pavlin666 Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 Misliš, da se z nastavljivo ročico nebi dala zadeva popravit?? Sm tist 1mm mrtvega hoda treba odstranit. To bi pa lahko ročka rešla, ki bi mal bol tiščale batke skupaj. No, vsaj moje mnenje.
danci1973 Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 (popravljeno) Misliš, da se z nastavljivo ročico nebi dala zadeva popravit?? Sm tist 1mm mrtvega hoda treba odstranit. To bi pa lahko ročka rešla, ki bi mal bol tiščale batke skupaj. No, vsaj moje mnenje. Sem probal, namesto original pumpe sem montiral pumpo od R6 - pa je bilo isto... Ko sem batke in gumico namazal z 'ATE Bremszylinder past'-o je bilo dosti boljše, a žal samo za kratek čas (par krogov na N. Marofu). Tako da sem skoraj prepričan, da z nastavljivo ročico ne boš ničesar rešil, saj ročica sama batkov ne tišči skupaj... Menim pa, da bi se to rešilo z boljšimi gumicami v zav. čeljustih. D. Popravljeno April 12, 2007. Popravil danci1973
pavlin666 Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 Jst pa si zadevo razlagam takole. Če bi bila ročica nastaviljiva, bi lahko jeziček ki pritiska na črpalko prestavil tako, da bi zadeva vs čas držala čeljusti malo bolj skupaj. Kot da bi vs čas malo držal ročico in malo bremzal. S tem bi rešil problem mrtvega hoda. Če bom kje našel ročico, ti sporočim rezultat. Menjava čeljusti in pumpe pa mislim, da je prevelik strošek. Kolk si dal ti?
danci1973 Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 (popravljeno) Jst pa si zadevo razlagam takole. Če bi bila ročica nastaviljiva, bi lahko jeziček ki pritiska na črpalko prestavil tako, da bi zadeva vs čas držala čeljusti malo bolj skupaj. Kot da bi vs čas malo držal ročico in malo bremzal. S tem bi rešil problem mrtvega hoda. Nisem še videl ročice, nastavljive na ta način... Moja na SVju spreminja samo odmik ročice od krmila (in s tem od prstov), medtem ko se na strani črpalke nič ne spremeni. Če bom kje našel ročico, ti sporočim rezultat. Menjava čeljusti in pumpe pa mislim, da je prevelik strošek. Kolk si dal ti? 190 GBP za (rabljene) čeljusti od GSX-R1000 l.2001 in 30kSIT za adapter... S tem da pumpe verjetno ni nujno treba menjat... Zakaj pa ne bi najprej poskusil z obnovo čeljusti oz. menjavo gumic? Verjetno je to najceneje in čisto možno, da bo pomagalo... D. Popravljeno April 12, 2007. Popravil danci1973
simonsi Objavljeno April 12, 2007 Opozori Objavljeno April 12, 2007 Kolikor sem gledal čeljusti na husotu, se mi zdi, da so premalo toge in se pri zaviranju zvijajo in daljšajo gib zavorne ročice.
ICE_MAN Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Nisem še videl ročice, nastavljive na ta način... Moja na SVju spreminja samo odmik ročice od krmila (in s tem od prstov), medtem ko se na strani črpalke nič ne spremeni. 190 GBP za (rabljene) čeljusti od GSX-R1000 l.2001 in 30kSIT za adapter... S tem da pumpe verjetno ni nujno treba menjat... Zakaj pa ne bi najprej poskusil z obnovo čeljusti oz. menjavo gumic? Verjetno je to najceneje in čisto možno, da bo pomagalo... D. 30kSIT za adapter je kar malo veliko. Če zrišeš sam stvar, pa jo daš narest boš dal za adapter par jurjov. Čeljusti so kar drage, poglej malo na www.ebay.de tam se veliko uporabnega najde. Jaz osebno bi dal gor kakšne 4 batne brembo zadevce, pa po možnosti z brembo pumpco. npr kaj podobnega ----> Brembo ebay Jst mam sam stalfex gor pa je za normalno uporabo čist ok. Mam pa še Ap racing ploščice ki še niso gor in so verjetno boljše kot original. Po tem bi blo že kar ok.
