TBoxer Objavljeno Marec 31, 2007 Opozori Objavljeno Marec 31, 2007 :topic: ....... nisem ravno nesposoben kar se tiče šraufanja, sem tudi že motorje podiral.. ........ Komu pa si jih dal sestavit nazaj :ninja: ?? lp
Jure Objavljeno Marec 31, 2007 Opozori Objavljeno Marec 31, 2007 Pardon za napako ...in sestavil nazaj. Better? :)
simonsi Objavljeno April 1, 2007 Opozori Objavljeno April 1, 2007 Zanima me, če je kdo zamenjal olje v prvih vilicah za gostejše, katero olje je uporabil, kako se obnese, ter kako je dejansko zapleten postopek menjave doma. Nisem še nikoli počel kaj takega, ampak nisem ravno nesposoben kar se tiče šraufanja, sem tudi že motorje podiral.. LP, DeX Najprej se pozanimaj koliko olja gre v vilico oz višina nivoja olja. Na hitro: Obe vilici odšraufaš, odviješ pokrov, odstraniš fedre, ven zliješ staro olje, pustiš, da se odteče, točno naliješ novo olje, prezračiš, sestaviš, pa je.
no_name Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 (popravljeno) Z količino olja zelo vplivaš na progresivnost vilic; več kot je notri olja, manj je zraka in če se predpostavi da je olje nestisljivo privede do višjega tlaka pri posedanju vilic in posledično trdote. več na: http://www.tonyfoale.com/ -articles -springs and things Pa še ogromno uporabnega se najde .) Popravljeno April 2, 2007. Popravil no_name
Jure Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 Od danes naprej imam na mojem nakedu tudi distančnike od GTRa :) Pozicija sedenja je pri tej nastavitvi kar občutno bolj športna. Bomo videli kako se obnese v praksi :) Fotka je slaba, ker je bila narejana zvečer praktično v temi z mobilnikom. Sem glihkar zmontiral :D [attachmentid=94966]
danci1973 Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 Od danes naprej imam na mojem nakedu tudi distančnike od GTRa :) Pozicija sedenja je pri tej nastavitvi kar občutno bolj športna. Bomo videli kako se obnese v praksi :) Fotka je slaba, ker je bila narejana zvečer praktično v temi z mobilnikom. Sem glihkar zmontiral :D [attachmentid=94966] Meni je vse razen 'default' nastavitve bilo absolutno previsoko in neuporabno. Default nastavitev sta pa spodnja dva vijaka... Še najbolj žalostno pa je to, da tudi pri najnižji nastavitvi še pred tačkami na desni podrsa izpuh, na levi pa nosilec stojala... D.
Jure Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 Pri nakedu pa pred nosilcem stojala in rorom primejo še tačke.. In ravno tega sem se hotel rešit. Verjetno so tačke tudi pri najnižji nastavitvi pomaknjene dovolj nazaj, da ne primejo že zaradi samega distančnika. Nekaj pa zagotovo k temu vpliva tudi teža.. Smatram, da sem malce lažji kot ti (79kg) in da je posledično zaradi tega motor manj poseden in dovoljuje večje nagibe, preden grabijo zgoraj omenjene stvari.. Ko imam pa npr. gor še punco, pa ni težka, gre pa hitro po vijaku rora ali nosilcu stojala :BUA: Aja, pa tačke primejo brez tistih šraufou na koncu. Prime že meso tačke. Vendar je potreben že kar pošten nagib, že koleno v bistvu :) Vsaj v mojem primeru in z mojo težo.
danci1973 Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 (popravljeno) Pri nakedu pa pred nosilcem stojala in rorom primejo še tačke.. In ravno tega sem se hotel rešit. Verjetno so tačke tudi pri najnižji nastavitvi pomaknjene dovolj nazaj, da ne primejo že zaradi samega distančnika. Nekaj pa zagotovo k temu vpliva tudi teža.. Smatram, da sem malce lažji kot ti (79kg) in da je posledično zaradi tega motor manj poseden in dovoljuje večje nagibe, preden grabijo zgoraj omenjene stvari.. Ko imam pa npr. gor še punco, pa ni težka, gre pa hitro po vijaku rora ali nosilcu stojala :BUA: En kanček lažji pa si res... :lol1: V bistvu sem te le nameraval opozorit, da je distančnik že v osnovni poziciji dovolj, da tačke ne bodo več problem - vse, kar je več, pa je samo korak k neudobnosti (vsaj pri moji višini - 188cm). D. Popravljeno April 2, 2007. Popravil danci1973
Jure Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 Bom probal obe poziciji pa bom videl kako pa kaj. Če bo že osnovna dovolj, potem super :D Ker je res neprijetno ko zapne tačka, ko visiš z motorja. Sicer se itak umakne pa to, ampak že filing je slab in se vedno kar zdrznem..
