Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

En magnet že dol (iz dodatne mašine). Sedaj moram snet še iz mojega motorja, pa dat gor tega dobrega.

Snel sem ga pa s takim vijakom kakor sem prej pripopal slikco. Abciger sploh ni potreben. Drugače pa sem tudi ob tem snemanju potolkel. Tudi ko sem se mučil za abcigerjem sem, pa ni pomagalo, je bil abciger prešvoh. No sedaj ko imam ta tavelki vijak, mislim da ne bo problema, ko bom snemal še iz motorja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za nove dele ni problem. Sem preveril pride v 48 urah na dom po pošti, kar češ. Glava je le borih 1050€. Če bi kje komu kaj ležalo sem mislil... Kak razbit ipd.. V bistvu pa bom nov kupil le bat z obročki, dihtunge in svečke. Cilinder je nedotaknjen. Fasal je bat in en ventil. Majstor pravi, da bo z nekaj urarskega dela menda zrihtal glavo. Ma izkušnje 25 let servisira motorje. Moje prejšnje motorje pa že 15L. Upam, da ima prav. Nisem videl točno kaj se je zgodilo, je pa majstor poslikal, tak da bom nalimal fotke, da vidi klapa disaster. :blink:

Drugače pa sem nabavil dize 137,5.... pol pa bo menda ena furca do Cerknice ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa delate s temi motorji?

Dex, kaj je blo s tvojim?

Pa nehej se podpisovat s spreji po Ljubljani :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GT650 VS SV650

Meritev opravljena na isti napravi, v kratkem časovnem razmaku.

post-1941-1177450168_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa delate s temi motorji?

Motorji so pač nekvalitetni, povrh vsega pa še narobe nastavljeni, pa se take stvari dogajajo, da kar lomi ventile pa razbija glave..

Dex, kaj je blo s tvojim?

Pred dvemi leti padel pred hišo, in malce zvil levi deklc (nisem opazil, mislil, da so samo praske), zaradi česar je navitje drsalo po magnetu in ga po 10k km iz notranje strani tudi predrsalo. Magnet zanič, potrebna bila menjava :)

Drugače pa folk, huso je končno zalaufal :OK:

Ob 10 zvečer sestavil skupaj, nalil olje in zalaufal :D Moram reči, da je presenetljivo hitro kresnil, glede na to, da je kar dolgo stal, plus tega pa sem ga še barval in menjal dize, tako da so bili tank, frgazarji in napeljava brez kapljice bencina :)

No nekaj vtisov:

1. Ror

Sem že pred nekaj časa pisal v tej temi, da sem dal naredit ror akrapovičevemu mojstru z izhodno odprtino fi60. Danes končno sprobal to zverino :D Zvok ubijalski, kot Ducati 996 z odprtmi rori :D Zna bit kar malo preglasno. Še sreča, da mi je majster naredil tudi db killer. S slednjim je glasnost normalna, malce glasneje kot original sicer, ampak nič kritičnega :)

2. Dize + predelan filter

Dize 125 sem zamenjal s 145 in dvignil igle za eno pozicijo. Odprl sem tudi filter za zrak. Huso v prostem teku lepo laufa, zelo odziven je tudi pri nizkih vrtljajih. Ga pa na žalost malce zmanjka, oziroma kar malo zatrokira pri cca 7k rpm.. Je možno da dobi premalo zraka? Filter ni doprt na polno, bom poskusil še povečat luknjo pa bom videl če bo kaj bolje.. Možno tudi, da bom igle dal nazaj na original pozicijo.

