Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Prej sem omenjal, da mi pri dizah 145 .............:D

Hvala za formulo! precej si moral pretestirat itd.... Hvala za tole res.. Me zanima, če bo pri meni enako :D Sam o še tole - a sek. zrak si priškrnil do konca?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej sem omenjal, da mi pri dizah 145 in napol odprtem filtru še malo potrokira pri cca 7k rpm. Danes odprl filter do konca in problem polnoma rešen. Tako da mislim da je to to :D Dize 145, na ful odprt filter, odprt ror in zaprt sekundarni zrak. Prej mi je po števcu po ravnini prišlo tja do 200km/h, mogoče včasih 210km/h. Sedaj skoraj kjerkoli 220km/h za šalo. Nobene luknje ni več v navoru pri določenih vrtljajih, motor lepo zvezno vleče od 2k rpm dalje, pa vse do 11k :D Skratka zelo zadovoljen. Se je pa poraba dvignila za dober liter :D

Dex...daj kako sliko gor no, da vidimo mojstrovino :OK:

Danes sem ravno montiral LED smerokaze na mojo Rko, ti vraga sem že mislil da je kaj narobe ko tak hitro blinkajo...a ima kdo kako idejo kak se da to rešit brez da električarju vozim?

Aja..še vedno čakam odgovor glede zadnjega notranjega blatnika za Huso...a ima kdo model al pa kaj... ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za formulo! precej si moral pretestirat itd.... Hvala za tole res.. Me zanima, če bo pri meni enako :D Sam o še tole - a sek. zrak si priškrnil do konca?

Sekundarni zrak je popolnoma zaprt. Dva imbusa v cevkah, ki vodita iz airboxa in prav tako vijak pri T členu, ki povezuje obe pumpici.

Dex...daj kako sliko gor no, da vidimo mojstrovino :OK:

Slike so bile objavljene 2 strani nazaj, če si mogoče spregledal.

--> KLIK

Danes sem ravno montiral LED smerokaze na mojo Rko, ti vraga sem že mislil da je kaj narobe ko tak hitro blinkajo...a ima kdo kako idejo kak se da to rešit brez da električarju vozim?

Aja..še vedno čakam odgovor glede zadnjega notranjega blatnika za Huso...a ima kdo model al pa kaj... ??

Če si namontiral LED žmigovce potrebuješ en elektronski vmesnik, ne vem točno kako se reče. Vem pa da imajo v Louisu in da lahko namontiraš tudi sam.

Glede blatnika je pa pomoje najbolje, da ponajdeš nekoga, ki se ukvarja z izdelovanjem takih kosov iz karbona in ima doma nekaj blatnikov že narejenih. Ponajdeš nekaj, kar približno paše, označiš luknje in mojster ti bo naredil blatnik, ki bo pašal na tvoje luknje. Je tudi tema o karbonskih in smolnatih stvareh tu na motosvetu in prav tako imamo med nami nekaj mojstrov, ki delajo ozirma se spoznaje na te stvari. Poglej malo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, glede problema hitrega utripanja žmigavčkov je prišlo tudi pri meni, ko sem zamenjal z led diodami, rešil pa sem tako, da sem zadaj dodatno priklopil original žmigavce, jih polepil z izolir trakom, da se ne vidi, ko utripajo in jih skril v prtljažni prostor tam na desni strani---> gresta oba lepo noter in problem je rešen.

To se pa zgodi zato, ker imajo diodice manjšo porabo in zato rele hitreje dela.

No, moram pa tudi jaz pohvalit Dexov motor, ker mu je lepo ratalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, glede problema hitrega utripanja žmigavčkov je prišlo tudi pri meni, ko sem zamenjal z led diodami, rešil pa sem tako, da sem zadaj dodatno priklopil original žmigavce, jih polepil z izolir trakom, da se ne vidi, ko utripajo in jih skril v prtljažni prostor tam na desni strani---> gresta oba lepo noter in problem je rešen.

To se pa zgodi zato, ker imajo diodice manjšo porabo in zato rele hitreje dela.

No, moram pa tudi jaz pohvalit Dexov motor, ker mu je lepo ratalo.

Človek si mogoče že kdaj slišal za upore :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poslušaj gebre; jaz sem mu svetoval zastonj rešitev, ti pa, kot vidim, mu nisi svetoval niti, kak upor dat, tko da, veš kaj si mislim o tebi......da znaš samo nabijat in v tem primeru sem mu bil jaz v večjo pomoč, kot ti, gospod!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poslušaj gebre; jaz sem mu svetoval zastonj rešitev, ti pa, kot vidim, mu nisi svetoval niti, kak upor dat, tko da, veš kaj si mislim o tebi......da znaš samo nabijat in v tem primeru sem mu bil jaz v večjo pomoč, kot ti, gospod!

Hja, saj je pomoč, vendar je malo nesmiselna. Zakaj bi imel še dodatne žmigavce pod ritjo in si s tem še zmanjšal prtljažni prostor?

