Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

Pri Cometu naj ne bi bilo kritično za resnejše okvare.. Vsaj tako pravita dva pooblaščena serviserja. Pa tudi nič ne trese al pa kej, samo slišat je. .)

Objavljeno (popravljeno)

Možno, sm zakaj mi prej ni tega delalo? Niti 1x se mi ni to zgodilo. Žačelo se je ko je Barborič zmontiral novo.

Popravljeno . Popravil pavlin666
Objavljeno

Če citiram prav Barboriča: "Ko tega hudiča enkrat razstaviš, ga ne bo noben bog več spravil skupaj, da ne bo ružlo in delalo brez zatikanja hkrati. vsaj ne za dolgo" :)

Potem pa še odgovor na vprašanje, če je treba kaj skrbet glede okvar na prednjih glavah: "Fanta, gonta dokler je garnacija, potem se pa čimprej znebit tega motorja" :) Sva bila tam s kolegom, ki je imel tudi cometa. Kmalu za tem so pri njemu šli ventili, glava in posledično vse ostalo.. .)

Objavljeno

Hvala za tolazbo, moj namreč ni več v garanciji. :?

Objavljeno

Moj tudi ne.. Zato pa imam doma rezervno mašino, ki je imela že zamenjano glavo. Bom kar preventivno zamenjal. Pa v vsakem primeru bom imel rezervne kose doma..

Drugače pa mi je lani enkrat uvoznik, sam Sašo Plečko zagotovil, da v primeru okvare na prednji glavi zamenjajo tudi izven garancije. Samo nanj se obrneš.. Sem se nekaj zbunil preko maila, pa sva prišla do tega.. Sem mu omenil tudi Tedybearja, ki se mu je to z godilo po garanciji, mu dal podatke, pa sta se potem dogovorila za nadomestne kose brezplačno. :)

Objavljeno

No, dokaj pošteno. Moj še ni mel menjane glave, ma pa 24k km. Ka pravte, se mam česa bat al ne?

Objavljeno

moj ima sedaj par km komaj na števcu no....pa če misli kaj crknit naj sedaj ko še je v garanciji...drugač pa se ne bojim, je moped sam bil dokaj poceni in tut servisi nebodo pokrili razlike do drugih mopedov..tak da..veselo bom teral dokler bo šel... mene samo zavore motijo ( predvsem zadnja )

Jebeš sklopko...samo za speljevanje jo rabim :lol1:

Objavljeno

Sem se nekaj zbunil preko maila, pa sva prišla do tega.. Sem mu omenil tudi Tedybearja, ki se mu je to z godilo po garanciji, mu dal podatke, pa sta se potem dogovorila za nadomestne kose brezplačno. :)

A to je blo takrat, ko se je neka revolucija s pismi raznim uredništvom revij tudi dogajala? anonimna seveda... :doze:

No, dokaj pošteno. Moj še ni mel menjane glave, ma pa 24k km. Ka pravte, se mam česa bat al ne?

Ja, maš.

Objavljeno

Možno, sm zakaj mi prej ni tega delalo? Niti 1x se mi ni to zgodilo. Žačelo se je ko je Barborič zmontiral novo.

Jst mislm da kitajci delajo dele za Hyosung in da so zelo površno izdelani. Tko da si verjetno pri menjavi dobil del ki je malo fovš. Se je tudi meni zgodilo da sem dobil nov del pa ni delov tako kot je treba.

Pri meni tudi zaruzi sklopka, samo če normalno speleš tega ne opaziš. Če pa na full pol pa zaruži. Tko da jst zmer normalno spelem pol pa po gasu. :doze:

Objavljeno

To definitivno ni normalno pri plavajoči sklopki.. Je pa nekako normalno za Hyosung, glede na to, da nas ima večina lastnikov to težavo. Jaz sem skozi moril serviserju zaradi tega, kolega tudi, pa se ni dalo nič zrihtat. Nekaj časa je ok, potem je pa spet isto. Se pa da naredit tako da nič ne tuli, ampak potem je pa menjalnik neuporaben ker je trd ko pi***. Tako da sprijazni se, kupil si Hyosunga :D

mene je tudi motila sklopka in sem ga peljal na servis. Rezultat: motor se sedaj enkratno šalta, zvoka je pa samo še za vzorec. Bom poročal čez kakšnih 1000km. Sploh pa ni več tistega trganja pri speljevanju.

Je bilo pa olje po 3000km čisto svinsko!

Objavljeno

A to je blo takrat, ko se je neka revolucija s pismi raznim uredništvom revij tudi dogajala? anonimna seveda... :doze:

Kmalu po tistem. Kakor mi je znano, nas je takrat več Motosvetovcev, lastnikov cometa kontaktiralo uvoznika v zvezi s preventivno menjavo in vpoklicem, v bojazni, da se to pripeti tudi nam.. Ker preventivna menjava ni bila opcija, sem potem težil, da hočem zagotovilo, da sem upravičen do menjave tudi po garanciji. Potem sva nekako prišla skupaj do tega, da to drži in na podlagi tega, je forumaš Tedybear nato dobil nove kose za popravilo, za kaj prej pooblaščeni serviser ni hotel nič slišat.

Kar se pa tiče speljevanja, je pa res občutno bolj slišat pri močnejšem speljevanju. Tudi jaz v ta namen speljujem zelo nežno.. Je pa neprijetno pri speljevanju v klanec, tam pa skoraj obvezno zatuli .)

