danci1973 Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 A res paše od Sv-ja gor a je važen ker letnik? Paše od vseh SV650, kar lahko preveriš tudi tukaj. Ne cevk nism odstranu, sm vse pustu gor da nebi kdo od polcajev ali pa na tehničnem kj moril. Tm kjer je dihtnga sem vmes dal ploščico debelo cirka 0,75mm. Aha... Bi prišparal kak kilogram. ;) D.
Jure Objavljeno Februar 13, 2007 Opozori Objavljeno Februar 13, 2007 Jst sm pa zadnjic na cilindrih zapru AIS, sekundarno vpihavanje zraka. Iz bakrene pločevine sem oblikoval ploščice s katerimi zaprem luknje direktno na cilindru. Dela je pa za za znort velik. Prvi cilinder 5min zadnji pa pol dneva, ker ni placa da bi odsravfu 2 vijaka. Pol morš pa komplet krivine dol vzet pa šee en kup sranja.... :headbang: Rezultat je kar vredu. Pokanje se je zelo zmanjšalo. Minimalno pokanje nastaja pri čisto nizkih obratih pa še to ne vedno. Prej sem imel samo sesalne poti zaprte iz zračnega filtra pa ni isto k zdej, ker očitno še vedno nekaj zraka pride mimo ali pa od drugod. Upam da bom to minimalno pokanje odpravil z nekoliko večjimi dizami, ki jih prav tako imam. Kdo ve kje bi dobil manjši zobnik spredaj? Original ketna je od RK Japan formata 525 in spredaj je 15 zobov jaz bi pa rad 14. No sam da si poštimu to pokanje. Pri meni je že z zaprtjem tistih treh cevk pokanje popolnoma prenehalo, tako da mislim da ta poseg ni potreben :) Aja, tudi jaz sem obljubil slikce zadka, ta teden, če ne prej za vikend, bom pa res poslikal. Sicer ni še fertik, pa vseeno. Bi že, pa je bila norija na faksu in ker motorja nimam spravljenega doma ampak pri atu, mi je malo odročno. LP, DeX
ICE_MAN Objavljeno Februar 14, 2007 Opozori Objavljeno Februar 14, 2007 Zobnik 14 zobov že naročen pride čez 14dni. :OK:
mišek Objavljeno Februar 14, 2007 Opozori Objavljeno Februar 14, 2007 Zobnik 14 zobov že naročen pride čez 14dni. :OK: KAKŠNA JE CENA
mišek Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 Ti povem k pride. si že dobil zobnik?
motobaby Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 Spet jaz. :D Še vedno imam v garaži nove svečke in oljni filter za husota - posedujem tudi orignal račun. Prodam po ugodni ceni; dajte se prosim zagrebst, ker res nimam kej več s tem počet. Btw: srečam cca 1 mesec nazaj modela, ki je kupil "mojga" husota; same hvale so ga ble, jst pa sam :eek: in :) ; no ja, sj je bil kr fajn motorin Vse ostalo pa na PM. lp Mtb
gez Objavljeno Marec 18, 2007 Opozori Objavljeno Marec 18, 2007 Živjo! Slišal sem, da je mogoče Hyosunga GT 650 predelati, da se mu odstrani neko blokado, ter da je ves postopek opisan na nekem forumu. Ker sem opazil, da si nekateri obiskovalci tega foruma lastijo omenjeni motor, bi lepo prosil, če bi mi kdo lahko povedal kaj več o tem. Hvala in Lep pozdrav
Jure Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Ne bi vedel o kakšni blokadi to govoriš. Comet nima blokade, razen tisti v 25kw verziji, vendar tega v Sloveniji sploh ni mogoče kupit.. Razen če mogoče misliš eliminacijo vpihovanja sekundarnega zraka, kar posledično zboljša delovanje motorja in odpravi pokanje iz izpuha. Če je pa to to, je pa postopek natančno opisan v tej temi in podprt tudi s slikovnim gradivom. Aja še to folk, že dooolgoo časa nazaj sem obljubil fotke zadka, oziroma kako sem naredil nosilec tablice in spodnji pokrov. Sem končno dobil digitalca domov, tako da bom pofotkal pa prilepil gor na forum. Je pa motor v kosih, tako da žal ne bo ravno videt kako zgleda gor, ampak tudi to še pride, samo da pridejo plastike iz barvanja, da sestavim zadevo skup :) LP, DeX