Za elegantno rešitev v Louisu dobiš Kellermanove upore, po mislim 4 evre za komad, zvežeš po shemi, in ne boš verjel - smernik deluje tako kot je treba .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poslušaj gebre; jaz sem mu svetoval zastonj rešitev, ti pa, kot vidim, mu nisi svetoval niti, kak upor dat, tko da, veš kaj si mislim o tebi......da znaš samo nabijat in v tem primeru sem mu bil jaz v večjo pomoč, kot ti, gospod!

Sem se samo malo pohecal no. Samo z original žmigavci je pa res malo nesmiselna. Samo na žice vežeš upore in je to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MarduK: Za elegantno rešitev ne upoštevaš samo 4 € na komad, temveč moraš še upoštevat stroške prevoza do gor, ki niso mali in smernike ne daš v prtljažni prostor, ampak zraven prtljažnega prostora čisto desno, lahko tudi čisto levo, kjer je v bistvu prazen prostor in ni namenjen ničemur kot samo zraku in komplet prtljažni prostor ti ostane prazen predvsem za prvo pomoč, ki zasede cel prtljažni prostor.

Gebre: ja vem, da vežeš upore, vendar sem si jaz to naredil zastonj v pou ure in nism rabu ne Lousa, ne IC Elektronike v LJ ne nobene el. trgovine. Rešitev sm mu ponudu, zdej pa naj se sam odloči, al bo šou v Louisa po ene uboge upore al pa.....

No v mojem primeru, če pogledaš v prtljažni prostor ne vidiš ne utripanja, kaj šele žmigavcev, kot da jih ni in to zastonj .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, ampak kolega je rekel da če bi dal za vse 4 upora (nucaš jih mislim da 4) 200-300 bivših SIT bi bil to že nateg. Se pravi, teli uporčki niso noben strošek.

Pa nazaj k husotu...se je komu začela luščit barva na prednjih batkih od bremz? Sem nekaj časa nazaj gledal enega v salonu in se je že novemu začela lušit barva na čeljustih (v bistvu se je začela napihovat).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na batkih od bremz je pri meni sicer po 3 letih barva še nedotasknjena, se pa lušči na nekaj drugih mestih na okvirju in križu vilic.. .) Sicer nič kritičnega, malenkosti, ampak vseeno dovolj, sa je slaba volja in da človeku rata jasno, da vse skupaj ni narejeno preveč kvalitetno .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za elegantno rešitev v Louisu dobiš Kellermanove upore, po mislim 4 evre za komad, zvežeš po shemi, in ne boš verjel - smernik deluje tako kot je treba .)

MarduK: Za elegantno rešitev ne upoštevaš samo 4 € na komad, temveč moraš še upoštevat stroške prevoza do gor, ki niso mali in...

ma dajte no... saj se tudi v sloveniji dobijo. pa verjetno celo v vašem kraju ali okolici, samo malo je treba povprašati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, ampak kolega je rekel da če bi dal za vse 4 upora (nucaš jih mislim da 4) 200-300 bivših SIT bi bil to že nateg. Se pravi, teli uporčki niso noben strošek.

Pa nazaj k husotu...se je komu začela luščit barva na prednjih batkih od bremz? Sem nekaj časa nazaj gledal enega v salonu in se je že novemu začela lušit barva na čeljustih (v bistvu se je začela napihovat).

Lahko da pušča zavorna tekočina. Ta je zelo agresivna-vem ko je sosedu na BT50 pokapljalo po feltni in je šla barva papa, prvo napihnla, pol pa odluščla s cajtom :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex,

kako se kaj obnese krmilo. Ker sem tudi razmisljal o zamenjavi z bolj ravnim, pa imam zdaj priliko slisati iz prve roke.

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, ampak kolega je rekel da če bi dal za vse 4 upora (nucaš jih mislim da 4) 200-300 bivših SIT bi bil to že nateg. Se pravi, teli uporčki niso noben strošek.

Pa nazaj k husotu...se je komu začela luščit barva na prednjih batkih od bremz? Sem nekaj časa nazaj gledal enega v salonu in se je že novemu začela lušit barva na čeljustih (v bistvu se je začela napihovat).

Zavorna tekočina razžira barvo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povejte mi..konc leta bom zamenjal motor..kaj naj kupim ali novega hyosung cometa 650 ali rabljenega suzukija sv 650??

Kaj se bolj splača..za par let..dokler ne dobim izpita za neomejeno..kr jst ga nameravam zablokirat na 25kw..kr bom meu 18let..

