz sem godvoril s parimi preden sem kupil hyosunga in vsi so bili z njim zadovoljni, resnično je bilo nekaj napak na motorjih, vse pa so bile rešene pod garancijo, sam sem sicer kupil dve leti starega Gt650 od soseda, v času garancije je moral zamenjat cev,k i gre iz uplinjača na cilinder in regulator napetosti, jaz ga imam od začetka leta in sem do dnes zamenjal le žarnico smernika in sprednje pzavorne ploščice. pred nakupom hyosunga sem imel 500 kubičnega kavwasakija in še pred tem suzukija in ti moram povedat da sem imel z obema kr nekaj problemov, čeprav sta bila strejša kot zdajšnji hosung nekateri so se pritoževali nad sprednjimi zavorami in so zemenjali zaradi tega zavorne cevi, iz svojih izkušenj ti lahko povem, zda zavore na hyosungu niso nič slabše kot so bile na obeh predhodnih motorjih ki sem jih imel. tudi sam namreč že cel mesec razmišljam, da bi kupil novega ker je cena 890.000 zelo ugodna, moj motor pa na zunaj zgleda bolj slabo saj je sosed kr trikrat padel z njim, pa še kupca imam za njega za 890,000 pa dobim nov motor z dveletno garancijo, za ta denar bi dobil kvečjemu par let starega japonca brez garancije, mal mi sicer manjka tolarjev ampak upam, da spravim skupaj dokler traja akcija, pa upam da mi kdo črnega prej ne odpelje
Jure Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 Zdravo.Namen mam kupit ta motor in pac mal berem.Na zacetku mal na sredini....pc je velik strani pa mal preskakujem.Pa zgleda da je s tem motorjem kr veliko tezav,menjalnik ne prestavlja in meče iz prestav,sklopka cvili,en je omenjal zadnjo luč ki vedno crkuje,pa da ko ga kupiš ni nikjer namazan z mastjo/oljem kjer bi moral bit.Pol pa se da ga je treba mal predelat da poje in gre kot se zahoče(kaj je treba predelat???)... So pa te problemi bli pisani leta2003,pa me zanima če je danes še vedno tko al so zadeve kj poštimal? Pa zanima me kako je s serviseranjem,h komu(na notranjskem-Dex ti bos vedu ne??)se ga splača peljat da ti nardi stvar kot je treba? Kako pa je z utekanjem motorja? LP Andrej Leta 2003, GTja 650 še ni bilo, bil je le 125ccm in 250ccm če se ne motim. Pa tudi ta tema se je začela leta 2005, predhodnja (1.poskus) pa 2004. Tako da problemi niso tako zelo oddaljeni.. Z motorjem je zelo veliko težav napram drugim motociklom. Seveda pa niso vsi primerki problematični. Veliko lastnikov ni imelo z njimi nobenih problemov, ampak nas je pa tudi veliko takih, ki smo imeli precej problemov. Vzemi si čas in si preberi celo temo, težave v njej navajamo večinoma lastniki po izkušnjah iz prve roke. Lahko pa postane z odpravo nekaterih tovarniških napak in nekaj dodelavami kar soliden motorček. Veliko primerkov letnika 2004 je pestila serijska napaka na zvezdi v menjalniku. Zaradi tega je tudi metalo iz prestav. Na tem forumu nas je precej takih, ki smo imeli to težavo, ampak smo vsi to porihtali pod garancijo. Naslednja težava, ki se pojavi praktično pri vseh GTjih so slabe gume med frgazarji in cilindri. To so morali zamenjat skoraj vsi lastniki, večinoma pod garancijo. Problematična je tudi sklopka, ki zaradi neuleganja notranjih delov ruži, ali onemogoča pravilno delovanje menjalnika, ki je posledično zelo trd. Po Barboričevih besedah, se tega problema ne da odpravit popolnoma. Imaš dve možnosti če se pojavi ta problem. Da je menjalnik trd in sklopka ne ruži, ali pa da brezhibno dela in od časa do časa malo poruži. Potem je problematična prerevna mešanica, ki jo dobiva motor ter sekundarni zrak. Dize so premajhne, zato je ob prvi priložnosti priporočljivo dat večje dize in obogatit mešanico, saj je prerevna mešanica daleč od blagodejne za mašino in lahko sčasoma pripelje do hujših okvar. Potrebna je tudi eliminacija sekundarnega zraka, da preneha pokanje skozi avspuh, ki tudi ni blagodejno za sam motor. Potem so tu še zavore, ki niso sicer obupno slabe, ampak precej slabše od konkurenčnih motociklov tega segmenta. Problem se omili z montažo opletenih cevi. Kot veš, je pa zadnje čase aktualen problem razbijanja prednjih cilindrov zaradi slabih glav. Žal poznam veliko lastnikov, ki se jim je to naredilo, precej tudi osebno .) Se pa pojavljajo tudi druge napake.. Preberi temo pa boš videl :) Jaz sem npr. imel že pri novemu zvit disk, ki mi ga niso hoteli zamenjat pod garancijo, pa čeprac je fulll treslo.. Ipd.. Glede servisa pa ni