ICE_MAN Objavljeno November 6, 2006 Opozori Objavljeno November 6, 2006 V dveh dneh je v mojem primeru steklo toliko, da je bilo okence kjer naj bi se preverilo nivo olja zalito do vrha. Verjetno je pol tud avtomatska pipca zanč? Ker se le ta naj bi vklopila pod tlakom ,ki ga ustvari motor.
speed Objavljeno November 6, 2006 Opozori Objavljeno November 6, 2006 Pr mojmu bivšem ER-5 je tut pipca puščala, sam v primeru, da ti plovci tesnijo to ni problrm, če pa ti ne pol pa je. Potem pa se ti bencin počasi nabira tam kjer se ne rab. :angry2:
strom Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 No, to sem tudi mislil,- na daljši rok. Kaj pa je bilo narobe? Uplinjači, ali pipica? Oboje. Pipica bi morala prva zapreti dotok bencina, nato pa še igla v vplinjaču. Se mi je isto zgodilo pri yamahi, menjal vsa tesnila na obeh pipcah in igle+sedišča v vplinjačih. Na srečo ima vse to Louis za yamaho. Za Hyosunga pa ne vem... za vplinjače je treba pogledat, če ima kakšen japonec iste, za pipice pa ne vem. Lahko pa da bi že čiščenje pomagalo, sej niso še toliko časa na trgu, da bi bile že gumice zanič. Čeprav pri korejcu nikoli ne veš. Sicer pa takoj olje menjat, da ne pride do česa hujšega. Raznorazni drsni ležaji na glavni gredi niso preveč navdušeni nad bencinom v olju, če gre pa drsni ležaj, je potrebna menjava glavne gredi, ojnice,... teoretično seveda. Praktično pa je bolje dobiti drug agregat, ker tisti opilki pridejo povsod in se jih ne da sčistit iz mašine. LP
danci1973 Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 za vplinjače je treba pogledat, če ima kakšen japonec iste, za pipice pa ne vem. SV650 do (vključno) 2002 letnika ima enake vplinjače. D.
ICE_MAN Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 Se je kdo ukvarjal z meritvami lambde? Za kolko naj bi povečal dize original 130? Imam odprt ror in imam tudi namen odprt filter da bo dihal na polna pljuča.
snoopy Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 A take performance nastavitve lahko naredijo tut na servisu??Če seveda izrecno zahtevaš?
Jure Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 Danes šel v garažo in videl pod motorjem flek.. Kot kaže pušča hladilna tekočina nekje pri vodni pumpi. Vsaj tako zgleda.. Motor stoji cca 3 tedne. Kot kaže težav s cometom kar noče biti konec.. <_<
ICE_MAN Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 (popravljeno) Danes šel v garažo in videl pod motorjem flek.. Kot kaže pušča hladilna tekočina nekje pri vodni pumpi. Vsaj tako zgleda.. Motor stoji cca 3 tedne. Kot kaže težav s cometom kar noče biti konec.. <_< Lansko zimo je bil moj motor na servisu seveda kar nekaj časa mehankar gre smučat..... in je reku da je začel curit ven iz vodne pumpe in naj bi jo zamenjal pod garancijo. Jst prej nisem ničesar podobnega opazu, sm najprej mislu da spet kj nabija. Skratka vodna pumpa dons dela čist ok nč ne puša... Verjetno je kje kakšno tesnilo šlo pri tebi dex? Popravljeno November 7, 2006. Popravil ICE_MAN
snoopy Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 Dex,poglej če si slučajno kj odvijal pokrovček od hladilne tekočine in si ga slabo nazaj zategnil.Se zlo rado dogaja da se zarad vibracij pokrovček še sam odvija in zato vedno bolj ˝pušča˝.Se mi je ze zgodilo(sicer ne na gtju)
Jure Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 Pokrovčka nisem nič tikal.. Sploh pa je videt kje kapljice polzijo izpod pumpe.. <_< Pa bo treba spet na servis vlačit.. In to kmalu, ker imam samo še en mesec garancije. Fak mi gre to na k***, čeprav se te stvari porihtajo pod garancijo, mene to vseeno stane 10k, ker morem vse skupaj spravit s kombijem/prikolico 100km v eno smer do Žužemberka, it domov in čez par dni it iskat. :angry2:
aselak Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 mojemu kolegu je tudi pri 800KM zacela voda curljat iz klierja....ampak njem uje teklo samo ko je bil motor segret....in seveda ker je imel garancio je sel k vombergerju v kranj (kolega je isto iz kranja). Se pripelje ke rece gospod men voda tece iz kilerja in rece vomi ja to ob kiler za zamenat. Rece kolega super a ga potem kar tukaj pustim. Rece vomi samo priprav 70k pa bo. In rece koelga nc ne bom prpravu ker bom garancijo uveljavlu. Sam vomberger rata rdec in se zadere dol iz dvorisca kr tja pel ta jajca kejr si ga kupu....Potem je koelga peljal v trzic kjer so zamenjali b.p. Kaj je navk zgodbe.....enga je treba brcnt v rit :D
Jure Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 O Vombergerju je bilo slišanih že malo morje podobnih zgodbic :D Sam sicer nimam izkušenj z njim, ampak če sodim po tem kar se pravi, mora bit ta tip res mal čuden.. .)