Objavljeno (popravljeno)

Kar se pa tiče speljevanja, je pa res občutno bolj slišat pri močnejšem speljevanju. Tudi jaz v ta namen speljujem zelo nežno.. Je pa neprijetno pri speljevanju v klanec, tam pa skoraj obvezno zatuli .)

Ja pri men še ni tok hudo in se dogaja samo ob speljevanju na full.

Štos je tud da se v štantgasu sklopka močno sliši.

Mel sem nekaj let nazaj iste probleme z Yamaho TDR. Samo tam se mi je dogajalo to da je bila puša na košari sklopke zrabljena in posledično preveč lufta med osjo in košaro sklopke. Zaradi tega se je prekomerno nagibala ter posledično postrani obrabila zobnik na košari ter prilegajoči zobnik. Oprijem je bil zmanjšan zaradi obrabe in čudnega kota in pri močnem speljavanju je zobnik preskočil zraven je pa močno počlo.

Stvar bi rešu z novo košaro sklopke, ki je bla okoli 40.000sit ali novo pušo. Sem šel do soseda ki šravfa speedway motorje ter ga prašal za nasvet. Takrat je svetoval da naj dam narest novo pušo k strugarju.

Dal sm jo narest in za to plačal takratne 3 jurje. Zraven sem pa imel 2 uri dela da se lepo sestavil sklopko ter jo nastvil. Problem je bil rešen in sklopka ni nikoli več ružila ali preskakovala.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

Folk, dejte si bolj našponat zajlo od sklopke tako, da ko boste začeli spuščavat ročko, da vam bo prej začelo grabit in posledično bo manjkrat ružilo.

Objavljeno

Pri meni nima veze.. Lahko sklopka prime takoj ali pa čisto na koncu, v vsakem primeru ruži pri speljevanju, ko sklopka postopoma preneša moč na zadnje kolo. Koliko je našponana se odraža samo v tem, ali je menjalnik trd ali ne.. Skoraj pri vseh novih Husotih se je npr. menjalnik precej zatikal zgolj zaradi tega, ker je bila tovarniško zajla premal našponana in sklopka sploh ni prijela do konca..

Objavljeno

Včeraj še malo potestiral nastavitve motorja. In se z večjimi dizami pelje odlično. Sem probal tudi z db-killerjem pa je tud ok ---> malenkosten upad moči napram odprti verziji kadar odpreš na full ampak dokler odpiraš manj je motor še bolj poskočen.

:OK:

Objavljeno

Včeraj še malo potestiral nastavitve motorja. In se z večjimi dizami pelje odlično. Sem probal tudi z db-killerjem pa je tud ok ---> malenkosten upad moči napram odprti verziji kadar odpreš na full ampak dokler odpiraš manj je motor še bolj poskočen.

:OK:

poročaj ob priložnosti za koliko se je povečala poraba

Objavljeno

Verjetno se bo kar dvignila, ker bom še prednji zobnik menjal za 1 zob manj. To bo pa pomenil da bo motor cel čas tekel na nekoliko višjih obratih.

Dize sem dvignil za 14% tako da pričakujem podoben dvig porabe bencina. To je cirka 0,8l več kot prej, če računam da se je prej vrtela poraba okoli 5,5-6L.

Objavljeno

.)

A kdo še kj druzga tanka notr k motul 5100?

Objavljeno

Ko sem servisiral še pri Donaccotu, mi je noter vlival Shell sintetiko. Bilo ok, isto kot Motul za moje pojme. Se pa ne spomnim točne oznake. V t rgovini boš itak takoj videl, kateri Shell je za 4t motocikle. Je pa cenejši od Motula..

Objavljeno

Jst sem dal Castrola, pa je šla sklopka v k...! Res pa je, da je bla tut prej že bol na konc.

Objavljeno

Alo,

mene pa zanima, če je slučajno kdo že menjal ročko za prvo bremzo? Jst že kr nekaj časa iščem nastavljivo, a je ni nikjer za dobit?

Ta orginalna nekam pozno prime, js sm pa navajen z dvema prstoma bremzat in ne gre.

Objavljeno

Alo,

mene pa zanima, če je slučajno kdo že menjal ročko za prvo bremzo? Jst že kr nekaj časa iščem nastavljivo, a je ni nikjer za dobit?

Ta orginalna nekam pozno prime, js sm pa navajen z dvema prstoma bremzat in ne gre.

poskusi z boljšim zavornim oljem, sicer ne boš skrajšal hoda vendar imam jaz bojši odziv

Objavljeno

Zavore delajo ok, imam že novo olje in opletene zavorne cevi, moti me samo hod, ki je občutno predolg!

Objavljeno

Zavore delajo ok, imam že novo olje in opletene zavorne cevi, moti me samo hod, ki je občutno predolg!

Tudi druga ročica / zavorna pumpa ne pomaga...

Težava je v tem, da se batki po zaviranju odmaknejo 1-2 mm stran od ploščic. Zato velik del hoda zavorne ročice porabiš, da se batki sploh začnejo dotikat ploščic.

Morda bi pomagala obnova zavornih čeljusti - nove, kvalitetnejše gumice... Jaz pa sem čeljusti kar zamenjal.

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!