nobenega v neposredni bližini. Najbližji je Živec v LJ, ki pa so mi ga še vsi odsvetovali, ki so kadarkoli imeli kaj opraviti z njim. Skoraj vsi iz okolice, ki jih poznam, smo servisirali pri Barboriču v Žužemberku. Je ok, samo ni najcenejši. Drugače imaš pa na www.saplex.si seznam vseh serviserjev v slo. Snoopy, če se odločaš za nakup ti svetujem, da ne čitaš preveč tega foruma, apak poiščeš kakšnega lastnika.. Na tem forumu smo svoje križe in težave pisali ravno lastniki Hyosungov.. In verjemi da se ni noben zmislil težav, ker ni nobene logike, da bi nekdo dajal v nič in pljuval svoj motor brez razloga. Pomoje je edino pošteno, da vsak potencialni lastnik prebere to temo in se zaveda, na kaj vee lahko naleti. Nikjer ne piše, da se mu bo vse to zgodilo, lahko bo dobil Cometa, pri katerem se ne bo pojavila skoraj nobena od omenjenih težav in bo super zadovoljen, kot npr ti, lahko bo pa dobil Cometa, kot sem ga npr. jaz, ko se se pojavile skoraj vse te težave.. <_< pred nakupom hyosunga sem imel 500 kubičnega kavwasakija in še pred tem suzukija in ti moram povedat da sem imel z obema kr nekaj problemov, čeprav sta bila strejša kot zdajšnji hosung nekateri so se pritoževali nad sprednjimi zavorami in so zemenjali zaradi tega zavorne cevi, iz svojih izkušenj ti lahko povem, zda zavore na hyosungu niso nič slabše kot so bile na obeh predhodnih motorjih ki sem jih imel. 500ccm motorji že po defaultu spadajo v drugačen segment kot comet in so namenjeni drugačni in precej manj športni uporabi kot comet, sploh če za primerjavo vzamemo GT650r ki je športni motor. Prav tako imajo 500ccm motorji 1 disk comet ima pa 2. Verjamem, da comet nima nič slabših zavor kot kak ER5 ali GS500. Ampak to ni dovolj. Comet bi moral imeti boljše zavore, saj je hitrejši motor, bolj športen motor in nasploh bolj resen motor kot razni 500ccm mopedi. Zavore pri cometu je realno primerjati s kakšnim SVjem 650, FZ6, Banditom 600, Hornet 600, ipd.. Tu pa mu kar precej manjka do enakovrednosti .) tudi sam namreč že cel mesec razmišljam, da bi kupil novega ker je cena 890.000 zelo ugodna, moj motor pa na zunaj zgleda bolj slabo saj je sosed kr trikrat padel z njim, pa še kupca imam za njega za 890,000 pa dobim nov motor z dveletno garancijo, za ta denar bi dobil kvečjemu par let starega japonca brez garancije, mal mi sicer manjka tolarjev ampak upam, da spravim skupaj dokler traja akcija, pa upam da mi kdo črnega prej ne odpelje Nič ne skrbi, ne bo jih zmanjkalo, po salonih imajo malo morje še celo 2004 letnikov, ki so jim ostali in ne morejo prodat.. Se pa strinjam da je cena super ugodna, jaz sem enako razmišljal kot ti, ko sem kupoval. Takrat je bila akcija za 1.099.000sit in vsi smo navalili, ker smo se bali da jih bo zmanjkalo po akcijski ceni. Namesto tega so že naslednjo pomlad prišli novejši letniki, še za manjšo ceno.. Kakorkoli že, motor je res ugoden, pelje se fajn, potegne fajn, vse ok. Ampak če bi še enkrat kupoval ga zagotovo ne bi kupil, ampak bi za tisti denar 100x raje nabavil malo starejšga Svja.. Samo moje mnenje :)
ICE_MAN Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 (popravljeno) Dex odličen post, se popolnoma strinjam :D Mogoce kdo ve kaksen je fi pri vplinjacih tam kjer se natakne air box. Verjetno bom kupu racing konicaste filtre, pa kok velko glavno dizo naj dam? Ror je pa ze zamenan (Wings) pa zaprt sekundarni zrak. Popravljeno Oktober 25, 2006. Popravil ICE_MAN
danci1973 Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 500ccm motorji že po defaultu spadajo v drugačen segment kot comet in so namenjeni drugačni in precej manj športni uporabi kot comet, sploh če za primerjavo vzamemo GT650r ki je športni motor. Prav tako imajo 500ccm motorji 1 disk comet ima pa 2. Verjamem, da comet nima nič slabših zavor kot kak ER5 ali GS500. Suzuki GS500 je imel oz. ima veeeeliiiikoooo boljše zavore kot Comet - kljub samo enemu disku. Ampak to ni dovolj. Comet bi moral imeti boljše zavore, saj je hitrejši motor, bolj športen motor in nasploh bolj resen motor kot razni 500ccm mopedi. Zavore pri cometu je realno primerjati s kakšnim SVjem 650, FZ6, Banditom 600, Hornet 600, ipd.. Tu pa mu kar precej manjka do enakovrednosti .) Da bi moral imeti boljše zavore, se strinjam. So pa 500cc mopedi čisto dovolj resni, da si prav tako zaslužijo dobre zavore. D.
