Jure Objavljeno December 8, 2006 Opozori Objavljeno December 8, 2006 Je kdo pri nas ze kaj takega naredu? Jaz, samo nimam še slikce :) Drugače pa originala itak ne moreš ohranit celega.. To pa zato, ker ni samo zadnji blatnik, ampak je zlit s plastiko ki podpira zadek, na katero je privijačena zadnja luč in na katero so privijačene zadnje plastike. Tako da v vsakem primeru je treba rezat, ker izdelava nadomestne podporne plastike na katero je vse privijačeno je daleč preveč zakomplicirana. Sploh pa zato ker original stane samo 5000sit, če ga boš slučajno kdaj rabil..
Kawl Objavljeno December 8, 2006 Opozori Objavljeno December 8, 2006 Prebiram to temo že kar nekaj časa.Še vedno ne vem v čem je problem s tem motorjem? Je motor vreden nakupa, denar je res minimalen...So modeli 2006 kaj boljši kot prejšni? Izbiram med cenejšimi motorji, ker za kaj več trenutno ni denarja.Gledam XT660R gledam pa tudi hyosung GT650S saj je cena zares ugodna.Torej dejte iskreno napisat kaj resnegao tem motorju. LP Rok
aleksander veliki Objavljeno December 8, 2006 Opozori Objavljeno December 8, 2006 glede te izbire ti nemremo pomagat.veliko nas je ki smo se spekli na tem motorju(v mislih mam veliko časa preživetega pri serviserih ki so popravljali mašince :( )če prav so nam roko na srce vse popravili manj al več na garancijo :blush: ,problem motorja: 1-gumica med cilindrom in vplinačem(poči) 2-zajebavlje regler (en čas puni en čas ne puni) 3-seriske napake na 04. letnikih na prvem cilindru(prosim če mi povete če so se na ostalih letnikih napake tudi zgodle) 4-stopalke pokajo kot za stavo (padnil na mestu počlo v trnutku :headbang: ) 5-kuplung zajla oz. sklopkina ''pletenica'' rad hitro poči 6-na 2 cilndru poči nosilec izpušne cevi(morali bi biti 2 auspuha :naughty: ) 7-občasno crkne zadnja luč to so minusi ki sem ih doživel z mojim husotom vendar mam tudi da povem v vožnji z njim nisem se užival ni na stari kawi(vedno tiranje v obrate(jo se mam))ni na bmw(auto šola ni mi pač ugajal).morate vsi priznati vizualno je zelo lepa :blush: ni draga :blush: se kar lepo vozi (jaz mam gt650 brz oklepa )je za duge ture (brez sopotnice )kratke ture (s sopotnico) dirkanje od gostilne do gostilne (mal predelave nuca v tem primeru )vendar pazi v zavojh pleše rad ter bremze so tak bolj.vendar vedi ka te drugi bajkeri bojo mal gledali tak ko da si se pripelo z mopedom ker pač ne voziš znamko,sem nas ponosnih lasnikov husotov ki smo s tim motorjem dobili tudi znanje o tehniki motorja . :slap: da ne bi mislil ka motor mi ni všeč mi je ,če mi ne bi bil ga ne bi kupil vendar mi je naredil marsi kateri sivi las.za xt pa se obrni na njihov forum tu ti nemrem pomagat . p.s. :jaz ne bi rezal plastike bi rajše naredil zadni spodnji del iz pleha (vpostopki če mi uspe slikam)al pa aluminja oz. neraveječega jekla .
Kawl Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Potem verjetno boljše da kupim XT-ejko.Tam ob nakupu dobiš zanesljivost serijsko :) Hvala za info. LP Rok
ICE_MAN Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Ja glede ventilov ne mislt da je z 2005 letnikom kj bolš. Da se pa pomagat pri tej bolezni, sam o tej temi je napisanga res dost in ne bom še enkrat ponavlu. Ja XT je definitivno bolj vzdržljiv motor, sam po mojem mnenju to ni motor za vozt se preveč trese, prešvoh, skratka monocilindrc.
Jure Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Danes nabavil mašino za cometa. 70k, pa prvi cilinder in glava sta popolnoma nova, saj so prejšnjemu lastniku zamenjali pod garancijo tik preden se je sesul.. Tako da bom kar preventivno verjetno zamenjal prednjo glavo in ventile, da se bom spomladi vozil bolj mirnih živcev.. .)
danci1973 Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Danes nabavil mašino za cometa. 70k, pa prvi cilinder in glava sta popolnoma nova, saj so prejšnjemu lastniku zamenjali pod garancijo tik preden se je sesul.. Tako da bom kar preventivno verjetno zamenjal prednjo glavo in ventile, da se bom spomladi vozil bolj mirnih živcev.. .) Ko boš pri tem, poglej in dokumentiraj malo razlike med 'staro' in 'novo' glavo... D.