ICE_MAN Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Učeri zvčer sem zmontiral predelan zračni filter. Na fergiju sem ze zadnjic menjal dizame na mikuni 142,5 (125- eu stock, ostali svet 130-stock). Najprej sem probal s stock filtrom, pa je motor zacel trokirat pri 6000 potem pa se enkrat pri 10000 obratih. Potem sem odstranil pri zračnem filtru cev ki gre v sam filter ter nekoliko povečal vhodno luknjo mislm da je zdj 36mm. In sedaj po kratkem testu zgleda vse ok ni več trokiranja, odzivnost motorja se je kar dviginila. O samem porastu moči pa teško govorim ,ker ne verjamem da je krivulja moči kaj dosti višja od originalne. Verjetno za več kot kakšen 1-2 konja ni šlo gor, seveda to skupaj z wingsom, večjimi dizami, povečam vhod v airbox ter odstranjenim katalizatorjem ki je bil v original loncu. Zdj moram te nastavitve še orng pretestirat, pol bom dal pa še krajši zobnik gor in to je to..... :OK: Fantje kje se pa tale bakrena pasta dobi, ker meni tudi enomalo škripa spredni zlajf.
gody01 Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Bom probal obe poziciji pa bom videl kako pa kaj. Če bo že osnovna dovolj, potem super :D Ker je res neprijetno ko zapne tačka, ko visiš z motorja. Sicer se itak umakne pa to, ampak že filing je slab in se vedno kar zdrznem.. Predvsem bodi previden, da ne bo zapelo kaj drugega kot tačka. Ker druge stvari se ne umikajo. To posledično pomeni veliko verjetnost, da guma izgubi stik s tlemi in zdrs je nizbežen (iz izkušenj).
Jure Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 @ICE_MAN A misliš da bi bilo treba filter še bolj odpret? Tam na koriderju sem malo gledal in bral in imajo večinoma vsi popolnoma odprtega.. Je pa res, da imajo mogoče še malce večje dize.. No kakorkoli že, če boš še kaj večal luknjo v filtru povej, pa poročaj tudi o tem kako se obnaša barva na svečkah.. @gody01 Hvala za opozorilo, se zavedam tega :) Imam izkušnje tudi s tem, moram pa reč, da mi je kaj drugega kot tačke zapelo samo parkrat, pri res extremnem nagibu, ki ni več primeren za na cesto :) Je pa zgodba drugačna, če je gor še sopotnica, potem pa drsa prej.. Tako da bom tudi glede tega probal nekaj ukrenit.. Premišljujem o malenkostnem dvigu zadka ter o utrditvi prednjih vilic, da se ne bi vse skupaj tako posedalo .) Kako sta pa vidva z Dancijem rešila ta problem drsanja? Glede na to, da je vajin Huso vožen kar precej po pisti, sta verjetno naredila kakšno modifikacijo vsaj k zmanjšanju te težave..?
ICE_MAN Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Ja na koriderju majo dj155 dize jst mam pa mikuni ekvivalent 152. Oni so ga na full odpirali. Jst mislm da ni potrebe. Sem probaval najprej z original zaprtim potem sem ga pa postopoma odpiral. Glede original nastavitev, je pa tko da je blo izgorevanje vidno na svečah ok. Lepa rjava barva, sploh ni blo vidt da motor teče na suho. Edino izpušni ventil viden čez izpušen kanal je bil bele barve, kar kaže na visoko temp. Sam je čudno da so sveče pol normalne. Očitno šele v izpušnem kanalu močno naraste temp. Sekundarni ais sistem imam zaprt. Očitno še vedno prihaja do nekega izgorevanja v krivinah rora. Dons bom še mal probu vozt, pa probu bom kako se stvar obnaša če dam v ror DB-killer.