snoopy Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 Ok.torej je nakup tega motorja neke vrste igra na srečo-dobiš ql motor al pa tazga k ga skos na servise vozis.Kok pa so prbl.letni stroški z motorjem(brez goriva)?In kok kosta en servis??Kakšni pa so njihovi odzivi ko jim garancijo vržeš?In kok se da zment da če pride do ksne okvare ki je tovarniška po preteku garancije??? Gledal sem tudi druge motorje tega razreda(z750,hornet,sv,fz6).Hornet in sv sta v rangu pod72kW(zarad registracije gledam na to),ostali pa ne. Hyosung pa ima če se ne motim okrog70KM...pc se mi zdi zadost močan za moj 2. motor.
ICE_MAN Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 Ok.torej je nakup tega motorja neke vrste igra na srečo-dobiš ql motor al pa tazga k ga skos na servise vozis.Kok pa so prbl.letni stroški z motorjem(brez goriva)?In kok kosta en servis??Kakšni pa so njihovi odzivi ko jim garancijo vržeš?In kok se da zment da če pride do ksne okvare ki je tovarniška po preteku garancije??? Gledal sem tudi druge motorje tega razreda(z750,hornet,sv,fz6).Hornet in sv sta v rangu pod72kW(zarad registracije gledam na to),ostali pa ne. Hyosung pa ima če se ne motim okrog70KM...pc se mi zdi zadost močan za moj 2. motor. Servis na vsakih 6000km je okol 20000sit, odvisno od serviserja. Glede garancij je pa tko da meckajo in zavlacujejo. Zdj ne vem a je to serviser tud kriv ali pa uvoznik. Comet ima 79Konj in je mocnejsi od SVja. Glede moci se brez problema kosa s 600taki, mogoce mu malo manjka živosti na visokih obratih ,vendar ima zato bolj upraben, odziven spodnji in sreden del obratov. Z750 pa mislm da je cist v svojem od vseh kle nastetih motorjev.
yoss Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 Z motorjem je zelo veliko težav napram drugim motociklom. Seveda pa niso vsi primerki problematični. Veliko lastnikov ni imelo z njimi nobenih problemov, ampak nas je pa tudi veliko takih, ki smo imeli precej problemov. Vzemi si čas in si preberi celo temo, težave v njej navajamo večinoma lastniki po izkušnjah iz prve roke. dex ami zaupaš, kaj vse je bilo narobe s tvojim motorjem Lahko pa postane z odpravo nekaterih tovarniških napak in nekaj dodelavami kar soliden motorček. se popolnoma strinjam pa še cena je zelo ugodna, vendar jaz osebno nebi nič spreminjal Na tem forumu smo svoje križe in težave pisali ravno lastniki Hyosungov.. In verjemi da se ni noben zmislil težav, ker ni nobene logike, da bi nekdo dajal v nič in pljuval svoj motor brez razloga. Pomoje je edino pošteno, da vsak potencialni lastnik prebere to temo in se zaveda, na kaj vee lahko naleti. Nikjer ne piše, da se mu bo vse to zgodilo, lahko bo dobil Cometa, pri katerem se ne bo pojavila skoraj nobena od omenjenih težav in bo super zadovoljen, kot npr ti, lahko bo pa dobil Cometa, kot sem ga npr. jaz, ko se se pojavile skoraj vse te težave. No tukaj se samo delno strinjam s tabo, preden sem kupil svojega dve leti starega GT-ja sem prečital staro in novo temo in naletel na kr nekaj neresničnih in nelogičnih stvari, ob priliki poiščem 500ccm motorji že po defaultu spadajo v drugačen segment kot comet in so namenjeni drugačni in precej manj športni uporabi kot comet, sploh če za primerjavo vzamemo GT650r ki je športni motor. Prav tako imajo 500ccm motorji 1 disk comet ima pa 2. Verjamem, da comet nima nič slabših zavor kot kak ER5 ali GS500. Ampak to ni dovolj. Comet bi moral imeti boljše zavore, saj je hitrejši motor, bolj športen motor in nasploh bolj resen motor kot razni 500ccm mopedi. Zavore pri cometu je realno primerjati s kakšnim SVjem 650, FZ6, Banditom 600, Hornet 600, ipd.. Tu pa mu kar precej manjka do enakovrednosti .) Tudi tukaj se strinjam le delno. Žal se tudi lastniki spodaj omenjenih bolj uveljavljenih znamk pritožujejo čez zavore. Nič ne skrbi, ne bo jih zmanjkalo, po salonih imajo malo morje še celo 2004 letnikov, ki so jim ostali in ne morejo prodat.. A mi poveš vsaj tri štiri trgovine, kjer imao črnega GT650, je klical kolega, ki bo kupu pa je kr kriza. Kakorkoli že, motor je res ugoden, pelje se fajn, potegne fajn, vse ok. Ampak če bi še enkrat