Jure Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 Bom, ampak to pride na vrsto šele po izpitnih rokih, zdaj sem bolj na tesnem s časom za ukvarjat se s takimi rečmi :)
aleksander veliki Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 se strinjam s ice_man ,motorja xt-jovko se boš prehitro navolil,z njim moraš dost prešaltavati je počasen za vozit itd. mogoče kak rabljeni ki ti ga nebo škoda če-boš padnil ,še zlasti če je prvi motor.mislim ka ti kaka fezerka nebi bla slaba(xj600 ne pride v poštev premalo kunjov :nono: )pa srečno z lovom na motore. ka sem ja menjaval 2.VENTILE sem meril te razlike nisem nameril so isti kot stari (pred 2 mesci)upam ka so samo iz boljših matrijalov. pitanje:ice_man ali nekdo drug je dal eno stran na kateri so bili šprtnie odmične ter cilindri itd ... če dam samo odmične ka se bi zgodlo v mašini (če majo druge nastavitve ali kaj?)?
NGregor Objavljeno December 11, 2006 Opozori Objavljeno December 11, 2006 Se opravičujem če vpadam v temo...slišal sem govorice o novem modelu Hyosunga ki bi naj bil oblikovno spremenjen. A ima kdo kake informacije o tem, mogoče kako sliko ali napotek kje se da to videt...Saplex in podobni nimajo še nobene informacije na web-u Hvala
tom Objavljeno December 11, 2006 Opozori Objavljeno December 11, 2006 malo poglej nekaj strani nazaj...mislim, da so že bile objavljene slike novega modela
ICE_MAN Objavljeno December 12, 2006 Opozori Objavljeno December 12, 2006 (popravljeno) se strinjam s ice_man ,motorja xt-jovko se boš prehitro navolil,z njim moraš dost prešaltavati je počasen za vozit itd. mogoče kak rabljeni ki ti ga nebo škoda če-boš padnil ,še zlasti če je prvi motor.mislim ka ti kaka fezerka nebi bla slaba(xj600 ne pride v poštev premalo kunjov :nono: )pa srečno z lovom na motore. ka sem ja menjaval 2.VENTILE sem meril te razlike nisem nameril so isti kot stari (pred 2 mesci)upam ka so samo iz boljših matrijalov. pitanje:ice_man ali nekdo drug je dal eno stran na kateri so bili šprtnie odmične ter cilindri itd ... če dam samo odmične ka se bi zgodlo v mašini (če majo druge nastavitve ali kaj?)? Ventili definitivno trpijo bolj. Če je že zdj kakšen na vsake tok časa poču, kaj šele pol. Če menjaš odmično menjaj tudi ventile pa fajn bi blo če bi menjal tud ojnici. Ker ventil pa je odletu, izpušni? Popravljeno December 12, 2006. Popravil ICE_MAN
Čamac Objavljeno December 12, 2006 Opozori Objavljeno December 12, 2006 Potem verjetno boljše da kupim XT-ejko.Tam ob nakupu dobiš zanesljivost serijsko :) Hvala za info. LP Rok Mnogo boljše kupiti XT-jko ja.
Jure Objavljeno December 12, 2006 Opozori Objavljeno December 12, 2006 Potem verjetno boljše da kupim XT-ejko.Tam ob nakupu dobiš zanesljivost serijsko :) Hvala za info. LP Rok XTjka je popolnoma drugačen motor kot comet. Izbira enega ali drugega je odvisna predvsem od tega, kaj od motorja pričakuješ oz. kakšen stil vožnje ti bolj ustreza.. Verjamem pa, da je kvaliteta pri XTjki boljša..