simonsi Objavljeno April 13, 2007 Opozori Objavljeno April 13, 2007 Če že moraš adapter delat, potem daj rajši r6/31 98-2002 čeljusti z MC. Čeljusti dobiš že od 70€ naprej. Ali pa une brembo čeljusti, ki še niso iz enega kosa. So dosti poceni in dobre.
pathoLOG Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 (popravljeno) :blush: Jah pozdrav vsem no.. Berem vas že od nekje lani poleti, ko sem nabavil 650GT 2004. In se tako kot lastnik husota opugumil, da vas pozdravim. Morda je temu botrovala tudi okvara motorja. Da malo razložim: pri cca 130km/h je rahlo počilo v motorju, Motor je nemudoma začel izgubljati moč. Ustavil sem takoj. Poskusil sem zagnat motor in glej ga zlomka, motor je lepo stekel - na 1 (en) cilinder. Nobenih čudnih zvokov nikjer. Bil sem v taki situaciji, da nikakor nisem mogel pokicati avto vleke in tudi jeb**o se mi je vse skupaj, tak sem bil razpizdjen sredi noči. Peljal sem se na en cilinder domov. Cca 50km. Moj motormajstor si je tedaj komplicirano zlomil roko, tako da je šele sedaj (včeraj) pričel podirati motor. Najprej je ugotovil, da je svečka prednjega cilindra udarjena spodaj - po elektrodi. Delček izolatorske keramike je bil odlomljen, torej je padel v motor. Zamenjal je svečko, motor je delal bp. Ampak, ko se je ogrel na delovno temperaturo, se je pojavil modrikast dim (izgorevanje olja v komp. prostoru?). Ker nima enega posebnega ključa za odstranit glavo oz. cilinder, ga bo izrezkal jutri v službi. Jaz pa na trnih. Namreč: glava z ventili 1050eu, cilinder 335 eu, bat 61eu. ostanejo še obročki, dihtunge.... Kdo me lahko malo potolaži in mi pove, da ne bom plačal celotne vsote zgoraj naštetega :xx: OK, bat, obročki in dihtunge, to ja... da je verjetno ratala raza na valju se mi tudi zdi. Čakam na vašo cenjeno analizo dogodka. Čez kak dan ali dva pa zvem resnico... :glare: Popravljeno April 16, 2007. Popravil pathoLOG
Jure Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 Najprej lepo pozdravljen na forumu :) Ne vem kaj na si mislim.. Če bi šla glava, oziroma če bi ti polomilo ventile močno dvomim, da bi motor zalaufal in delal bp, ter spuščal le modrikast dim.. Bo povedal kdo, ki se bolj spozna na te stvari od mene.. Drugače pa te lahko potolažim, da ti ne bo treba plačat tistih ogromnih zneskov, tudi če bi moral zamenjat vse omenjene kose. Stavr rešiš enostavno tako, da prek oglasnika, foruma, kakorkoli že ponajdeš kakega reazbitega husota, ki ima še delujoč motor, ali pa vsaj cele cilindre in enostavno kupiš celo mašino. Jaz sem npr ob padcu pred dvemi leti malo zvil levi deklc in mi je posledično zaradi tega navitje drsalo ob magnet. Tega seveda nisem mogel vedet, ker je deklc zgeldal popolnoma ok, le malo popraskan. Po 10k km je seveda vse skupaj predrsalo in magnet je bil uničen. Ker bi ne nov magnet deklc in navitje prišlo krepko čez 100k sit, sem enostavno kupil celo mašino. Mašina ima prevoženih par k km, je sicer nevozna ker je ob padcu odtrgalo desni blok, ampak vsi ostali deli so pa ok. Vse skupaj me je koštalo 300eur. Dobil sem vse kose, ki sem jih potreboval, poleg tega pa imam doma na zalogi obe glavi, cilindra, bate ter vse ostalo.. definitivno dober nakup. Sem skoraj prepričan, da bom pri trendu okvar pri teh Hyosungih te kose enkrat tudi potreboval .) Na morebitno vprašanje, če je kaj izmed glav/cilindrov/batov naprodaj, je odgovor negativen zaradi že prej navedenega razloga.. No kakorkoli že, upam da pri tebi ni nič hujšega. Če pa že je kakšna bolj resna stvar, ti pa resnično priporočam, da ponajdeš komplet drug motor. Ker popravilo se pri cenah originalnih kosov definitivno ne splača. Za tisti denar in znesek, ki bi ga dobil če prodaš pokvarjen motor, si lahko kupiš že drugega husota, glede na to, da nimajo nobene cene. Pa še en koristen podatek.. Če je okvara posledica napake na prvi glavi oziroma na ventilih, ti po zagotovilu uvoznika (Sašo Plečko, Saplex d.o.o) pripada brezplačna odprava okvare, kljub pretečeni garanciji. To