kupoval ga zagotovo ne bi kupil, ampak bi za tisti denar 100x raje nabavil malo starejšga Svja.. Samo moje mnenje :) Samo potem bi kupil motor brez garancije in bi vse okvare popravljal na svoje stroške, zdaj si jih pa odpravil na stroške proizvajalca Servis na vsakih 6000km je okol 20000sit, odvisno od serviserja. Glede garancij je pa tko da meckajo in zavlacujejo. Zdj ne vem a je to serviser tud kriv ali pa uvoznik. Comet ima 79Konj in je mocnejsi od SVja. Glede moci se brez problema kosa s 600taki, mogoce mu malo manjka živosti na visokih obratih ,vendar ima zato bolj upraben, odziven spodnji in sreden del obratov. Z750 pa mislm da je cist v svojem od vseh kle nastetih motorjev. kateremu serviserju pa voziš motor
Jure Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 dex ami zaupaš, kaj vse je bilo narobe s tvojim motorjem - zvit disk --> posledično močno tresenje pri zaviranju - serijska napaka na zvezdi v menjalniku --> metanje iz prestav, predvsem in 5. in 6. - zanič gume pri frgazarjih --> posledica neprijetno cviljenje in piskanje - serijsko preveč noter zamaknjen izpuh --> posledica je bilo drgnjenje lonca ob zadnjo čeljust. Opazil sem zadnji trenutek, preden bi mi preluknjalo lonec - zatikanje menjalnika in nezmožnost dat v prosti tek med tem ko motor deluje --> odpravljeno pod garancijo (2x), se je pa posledično zaradi tega pojavilo močno ruženje sklopke - že takoj pri novem motorju pregoreni dve lučki na armaturki - odpoved stikala za signal sklopke, ki je potreben za zagon motorja (prevezal sam kar na direkt) Motor ima pa samo 13.000km in je bil skozi redno vzdrževan in servisiran.. Pri Kawasaki Eliminatorju sem pa v 30.000km zamenjal samo 1 žarnico.. se popolnoma strinjam pa še cena je zelo ugodna, vendar jaz osebno nebi nič spreminjal Če so ti tako všeč slabe bremze, možnost okvare zaradi prerevne mešanice in nenormalno pokanje iz avspuha zaradi sekundarnega zraka, potem ni treba nič spreminjat :) Tudi tukaj se strinjam le delno. Žal se tudi lastniki spodaj omenjenih bolj uveljavljenih znamk pritožujejo čez zavore. Pejt se peljat z omenjenimi motocikli, probaj sam, potem pa pojdi na cometa in še enkrat probaj sam. Pa ti bo takoj vse jasno .) A mi poveš vsaj tri štiri trgovine, kjer imao črnega GT650, je klical kolega, ki bo kupu pa je kr kriza. Na Saplexovi strani imajo seznam pooblaščenih trgovcev, poišči tel. št. in se pozanimaj. Vem samo da imajo kar po nekaj salonih, vključno pri uvoznikovem še kar nekaj komadov 2004 letnikov, ki jih ne morejo prodat.. Iz tega sem sklepal, da tudi novejši letniki ne bi smeli bit tak problem za dobit. Lahko se pa seveda motim. Samo potem bi kupil motor brez garancije in bi vse okvare popravljal na svoje stroške, zdaj si jih pa odpravil na stroške proizvajalca kateremu serviserju pa voziš motor Seveda bi kupil motor brez garancije. Ampak sem kar močno prepričan, da kljub temu ne bi sedaj pisal zgoraj navedenega seznama okvar :)
yoss Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 (popravljeno) Pejt se peljat z omenjenimi motocikli, probaj sam, potem pa pojdi na cometa in še enkrat probaj sam. Pa ti bo takoj vse jasno .) sem se peljal s sosedovo yamaho fz6, in čem sem odkrit neke bistvene razlike nisem opazil Na Saplexovi strani imajo seznam pooblaščenih trgovcev, poišči tel. št. in se pozanimaj. Vem samo da imajo kar po nekaj salonih, vključno pri uvoznikovem še kar nekaj komadov 2004 letnikov, ki jih ne morejo prodat.. Iz tega sem sklepal, da tudi novejši letniki ne bi smeli bit tak problem za dobit. Lahko se pa seveda motim. ja verjetno se res motiš, je kolega klical uvoznika pa so rekli da imajo še enega ali maksimalno dva črna gt650, samo morajo preverit, glede na to, da ima kolega že zbrane tolarje pol ostanem jaz brez če naberem dovolj tolarjev Popravljeno Oktober 25, 2006. Popravil yoss
pavlin666 Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 sem se peljal s sosedovo yamaho fz6, in čem sem odkrit neke bistvene razlike nisem opazil Za fz6 ravno ne vem. V primerjavi z monsterjem 600, ki ima samo 1 disk je razlika več kot očitna. Brembo je zakon!!
