Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Kle motor ne zariba ampak mu sam upade moč ker začne motor lavfat po enem cilindru. Kakor sem jaz bral poste od tistih ki jim je sla masina po gobe ni nobenemu zadnja guma blokirala. Nekateri so se celo po enem cilindru domov prepelal (50km+).

jaz sem že eden izmed teh... 55km sem se pripeljal z enim cilindrom. zadnjim hehe, kako naklučje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tu je pa še nekaj slikc mojega prenovljenega in izbolšanega cometa.

Naj pa najprej omenim, da se barva v živo kar precej razlikuje, saj so bile fotke posnete v senci. Črna v bistvu ni črna ampak zaradi gostih metalnih kristalčkov vleče že na srebrno, feltne so pa na soncu čisto rdeče oziroma se ten barve spreminja glede na osvetljenost in kot žarkov, saj gre za rdečo perlo.

[attachmentid=96305]

[attachmentid=96306]

[attachmentid=96307]

[attachmentid=96308]

[attachmentid=96309]

[attachmentid=96310]

[attachmentid=96311]

[attachmentid=96312]

[attachmentid=96313]

[attachmentid=96314]

[attachmentid=96315]

post-1190-1177683805_thumb.jpg

post-1190-1177683865_thumb.jpg

post-1190-1177683986_thumb.jpg

post-1190-1177684139_thumb.jpg

post-1190-1177684178_thumb.jpg

post-1190-1177684225_thumb.jpg

post-1190-1177684308_thumb.jpg

post-1190-1177684356_thumb.jpg

post-1190-1177684398_thumb.jpg

post-1190-1177684535_thumb.jpg

post-1190-1177684578_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to se da ven narest??! :eek: Ni možno ..... KAPO DOL!

Se strinjam.... :grim

kaj ko bi tole zamisel prodal korejčkom? :evilgrin: :hmm:

Popravljeno . Popravil snoopy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex zakaj si pa pedal posebej slikal,da vidmo kako se guma trga!!!! :BUA:

Pedal? :? Misliš nožno tačko?

Tačka je slikana zato, ker je tudi to del predelave. Na mojem cometu so sedaj namontirani distančniki za nastavljanje pozicije in dvig stranskih tačk od cometa R. Naked serijsko teh distančnikov nima in sem jih moral kupit posebej (skoraj 100eur). In ker je bil delni namen te predelave tudi ta, da bo moped pripravljen za na marof, sem se posvetil tudi temu, da bi odstranil moteče dejavnike pri "vožnji na koleno", ker ni prijetno če grabijo tačke, ipd.

Zato sem nabavil te distančnike in dvignil tačke, nastavil vzmetenje na najtrše, da se motor ne poseda tako zelo, ter pobrusil nosilec stranskega stojala za par mm, ki zna tudi zagrabit pri visokem nagibu. V roku 14 dni pa pričakujem tudi druge ploščece za amortizer, ki bodo zadek motorja dvignile še za dodatnih par mm.

Drugače pa hvala vsem za pohvale :) Na predelavo sem kar ponosen, sploh zato ker je v celoti moje delo, z izjemo izpuha. Pa še tega sem sam razstavil, izprešal katalizator, dal na črno eloksirat in šele potem prepustil drugim, da so mi dali not perforirano cev in volno. Tudi kar se tiče ličarije sem delal vse sam. Ker sem pred dvemi leti padel, sem imel podrsan in malo udrt tank, zdrsan blatnik in zadnjo planko, ki jo je na robu celo manjkalo par mm. Pred barvanjem sem vse površine, ki so šle v barvanje zmatiral, pokital, zbrusil in oblikoval linije, vrgel v filer, še enkrat vse prebrusil. Potem smo pa pri kolegu ličarju v komori vse pošpricali s črno bazo. Nato sem počakal dobro urco in zalepil feltne, da se je šlo čez po obroču še z rdečo perlo, potem pa še čez vse skupaj s prozornim lakom. Moram reči, da je kar dobro ratalo. Barvanje je brezhibno, čist nič potečeno in brez ene same smetke, kar je tudi v komori skoraj nemogoče :D Se vidi, da je šprical kolega, ki ima dolgoletne ličarske izkušnje :OK:

