Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Jaz sem blatnik odstranil, za pokritje nastale lukne sem pa sklepal pokrov iz tankega pleha. Bom poslikal pa pripopal fotke. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je najbližje:

MOTO SHOP

MAHNE ALEN s.p.

Pot na Poljane 2

6230 POSTOJNA

Tel.: 05 720 32 22

Fax: 05 726 28 81

E-mail: alenmahne@volja.net

PRODAJA

MOTO SPORT

GRUNTAR EDVIN s.p.

Ulica 15.maja 12f

6000 KOPER

Tel.: 05 625 12 22

Fax: 05 625 12 24

E-mail: moto_sport@siol.net

Podatki so iz Saplexove(uvoznikove) strani. Ampak jaz sem bil zadnjič pri Mahnetu in na vratih piše. da je trgovina do nadalnjega zaradi prenove zaprta in da so vse inf. na tel. Samo toliko, da se ne boš za brezveze vozil do Postojne.

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuu, še dobr da si me spomnu. Sm biu tolk zaposlen zadnje čase, pa še doma me ni blo, da sem čist pozabu. Bom zdej en dan, obljubim :)

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje se je ze kdo ukvarjal z dynojetom. Kupu sm 142.5 mikuni dize kar je isto kot 152DJ.

Ta kombinacija naj bi baje šla bral na tujih forumih.

Pa me zanima kok bi dodatno odpiru zračni filter, da ne bi bilo preveč ali premalo zraka v mešanici motorja?

Ror je seveda wings gor in je brez db-killerja.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez filtra ga turiraj po AC in poglej svečke. Če so v redu daj k&n noter in upaj na najboljše.

Takole na uč probavat, boš imel kar srečo, da ne bo šel še slabše kot na začetku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri originalu je znano da teče na močno presuhi mešanici. S tem je povezana veliko večja izgorevalna temperatura. Pri tem jo najbolj najeba izpušni ventil, ker ga ne hladi izgorevalna mešanica tako kot sesalni ventil. Zraven pa poslabša celotno stvar za izpušni ventil še AIS system(sekundarni vpihovalni sistem zraka za ventil). Ta vpihuje zrak močno nižje temperature kot ventil direktno v izpušni kanal. In kaj se zgodi z materjalom če ga hočeš na hitro ohladiti? Struktura se spremeni in zgubi prvotne lastnosti in kvalitete.

Nov zrak v izpušni krivini povzoči izgorevanje neizgorelih plinov v izpušni krivini, to je pokanje ki se pojavlja. S tem pokanjem ventil dodatno trpi sunke eksplozij.

Posledica vseh teh stvari je počen, deformiran vetil.....in bang vetil in bat se srečata.

Zato odstranite AIS system in povečajte dize, da se izgorevalna temperatura zmanjša.

Mislim da bi pri original nastavitvah zadostovala diza mikuni 135 ali 137,5.

Pri zamenjanem izpušnem sistemu pa 140+, tuki je vprašanje kok it gor.

V Ameriki naj bi se na tekmovanjih vozili z 155DJ dizami kar je približno enako mikuni 145, vendar imajo tudi predelan zračni filter in to tako da odstranijo zgornji del zračnega fitra.

Za nadelovanje bi moral izmeriti lambdo, da bi videl pod kakšnimi eksaktnimi pogoji teče original in potem po rejetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta vpihuje zrak močno nižje temperature kot ventil direktno v izpušni kanal. In kaj se zgodi z materjalom če ga hočeš na hitro ohladiti? Struktura se spremeni in zgubi prvotne lastnosti in kvalitete.

Nov zrak v izpušni krivini povzoči izgorevanje neizgorelih plinov v izpušni krivini, to je pokanje ki se pojavlja. S tem pokanjem ventil dodatno trpi sunke eksplozij.

Dvomim da je razlika temperature tako velika, da bi zaradi tega prihajalo do spremembe v strukturi materiala :hmm:

Res je, da prihaja zaradi prerevne mešanice zraka in bencina do višjih temperatur, vendar ne tako visokih, da bi z nenadnim ohlajanjem, ki tudi v tem primeru to ni spremenil strukturo. Verjetno je bolj problem v materialu že v osnovi...