yoss Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 Seveda bi kupil motor brez garancije. Ampak sem kar močno prepričan, da kljub temu ne bi sedaj pisal zgoraj navedenega seznama okvar :)
Jure Objavljeno Oktober 25, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2006 sem se peljal s sosedovo yamaho fz6, in čem sem odkrit neke bistvene razlike nisem opazil ja verjetno se res motiš, je kolega klical uvoznika pa so rekli da imajo še enega ali maksimalno dva črna gt650, samo morajo preverit, glede na to, da ima kolega že zbrane tolarje pol ostanem jaz brez če naberem dovolj tolarjev Meni se pa npr. zdijo zavore pri FZ6 kar precej boljše.. Naj pa ob tej priložnosti povem še svojo izkušnjo z nakupom Cometa. Takrat ko sem kupoval jaz so imeli Cometi ceno še 1.250.000sit. Potem pa je bila konec leta akcija in so jih znižali na 1.099.000sit. Akcija naj bi veljala samo do konca decembra 2004, potem pa naj bi cena bila zopet 1.250.000sit. Ko sem malce klical okoli prodajalce, kako je z zalogami, sem skoraj povsod dobil odgovor, da imajo sicer še par komadov, ampak da naj pohitim, ker bo hitro pošlo. Tudi tu, kjer sem jaz vzel motor, so mi dali vedet da mi ga šparajo, da naj čimprej pridem z denarjem.. Zanimivo mi je pa to, da sem ravno zadnjič videl na avto netu oglas od ravno tega salona, da še vedno prodajajo nove 2004 letnike, ki so jim ostali. Pred dvemi leti so morali pa zame enega "šparat" da ne bo zmanjkalo.. Hočem samo povedat, da je lahko to, da ti rečejo, da je samo še par kosov, tudi marketinška poteza, kot je bila v mojem primeru. Akcija se takrat sploh ni zaključila decembra 2004 in motorjev ni zmanjkalo, ampak jih je bilo spomladi še malo morje in to še za bolj ugodno ceno in še vedno so.. Tako da ni vedno vsega za verjet na prvo besedo :) No kakorkoli že, upam da boš dobil željen motor, pa da ti bo delal veliko bolje kot meni. Seveda bi kupil motor brez garancije. Ampak sem kar močno prepričan, da kljub temu ne bi sedaj pisal zgoraj navedenega seznama okvar :) mogoče resnebi pisal nikoli pa neveš, že pred časom sem pisal, da je sosed kupil dva meseca staro yamaho fz6, na tej jamahi mu je že počil ventil posledično zanič glava...(čas popravila skoraj dva meseca),... zlomljen zobnik v menjalniku(čas popravila slab mesec) , ležaj v kolesu(nevem mislim pa da dva tedna približno), puščanje olja na tesnilu pod glavo že drugič potrebno razdiranje motorja., pa še neke malenkosti so ble .. no mogoče je pač imel smolo, dejstvo pač je, da se lahko kvari motor še tako priznane znamke Nikoli nisem trdil, da se motorji bolj priznanih in kvalitetnejših znamk pa ne morejo pokvarit. To je itak samo po sebi umevno. Pravim le, da je pri Hyosungovem dotičnem modelu, GTju 650, teh okvar napram ostalim motociklom neprimerno več. To je pa dejstvo in se je brezveze slepit in si zakrivat oči, ker tako je! Pa bi veliko raje videl, da ne bi bilo, verjemi.. Poznam še enkrat več folka s FZ6, kot tistih s Cometi, pa so/smo slednji imeli vsaj 10x več problemov s svojimi konjički, kot tisti s svojimi Yamahcami.. Aja, pa še nekaj sem pozabil omenit prej.. Tudi barva na okvirju se lušči stran, predvsem na varih. Najbolj je krtično na mestu, kjer so vpete prednje vilice in pod sedežom, zraven akumulatorja.. Pa ni motor niti 1x v življenju videl wapa ali kakršnih koli agresivnih čistil.. Sploh pa nisem edini s to težavo, tudi na forumu so nekateri že jamrali o tem problemu.. <_<
snoopy Objavljeno Oktober 26, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2006 Fantje sam ne se kregat :) Dex kaj je bla tista napaka z zamaknjenim izpuhom??Nism cist kaperu(sry) Sam bl gledam na 06 letnik ker bi po logiki lahko odpravili težave z motorjem glede na prejsnje letnike. Sj mam drgac se cas celo zimo pa se pol sezone(cakajoc na A neomejeno <_< ).bom mal se preberal razne teme, pa se pozanimal pri uvozniku. PS:kaj nj bi blo narobe z serviserjem v LJ??? LP Andrej