mi je sam g Plečko zagotovil preko e-maila pred kake pol leta, ko smo tu na forumu zagnali paniko glde teh okvar. Tedybear iz foruma je takrat dobil nove kose za popravilo motorja, kljub temu da ni bil več v garanciji. Pooblaščeni serviser mu je pred tem brezplačno popravilo seveda zavrnil, stvari so se obrnile v pozitivno smer, po že omenjenem posredovanju pri uvozniku. Imam pa tudi še vedno shranjen e-mail, kjer g. Plečko zagotavlja, da v primeru napake na prednji glavi pripada brezplačna odprava le te tudi po preteku garancije.. Aja, pa še nekaj glde posebnega ključa.. Jaz sem v celoti razstavil tisto mašino, ki sem jo dodatno kupil.. Snel sem obe glavi, oba cilindra, bate.. Pa nisem rabil nobenega posebega ključa.. Za snet glavo in cilinder sem rabil le navaden cevni ključ oziroma primerno velik gedore nastavek s podaljškom. Tako, da mi ni čisto jasno kakšen ključ mora ta majster naredit :) Pri meni je bilo vse v kosih v 1 urci, pa sem prvič razstavljal tako mašino. No sedaj pa še poročilo o moji predelavi Husota. Projekt dobro napreduje. Včeraj sem zmontiral novo aftermarket športno krmilo, druge ročke, ogledala.. Zgleda super. Danes pa zamenjal še dize, 145 namesto 125, dvignil igle za eno stopnjo in še bolj odprl filter :) Jutri končno prispe barva, da poštrihamo plastike, rezervoar, blatnik in feltne, potem pa akcija. Slikce sledijo, bo bo projekt zaključen LP, DeX
pathoLOG Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 :doze: pravkar izvedel diagnozo za mojega pacienta: zlomljen ventil - fentana glava. udarjen bat. Cilinder nedotaknjen... :headbang:
Jure Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Pa še en koristen podatek.. Če je okvara posledica napake na prvi glavi oziroma na ventilih, ti po zagotovilu uvoznika (Sašo Plečko, Saplex d.o.o) pripada brezplačna odprava okvare, kljub pretečeni garanciji. To mi je sam g Plečko zagotovil preko e-maila pred kake pol leta, ko smo tu na forumu zagnali paniko glde teh okvar. Tedybear iz foruma je takrat dobil nove kose za popravilo motorja, kljub temu da ni bil več v garanciji. Pooblaščeni serviser mu je pred tem brezplačno popravilo seveda zavrnil, stvari so se obrnile v pozitivno smer, po že omenjenem posredovanju pri uvozniku. Imam pa tudi še vedno shranjen e-mail, kjer g. Plečko zagotavlja, da v primeru napake na prednji glavi pripada brezplačna odprava le te tudi po preteku garancije.. Če gre za prvo glavo, pokliči uvoznika in zahtevaj druge kose! Je toliko teh okvar, da je NEMOGOČE zanikat, da gre za neko serijsko oziroma tovarniško napako oziroma serijsko slab material! Lahko ti tudi posredujem mejl, kjer uvoznik zagotovi, da si upravičen do menjave tudi po preteku garancije. LP, DeX
Jure Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 No da podkrepim svoje besede še z dejanskim pogovorom preko e-maila.. Naj bo javno :) Najprej sem napisal: [attachmentid=95757] In dobil odgovor: [attachmentid=95758] Potem sem odpisal nazaj, omenil Tedybearja (on je posledično zaradi tega mojega posredovanaj tudi dobil druge kose), ki mu pri pooblaščenem serviserju niso hoteli popravit, omenil vpoklic v Nemčiji in zahteval pisno zagotovilo, da sem upraviče do menjave tudi po preteku garancije in dobil tale odgovor: [attachmentid=95759] Vse črno na belem, če je šla prva glava si upravičen do menjave in konec. LP, DeX
SiR Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Kdo me lahko malo potolaži in mi pove, da ne bom plačal celotne vsote zgoraj naštetega :xx: OK, bat, obročki in dihtunge, to ja... da je verjetno ratala raza na valju se mi tudi zdi. Čakam na vašo cenjeno analizo dogodka. Čez kak dan ali dva pa zvem resnico... :glare: Mimogrede -glede na to, da so rped teboj "pogajanja" o tem, kdo bo plačal škodo, ni najbolj pametno, da te zadeve javno objavljaš, sploh tisto "se mi je jebalo za vse skupej in sem se kar odpeljal naprej..." Zdaj lahko resnejše posledice naprtijo tebi, namesto, da bi jih sami prevzelo.