Drugače pa ni še fertik. Sledijo še Brembo 4 batne čeljusti, opletene cevi, custom preobleka sedeža (ideja je že in tudi zrisana :) ) ter karbonski blatnik zadnje gume s ščitnikom ketne. Upam da mi bo zneslo letos, čene pa drugo leto :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja skoraj pozabil, v kratkem sledi tudi pokrov zadnjega sedeža, oziroma poliestrski nadomestek zadnjega sedeža. Model iz stirodura je že natančno izoblikovan. Ko ponajdem nekaj časa bom naredil kalup ter nato pokrov. Seveda bom poročal kako bo uspelo. Model je pa zaenkrat identičen temu:

[attachmentid=96336][attachmentid=96337]

Tudi nalepke bodo v tem smislu. Zdaj bo napis V2power, spredaj se morem pa še odločit kaj bo pisalo.. Tudi to upam da bo čimprej, samo, da najdem nekaj časa, da jih naredim v corelu :) Sem pa že zmenjen z znancem, ki dela v podjetju, ki se ukvarja z izdelavo nalepk, da mu pošljem fajle ko bom naredil, pa mi jih natisnejo in zrežejo.

post-1190-1177724686_thumb.jpg

post-1190-1177724715_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa še spisek do sedaj narejenih midifikacij

Motor:

- dize Mikuni 145 namesto Mikuni 125

- dvignjene igle za 1 stopnjo

- desnorklan (odprt) original filter. To pomeni da se original filtru odreže pokrov in s tem močno poveča pretok zraka (bolj kot če nabaviš K&N ali BNC). Če bo kdo to naredil, mora obvezno konkretno povečat dize, ker čene bo zjebal motor :)

- zaprtje sistema za sekundarno vpihovanje zraka

- odprt ror, titan konus cev iz fi65 na fi60 z odstranljivim db killerjem

Posledica teh modifikacij je lepše delovanje motorja, moč je enakomerno razporejena čez celotno območje vrtljajev (ni lukenj), motor se raje zavrti v višje vrtljaje, ni več toliko sekanja, kar je predvsem posledica zaprtja sekundarnega zraka, prav tako pa je z dizami 145 rešen problem prerevne mešanice.

Ostalo:

- barvanje (metalik črna v kombinaciji z rdečo perlo), prej je bil motor moder

- carbon look blinkerji s prozornimi steklci (svetijo bolje kot original kljub temu da so manjši)

- carbon look ogledala

- odstrajen zadnji blatnik, ki ga je nadomestil nosilec tablice in blinkerjev

- pokrov zadka, ki zapre luknjo, nastalo zaradi odstranitve blatnika

- LSL superbike krmilo

- Harris ročke

- Harris tank pad

- Carbon look folija pri prednjih vilicah, kjer je pritrjeno krmilo

- distančniki za nastavljanje pozicije nožnih tačk od Cometa R

- pobrušen nosilec stojala, da ne prime tako hitro

- Motosvet nalepke :OK:

Sigurno sem še kaj pozabil.. No pa saj slike povedo vse :)

Če koga zanima kako se kaj naredi oziroma kje se kaj dobi pa kar vprašajte :) Bom rad pomagal z nasveti, pa tudi v praksi, če bo potrebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja skoraj pozabil, v kratkem sledi tudi pokrov zadnjega sedeža, oziroma poliestrski nadomestek zadnjega sedeža. Model iz stirodura je že natančno izoblikovan. Ko ponajdem nekaj časa bom naredil kalup ter nato pokrov. Seveda bom poročal kako bo uspelo. Model je pa zaenkrat identičen temu:

A boš lahko teh naredil več ?

Za zadnji pokorov sem tudi jaz zainteresrian.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bomo zmenili, ni problema. Vendar ne vem kdaj bo to, ker sedaj prihajajo izpiti in že za dokončanje teh stvari, ki sem jih sedaj delal zdaj na motorju sem komaj našel čas. Tako da pomoje se bom to spravil delat po izpitih, bom itak tu poročal, pa se bomo dogovorili kako pa kaj. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex, bi lahko navedel cene teh predelav. Za občutek, mogoče bom še sam kaj postoril na svojem mopedu...če je razumna cena, se ve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa še spisek do sedaj narejenih midifikacij

Motor:

