Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

bila sem v celju pri božiču (ta mi ni znal niti skuterja porihtat, pa mi ga je potem fant doma, pa ni mehanik).

sej sem že 99,9%, da bom kupila suzukija sv650s... samo sem potem tega videla, pa mi je všeč, cena ni visoka, pa sem si rekla, da morem povprašat kako je kaj z njim.

hvala za tale nasvet. sploh ne bom več razmišljala :grrr

Objavljeno

Učeri sva se šla jst pa Marduk mal pelat gor na rakitno in se Huso prav lepo pelje menjalnik teče kot po putru (glihkar narejen servis), po dolgem času sem kar dokaj zadovoljen z motorjem.

Glede večjih diz ki so na motorju (142,5), pa bi raje skoraj dal 140. Se mi zdi ko grem v klanc in je večja bremenitev da motor minimalno zaliva.

Objavljeno

povečaj odprtino v filtru.. :)

Objavljeno

Je že povečana.

Dize so povečane za cirka 14%, zrak pa je dvignjen za skor 30% (drugače ni šlo, manj nism mogu dvignt).

Pomoje najbolš nastavitev za motor da dela je original ror, zaprt sekundarni zrak, dize med 137,5 - 140.

Objavljeno

Ampak če imaš občutek, da ga zaliva, potem to pomeni, da še ni dovolj zraka.. In če si odprl filter tako kot jaz, potem imaš še možnot povečat luknjo.. Jaz bom sprobal drug teden.. Odprt ror, dize 145, filter čist odprt, pa dvignjene igle za 1 stopnjo.

Objavljeno

zrak pa je dvignjen za skor 30% (drugače ni šlo, manj nism mogu dvignt).

Ker zrak? :huh:

Kakšna je svečka?

Objavljeno

Ampak če imaš občutek, da ga zaliva, potem to pomeni, da še ni dovolj zraka.. In če si odprl filter tako kot jaz, potem imaš še možnot povečat luknjo..

Hehe, tak enostavno pa tudi ni... :)

Enkrat je odprtina dovolj velika, da ne predstavlja več ovire pretoku zraka. In tudi če jo še dodatno povečaš, ni haska...

Tako da je čisto možno, da je 142,5 diza pač prevelika...

Objavljeno

Ne vem če je 142,5 prevelika.. Na korider forumu ima folk tudi 150 dize in več.. Seveda na polno odprt filter pa open ror. Če pa ni airboxa in so gor samo penasti filtri, potem pa še precej večje.. To govorim za mikuni mere.

Objavljeno

Danes je mojem husotu uspelo obrniti števec čez 25.000km. :OK: :OK:

In do sedaj brez kakih večjih problemov (morm nekam potrkat :D), razen menjane sklopke in rednih servisev.

Objavljeno

Danes je mojem husotu uspelo obrniti števec čez 25.000km. :OK: :OK:

In do sedaj brez kakih večjih problemov (morm nekam potrkat :D), razen menjane sklopke in rednih servisev.

Pol maš pa očitno enega od dobrih. Kaj maš pa kj gor na motorju?

Objavljeno

Mam večje dize (ne vem velikost), odstranjen sekundarni zrak, wings izpuh.

Motor dela k urca. :OK:

Objavljeno

Pol maš isto kot jaz. Koliko časa maš pa ze te modifikacije.

Objavljeno

Pol maš pa očitno enega od dobrih. Kaj maš pa kj gor na motorju?

moj bivši comet .. ko sm ga prodal je imel težkih .) 24.000 km ... novi lastnik naj bi naredil še cca 16.000 .. skupaj sedaj 40.000

nobenih okvar ..

Objavljeno

Mam večje dize (ne vem velikost), odstranjen sekundarni zrak, wings izpuh.

Motor dela k urca. :OK:

no ,ker je bil ta motor nekdaj moj ,ti lahko potrdim ,da je notri diza ,ki je bila povrtana iz 125 na 130.

lahko ,se kej oglasiš,boš dal za en krog,da vidim ,če še znam... :devil:

Objavljeno

Danes je mojem husotu uspelo obrniti števec čez 25.000km. :OK: :OK:

In do sedaj brez kakih večjih problemov (morm nekam potrkat :D), razen menjane sklopke in rednih servisev.

In na kakšen način je možno, da tako hitro crkne kuplonga?? Če motor normalno furaš naj bi zdržala okrog 50tisoč :hmm:

Objavljeno

Ene čudne mehke zmesi majo. Tako kot pri original ploščicah k so men šle uzadi po 6000km.

Objavljeno

Zanimivo je tudi to ,da, ko kupiš (v mojem primeru) stopalko (desno),ni iste kvalitete kot originalna.

Sam sem zamenjal dve tački in sicer prvo zaradi zdrsa motorja drugič,pa mi je motor padel na mestu in to na razmočeno travo in v obeh primerih se je stopalka zlomila na tri kose,kar se tudi pri mnogo težjem padcu ne zgodi... ponavadi jo samo zvije...

da ne govorim o barvi(tačke) ,ki se je po treh tednih od nakupa oluščila in si lahko s prstom odstranil vso barvo z nje :glare: -na originalni tački tega ni bilo.

Ma, kaj čmo, Italijani bi rekli Poco soldi ,poco musica...pa še res je...