frankie Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Oj glede zavor... Rocka z nastavljivim hodom je znamke FTE, radialna, najdes jo na aprilji sxv, ktm smrjih, bergih, pa nevem se kje, po novem tudi na pegaso strada(tista posebna verzija). Ni klasicna radialna(kot brembo) ampak ucinkovito "zakomplicirana" :) Aja tudi beringer ima podobno, samo tista cena je OHOHOHOHOHOHOHO Kmecka a 100% resitev je (vsaj na brembo pumpi, nevem kasn sistem ima hyo) da na del rocke, ki pritisne batek z lepilnim trakom nalepis koscek lepilnega-podlozis rocko...Sej pravim, kmecko a meni je delalo. Preveris ce nisi prevec podlozil, dvignes prednji konc (sm je lahek:) ) in zavrtis...In potem poizkusas dokler nimas zeljenega obcutka. Problem je edini v tem , ker je sedaj rocka blizje krmilu-preblizu za dva prsta... tudi to sem resil s podlaganjem komplet pumpe... comet ima dvobatne zavore ce se ne motim, ce menjas celjusti za 4batne, je org pumpa premal...teoreticno. Danci pravi da je v praksi dovolj...Naj bi se hod povecal in obcutek postal mehek...Naj danci kej pove...Jaz ko sem na supermoto naredil isto stvar je bilo tako kot sem napisal. Glede novih gumic pa zanima tudi mene! Kje se jih da kupit? Kdo bi mi celjust obnovil in prebarval? I love brake themes:)
pavlin666 Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 :doze: pravkar izvedel diagnozo za mojega pacienta: zlomljen ventil - fentana glava. udarjen bat. Cilinder nedotaknjen... :headbang: Kolko km pa je imel motor in kakšen stil vožnje imaš? Si ga hudo preganjal?
ICE_MAN Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Kolko km pa je imel motor in kakšen stil vožnje imaš? Si ga hudo preganjal? Ne vem če je tukaj stil vožnje kaj veliko pomeni. V service manualu piše da je potrebno na vsakih 6000km pregledovati valve clearnce. Tega noben mehankar ne dela!!!! Mislm da je cela konstrukcija glave in ventilov slabša in je zato potrebno tako pogosto preverjanje. Če tega ne delaš se lahko zgodi da bo nekoč toleranca premajhna in bum. Pri Japoncih to delajo na 20000km pri husotu pa tud, tko da se zgodi da kaksen primerek ki je 3x izpustil tak pregled sploh ne doživi prvega pregleda ventiov v delujočem stanju.
_ales_ Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 a ni to ista zasnova motorja kot pri starih (do 03) SV-jih???
Jure Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Zasnova je že ista, vendar motor ni Suzukijev, ampak je Hyosungov :) Kar tudi nekaj pove.. :D
C4V4L13R Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 (popravljeno) če bo vse po sreči, se bom drugo leto odločiu za nakup večjega motorja, v oko mi je padel tudi hyosung gt 650 (vse verzije) zdej me pa zanima, zakaj tako velika razlika v ceni napram drugim 600-takom. nekje se mora poznat, zato pa malo povejte, na kaj je treba paziti pri tem motorju, kako je s servisi, serviserji in kje so tiste najbolj opazne napake oz. stvari, katere bi me odvrnile od nakupa. kako je z malo daljšimi furcami, vožnjo v dvoje ipd. vnaprej hvala za odgovor lp p.s. nekak sem vzel v primerjavo še bandita ali sv-ja 650 Popravljeno April 17, 2007. Popravil C4V4L13R
gebre Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Halooo :eek: človek, preberi malo nazaj temo, na žalost sami problemi s tem mopedam :(
Jure Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Raje napraskaj par EUR več in nabavi SVja.. Če si boš vzel čas in prebral to temo, ti bo takoj jasno zakaj :) Jaz ga definitivno ne bi kupil še enkrat.. .) Ko pomislim, da sem dal 1,1mio takrat za ta j ajca me kar glava boli :D Je pa po drugi strani res tudi to, da če boš imel na voljo zelo omejen budget, dobiš v primeru Cometa precej resen motor star 3 leta že za 2500EUR. Ampak moraš biti prirpavljen na morebitne okvare in šraufanje.. .)
