Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

@ yoss pa daj ga nehaj srat z gt 650 fantje so ti lepo povedali da motor ni zanesljiv in ima malo morje napak tako večjih kot manjših tudi jaz poznam enega lastnika gt ja ki se tepe po glavi zakaj ga je sploh kupil .

raje poglej za drugimi motorji za miljon dobiš 2 leti star motor katere koli japonske znamke in se boš bolje vozil kot pa z cometom .

pamet v roke fant da ti nebo žal .

Ah dajte no pametovat. Nov motor za isti denar je še vedno boljši kot star dve ali več let že zaradi garancije. Če že tako ali tako težko spraskaš peneze za motor, kaj boš naredil, ko se ti kak menjalnik ali pa kaj drugega večjega pokvari kar stane 100k+ ? Če imaš garancijo se imaš možnost vsaj vsajat na nekoga in si tako dušo lajšat, pri rabljenem pa prav nič.

Oh, da ne bo danci1973 kaj kriv, sem gody01 po nerodnosti na njegov login tole napisal.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa je kdo lastnik novega gt650?letnik 2006??

Za dober miljon sit res dobiš par let starega svja pa kj podobnga...sam jst bi glih zarad garancije

rad novega(so me pri prejšnem rabljenem mal nateglni).je pa res da če se bom na vsakem km tresu kdaj bo kj šlo...potemtakem se lahko vozim s kolesom.

no 2006 kdo ga ma???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz z samo masino nisem imel nikol tazga problema da bi motor crknu. Edin problem je bil menjalnik, da je 3tja prestava vn metala. Najprej so menjal zvezdo, ko pa so pogruntal da to ni to so rzdrl menjalnik zamenjal vilce pa 3tji zobnik in sedaj dela menjalnik zlo ok in tece kot puter. Vse je blo zamenjano pod garancijo. Nisem mel pa nobenih problemov ne z elektriko navitja,regler.... Ne problema z sesalnimi krivinami ,ki naj bi pokale, skratka motor me je vedno pripeljal tja kamor sem hotel brez problema.

Takrat ko sem jaz ta motor kupoval (2005) je blo tako stanje na trgu da bi za denar novega husota takrat 1,1mio dubi kvecjemu 98letnik fazerja,hornet pa še to ne preveč lepo ohranjene 3 lastnik + pa a 35000km+, pa še ne veš kaj je blo z motorjem. Takrat sem si reku da pač ne dam tok denarja za 7 let starga japonca in mam rajs novga korejca z 2let garancije. Danes je ta situacija mal drgačna, evropski trg se je udpru cene rabljenih motorjev so padle in danes bi se verjetno odloču drugač. Pa ne zato ker je Comet slab motor ampak ,ker ti vedno vsi očitajo da je pač to Hyosung in tud padec cene je velik ker ljudje kupujejo tak motor z predsodkom.

Je res da so nekatere stvari narejene bolj površno, ampak kaj pa pričakuješ da boš dobil novo hondo za manj kot 1,1mio. Če bi honda dala tako ceno na trg mislm da kvaliteta ne bi bila na dost višji ravni.

Moje mnenje je tako da se novega Cometa ne splača kupovati, rabljenega pa zaradi padca cene sploh če ima motor še vedno garancijo in ga kupiš od prvega lastnika.

A KDO VE KAKŠEN JE DIAMETER FRGAZARJA TJA KAMOR SE PRITRDI ZRAČEN FILTER???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z ICE_MANom, če že kupuješ cometa, se splača edino rabljenega kupit, ker cene so res smešno nizke.. In če te začne kej zajebavat, ga samo naprej prodaš in ne zgubiš ravno veliko, glede na to da dobiš letnik 2005 že za 600k..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE_MAN a mas letnik 2005?

Takrat ko sem jaz kupoval ta motor sploh se niso mel letnika 2005 čeprav je blo to feb 2005.

Skratka je letnik 2004 vendar kupljen 2005, vendar je vseeno ker tako ali tako ni razlik med 04 in 05. Razlike so bile letos na vodnem hladilniku, zadnji ročaj za sovoznika, pa verjetno še kaj.

Drugače mam pa modrga, mislm da tazga k DEX, pa brez kufra tist sam v napoto dela. Mam gor Wings ror, 2dni nazaj sem dal gor opletene bremz lajtnge, ploščice pa bom menjal z AP Racing neka racing serija za Triumph SpeedTriple, slika plošic je bla objavljena par mescov nazaj.

Fantje...A KDO VE KAKŠEN JE DIAMETER FRGAZARJA TJA KAMOR SE PRITRDI ZRAČEN FILTER???

Baje so fergnli isti kot pri starem SVju, mogoče to kdo ve?