3. Superbike krmilo in distančniki za dvig stranskih tačk

Zamenjal sem tudi krmilo za LSL Superbike iz Louisa. Tačke sem dvignil z distančniki od GT650r. Pozicija je bolj športna in moram reči, da mi kar ustreza. JE pa vekakor še prezgodaj da bi sodil kaj bolj konkretno, saj sem je motor zalaufal danes ob 10 zvečer in sem naredil samo eno kratko probno furo dolgo par km. Se mi pa zdi, da bom zadovoljen :)

4. Barva

Motor ni več plav ampak je metalik črn. Prebarvane so tudi feltne, ki imajo čmetalik črne krake (ista barva kot motor) in perla rdeč obroč in rob. Kombinacija mi je zakon in ful dobro izpade, glede na to, da je ogrodje sivo, ravno tako vilice, motor črn, feltne pa rdeče :D

5. Šminka

Motor nima več tistega grdega blatnika ampak sem naredil lep diskreten nosilec za tablico in blinkerje. Blinkerji so carbon look s prozornimi steklci, ravno tako je huso opremljen s carbon look "for show use only" ogledali :) , racing ročaji in jebačkim tank padom :)

Motor vglavnem za moj okus zgelda super. Slikce sledijo, da slišim še vaše mnenje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dize 125 sem zamenjal s 145 in dvignil igle za eno pozicijo. Odprl sem tudi filter za zrak. Huso v prostem teku lepo laufa, zelo odziven je tudi pri nizkih vrtljajih. Ga pa na žalost malce zmanjka, oziroma kar malo zatrokira pri cca 7k rpm.. Je možno da dobi premalo zraka?[b/] Filter ni doprt na polno, bom poskusil še povečat luknjo pa bom videl če bo kaj bolje.. Možno tudi, da bom igle dal nazaj na original pozicijo.

Ravnokar sem nekaj bral en pdf fajl o rejetting SV650 in piše, da če se pojavi problem pri cca 7k rpm, ter trokiranje je to najverjetneje posledica precej prerevne mešanice. Tako, da je ravno obratno kot sem jaz mislil. Jutri bom torej zmanjšal odprtino v filtru pa probal kako je.. Če bo bolje grem direkt po 155 dize :D

Za sv 650 so nampreč pri taki konfiguraciji kot jo imam jaz trenutno na husotu, priporočene dize od 155 do 160. Mikuni mere. Jaz imam 145.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex...a lahko mal poslikaš tole zverinco? :photo:

Sj veš...slika pove več kot 1000 besed .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne večat diz. Jst sm mel isto pri 6000rpm, ker nisem predelal filtra. Ko sem povecal vhodno luknjo je blo ok.

Motorji so pač nekvalitetni, povrh vsega pa še narobe nastavljeni, pa se take stvari dogajajo, da kar lomi ventile pa razbija glave..

Pred dvemi leti padel pred hišo, in malce zvil levi deklc (nisem opazil, mislil, da so samo praske), zaradi česar je navitje drsalo po magnetu in ga po 10k km iz notranje strani tudi predrsalo. Magnet zanič, potrebna bila menjava :)

Drugače pa folk, huso je končno zalaufal :OK:

Ob 10 zvečer sestavil skupaj, nalil olje in zalaufal :D Moram reči, da je presenetljivo hitro kresnil, glede na to, da je kar dolgo stal, plus tega pa sem ga še barval in menjal dize, tako da so bili tank, frgazarji in napeljava brez kapljice bencina :)

No nekaj vtisov:

1. Ror

Sem že pred nekaj časa pisal v tej temi, da sem dal naredit ror akrapovičevemu mojstru z izhodno odprtino fi60. Danes končno sprobal to zverino :D Zvok ubijalski, kot Ducati 996 z odprtmi rori :D Zna bit kar malo preglasno. Še sreča, da mi je majster naredil tudi db killer. S slednjim je glasnost normalna, malce glasneje kot original sicer, ampak nič kritičnega :)

2. Dize + predelan filter

Dize 125 sem zamenjal s 145 in dvignil igle za eno pozicijo. Odprl sem tudi filter za zrak. Huso v prostem teku lepo laufa, zelo odziven je tudi pri nizkih vrtljajih. Ga pa na žalost malce zmanjka, oziroma kar malo zatrokira pri cca 7k rpm.. Je možno da dobi premalo zraka? Filter ni doprt na polno, bom poskusil še povečat luknjo pa bom videl če bo kaj bolje.. Možno tudi, da bom igle dal nazaj na original pozicijo.