Vaš predlog?? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce bos bral to temo bos videl, da se bolj splača nabavit SV, s Hyosungom je dosti problemov

Popravljeno . Popravil Kosho
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex, sam tale stroj pa GRMIIIIIIIIIIII :kva2: :worship:

ja, od Dexa stroj pa res grmi :kva2: :) :) You did a fine job :)

:worship: :worship:

Se lahko sam pridružim :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, ampak kolega je rekel da če bi dal za vse 4 upora (nucaš jih mislim da 4) 200-300 bivših SIT bi bil to že nateg. Se pravi, teli uporčki niso noben strošek.

Res je, samo vedet moraš koliko upora mora biti. Dobiš jih sigurno v trgovini na Roški (ime sem pa žal pozabil).

Kellermanovi pa imajo že vse priključke, so v alu ohišju, pa še ime plačaš, od tu cena 4 €. Ko sem pa osebno že ravno tam kupoval smernike, sem kupil pa še te... Jebat ga, unih 5€ gor al pa dol, tudi za letanje po el. štacunah gre čas in denar...

Ponavadi se dobijo pa tudi kakšni drugi, cenejši seveda v isti trgovini, kjer kupiš smernike. Če pa ne, je pa to tudi dosti žalostno. Za trgovino namreč... :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex,

kako se kaj obnese krmilo. Ker sem tudi razmisljal o zamenjavi z bolj ravnim, pa imam zdaj priliko slisati iz prve roke.

L.P.

Krmilo se obnese dobro :OK: Sem zadovoljen, sicer neke bajne razlike v primerjavi z originalnim spet ni, ampak meni vseeno to precej bolj ustreza. Je pa res, da je vse skupaj malce nižje, zato sem moral malo zmanjšati hod krmila, ker bi se drugače zadevale ročke ob tank..

Povejte mi..konc leta bom zamenjal motor..kaj naj kupim ali novega hyosung cometa 650 ali rabljenega suzukija sv 650??

Kaj se bolj splača..za par let..dokler ne dobim izpita za neomejeno..kr jst ga nameravam zablokirat na 25kw..kr bom meu 18let..

Vaš predlog?? :)

Kupi rabljenega SVja! :) Daymo Hyosungu še kakšno leto, da dokončno odpravi porodne težave :)

Dex, sam tale stroj pa GRMIIIIIIIIIIII :kva2: :worship:

ja, od Dexa stroj pa res grmi :kva2: :) :) You did a fine job :)

:worship: :worship:

Se lahko sam pridružim :worship: :worship: :worship:

Lepo, da vam je všeč zvok :D Meni je tudi. Pri Grčarjevi astri se je pa kar alarm sprožil, ko sem zakurblal :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej sem omenjal, da mi pri dizah 145 in napol odprtem filtru še malo potrokira pri cca 7k rpm. Danes odprl filter do konca in problem polnoma rešen. Tako da mislim da je to to :D Dize 145, na ful odprt filter, odprt ror in zaprt sekundarni zrak. Prej mi je po števcu po ravnini prišlo tja do 200km/h, mogoče včasih 210km/h. Sedaj skoraj kjerkoli 220km/h za šalo. Nobene luknje ni več v navoru pri določenih vrtljajih, motor lepo zvezno vleče od 2k rpm dalje, pa vse do 11k :D Skratka zelo zadovoljen. Se je pa poraba dvignila za dober liter :D

220 ... pa si upaš? .)

Praviš, da ti že od 2k rpm naprej vleče? Moj comet šele nekje pri 5-6k rpm rata dokaj tolk odziven (wings, malenkost povečane dize, zaprt sekundaren dovod zraka) ... mislim, nimam ravno nekih izkušenj z drugimi motorji, ampak če primerjam z750, tist nekak vleče od 2-3k rpm naprej tako kot moj od 5k. Ali pa imam samo napačne predstave o tem, kako naj bi motor ... vlekel.

Če se kdaj srečamo, boš dal za en krog.. najraje na domačem terenu gor proti Rakitni :OK:

---

Mam še eno vprašanje.. lahko sam karkoli nardim, če mi motor crkne, ko prestavim iz lera v prvo? Varjanta, da speljujem z drugo mi ne diši preveč.

p.s. omenim lahko še, da je postopek, ki je privedel do omenjene situacije, neponovljiv... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, samo vedet moraš koliko upora mora biti. Dobiš jih sigurno v trgovini na Roški (ime sem pa žal pozabil).

Kellermanovi pa imajo že vse priključke, so v alu ohišju, pa še ime plačaš, od tu cena 4 €. Ko sem pa osebno že ravno tam kupoval smernike, sem kupil pa še te... Jebat ga, unih 5€ gor al pa dol, tudi za letanje po el. štacunah gre čas in denar...

Ponavadi se dobijo pa tudi kakšni drugi, cenejši seveda v isti trgovini, kjer kupiš smernike. Če pa ne, je pa to tudi dosti žalostno. Za trgovino namreč... :BUA:

HTE je tista trgovina

Lepo, da vam je všeč zvok :D Meni je tudi. Pri Grčarjevi astri se je pa kar alarm sprožil, ko sem zakurblal :lol1:

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!