yoss Objavljeno Oktober 26, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2006 (popravljeno) Hočem samo povedat, da je lahko to, da ti rečejo, da je samo še par kosov, tudi marketinška poteza, kot je bila v mojem primeru. <_< upam, da se ne motiš, žal je kolega pred tednom dni poklical skoraj vse prodajalce in našel le enega črnega Meni se pa npr. zdijo zavore pri FZ6 kar precej boljše.. No kakorkoli že, upam da boš dobil željen motor, pa da ti bo delal veliko bolje kot meni. Nikoli nisem trdil, da se motorji bolj priznanih in kvalitetnejših znamk pa ne morejo pokvarit. To je itak samo po sebi umevno. Pravim le, da je pri Hyosungovem dotičnem modelu, GTju 650, teh okvar napram ostalim motociklom neprimerno več. To je pa dejstvo in se je brezveze slepit in si zakrivat oči, ker tako je! Pa bi veliko raje videl, da ne bi bilo, verjemi.. <_< saj ne rečem bilo je nekaj okvar, ampak veš kaj ne razumem, sam sem pred nakupom prečital vse o hyosungu staro in novo temo in naletel izključno skoraj na same kritike, ko pa srečaš kakšnega lastnika, ti povejo, da so res imeli kakšno stvar v garanciji za odpravit stalo ni nič ampak da so z motorjem zadovoljni zraven tega pa so še prišparali zajeten kupček tolarjev Popravljeno Oktober 26, 2006. Popravil yoss
yoss Objavljeno Oktober 26, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2006 (popravljeno) Fantje sam ne se kregat :) Dex kaj je bla tista napaka z zamaknjenim izpuhom??Nism cist kaperu(sry) Sam bl gledam na 06 letnik ker bi po logiki lahko odpravili težave z motorjem glede na prejsnje letnike. Sj mam drgac se cas celo zimo pa se pol sezone(cakajoc na A neomejeno <_< ).bom mal se preberal razne teme, pa se pozanimal pri uvozniku. PS:kaj nj bi blo narobe z serviserjem v LJ??? LP Andrej snoopy saj se ne kregamo ampak mnenja izmenjujemo, mene pač osebno moti, da se tukaj samo kritizira, ko pa srečaš lastinke v živo pa so vsi zadovoljni enostavno tega ne razumem no mogoče bi bilo res dobro če bi prečital vse teme nazaj, ker je dex svoje napake napisal že tolikrat, da praktično čitamo skoraj same njegove poste, dex pa brez zamere če si čital kaj tuje forume si lahko opazil, da je večina napak na l 2005 že odpravljen+ih Popravljeno Oktober 26, 2006. Popravil yoss
snoopy Objavljeno Oktober 26, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2006 Verjetno vsak pove kaj ga moti pri motorju a je hkrati zelo ponosen na svojega konjička :D Zudi sam sem bil razočaran nad svojim(zzr ki je zal odslužil svoje),pa vendar se veselim vseke preživele sekunde na njem. Se pravi če so pri 05 odpravili napake vrjetn ne po problemov z 06.in vrjetno jim zato ostajajo 04 letniki not k ljudje vejo ane?Sj pravim mam še čas in medtem se bo nabralo tudi nekaj denarja. Odgovor pride s časom ane?? Pa varno vožnjo. Dex če se pa še srečava na ridah(preden kupim makino) se bova mal zmenla. al pa na pijači. LP Andrej
yoss Objavljeno Oktober 26, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2006 Sj pravim mam še čas in medtem se bo nabralo tudi nekaj denarja. Dex če se pa še srečava na ridah(preden kupim makino) se bova mal zmenla. al pa na pijači. LP Andrej zmeni se z dexom on bi svojega itak rad prodal, pa boš dobu motor z vsemi popravljenimi napakami
Jure Objavljeno Oktober 26, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2006 Dex če se pa še srečava na ridah(preden kupim makino) se bova mal zmenla. al pa na pijači. LP Andrej Na ridah se bova bolj težko srečala, ker sem že odjavil motor :) Če boš pa kaj v okolici Cerknice, pa kar pokliči pa greva na eno pijačo, pa bova kakšno rekla :) zmeni se z dexom on bi svojega itak rad prodal, pa boš dobu motor z vsemi popravljenimi napakami DeX svojega Cometa ne misli prodat :) Ubistvu planiram imet vsaj še par let, zaradi tega pa mi tudi ni vseeno kako pa kaj z okvarami, ker sedaj bom brez garancije.. Zakaj ne mislim prodat? Ker so Cometi enostavno toliko zgubili na ceni, da s tem denarjem nimam kaj drugega nabavit zaenkrat, plus zato, ker sem v rihtanje tega motorja, da je sploh pogojno ok, vložil toliko živcev, časa in denarja, da je sedaj čas, da ga vsaj malo izkoristim :)
yoss Objavljeno Oktober 26, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2006 Na ridah se bova bolj težko srečala, ker sem že odjavil motor :) Če boš pa kaj v okolici Cerknice, pa kar pokliči pa greva na eno pijačo, pa bova kakšno rekla :) DeX svojega Cometa ne misli prodat :) Ubistvu planiram imet vsaj še par let, zaradi tega pa mi tudi ni vseeno kako pa kaj z okvarami, ker sedaj bom brez garancije.. Zakaj ne mislim prodat? Ker so Cometi enostavno toliko zgubili na ceni, da s tem denarjem nimam kaj drugega nabavit zaenkrat, plus zato, ker sem v rihtanje tega motorja, da je sploh pogojno ok, vložil toliko živcev, časa in denarja, da je sedaj čas, da ga vsaj malo izkoristim :) pol pa le ni tako slab :) se mi je zdelo, da si pred časom pisal, da bi ga prodal in kupil kaj drugega :)