ICE_MAN Objavljeno December 12, 2006 Opozori Objavljeno December 12, 2006 (popravljeno) Se opravičujem če vpadam v temo...slišal sem govorice o novem modelu Hyosunga ki bi naj bil oblikovno spremenjen. A ima kdo kake informacije o tem, mogoče kako sliko ali napotek kje se da to videt...Saplex in podobni nimajo še nobene informacije na web-u Hvala Kle boš neki najdu Hyosung GT650X Pa še slika Popravljeno December 12, 2006. Popravil ICE_MAN
aleksander veliki Objavljeno December 13, 2006 Opozori Objavljeno December 13, 2006 kelko vem mi se je do zdaj samo izpušni se kvaril ,vendar drugič mi je se samo vujgnil ni počil (s tem sem mel manj stroškov, samo ventili ne pa poškodba glave ter cilindra(sla pa odmična+ketna se je nategla(al pa je bla nategjena že od pred,pa mi mehanik ni tega videl ))1 ventile pri 10k 2 ventile pri13,5k upam ka najdem varjanto ka mi se to ne bo ponavljalo vačig ga skurim sem mislil al športne dat al s suzukija(upam ka najdem manual od sv(če ma gdo a lahk primera suzukijeve odmčne hvala za trud )).zima bo duga in delovna upam ka mi bo šlo po plani ka ga zrihtam z mal kunji več ,ter z večjo trpežnjosto kot jo ma zdaj. p.s.:Ka pa s reglerom a je gdo probal ga popravit ker meni je tud en čas zaje..... :angry: ,sicer mi zdaj dela normalno :eek:
snoopy Objavljeno December 13, 2006 Opozori Objavljeno December 13, 2006 Aleksander res si veliki!!!Prosim pa da pišeš malo bolj razumlivo slovenščino da ti lahko potem rečem Aleksander Veliki pa zna :)
danci1973 Objavljeno December 13, 2006 Opozori Objavljeno December 13, 2006 kelko vem mi se je do zdaj samo izpušni se kvaril ,vendar drugič mi je se samo vujgnil ni počil (s tem sem mel manj stroškov, samo ventili ne pa poškodba glave ter cilindra(sla pa odmična+ketna se je nategla(al pa je bla nategjena že od pred,pa mi mehanik ni tega videl ))1 ventile pri 10k 2 ventile pri13,5k upam ka najdem varjanto ka mi se to ne bo ponavljalo vačig ga skurim sem mislil al športne dat al s suzukija(upam ka najdem manual od sv(če ma gdo a lahk primera suzukijeve odmčne hvala za trud )).zima bo duga in delovna upam ka mi bo šlo po plani ka ga zrihtam z mal kunji več ,ter z večjo trpežnjosto kot jo ma zdaj. Razumel sem samo, da rabiš manual-e od SV650... :) Izvoli. lp, Danilo
perek Objavljeno December 13, 2006 Opozori Objavljeno December 13, 2006 Prebiram to temo že kar nekaj časa.Še vedno ne vem v čem je problem s tem motorjem? Je motor vreden nakupa, denar je res minimalen...So modeli 2006 kaj boljši kot prejšni? Izbiram med cenejšimi motorji, ker za kaj več trenutno ni denarja.Gledam XT660R gledam pa tudi hyosung GT650S saj je cena zares ugodna.Torej dejte iskreno napisat kaj resnegao tem motorju. LP Rok Kot vidš hyosung ravno ni zanesljiva zadeva ma folk z njim kar probleme,čeprav je cena zanimiva.Vendar ni vse v denarju.Motor kupeš da se vozš ,ne pa da boš sm šraufal.Za XT tejko pa mislim , da ne bi smelo biti teh težav je le bol preizkušena zadeva.Ko vidm da kolebaš že glih med cestakom in enduro ti jast priporočam kaj umes kle500 .Z njim pa zihr ne boš imel problemov.Sam ga vozm že štiri leta brez vsakih problemov,zdaj sem se ga že mal naveličal in ga prodajam,če te zanima sporoč.
NGregor Objavljeno December 13, 2006 Opozori Objavljeno December 13, 2006 Kle boš neki najdu Hyosung GT650X Pa še slika Hvala :OK:
aleksander veliki Objavljeno December 13, 2006 Opozori Objavljeno December 13, 2006 še enkrat se opravičujem,zadnji članek sem pisal v brzini ker si mi je mudilo v službo.še ekrat povem na kratko:kvarila sta se mi samo izpušna ventila na 1 celindru,prvič mi je šlo pod garancijo,drugič brez garancije vedar mi je še veriga ter odmične gredi,ventili so mi se skrivili ne pa počili :eek:. po moje je bila to krivda mehanika ka ni poglednil ketne ter mi je zaradi tega ketno dol vrglo ter celo mašino ustavilo.to mašino bom zrihtal do konca po možnosti tudi mal naredil bolj zdržljivo ter močnejšo.prodal je ne bom ker: 1:nebom nikoga prenesl okoli z njim ker sem mel kar nekaj težav z motorjem (nikoli padnil!) 2:se mi ga ne splača odati pri teh cenah(če odam moram minimalno doplačat 300 z tim denarje pa lahk ga redno zrihtam(akrapoviča že mam :D )) puno hvala Danilo, naj ti najlepša da, poišči pa si jo sam :worship: še enkrat pitam kak se da popravit regler,ka bi mi vedno punil (en čas puni en čas ne)