3. Superbike krmilo in distančniki za dvig stranskih tačk

Zamenjal sem tudi krmilo za LSL Superbike iz Louisa. Tačke sem dvignil z distančniki od GT650r. Pozicija je bolj športna in moram reči, da mi kar ustreza. JE pa vekakor še prezgodaj da bi sodil kaj bolj konkretno, saj sem je motor zalaufal danes ob 10 zvečer in sem naredil samo eno kratko probno furo dolgo par km. Se mi pa zdi, da bom zadovoljen :)

4. Barva

Motor ni več plav ampak je metalik črn. Prebarvane so tudi feltne, ki imajo čmetalik črne krake (ista barva kot motor) in perla rdeč obroč in rob. Kombinacija mi je zakon in ful dobro izpade, glede na to, da je ogrodje sivo, ravno tako vilice, motor črn, feltne pa rdeče :D

5. Šminka

Motor nima več tistega grdega blatnika ampak sem naredil lep diskreten nosilec za tablico in blinkerje. Blinkerji so carbon look s prozornimi steklci, ravno tako je huso opremljen s carbon look "for show use only" ogledali :) , racing ročaji in jebačkim tank padom :)

Motor vglavnem za moj okus zgelda super. Slikce sledijo, da slišim še vaše mnenje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne večat diz. Jst sm mel isto pri 6000rpm, ker nisem predelal filtra. Ko sem povecal vhodno luknjo je blo ok.

Danes zjutraj malo stestiral.. Najprej sem pokril 1 tretjino trenutne luknje v filter (že delno odprt). Če bi bila mešanica prerevna, bi moglo to pomagat. No trokiranje je bilo še hujše, kar pomeni da mešanica ni bila prerevna ampak prebogata, kot sem sprva predvideval in kot je rekel ICE_MAN. No potem sem v filter zvrtal še 6 10mm lukenj in trokiranje je skoraj ponehalo. Ampak ni še čisto ok, se mi zdi da je še malo prebogata. Tako, da bom zdaj odrezal kar celotno gornjo stran filtra, kot sem itak sprva nameraval. Ampak sem šel raje postopoma, da sem lahko malo spremljal obnašanje mašine pri različnih nastavitvah.

Se mi pa zdi, da se mašina raje zavrti kot prej pri stock roru, filtru in dizah, ter da vleče bolj zvezno, ni lukenj v moči in navoru. Ampak bobni pa, se kar šipe tresejo :D

Slikce prihajajo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja motor bolj zvezno vleče in se raje vrti, včasih kar z veseljem rine v rdeče polje. :OK:

Glede nastavitev bencin<---->zrak pa ne prehitevaj in se pojdi raje peljat cirka 50km z enimi nastavitvami, ker se pokaze da ko je motor res orng segret se obnaša še nekoliko drugače kot pa če je segret v nekaj km.

Danes zjutraj malo stestiral.. Najprej sem pokril 1 tretjino trenutne luknje v filter (že delno odprt). Če bi bila mešanica prerevna, bi moglo to pomagat. No trokiranje je bilo še hujše, kar pomeni da mešanica ni bila prerevna ampak prebogata, kot sem sprva predvideval in kot je rekel ICE_MAN. No potem sem v filter zvrtal še 6 10mm lukenj in trokiranje je skoraj ponehalo. Ampak ni še čisto ok, se mi zdi da je še malo prebogata. Tako, da bom zdaj odrezal kar celotno gornjo stran filtra, kot sem itak sprva nameraval. Ampak sem šel raje postopoma, da sem lahko malo spremljal obnašanje mašine pri različnih nastavitvah.

Se mi pa zdi, da se mašina raje zavrti kot prej pri stock roru, filtru in dizah, ter da vleče bolj zvezno, ni lukenj v moči in navoru. Ampak bobni pa, se kar šipe tresejo :D

Slikce prihajajo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem vem, da je treba naredit malo več km da se pokaže realno stanje.