Jure Objavljeno Oktober 26, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2006 Če bi imel 400 jurjev takoj prodam in nabavim kaj drugega.. :) Tako pa bo treba žal še malo potrpet.. .) Ga pa ne bi še enkrat kupil, to je pa 110%
yoss Objavljeno Oktober 26, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2006 Če bi imel 400 jurjev takoj prodam in nabavim kaj drugega.. :) Tako pa bo treba žal še malo potrpet.. .) Ga pa ne bi še enkrat kupil, to je pa 110% upam, da boš z naslednjim motorjem bolj zadovoljn , ne pa kot moj sosed ki je imel z gt650 bistevno manj problemov kot jih ima sedaj z fz6 če se ti pa zgodi, da boš imel tudi z drugim motorjem toliko problemov se bo pač treba sprijaznit, da ti je to usojeno, ker mislim da nobedn z hyosungom ni imel toliko problemov kot ti, vsaj kolker se spomnim od začetka leta ko sem prečital staro in novo temo
Jure Objavljeno Oktober 26, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2006 ..no mogoče bi bilo res dobro če bi prečital vse teme nazaj, ker je dex svoje napake napisal že tolikrat, da praktično čitamo skoraj same njegove poste, dex pa brez zamere Nobene zamere :) Imaš prav, sem kar precej aktiven v tej temi in sproti vpisujem noter tako težave, ki se pojavijo, kot predelave ali kakršnekoli druge informacije, ki jih dobim o tem motorju.. upam, da boš z naslednjim motorjem bolj zadovoljn , ne pa kot moj sosed ki je imel z gt650 bistevno manj problemov kot jih ima sedaj z fz6 če se ti pa zgodi, da boš imel tudi z drugim motorjem toliko problemov se bo pač treba sprijaznit, da ti je to usojeno, ker mislim da nobedn z hyosungom ni imel toliko problemov kot ti, vsaj kolker se spomnim od začetka leta ko sem prečital staro in novo temo Prepričan sem, da bom z naslednjim motorjem bolj zadovoljen, ker toliko težav, kot mi jih je naredil ta comet, je skoraj nemogoče doživet.. Se strinjam, da sem verjetno med tistimi z največ težavami pri tem motorju, ampak zdaleč nas pa ni malo. Ker imam ravno čas, sem si vzel 1 urco in preletel staro temo o cometu, ter nekje prvo polovico zdajšnje (potem se mi ni dalo več) in izpisal par težav, ki so se pojavljale. Tu so konktretne težave, ki so jih imelo motosvetovci z dotičnim motorjem: Bayker - ni se dalo prestavit iz prve v ler ob delovanju motorja - potrebna je bila zamenjava amortizerja Jozicaq - puščalo olje pri mašini – zanič tesnilo - ni vžgal - šel rele Skipper - cukanje, kot da mu zmanjkuje bencina ali da prekinja vžig - počen nosilec izpuha, kot posledica napačno nameščenega lonca, ki je drgnil ob zavorno čeljust Motobaby - počena guma med frgazarjem in mašino - cukanje pri 6500 ali 7500rpm BAD PIT - Pregorevanje zadnje žarnice - ne vžiga, vzrok : nenapajanje akumulatorja zaradu skurjenega navitja na magnetu quiksilver - cukanje od 8000km navzdol mrki - tresenje prve zavore – zvit disk mitnik - masten flek na zgornjem delu vilic – pušča olje - luščenje barve na zadnjem delu okvirja - potrebna menjava sesalnega kolena - cukanje tepko - metanje iz prestav in cukanje – serijska napaka na zvezdi v menjalniku - problemi z nevtralno prestavo - problemi s sklopko ki ni spustila do konca ice man - metanje iz prestav – serijska napaka na zvezdi v menjalniku - ruženje sklopke pri speljevanju dr-big - ruženje sklopke pri speljevanju nemox - zanič prednji semeringi na vilicah - zelo trd menjalnik basko - metanje iz prestav – serijska napaka na zvezdi v menjalniku borut23 - puščanje vode iz hladilnika pri čisto novem gt650r - zanič stikalo pri sklopki bojca - serijska napaka na zvezdi v menjalniku - zanič sesalno koleno zbibii - pri menjavi olja našel v mašini košček zobnika Tedybear - razbita prva glava prednjega cilindra, razsuti ventili, bat... Kpkp - kolektor karboratorja - nosilec izpuha Težav ni bilo tako malo. Pa ne pravim, da se to pri drugih motociklin ne dogaja. Seveda se, ampak manj pogosto in v manjšem številu. Predvsem lahko opaziš nekaj težav, ki