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takrat ko sem jaz ta motor kupoval (2005) je blo tako stanje na trgu da bi za denar novega husota takrat 1,1mio dubi kvecjemu 98letnik fazerja,hornet pa še to ne preveč lepo ohranjene 3 lastnik + pa a 35000km+, pa še ne veš kaj je blo z motorjem. Takrat sem si reku da pač ne dam tok denarja za 7 let starga japonca in mam rajs novga korejca z 2let garancije. Danes je ta situacija mal drgačna, evropski trg se je udpru cene rabljenih motorjev so padle in danes bi se verjetno odloču drugač. Pa ne zato ker je Comet slab motor ampak ,ker ti vedno vsi očitajo da je pač to Hyosung in tud padec cene je velik ker ljudje kupujejo tak motor z predsodkom.

Je res da so nekatere stvari narejene bolj površno, ampak kaj pa pričakuješ da boš dobil novo hondo za manj kot 1,1mio. Če bi honda dala tako ceno na trg mislm da kvaliteta ne bi bila na dost višji ravni.

Moje mnenje je tako da se novega Cometa ne splača kupovati, rabljenega pa zaradi padca cene sploh če ima motor še vedno garancijo in ga kupiš od prvega lastnika.

ice man, če pogledaš cene rabljenih motorjev boš opazu, da pri hyosungu ne zgubiš nič več kot pri ostalih znamkah, če pa pogledaš kako je v avtomobilski industriji boš videl da so ti predsodki popolnoma odveč, korejskih avtomobilov se proda bistveno več kot japonskih, če bi bilo v koreji več motorističnih znamk in poslčednično tudi v sloveniji bi bila situacija verjetno malenkost drugačna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z ICE_MANom, če že kupuješ cometa, se splača edino rabljenega kupit, ker cene so res smešno nizke.. In če te začne kej zajebavat, ga samo naprej prodaš in ne zgubiš ravno veliko, glede na to da dobiš letnik 2005 že za 600k..

samo vprtašanje kako je ohranjen, če je za 600k, moj ko sem ga kupu je bil na oko v zelo slabem stanju in je bla cena temu primerna, raje primaknem še 200k pa kupim novega

ice hvala za napotke, ampak kljub temu sem računal, da te je toliko v hlačah in boš pustil mojo kritiko na tvoj račun vsaj nekaj časa gori , ampak sem se zelo zmotil, pa brez zamere, upam , da se ob kakšni priliki kdaj srečamo in kakšno rečemo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yoss:

si prebral navodila ? to ni forum o babjih cencah temvec o motorizmu.

pravila igre imas napisana, od teh se pac v dolocenem delu foruma ne odstopa (motocikli).

kritiko lahko pises v za to odprtih temah in ce te bo kdaj "toliko v hlacah" da nehas smetiti in malo posnofas po forumu jih bos mogoce tudi odkril.

drek mesat zna vsak, samo ga konstruktivno in predvsem "na mestu" mesat ga je ze tezje.

pa ce zameris ali ne.......

in nehaj tukaj o tvojih zuljih. hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ice vse lepo in prav, ampak zdaj bi pa moj izbrisan post še lepše pasal sem zraven :) pa brez zamere, bom v bodoče bolj pridn, samo mislim, da jih je tukaj kar nekaj, ki bi jim moral še kaj več povedat kot meni, da ne omenjam postov, ki bi jih mogu izbrisat, no sicer pa zato nisi plačan :) , ob vsem tem me samo zanima, komu sem na žul stopu, pa še nekrat brez zamere

:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo vprtašanje kako je ohranjen, če je za 600k, moj ko sem ga kupu je bil na oko v zelo slabem stanju in je bla cena temu primerna, raje primaknem še 200k pa kupim novega

ice hvala za napotke, ampak kljub temu sem računal, da te je toliko v hlačah in boš pustil mojo kritiko na tvoj račun vsaj nekaj časa gori , ampak sem se zelo zmotil, pa brez zamere, upam , da se ob kakšni priliki kdaj srečamo in kakšno rečemo

Če gledaš da je bil nov motor 1,1mio pa da dons po 1,5letu starosti zgubim 500 tisoc sit to je skor 50% zacetne cene :blink:

Pr nobeni drugi japonski znamki po toliko casa ne bos zgubu tok od zacetne investicije. Je ze res ce kupis motor za 2mio ali vec da bos zgubu 500jurjev sam to je 1/4 cene ne pa 1/2 kar je pa velka razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes na husota namontiral male karbonske blinkerje s prozornimi šipcami. Zgleda hudo, pa še svetijo precej bolje kot original, čeprav so za pol manjši :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če gledaš da je bil nov motor 1,1mio pa da dons po 1,5letu starosti zgubim 500 tisoc sit to je skor 50% zacetne cene :blink:

Pr nobeni drugi japonski znamki po toliko casa ne bos zgubu tok od zacetne investicije. Je ze res ce kupis motor za 2mio ali vec da bos zgubu 500jurjev sam to je 1/4 cene ne pa 1/2 kar je pa velka razlika.