NGregor Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Malo morem rečt sem začuden nad določenimi zvoki ki jih spušča motor...ajde da sprednja zavora rahlo uli ko zaviraš me ne moti, da pa zadnja še kr zveni ko na 20 let starem biciklu me pa moti, zravn tega, tudi sklopka včasih pri speljevanju zarošta kot da mi bo motor raztrgalo ( baje je to normalno pri plavajoči sklopki ) mi pa res živce para. Trenutno je moped nad nekaj čez 600km in pomoje bi se moralo že poleči kar se bi pač mislilo. Drugače nimam kaj rečt nad mopedom...je bomba, samo ti zvoki pa... Definitivno za tak denar ni primerljivega novega motorja :OK: Če bi še uvoznik bil "več na razpolago" oz. bi se držal dogovorjenih rokov bi mel že sestavljen motor v celoti...ta S oblika se mi nikakor ne vleže v oko Od danes naprej imam na mojem nakedu tudi distančnike od GTRa :) Pozicija sedenja je pri tej nastavitvi kar občutno bolj športna. Bomo videli kako se obnese v praksi :) Fotka je slaba, ker je bila narejana zvečer praktično v temi z mobilnikom. Sem glihkar zmontiral :D [attachmentid=94966] meni tudi standardna pozicija najbol ustreza...mogoče če bom kdaj imal priložnost na dirkališče it probat...takrat probam tut druge
Jure Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 zravn tega, tudi sklopka včasih pri speljevanju zarošta kot da mi bo motor raztrgalo ( baje je to normalno pri plavajoči sklopki ) mi pa res živce para. To definitivno ni normalno pri plavajoči sklopki.. Je pa nekako normalno za Hyosung, glede na to, da nas ima večina lastnikov to težavo. Jaz sem skozi moril serviserju zaradi tega, kolega tudi, pa se ni dalo nič zrihtat. Nekaj časa je ok, potem je pa spet isto. Se pa da naredit tako da nič ne tuli, ampak potem je pa menjalnik neuporaben ker je trd ko pi***. Tako da sprijazni se, kupil si Hyosunga :D
NGregor Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 To definitivno ni normalno pri plavajoči sklopki.. Je pa nekako normalno za Hyosung, glede na to, da nas ima večina lastnikov to težavo. Jaz sem skozi moril serviserju zaradi tega, kolega tudi, pa se ni dalo nič zrihtat. Nekaj časa je ok, potem je pa spet isto. Se pa da naredit tako da nič ne tuli, ampak potem je pa menjalnik neuporaben ker je trd ko pi***. Tako da sprijazni se, kupil si Hyosunga :D pa dobro..če ni nič hujšega...tut na TDM se to občasno sliši .. tak da ni samo Huso v tem ... samo zadnja bremza pa...če me je sram bremzat v mestu :lol1:
gody01 Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Kako sta pa vidva z Dancijem rešila ta problem drsanja? Glede na to, da je vajin Huso vožen kar precej po pisti, sta verjetno naredila kakšno modifikacijo vsaj k zmanjšanju te težave..? Nisva, pač podrsa, pol motor malo dvigneš. Saj neki limiti so vedno :) No mi je pa Suzuki lani na zadnjem Marofu malo vzmetenje otrdil, tako da bi sedaj moralo biti drsanja manj, samo še nisem uspel pretestirati. Če ne preje 7.maja na Panoniji, pa bom poročal.
ICE_MAN Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 (popravljeno) Pri tej kuplngi sm vidu kaj se dogaja. Dva dela, ki se vrtita se srecata in drgneta drug ob drugega. Mal se da podlozit stvar da povecas razmik med njima, ampak moraš paziti na da jih ne odmakneš preveč narazen ker pol sklopka ne odvaja več 100% in menjalnik trpi pa šalta se teško. Se mi zdi da so puše nasklopkah površno narejene, preveč tolerance med pušo in osjo. Zato pa se lahko določeni deli nagibajo več kot bi se lahko in ob večjih obremenitvah se drgnejo med sabo. Barborič jo je nekrat naštelu da je blo ok, sam se je stvar razštelala v staro stanje v 2 dneh. Popravljeno April 3, 2007. Popravil ICE_MAN
pavlin666 Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Jsm mam ravno sedaj motor pri Barboriču glede tega. Lani jeseni mi je menjal sklopko, sedaj pa spušča grozne zvoke katerih prej ni bilo. Meni se to ne zdi normalno in vstrajam, da mi naj to odpravi. Če se bo pa po 2 dneh zopet pojavilo ga bom pa spet nazaj peljal. :devil: Res pa je, da je očitno tudi nekaj zdrešil pri menjavi, da se mi je zgodilo, da sm prestavil v prvo prestavo in motor je začel sam lezti naprej, čeprav sem držal sklopko. :eek:
Cash Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 To pri ruženju te sklopke, ko speljuješ se mi je zgodilo tudi pri prijateljevem Suzukiju l06, tko, da ne vem, morda pa je res normalno, vendar je pri Husotu res malo bolj izrazito.
Jure Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 (popravljeno) @pavlin666 Sem bil na podobnem kot ti.. Ampak po treh odpiranjih in popravljanjih in dveh serviserjih in ko je vedno bilo potem spet isto (ali tuljenje ali zatikanje) sem obupal :) Mi je prevelik strošek kar naprej motor v Žužemberk vlačit :) @Cash Mogoče res, da se sklopko sliši tudi drugod, ampak zagotovo pa ne tako kot pri Hyosungih. Vsaj kar sem jih jaz slišal, vključno z mojim res nagravžno zatulijo/zaružijo.. Je moteče no :) Popravljeno April 3, 2007. Popravil DeX
pavlin666 Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 (popravljeno) Men to prej ni nikol delalo pa ma motor že 24k km!! Ruži pa res tak glasno, da se lahk tudi wings skrije!! Vsaj men. Popravljeno April 3, 2007. Popravil pavlin666
simonsi Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 A vam ruži v prostem teku, a pri speljavanju?
pavlin666 Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Men sam pri speljevanju. V prostem teku je vse ok.
Jure Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Pri speljevanju seveda :) Če bi v prostem teku, potem pa res nekaj ne bi bilo ok :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se