Objavljeno

prokleta nepazljivost pri setavljanju...pol šraufov sem pogubil med vožnjo od sprednjega spojlerja in šipice...jaz nevem no..da morejo res vse tak šlampasto delat na totem Hyosungu... :angry:

Objavljeno

Mater jim korejčkom, kako so nabili magnet na ta prekleti motor! Danes naredil abciger in utrgal tri M10 8,8 šraufe, pa še ni šel dol :angry:

Sedaj pa bolj kot bulim service manual, bolj se mi zdi, da za snet magnet sploh ni potrebno imet abcigerja, ampak, da je dovolj zgolj tako velik šrauf, da paše v veliki navoj v sredini magneta.. Če je tudi dejansko stanje tako kot je narisano, potem bi moral magnet skočit dol ko priviješ not tak vijak. Bom šel jutri v lj ponajt ta preklemani šrauf, da končno zamenjam magnet in zaključim to rihtanje motorja .)

Objavljeno

Dex, za magnet snet dol rabiš extrator ---> to je vijak, ki ima noter še en vijak. Zunanji vijak prišraufaš v magnet, notranjega pa privijaš toliko časa, da vrže magnet ven

Objavljeno

Evo predelan tekmovalen Hyosung Comet GT 650 RR by Tulsa Cycle Supply (USA)

Motor naj bi mel 80hp na zadnji gumi, brembo bremze, vave diski, magnesium platišča, športne odmične gredi, športni bati, custom made izpuh full krivina, motor naj bi tehtal 160kg......

post-1941-1177397607_thumb.jpg

post-1941-1177397615_thumb.jpg

post-1941-1177397624_thumb.jpg

post-1941-1177397645_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Dex, za magnet snet dol rabiš extrator ---> to je vijak, ki ima noter še en vijak. Zunanji vijak prišraufaš v magnet, notranjega pa privijaš toliko časa, da vrže magnet ven

Mater jim korejčkom, kako so nabili magnet na ta prekleti motor! Danes naredil abciger in utrgal tri M10 8,8 šraufe, pa še ni šel dol :angry:

Saj sem napisal, da sem naredil doma. Abciger po domače. Zunanji šrauf m 20 al nekaj takega, notranji sem dal pa M10, kar bi moglo bit več kot dovolj. Vsi abcigerji, ki sem jih videl do sedaj za snemat magnete, tudi kupljeni, so imeli notranji šrauf M10..

Ampak kot sem rekel.. Zdi se mi, da abciger oziroma extrator pri cometu sploh ni potrben.. Ker je magnet tako vpet, da se ga da pomoje butnit ven z navadnim M20 (oziroma nekaj takega, nisem točno meril) vijakom, ker se vijak upre že v "osovino mašine", na katero je magnet nataknen.. To sem ugotovil ko sem podrl vse skupaj, pa tudi sodeč po service manualu je tako.. Danes grem ponajt ta vijak, potem pa tavelko uniorjevo račno za kamjone šraufat pa ima da gre dol, ker čene bom popizdu!

Nekaj takega:

Tak vijak je npr. dovolj za snet magnet pri KLRju. Ni potrebe po abcigerju.

post-1190-1177397897_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Aha, pardon, te nism čist zastopu z besedo abciger :blush: Drugače pa Dex, kaj tisti ror, ki ga prodajaš je že predelan oz. odprt, pa kakšno imaš zadnjo ceno?

Objavljeno

Ror, ki ga prodajam je original, nepredelan. Ta ror sem jaz kupil na avto.netu, ko sem se odločil predelat svojega, ker sem hotel vseeno doma imeti še original. Ror je vožen samo par k km, ker ga je predhodnji lastnik zamenjal z Wingsom, jaz ga pa sploh nisem imel gor.

Ker pa je predelava mojega rora zelo dobro uspela in mi je majster naredil tudi dober dbkiller, ki tudi predelan ror zaduši praktično na original glasnost, vidim, da tega rora, ki sem ga dodatno nabavil v bistvu sploh ne potrebujem, saj se mi na njem nabira prah. Jaz sem takrat dal zanj 110 eur, naprej sem ga prirpavljen prodat pa tudi za 95, ker bi mi trenutno res prišel prav kak eur.. Je pa tak original ror pri uvozniku čez 400eur.

Če te zanima, več na pm.

LP, DeX

Objavljeno

Preden boš šravfu dol magnet parkrat po različnih delih magneta malo potolci z kladivom da bos malo odpustil vse skupaj. Pa ko boš dol sravfal pazi da ne pretegneš navoja k pol si ga najebal.

Saj sem napisal, da sem naredil doma. Abciger po domače. Zunanji šrauf m 20 al nekaj takega, notranji sem dal pa M10, kar bi moglo bit več kot dovolj. Vsi abcigerji, ki sem jih videl do sedaj za snemat magnete, tudi kupljeni, so imeli notranji šrauf M10..

Ampak kot sem rekel.. Zdi se mi, da abciger oziroma extrator pri cometu sploh ni potrben.. Ker je magnet tako vpet, da se ga da pomoje butnit ven z navadnim M20 (oziroma nekaj takega, nisem točno meril) vijakom, ker se vijak upre že v "osovino mašine", na katero je magnet nataknen.. To sem ugotovil ko sem podrl vse skupaj, pa tudi sodeč po service manualu je tako.. Danes grem ponajt ta vijak, potem pa tavelko uniorjevo račno za kamjone šraufat pa ima da gre dol, ker čene bom popizdu!

Nekaj takega:

Tak vijak je npr. dovolj za snet magnet pri KLRju. Ni potrebe po abcigerju.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!