ja če tako gledaš ok, samo treba je vedet da danes takšen nov 2004 stane 890.000 in zaradi tega je tudi je verjetno cena tako nizka, vprašanje pa je kakšna bo cena takrat, ko stare zaloge več nebo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In Hyosung letnik 2004 bo čez 1,5 leta vreden manj kot 500k in vseeno zgubiš pol cene :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In Hyosung letnik 2004 bo čez 1,5 leta vreden manj kot 500k in vseeno zgubiš pol cene :)

jaz sem samo hotel povedat, da če nebi bila cena novega tako nizka, tudi cena rabljenih ne bi bila tako nizka, kar je razumljivo, nihče nebo kupil starega dve leti za 750.000 ali več če dobi novega za 890,000, zato mislim, da je to edina prava primerjava, v tem primeru pa ne izgubiš popolnoma nič več kot pa pri kakšnem japoncu

je pa res, da ste jih nekateri kupili že prej ko je bila še cena višja, to je pač napaka uvoznika, ker je verjetno računal na večjo prodajo, ker se pa to verjetno ni zgodilo je zaradi tega bilo potrebno znižat cene

Popravljeno . Popravil yoss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem prav razumel, naj cena leto dni starega nej ne bi presegala 600-650Ksit. Kul, potem pa kar po nakupih... :devil: Še malo premislit... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem samo hotel povedat, da če nebi bila cena novega tako nizka, tudi cena rabljenih ne bi bila tako nizka, kar je razumljivo, nihče nebo kupil starega dve leti za 750.000 ali več če dobi novega za 890,000, zato mislim, da je to edina prava primerjava, v tem primeru pa ne izgubiš popolnoma nič več kot pa pri kakšnem japoncu

Itak da zgubiš več. Ker izgubo se gleda glede na začetno ceno oz kolk % prvotne cene je motor vreden po določenem času. In če sedaj kupiš Cometa 2006 za npr 1.100.000 in ga čez dve leti prodajaš za 600k, je to skoraj 50%, kar se ne zgodi pri nobenem japoncu! Tudi če sedaj kupiš novega letnik 2004 za 890.000 čez dve leti, torej leta 2008 ne boš dobil niti 500k, glede na to da so že zdaj letniki 2004 600k. Torej bo spet izguba 40% in več v dveh letih. Toliko pa ne zgubiš pri nobenem japoncu v tako kratkem času.

Kljub temu, da npr. zgubiš 500k v 2 letih tako pri cometu kot pri cbrki, je izguba pri cometu mnogo večja, saj je tudi začetna cena samo polovica cbrkine. In nekomu, ki je kupil cometa zato, ker je to največ kar si lahko privošči, predstavlja 500k izgube bistveno več, kot nekomu, ki si lahko kupi še enkrat dražji motor in je ta zguba posledica tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja velik zgubiš če ga misliš prodajat...pc je to eden tistih motorjev ki se ti ga ne splača

preprodajat.In si ga kupiš da ga boš mel neki cajta-v dobrem in slabem .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm pozabu...v prejšnji temi o tem motorju je na zadnji strani slikca rumenga gtja k ma bug spojler(sj se tko reče ane?tist spodi?)A kdo ve kje se ga dobi ker kot dodatno opremo ga ni na seznamu??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal gledam service manual, kaj je treba nardit na vsakem servisu. Pa sm zasledu da bi blo potrebno na vsakem servisu dat oba dva pokrove glave dol in preveriti nastavitve ventilov.

A kdo od nasih serviserjov to dela?

Zaracunajo pa nam 20cukov+ za 15min dela, par l olja in filter za redni servis.

Jst mam 10 000km pa tud se enkrat niso bli ventili stelani oz pregledani.

post-1941-1162413420_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A k ga prpeleš na servis ga pustiš dol al greš mal okol za ksno urco na pijaco da ta ta cas mehankar posraufa???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem bil v LJ in sem šel v Avtomerkur,pa so mi rekli da ne držijo več hyosunga ker so bili pri dobavi neresni(so čakali na motorje preveč časa),so me napotili v Carplus.

Tam vse lepo in prav mi razložijo par stvari probam modele(naked,S,R).Gospa bila kar ustrežljiva.

Potem sem šel še v prodajni center Lučka.

Pridem noter,vprašam kako je s servisi in okvarami(ki so se dogajale vsem na tem forumu) in majster

pravi da so te napake že odpravljene na zadnjih modelih l.04.Vse ql.Pravi da ker model hočem da pri njemu danočim(model+barva)in da mam motor v 2 dneh pri njemu.Pa mu povem da moram še eno leto čakati na A brez omejitve in da če ga bom kupil ga bom naslednje leto pa mi pojasni da bo drugo leto motor dražji(euro)za kakšnih 200k(zakaj smo že šli v evropo??).Se mi zdi da se mi ga vseeno ne splača letos kupovati.

V glavnem...motorček je super za vidit(kaj več nisem počel z njem),pa še S model ima na izbiro visoko in nizko balanco(a je koga križ bolel pri nizki na S ali R modelu)?

Ko bi le imel izpit in mankajoči denar :blush:

PS:Ste meli prav glede Lučeke servisa(živec).Se stvari lotevajo z opaznim odporom :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!