P.S. Kr priznej, da maš s tem izgovor, k hočš narest d bi motor bl letu :D

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkar si kupu ZX12R te bom bl s teška dohajov. A me boš z nogo mal porinu tko k smo se učasih z mopedi šlepal, da bo bl letel. :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je že velika original diza?

Po service manualu naj bi bla 130. Sem pa po nekaterih drzavah zasledu da so tud imel 125, verjetno odvisno od različnih emisijskih zakonov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kako zveš, kako dizo maš? A morda piše gor na dizi?

:grim Na glavi je odtisnjena (na glavi vijaka-dize, da ne bo pomote)

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

[attachmentid=91644]jaz sem predelal zadnji konc.pošljem fotke še ta teden :kva2:

mi tudi ruži sklopka, vendar serviser pravi ,da ne bo problema

vozim k ROZMANU v TRŽIČ........ZADOVOLJEN

uvoznik mi je odsvetoval VOMBERGARJA

post-14274-1171203520_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obljuba dela dolg

mogoče ima kdo boljšo varianto,je pa moja

še feltne na rdeče :kva2:

poceni ,pa še vsi originalni kosi so mi ostali :P

post-14274-1171285493_thumb.jpg

post-14274-1171285533_thumb.jpg

post-14274-1171285567_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako si pa tole naredu?

Kr všečno :OK:

Lohk kj skiciraš, pa opišeš.

narejeno iz plastičnih plošč. moje so bile 7mm,ter iz materiala primernega za varjenje

stroški manj kot 40E plus delo :OK:

post-14274-1171293136_thumb.jpg

blatnik.bmp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo , zelo lepo :OK: mam samo eno pitanje : mi lahko poveš ki si dobil zadnjo luč ter kelko si plačal ?hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo , zelo lepo :OK: mam samo eno pitanje : mi lahko poveš ki si dobil zadnjo luč ter kelko si plačal ?hvala za odgovor

LUČ JE OD KOLESA, LE MALO PREDELANA 1400 SIT

LUČ JE OD KOLESA, LE MALO PREDELANA 1400 SIT

KUPLJENA V KOLESARSKI TRGOVINI

SVETI DOVOLJ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm pa zadnjic na cilindrih zapru AIS, sekundarno vpihavanje zraka. Iz bakrene pločevine sem oblikoval ploščice s katerimi zaprem luknje direktno na cilindru. Dela je pa za za znort velik. Prvi cilinder 5min zadnji pa pol dneva, ker ni placa da bi odsravfu 2 vijaka. Pol morš pa komplet krivine dol vzet pa šee en kup sranja.... :headbang:

Rezultat je kar vredu. Pokanje se je zelo zmanjšalo. Minimalno pokanje nastaja pri čisto nizkih obratih pa še to ne vedno. Prej sem imel samo sesalne poti zaprte iz zračnega filtra pa ni isto k zdej, ker očitno še vedno nekaj zraka pride mimo ali pa od drugod.

Upam da bom to minimalno pokanje odpravil z nekoliko večjimi dizami, ki jih prav tako imam.

Kdo ve kje bi dobil manjši zobnik spredaj? Original ketna je od RK Japan formata 525 in spredaj je 15 zobov jaz bi pa rad 14.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm pa zadnjic na cilindrih zapru AIS, sekundarno vpihavanje zraka. Iz bakrene pločevine sem oblikoval ploščice s katerimi zaprem luknje direktno na cilindru. Dela je pa za za znort velik. Prvi cilinder 5min zadnji pa pol dneva, ker ni placa da bi odsravfu 2 vijaka. Pol morš pa komplet krivine dol vzet pa šee en kup sranja.... :headbang:

A si potem odstranu vse od AIS? Tiste ventile, cevke, ... ?

Kdo ve kje bi dobil manjši zobnik spredaj? Original ketna je od RK Japan formata 525 in spredaj je 15 zobov jaz bi pa rad 14.

Paše od SV650. Jaz sem ga kupil na E-Bayu.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A res paše od Sv-ja gor a je važen ker letnik?

Ne cevk nism odstranu, sm vse pustu gor da nebi kdo od polcajev ali pa na tehničnem kj moril. Tm kjer je dihtnga sem vmes dal ploščico debelo cirka 0,75mm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!