C4V4L13R Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Halooo :eek: človek, preberi malo nazaj temo, na žalost sami problemi s tem mopedam :( zato vprašam, da vem kaj je na stvari .) Raje napraskaj par EUR več in nabavi SVja.. Če si boš vzel čas in prebral to temo, ti bo takoj jasno zakaj :) Jaz ga definitivno ne bi kupil še enkrat.. .) Ko pomislim, da sem dal 1,1mio takrat za ta j ajca me kar glava boli :D Je pa po drugi strani res tudi to, da če boš imel na voljo zelo omejen budget, dobiš v primeru Cometa precej resen motor star 3 leta že za 2500EUR. Ampak moraš biti prirpavljen na morebitne okvare in šraufanje.. .) aha...torej potrjuješ govorice...no sej, zato sem vprašal, ker je razlika v ceni kar precejšnja...nekje se mora poznat...no v redu hvala za odgovor
rosse20 Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 lep pozdrav sem bila v petek pri enem serviserju, ko mi ja padel v oči ta motorček. mi je kar lepi na pogled in tudi cena je kar "lepa" v primerjavi z drugimi firmami. glede na to, da kupujem motor (trenutno sem najbolj za suzukija sv650s), povprašam tistega serviserja, kako je kaj v praksi, kako se ta reč kaj kvari in je rekel, da ni problemov... :hmm: pa zdaj najdem to temo in preberem samo tole zadnjo stran (ker se mi ni dalo iti od začetka brati vseh 120 strani), pa že na zadnji strani vidim, da to pa vendarle ni to to. zakaj potem serviser daje lažne informacije :hmm: da si pridobi stranke ali kako :headbang: kaj pa drugače? kako je to kaj "udobno" za vozit za enega in za 2? res se mi ne da zdaj prebrati vseh 120 strani :blush:
Jure Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Pri akteremu serviserju si pa bila? Barborič je npr. pooblaščen serviser za Hyosung, pa po pravici pove kakšno je stanje glede teh motorjev in okvar. Njegove besede meni in kolegu so bile: Fanta, vozta dokler je garancija, potem se pa čimprej znebit. Jaz mu kar verjamem, konec koncev je res dober majster, še nisem našel osebe, ki ima izkušnjo z njim, pa ne bi bila zadovoljna. Ampak jaz kljub temu ostajam pri Cometu, ker žal ni financ za kaj boljšega.. Glede vožnje je pa tako. Motor se dobro pelje, tudi zadovoljivo potegne in se lahko kosa z marsikaterim tudi močnejšim motorjem. Pozicija voznika se mi zdi ok, nimam nobenih pripomb, je pa res, da je zadnji sedež postavljen kar precej visoko in športno, prav tako zadnje stopalke, kar pomeni, da za sopotnika Comet ni ravno najbolj prijazen motor. Drža je precej športna in posledično bolj neudobna, kot pri kakšnem drugem motociklu.. Se pa da zdržat, moja se ne pritožuje :D Ampak verjetno zato, ker se še ni peljala z bolj udobnim motorjem :D Če pa potegnemo črto, ti pa vseeno priporočam nakup SVja. Raje par eur več, pa boš imela ziher motor, ki bo delal tako kot treba.. Pri cometu je vedno kaj narobe, pa še stalno je nekje v zraku grožnja, da ti bo razsulo mašino zaradi slabih ventilov na prednji glavi.. Teh okvar je z večjim št prevoženih km pri teh motorjih čedalje več. Tako pri nas kot v tujini (inf iz tujih forumov). Kupi Suzukija, pa ti ne bo žal. Mogoče ti tudi pri Cometu ne bo, če boš imela srečo, samo jaz ne bi tvegal.. Če bi še enkrat kupoval, bi definitivno vzel SVja :) LP, DeX
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se