mišek Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Ne bi vedel o kakšni blokadi to govoriš. Comet nima blokade, razen tisti v 25kw verziji, vendar tega v Sloveniji sploh ni mogoče kupit.. Razen če mogoče misliš eliminacijo vpihovanja sekundarnega zraka, kar posledično zboljša delovanje motorja in odpravi pokanje iz izpuha. Če je pa to to, je pa postopek natančno opisan v tej temi in podprt tudi s slikovnim gradivom. Aja še to folk, že dooolgoo časa nazaj sem obljubil fotke zadka, oziroma kako sem naredil nosilec tablice in spodnji pokrov. Sem končno dobil digitalca domov, tako da bom pofotkal pa prilepil gor na forum. Je pa motor v kosih, tako da žal ne bo ravno videt kako zgleda gor, ampak tudi to še pride, samo da pridejo plastike iz barvanja, da sestavim zadevo skup :) LP, DeX Jaz imam blokiranega na 25 Kw, veendar sem to vgradil naknadno. Se da še vedno dobro peljat. Bi priporoči za neizkušenega voznika, pa tudi utekanje novega motorja je bistveno boljše. Mi je vgradil servis ROZMAN TRŽIČ 041 745 310 LP
Jure Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Koliko pa te je stal ta poseg? Pa kako je s papirji, je to original Hyosungova blokada, ali je aftermarket zadeva? Ker enrkat sem tudi jaz nekaj gledal te blokade, pa pri nobenem proizvajalcu blokad nisem zasledil Hyosunga.
mišek Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Koliko pa te je stal ta poseg? Pa kako je s papirji, je to original Hyosungova blokada, ali je aftermarket zadeva? Ker enrkat sem tudi jaz nekaj gledal te blokade, pa pri nobenem proizvajalcu blokad nisem zasledil Hyosunga. blokada je original ,uvožena iz nemčije (bi iz koreje predolgo trajalo) preko saplexsa. koliko bi pa stalo, pa najboljše,da pokličeš na servis rozman jaz sem imel še druge stvari, tako da ti ne morem povedati točne cene. homologacija pa Viator ljubljana
ICE_MAN Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 si že dobil zobnik? Zobnik je prisel bil je 10 ojrov + poštnina + stroški nakazila. Sem pa pred tem narocu zobnik pr enmu mehankarju, pa ga ni dubu v italiji.
ICE_MAN Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Evo Tuning stuff dize Mikuni 142,5 in 14 zob zobnik. Zraven bodo pa še AP-Racing race ploščice in opletene lajtnge. Še pogled na ventile prvega cilindra iz prspektive prvega rora.
Jure Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 Kje si nabavil dize, pa koliko si dal? Tudi sam planiram v kratkem nekaj takega, v kombinaciji z K&N filtrom od SVja in open rorom.. Aja, sicer je verjetno bilo že napisano ampak se mi ne da brskat nazaj, koliko zob ima pa original zobnik?
Jure Objavljeno Marec 20, 2007 Opozori Objavljeno Marec 20, 2007 No sedaj pa končno že dolgo nazaj obljubljene fotke predelave zadka. Sicer je vse v kosih, ker je motor v fazi predelave, servisa in popravila, pa še barva se, tako da takoj ko vse spravim skupaj sledijo še fotke, kako to zgleda ko je sestavljeno. Trenutno stanje :) : [attachmentid=94054] Zadek: [attachmentid=94055] Tu je zadnji blatnik že odrezan stran. Vse skupaj je namreč narejeno kot celota, tako da je del blatnika tudi vsa tista črna plastika okoli luči, ki je hkrati nosilec luči in na katero se prišraufajo plastike. tako da vsi tisti, ki razmišljate, da bi vzeli zadnji blatnik stran, vzemite v zakup da morate vzet potem vse skupaj stran. In bi bilo potem potrebmo delat nove nosilce za luč in pritrditev plastik, kar je pa v tem primeru kar zakomplicirano. Tako da se veliko bolj splača blatnih enostavno odrezat, nov je konec koncev le okrog 20eur, če bi ga kdo kdaj potreboval. Dalo bi se pa tudi tega nazaj privarit/prilepit v skrajni sili, ker se ga itak odreže na delu, ki je praktično skrit. Nastopi pa z odstranitvijo blatnika naslednji problem. Kako zapret odprtino spodaj, da ne bo blato letelo po notranji strani luči, kablih, ipd.. V ta namen sem iz pleha sklepal tale pokrov: [attachmentid=94056][attachmentid=94057] Mogoče na prvi pogled deluje malo šlampasto in površno narejeno vse skupaj, ampak lepše skorajda ne gre. Vsaj pri "amaterju" kot sem jaz. Drugače pa itak ko je enrkat gor so robovi tako in tako