danci1973 Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 (popravljeno) Se je kdo ukvarjal z meritvami lambde? Za kolko naj bi povečal dize original 130? Imam odprt ror in imam tudi namen odprt filter da bo dihal na polna pljuča. Ne še... :naughty: Je ratalo malo prehladno. D. Popravljeno November 7, 2006. Popravil danci1973
yoss Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 dex ti maš imaš več problemov z gt-jem kot vsi ostali lastniki v slo skupaj, le kaj delaš z motorjem :) glede puščanja vode pa kupi tesnilo in ga sam zamenjaj pa bo dosti ceneje :)
Jure Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 Upam si trdit da z motorjem ravnam lepše kot 90% lastnikov, ker sem si ga prigaral sam z delom ob vikendih in počitnicah med gimnazijo. In zdaleč nisem edini s temi problemi.. Imam kolega, ki ima še več težav, tako da.. Bom pogledal malo v čem je problem, če se da zamenjat samo tesnilo potem se mi vsekakor bolj splača, da to naredim sam, če je pa potrebna menjava pumpe, potem pa ni variante da bom šel to sam popravljat. Sploh zato, ker ima motor šele 13.000km in bi pumpa mogla bit še brezhibna!
ICE_MAN Objavljeno November 9, 2006 Opozori Objavljeno November 9, 2006 Pumpo ni problem zamenjat. Sam ni mi jasn kaj bi lohk blo narobe pr pumpi. Zanč semeningi?
Jure Objavljeno November 9, 2006 Opozori Objavljeno November 9, 2006 Ma vem, da ni problem zamenjat pumpo sam, samo predvidevam, da ni ravno najcenejša.. .) In glede na to, da imam še 1 mesec garancije naj kar zrihtajo <_<
snoopy Objavljeno November 9, 2006 Opozori Objavljeno November 9, 2006 A obstajajo crashpadi za gtja??V slo??A jih kdo uporabla?
ICE_MAN Objavljeno November 9, 2006 Opozori Objavljeno November 9, 2006 A obstajajo crashpadi za gtja??V slo??A jih kdo uporabla? Vidu v louisu crashpade za Gt-R. Sam za naked pa ne obstajajo. Sam sem jih mislu narest in pritrdit spodaj na motor. Če se skloniš pod prvi cilinder boš opazu luknjo čez blok motorja. Tuki sm mislu jaz narest crash pade ,vendar je en problem in to da bi bli crashpadi kar nizko od tal in posledično ob velikih nagibih v ovinkih bi jih podrsal in posledično izval padec. Narest sm jih mislu iz aluminija ali pa iz drejalne plastike. Skratka sem ze precej studirov kako bi pritrdu crash pade ne da bi modificiral okvirja motorja (švasal, vrtal....), vendar sem zaenkrat opustu to idejoo izdelavi crash padov.
snoopy Objavljeno November 9, 2006 Opozori Objavljeno November 9, 2006 (popravljeno) khm...sam za mojo nevednost...crashpadi so tiste bunke ob straneh ane?Zakaj si pol gledu za luknjo pr motorju??Se pravi za S model tut obstajajo?Sj bi gledu pr louisu pa nimam pojma o nemščini(bom se pa vseeno potrudil!!).A res pašejo vsi crashpadi(bunke)na vsa motorna kolesa?Da majo vsi enak navoj(fi)?k tko je men en prodajalc reku zdj pa...mu glih ne vrjamem no... Evo(uf sm hitr najdu :) ) A je to to??Kako pa to namonteras??crash padi Popravljeno November 9, 2006. Popravil snoopy
Jure Objavljeno November 9, 2006 Opozori Objavljeno November 9, 2006 Verjetno nek standard je, ampak vsi na vse pa 100% ne pašejo :D
danci1973 Objavljeno November 9, 2006 Opozori Objavljeno November 9, 2006 A res pašejo vsi crashpadi(bunke)na vsa motorna kolesa?Da majo vsi enak navoj(fi)?k tko je men en prodajalc reku zdj pa...mu glih ne vrjamem no... Ali nima pojma ali pa ti pač hoče na vsak način nekaj prodat. :rolleyes: To, kar si našel pri Louis-u je 'nosilec' oz. set za pritrditev crashpad-a, na katerega se pritrdi (ponavadi plastičen) crashpad. Sam crashpad je potem dejansko enak za vse nosilce (seveda znotraj palete enega proizvajalca). Nosilci so narejeni specifično za določen motor in so sila različni. Na nemškem Hyosung forumu pravijo, da se LSL-ovi crashpadi na Comete montirajo na neugodno mesto in da je bolje bit brez. D.
snoopy Objavljeno November 9, 2006 Opozori Objavljeno November 9, 2006 Na nemškem Hyosung forumu pravijo, da se LSL-ovi crashpadi na Comete montirajo na neugodno mesto in da je bolje bit brez. Smem vprašat zakaj??
danci1973 Objavljeno November 9, 2006 Opozori Objavljeno November 9, 2006 Smem vprašat zakaj?? Smeš... :yes: Ta 'trikotnik', na katerega je pritrjen motor (in crashpad), naj ne bi bil dovolj močen in bi se pri padcu sila lahko prenesla na okvir oz. motor. Tukaj pa lahko vidiš posledice padca (s crashpadom) - pravijo pa, da se motorju in okvirju ni nič slabega zgodilo... D.
Jure Objavljeno November 12, 2006 Opozori Objavljeno November 12, 2006 A je mogoče kdo že nabavil kaj podobnega, ter kje? [attachmentid=85911] Pa še nekaj Prodam odprt original ror za cometa. Vse info na PM. LP, DeX
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se