S prvo nastavitvijo sem prevozil 30km. JE malo trokiralo pri 7k rpm. Potem sem zaprl filter, če bi bila mešanica slučajno prerevna in je tako trokiralo da sem prevozilo samo 2 km, ker ni blo za zdržat. Potem sem pa navrtal v filter še dodatne luknje in naredil 130km. Je bolje ampak ni še ni čisto ok. Tako da bom odprtino še povečal.

To da gre raje v rdeče polje sem opazil pa tudi jaz :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A svečke pa nč ne gledate? Vemda sem na svoji NSRi, ko sem menjaval dize in odpiral airbox vedno počekiral če je svečka kavno rjava. Enkrat se mi je namreč zapacala(na začetku sem samo airbox odprl zarad zvoka) in je bl ačist bela. Malo sem bral tuje 2T forume in opazu da je velika možnost da zariba. Zato smo potem nabavli večje dize... Potem je bil svečka spet kavno rjava, malo sem še fergazer naštimal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem vem, da je treba naredit malo več km da se pokaže realno stanje.

S prvo nastavitvijo sem prevozil 30km. JE malo trokiralo pri 7k rpm. Potem sem zaprl filter, če bi bila mešanica slučajno prerevna in je tako trokiralo da sem prevozilo samo 2 km, ker ni blo za zdržat. Potem sem pa navrtal v filter še dodatne luknje in naredil 130km. Je bolje ampak ni še ni čisto ok. Tako da bom odprtino še povečal.

To da gre raje v rdeče polje sem opazil pa tudi jaz :D

Dex kolikor se spomnim imaš pri men v dobrem pijačo ,ko me vidiš me pocukaj za rokav-mogoče ti dam kakšen nasvet iz mojih izkušenj.Zaenkrat samo toliko raje šparaj in se vozi s takšnim motorjem kot ga je naredila fabrika (tam niso zaposleni BUTLI :hmm: ) butli smo mi :eek: ,ko bo cvenk pa si kupi tak motor,da nebo potrebna nikakršna predelava. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bomo enkrat zmenili za to pijačo, ni problema :) Se niti ne spomnim več zakaj je šlo, pa saj nima veze, galvno da se vsede in kakšno "pametno" reče :OK:

Drugače pa bi se načeloma strinjal s tabo, da je najbolje pustit stvari tako kot so original. Ampak v primeru cometa žal ni tako. Dokazano je, da ima motor, ko pride iz tovarne močno prerevno mešanico, da ustreza raznim ekološkim standardom. Korejčki imajo svoje inženirje, ki verjetno niso butasti, ampak kljub temu morajo naredit motor, ki ustreza tem normativom. Razlika je že med Evropo in ostalimi kontinenti, saj imajo evropske izvedbe še manjše dize (125) kot npr ameriška ali avstralska verzija (130), medtem ko so ostale komponente identične.

Tu je pa tudi katastrofa z vpihovanjem sekundarnega zraka v cilinder, za boljše izgorevanje izpušnih plinov. Ta funkcija je izključno ekološke narave in naj bo še tako v skladu s prepričanjem zelenih, je dejstvo da povzroča nenormalen backfire ter poslabša delovanje motorja.

Praktično vsi, ki malo bolj poznajo ta motor, vključno s strokovnjaki, kot je npr ekipa Tulse iz amerike, ki s cometi dirka in ima za comete razvitih tudi en kup dodatnih izboljšanih komponent (680ccm kit, druge odmične, jet kite, izboljšano vzmetenje, ipd..) priporoča, da se originalne dize nadomesti z večjimi in zapre vpihovanje sekundarnega zraka, saj se s tem podaljša življensko dobo motorja, izboljša samo delovanje in predvsem močno zmanjša možnost da razbije prvi cilider, kar je pri cometih že skoraj stalna praksa.. Prav tovarniško prerevna mešanica in pretirano segrevanje vsega skupaj naj bi močno pripomoglo k vse bolj številnem pojavljanju tega problema pri teh motorjih

Pa še nekaj za primerjavo..