- dize Mikuni 145 namesto Mikuni 125 --> 10EUR

- dvignjene igle za 1 stopnjo

- desnorklan (odprt) original filter. To pomeni da se original filtru odreže pokrov in s tem močno poveča pretok zraka (bolj kot če nabaviš K&N ali BNC). Če bo kdo to naredil, mora obvezno konkretno povečat dize, ker čene bo zjebal motor :)

- zaprtje sistema za sekundarno vpihovanje zraka

- odprt ror, titan konus cev iz fi65 na fi60 z odstranljivim db killerjem --> 150EUR

Posledica teh modifikacij je lepše delovanje motorja, moč je enakomerno razporejena čez celotno območje vrtljajev (ni lukenj), motor se raje zavrti v višje vrtljaje, ni več toliko sekanja, kar je predvsem posledica zaprtja sekundarnega zraka, prav tako pa je z dizami 145 rešen problem prerevne mešanice.

Ostalo:

- barvanje (metalik črna v kombinaciji z rdečo perlo), prej je bil motor moder --> 100EUR - 1 liter metalik črne, 3 dl rdeče perle, kit, filer, lak, pastic primer, delal sem sam. Če bi dal to nekomu barvat, bi prišlo precej drago, sploh pri feltnah se je nabralo ur in ur brušenja, ker so bile speskane in nato na debelo pošpricane s filerjem za aluminij ter brušene, da so lepo gladke.. Predvsem vsi tisti robovi in kotki delajo sive lase in vzamejo ogromno časa, če hočeš da je narejeno res lepo. Aja, še peskanje je bilo 30EUR. plus dvosmerna poštnina 10EUR, torej 40EUR

- carbon look blinkerji s prozornimi steklci (svetijo bolje kot original kljub temu da so manjši) --> 20EUR drugače so 40EUR, ampak so bili 50% znižani v Louisu

- carbon look ogledala --> 30EUR

- odstrajen zadnji blatnik, ki ga je nadomestil nosilec tablice in blinkerjev --> domača izdelava

- pokrov zadka, ki zapre luknjo, nastalo zaradi odstranitve blatnika --> domača izdelava

- LSL superbike krmilo --> 50EUR

- Harris ročke --> 20EUR

- Harris tank pad --> 13 EUR

- Carbon look folija pri prednjih vilicah, kjer je pritrjeno krmilo --> 6EUR

- distančniki za nastavljanje pozicije nožnih tačk od Cometa R --> 90EUR

- pobrušen nosilec stojala, da ne prime tako hitro

- Motosvet nalepke :OK: --> brezplačno by Noise :)

Čisto vse skupaj me je torej stalo 530EUR. Ampak še enkrat povdarjam, da sem vse naredil, zamenjal, zmontiral sam in ni bilo potrebno plačat popolnoma nobenega dela :)

Mogoče se bo komu porajala misel zakaj toliko denarja vložit v Cometa.. Zgolj zato ker imam veselje predelovat in rihtat motorje. Predelal sem še vsak motor, ki sem ga imel in verjetno bom tudi vsakega naslednjega, to me veseli :) Tega zagotovo nisem naredil, da bi motorju dvignil vrednost ali kaj takega, ker tu s predelavami zagotovo ne prideš skozi. Glavni namen je bil naredit motor bolj odziven in lepše delujoč, bolj primeren za športno vožnjo ter nenazadnje unikaten, oziroma po mojem okusu, ker ne maram standardnih stvari. Glede na to, da moj študentski proračun še vsaj par let ne bo dovolil nakup česa boljšega, mislim da je bila naložba vredna svojega denarja, saj sedaj vozim motor, ki je tak kot jaz hočem in ki mi je res všeč.

Če pogledam drugače, lahko bi samo za športen lonec dal toliko keša, če bi se odločil nabavit Akrapota, ki ga sedaj itak imam, samo v drugačni zunanji podobi :)

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A boš lahko teh naredil več ?

Za zadnji pokorov sem tudi jaz zainteresrian.

pa jaz tudi :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dex vsaka ti čast! par vprašanj:

-kje si dobil belo barvo za barvanje napisov na gumi, in kakšna je to ter price?

-vje si dobil ščitnike hladilnika vode, in koliko so?

-kako si poravnal vdrtino na tanku?