skriti, pa še na črno da je pobarvano pa ni sploh opazit, da bi bilo karkoli doma delano. Namen je pa dosežen, zaščita luči in kablov pred vodo in umazanijo. Pa še kratek opis, za tiste ki si ne znate predsatavljat kako to zgleda. Na spodnji strani kjer je lok pride luč, tiste tri luknje so namenjene pritrditvi na motor ter hkrati pritrditivi nosilca tablice. Ostale 4 luknje so prav tako namenjene pritrditvi na plastiko pod sedežem. Dve luknjici pri stani pa sovpadajo z luknjami za pritrditev zunanjih plastik na okvir. Pa še home made nosilec tablice in smernikov. Tudi še čaka na barvanje :) [attachmentid=94060] [attachmentid=94061] Tu je pa še home made ključ za odšraufat kontra matico pri zadnji nihajki.. Ni hotlo it s kladivom in šraufcigerjem, pa sem raje to naredil, preden bi spraskal ves grušt, ker je šraufciger spodletaval :) [attachmentid=94062][attachmentid=94063]
ICE_MAN Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 Original zobnik ima 15 zobov. Dize sm dubu na Suzukijevem servisu v Kranju, drugje jih nimajo, vsaj kakor sem jaz iskal. Glede zračnega filtra pa dobiš sport BMC zračen filter direkt za husota. Podobno kot K&N. BMC filter je okol 18000 sit. Glede pretoka zraka ima pa navadni po končanem desnorklu najvišjo pretočnost zraka z najmanjšim uporom. To sem bral na netu.
Jure Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 Koliko pa koštajo dize? Ker premišljujem ali bi nabavil samo dize kot ti, ali kar cel dynojet kit za svja, kjer so še igle pa to zraven.. Mogoče neumno vprašanje pa vendar. Bolje vprašat kot ostat neveden. Kaj pomeni po končanem desnorklu? :blush: :) Aja, pa kje bi se dalo dobit BMC filter, če mogoče veš
danci1973 Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 GT650 nima 'snorkla'... Verjetno je mišljeno povečanje vhodne odprtine v filter. Me pa tudi zanima, kje v SLO dobiš BMC filtre? D.
Jure Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 Zdajle sem nekaj gledal po netu in ugotovil da BMC filtre trži NITRO iz Ilirske bistrice. Sem pa v dilemi.. Kaj misliš da je boljše, BMC za Hyosunga, al K&N za SVja pa malo predelan airbox, da paše? BMC filter za Hyosung: [attachmentid=94071] Oznaka je 448/10 Je pa enak za vse comete od 125 do 650 + za aquilo 650, kar mi je kar malce čudno :hmm:
ICE_MAN Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 Desnorcel pomen odstranitev tiste cevi v filtru ter povečanje luknje tko k je danci reku. Glede diz je pa moja razprave nekje zadaj par postov nazaj.
Jure Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 (popravljeno) Sem že nekaj ukrenil glede filtra :D Tako so stvar rešili fantje na nekem ameriškem forumu (www.korider.com) [attachmentid=94094] Spodaj je pa moj filter. Zaenkrat je luknja samo tolikša, kolikor je bilo ppotrebno za odstanit cev. Postopoma bom luknjo povečeval ter probal ponajt optimum :) Odrezal oziroma odtopil sem pa kar z aparatom za žganje po lesu. Gre najbolj elegantno, saj je plastika predebela in mnogo pretrda, da bi se dalo odrazat z olfa nožem, pa še nobenih opilkov ni kot bi bili pri rezanju z vbodno žago :) Je pa sedaj filter po odprtini zelo podoben BMCjevemu [attachmentid=94096][attachmentid=94097] Še orodje za predelavo: [attachmentid=94098] Popravljeno Marec 21, 2007. Popravil DeX
ICE_MAN Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 Mislim da bo tole bliz nekega optimuma ob povečanju glavnih diz na okoli 140.
Cash Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 (popravljeno) No, jst sm pa tko naredu (z olfa nožem), dela pa je bilo za eno slabo urco Aja, pa tist kos zadaj sm pustu za tablco, oz. bom mogu narest še en nosilček dol. Popravljeno Marec 21, 2007. Popravil Cash
ICE_MAN Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 Kje maš pa stange za mrezo gor dat? A si jih odzagal?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se