so se pojavile pri večih motosvetovcih. Predvsem gre za napako na zvezdi menjalnika, ki je povzročala metanje iz prestav, potem je precej prisotno ruženje sklopke, menjava sesalnih kolen je itak pravilo, pogosta težava je tudi trd menjalnik ki noče v nevtralno med delovanjem motocikla (posledica sklopke), ter težave z elektriko. V zadnjem času pa kot veš, razbijanje prednjih glav. S tem da so tu navedeni samo motosvetovci, osebno poznam še kar nekaj ostalih lastnikov, s podobnimi težavami. Naj ob tej priložnosti povem še prigodo, ki se je zgodila forumašu Borutu23. Ko je imel še cometa, je nabavil še enega razbitega, za rezervne kose. Mašina je bila pa ok. Nato se je odločil prodat po kosih in je k njemu prišel nekdo, ki mu je pri njegovem cometu razbilo glavo na prednjem cilindru. Borut23 mu je lepo prodal mašino in čez par dni je zvedel, da je tudi pri tej mašini šla glava na prednjem cilindru. In glede na to, da se je identična okvara pripetila tudi Tedybearju, mojemu sosedu in prav tako nekemu drugemu znancu, me ne bo noben prepričal, da so te okvare zgolj naključne in možne v isti meri kot pri drugih motociklih. Sedaj pa mislim da je čas, da res zaključimo to debato. Dejstvo je, da je veliko cometov, ki delajo ok in služijo lastnikom super in so le ti z njimi zelo zadovoljni. Dejstvo je pa tudi, da težave, ki smo jih navedli motosvetovci niso izmišljene! Omenit je treba tudi to, da je precej izmed zgoraj navedenih motosvetovcev comete relativno hitro prodalo, tako da ne moremo vedet, kaj se je še vse pripetilo z njimi, potem ko je bilo tudi št km malo večje. Mogoče bi bil tudi zgornji seznam precej večji. Prav tako verjetno niso vsi pisali prav vseh okvar na forum, kot sem počel jaz. Kakorkoli že, comet je ob predpostavki, da pravilno deluje zelo dober motor. Tudi cena je nadvse imenitna. Ampak se je pa treba sprijazniti z dejstvom, da kvaliteta pri tem motociklu, v primerjavi z raznimi japonskimi konkurenti precej šepa. Kar ne pomeni, da so vsi cometi slabi. Pomeni pa, da imaš sodeč po dosedanji praksi precej več možnosti za težave pri cometu, kot pri katerem izmed konkurentov. Je pa odločitev vsakega posameznika, ali je pripravljen to sprejet ali ne. Jaz sem prvič sprejel, še enkrat pa zagotovo ne bi. Pa še kot zanimivost. Ko sva s kolegom peljala najine husote na redni servis k Barboriču in smo se malo začeli pogovarjati o teh težavah, ki pestijo te motocikle, je serviser rekel: "Fanta, če vama iskreno svetujem, terat dokler je garancija, potem pa čimprej prodat" Če to reče nek pooblaščen serviser in prodajalec Hyosungov, ki pozna te motocikle do potankosti, sploh z ugledom kot ga ima Barborič, mislim da že mora bit nekaj na tem.. LP, DeX
yoss Objavljeno Oktober 27, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2006 (popravljeno) Nobene zamere :) Imaš prav, sem kar precej aktiven v tej temi in sproti vpisujem noter tako težave, ki se pojavijo, kot predelave ali kakršnekoli druge informacije, ki jih dobim o tem motorju.. LP, DeX sam vseeno, na nekaterih forumih je navada takšna, da če nekdo postavi vprašanje na katerega je že nekdo odgovoril se mu svetuje naj malo prečita poste za nazaj, tukaj pri hjosungu pa se ene in iste stvari samo ponavljajo kar je popoln nesmisel, tudi za nas uporabnike bi bilo bistveno boljše če se nebi ene in iste stvari ponavljale tolikokrat mislim , da se marsikdo strinja z mano Popravljeno Oktober 27, 2006. Popravil yoss
Jure Objavljeno Oktober 27, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2006 Načeloma se strinjam s tabo.. Sem pa član kar lepega števila forumov in je več ali manj povsod tako, da se stvari ponavadi ponavljajo in povedo 100x pa še vedno kdo prosi, da se mu napiše in razloži še stoenič :)
bna Objavljeno Oktober 27, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2006 @ yoss pa daj ga nehaj srat z gt 650 fantje so ti lepo povedali da motor ni zanesljiv in ima malo morje napak tako večjih kot manjših tudi jaz poznam enega lastnika gt ja ki se tepe po glavi zakaj ga je sploh kupil . raje poglej za drugimi motorji za miljon dobiš 2 leti star motor katere koli japonske znamke in se boš bolje vozil kot pa z cometom . pamet v roke fant da ti nebo žal .
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se