-kako sedaj s homologacijo barve? če bo sploh kaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima pokrivalo oz. nadomestek za zadnji sedež.

Drugače pa Dex... :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

Popravljeno . Popravil pavlin666
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa jaz tudi :fredy:

Tudi mene zanima pokrivalo oz. nadomestek za zadnji sedež.

Drugače pa Dex... :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

Če mi bo ratalo naredit dober kalup, potem se bo dalo kaj zmenit, ni problema :) Ampak po izpitih, prej zagotovo ne. Je pa vprašanje kako mi bo ratalo, ker nimam veliko izkušenj z izdelavo stvari iz vlaken in poliestra oziroma epoksi smole..

dex vsaka ti čast! par vprašanj:

-kje si dobil belo barvo za barvanje napisov na gumi, in kakšna je to ter price?

Uporabil sem navadno belo bazo in tanek čopič. Kolega je ličar in ima polno teh barv doma, pa mi je dal ene ostanke. Drugače pa bolj priporočam nakup za to namenjenega svinčnika (ene 5 eur v Louisu), ker je baje tista barva mnogo bolj odporna.. Občutek imam, da bo to moje šlo hitro dol .)

-kje si dobil ščitnike hladilnika vode, in koliko so?

Hmm.. Verjetno si narobe videl oziroma me napačno razumel. Nimam namreč nobenih ščitnikov hladilnika vode :) Ni pa slaba ideja za vnaprej :)

-kako si poravnal vdrtino na tanku?

Vdrtina na tanku ni bila tako velika, zato sem izravnal kar s kitom in oblikoval linijo. Drugače pa bi se dalo to poravnat s "spoterjem", ne vem kako se pravilno reče.. To je aparat podoben aparatu za varjenje, kateri ima namesto ročke z elektrodami poseben ročaj z glavo, ki se "privari" na kovino, da se lahko potem pleh potegne ven. Zelo koristna zadeva, to ima pomoje vsak ličar.

-kako sedaj s homologacijo barve? če bo sploh kaj...

Nove barve ni potrebno homologirat. Potrebno se je zgolj oglasit na tehničnih, da ti v prometnem spremenijo barvo in to je to. :) Bom v kratkem uštimal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

našel na netu slednje...imam tudi web stran od trgovine ( iz UK ) in sam si bom to naročil ... za podrobnosti PM

post-10486-1177871647_thumb.jpg

post-10486-1177871678_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

našel na netu slednje...imam tudi web stran od trgovine ( iz UK ) in sam si bom to naročil ... za podrobnosti PM

Slišal že za to trgovino, ampak mi nekako niso preveč všeč izdelki. Zadnji blatnik s ščitnikom za ketno dobiš za tak denar že iz karbona, pokrov za sedež je pa malo preveč vesoljski :) No, je pa res, da ima vsak svoj okus, komu je verjetno pa všeč.

Danes na ridah videl od Dex-a mojstrovino. Kapo dol ni kaj lepo je popedenan. :photo:

Me veseli, da sem spoznal še enega motosvetovca več :)

Pa še enkrat hvala vsem za pohvale :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni tut niti malo ni všeč tale pokrov zadnjega sedeža, je res vesoljski...

saj če ima kdo kak predlog, ga z veslejem sprejemem. Notranji zadnji blatnik in pokrov zadnjega sedeža bi res želel imeti, pa nisem še drugih varjant našel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes na ridah videl od Dex-a mojstrovino. Kapo dol ni kaj lepo je popedenan. :photo:

Ja tut sam vidu mašinco ....res kapo dol :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej sem omenjal, da mi pri dizah 145 in napol odprtem filtru še malo potrokira pri cca 7k rpm. Danes odprl filter do konca in problem polnoma rešen. Tako da mislim da je to to :D Dize 145, na ful odprt filter, odprt ror in zaprt sekundarni zrak. Prej mi je po števcu po ravnini prišlo tja do 200km/h, mogoče včasih 210km/h. Sedaj skoraj kjerkoli 220km/h za šalo. Nobene luknje ni več v navoru pri določenih vrtljajih, motor lepo zvezno vleče od 2k rpm dalje, pa vse do 11k :D Skratka zelo zadovoljen. Se je pa poraba dvignila za dober liter :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!