Comet 650 je kopija SVja 650. Sama mašina je zelo podobna, skoraj enaka, vplinjači so pa identični!. Je pa tako, da SV650 serisjko uporablja dize 137.5, comet pa 125. Že tu nekaj ne štima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, ste pa cari da se še upate vsest na tak motor. Da ga mam jest bi ga prodal prvi dan ko bi zvedel da cilindre razfukava. Res nebi rad pobiral bata po tleh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je čist normalno, kaj pa včasih ko smo se vozili z 125cc raketami k je zaribal vsakih 500m, men je prejšen 2t motor ribnu pri 140km/h uzadi je guma zablokirala pa se 2 sva bla gor. Vse se da rešt z mal izkušnjami.

Ej, ste pa cari da se še upate vsest na tak motor. Da ga mam jest bi ga prodal prvi dan ko bi zvedel da cilindre razfukava. Res nebi rad pobiral bata po tleh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse se da rešt z mal izkušnjami.

To si dopoveduje večina motoristov...vse hočejo rešt in imajo malo izkušenj...no, potem je pa kup smrtnih žrtev :P (malo heca...to zadnje niti ne)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, če ti je tolk vseeno da ti sredi pospeševanja iz ovinka zablokira kolo, poleg tega maš lohk še enga "nedolžnega" gor. Pol OK

Jest pravim da nebi imel takega motorja. Sem tudi sam imel 125ccm, 2T motor, ampak je bla Honda NSR ki se "dokazano" najmanj kvari in riba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kle motor ne zariba ampak mu sam upade moč ker začne motor lavfat po enem cilindru. Kakor sem jaz bral poste od tistih ki jim je sla masina po gobe ni nobenemu zadnja guma blokirala. Nekateri so se celo po enem cilindru domov prepelal (50km+).

No ja, če ti je tolk vseeno da ti sredi pospeševanja iz ovinka zablokira kolo, poleg tega maš lohk še enga "nedolžnega" gor. Pol OK

Jest pravim da nebi imel takega motorja. Sem tudi sam imel 125ccm, 2T motor, ampak je bla Honda NSR ki se "dokazano" najmanj kvari in riba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa razlog za nakup :) Ti motorji so zaradi takih in podobnih težav smešno poceni. Prav tako tudi rabljeni deli. In če narediš par modifikacij lahko iz Hyosunga rata prav soliden motor, pri katerem je močno zmanjšana možnost okvare cilindra. Pa še kosi so ugodni. Za skoraj novo celo mašino od razbitega cometa sem dal 70k. Pa imam vse v rezervi doma. Sem npr pri padcu uničil magnet pa navitje, popravilo bi me prišlo krepko čez 100k, tako pa odšraufam doma, zamenjam pa gasa :) Če bi imel Suzukija in bi se mi to naredilo bi se npr. olajšal za kar zajeten kupček eurou :)

Saj ne da zagovarjam Hyosunga, sem večkrat povedal, da če bi še enrkat kupoval, bi kupil kaj drugega, ampak ni pa spet v celoti slab motor. Kot sem rekel, s par modifikacijami lahko dobiš zelo soliden motor za smešno nizko ceno.

Sicer je res tudi to, da so poceni tudi razni japonci starejših letnikov. Ampak zame to ne pride v poštev, ker pošteno priznam, da mi mora bit motor prej kot vse drugo všečen, da sploh razmišljam o nakupu. In če pogledam razne japonce starejših letnikov (predvsem sportaki) mi delujejo kište (brez zamere, samo moj okus). In ne bi hotel imet motorja, za katerega bi vsakič, ko bi se usedel nanj in peljal vedel, da mi ni ušeč in da ne ustreza mojemu okusu.Ker enostavno ne bi užival v vožnji. Pa je lahko 100x boljši in bolj zanesljiv kot nov Hyosung :)

Ko se bo pa nabral dovolj velik kupček denarja, potem bo pa zagotovo pot v garažo našel japonec, zaenkrat ciljam na ZX6r od 2005 dalje. Ampak to se pomoje še ne bo zgodilo vsaj kaki 2 leti, do takrat bo pa tudi comet moral opraviti svoje delo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!