Sh4doW Objavljeno December 14, 2006 Opozori Objavljeno December 14, 2006 Se par mojih prigod v letosnji sezoni ... kronolosko ... - 24.3.2006 registracija (999000 sit) - v casu "mirne voznje" sem se vozil brez problemov - ko sem zacel motor navijat nad 6000rpm mi je najprej zacelo metat iz tretje - po menjavi zobnika, mi je zacelo v prazno vrtet nad 5500rpm v peti (cca. 100km/h in hitreje - podrobnih prigod raje nebi omenjal) - zamenjan menjalnik - dal gor wings + povecal dize - nato so mi menjali regler ter navitje, ki je bilo sezgano na treh al celo se vec koncih - nato sem se mirno vozil se nadalnjih 1000+ km - 25.10.2006 odjavljen iz prometa - 12.12.2006 sem ga napolnil do vrha z bencinom, vzel iz njega akumulator in pospravil do prihodnje sezone Izkupicek? V casu registracije med 24.3-25.10.2006 je bil motor cca. 2 meseca na servisu, do serviserja in nazaj sem prevozil cca. 500km, parkrat sem se zaradi problemov v peti videl na britofu, na avtocesti mi ga je policaj pomagal porivat, ker ni hotel vzgat, par padcev, ... in sploh ... prigod cel kup. Ni blo vse slabo, je blo pa velik slabih stvari. Od 9658 prevozenih km, jih je bilo cca. 7000 vrednih nakupa motorja, ostalih 2600+ pa sem motor preklel po dolgem in pocez. Novga nebi se enkrat nabavu ce bi vedu kaj me caka, po drugi strani pa je to moj prvi motor, mam se eno sezono garancije in verjetno ga bom obdrzal se par let ... pol pa verjetno rablen hornet 900.
yoss Objavljeno December 14, 2006 Opozori Objavljeno December 14, 2006 Nebi rad kritiziral ampak daleč stran od Korejca,če se le da,kdor ga ima je najbolje čimprej se ga rešit.To je res poceni roba temu primerna je kvaliteta.Imam kolega,ki ima servis teh motorjev nepridem k njemu,da nima par motorjev v refuzi in čaka dele. :devil: :devil: :devil: Letos sem trikrat naročil dele in vedno sem jih dobil naslednji dan. Sosed od katerega sem kupil motor je dele kupoval precej krat in vedno je dobil dele naslednji dan. Svojga Gt-ja sem peljal že na tri različne servise in povsod so mi rekli, da pri nobeni znamki ni tako dobro urejeno z deli kot pri hyosungu. Potrdili so mojo zgodbo, da dele dobijo vedno naslednji dan. Pri tvoji zgodbi je vprašanje le kdo laže ti nam ali serviserji tebi. No to je moj post po dolgem času, ker sem bi nekaj časa na terenu. Upam, da nisem kaj narobe povedal, da bo mogu moderator spet brisat. Sem pa na hitro malo preletel nekaj zadnjih postov in zlo zanimivo je videt kako nekateri kopirajo in lepijo napake Gt-ja iz starejših postov. Očitno gredo HYOSUNGI nekumu zelo v nos, glede na to da se pojavlja v temi ogromno novih članov, ki samo na široko opišejo probleme in nato takoj poniknejo. Zelo zanimivo? Očitno se za dobrim konjem prah dviguje. Ice, tebi pa sorči, če sem ti naredil nepotrebno delo! Po dolgem času je spet nekdo napisal nekaj dobrega o Hyosungu, mogoče bo treba pobrisat, ne glede na to, da meni ne zveni kot brezvezno nakladanje.
Jure Objavljeno December 15, 2006 Opozori Objavljeno December 15, 2006 (popravljeno) Ma dej yoss ne bluzi. Kdor ma težave z GTjem pač to pove, kdor jih pa ne, pa pač pove da jih nima. Noben od lastnikov ni tolk neumen, da bo hujskal druge, naj pišejo slabo o gtju, ali se celo prijavijo samo za to, da bodo pisali slabo o gtju, ko ravno omenjaš nove člane.. To pomeni, da se splošen ugled motorja kvari iz česar sledi, da je to slabše tudi za vse lastnike, saj jih bodo težje prodali, se jih znebili, ipd.. Noben ne bo sral v svojo skledo, če to ni potrebno Saj veš kaj pravijo.. Dober glas seže v deveto vas, slab pa še dlje! Ti moram pa pritrdit glede rezervnih delov. Glede na to, kolikor sem imel s tem motorjem problemov in težav in glede na to koliko je bilo treba zamenjat kosov, tu nimam niti ene pripombe. Vedno so bili kosi pri uvozniku na zalogi in prišli zelo hitro. Precej hitreje kot npr. prej, ko sem še fural Kawasakija. Čakati ni bilo potrebno niti, ko sem hotel kakšen bolj nenavaden del.. Odnos je pa seveda druga zadeva, ampak v to se ne bom spet spuščal.. Ampak sama dobava kosov pa niti pribižno ni problematična. Popravljeno December 15, 2006. Popravil DeX
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se