Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

220 ... pa si upaš? .)

220 na nakedu je res malo neprijetno zaradi vetra, ampak take krize pa spet ni.. :)

Sicer pa se drugače nikoli ne vozim tako hitro, to je bilo zgolj v namen stestiranja novih nastavitev na za to "primernih" odsekih.. Drugače v taki vožnji itak ni nekega smisla, razen da ogrožaš sebe in druge .)

Praviš, da ti že od 2k rpm naprej vleče? Moj comet šele nekje pri 5-6k rpm rata dokaj tolk odziven (wings, malenkost povečane dize, zaprt sekundaren dovod zraka) ... mislim, nimam ravno nekih izkušenj z drugimi motorji, ampak če primerjam z750, tist nekak vleče od 2-3k rpm naprej tako kot moj od 5k. Ali pa imam samo napačne predstave o tem, kako naj bi motor ... vlekel.

Pri meni potegne od cca 2500rpm. Je pa res, da če pelješ v višjih prestavah, je v tem območjuje vseeno manj odziven kot potem pri višjih vtljajih, kar je itak logično. Še v tretji pa četrti, pa komot odpreš gas in vleče konstantno že iz "nule". Vsaj nasproti original nastavitvi. Zja še nisem peljal, tako da ne vem primerjave..

Mam še eno vprašanje.. lahko sam karkoli nardim, če mi motor crkne, ko prestavim iz lera v prvo? Varjanta, da speljujem z drugo mi ne diši preveč.

p.s. omenim lahko še, da je postopek, ki je privedel do omenjene situacije, neponovljiv... :whistle:

Verjetno je nekaj narobe z varnostnim stikalom, ki ugasne motor če daš v prvo, ko je spuščeno stojalo..

Kakšen postopek pa je bil to? :D

Objavljeno

...

Verjetno je nekaj narobe z varnostnim stikalom, ki ugasne motor če daš v prvo, ko je spuščeno stojalo..

Kakšen postopek pa je bil to? :D

Verjetno je res stikalo al pa kabel dol pri tački kej ferderban, ampak se mi dones ne da več ukvarjat, ker mam vsega skup čez glavo... zgleda da je pri neopisanem postopku prišlo do nepredvidljivih posledic tudi na drugih delih motorja. :glare:

Thanks a bunch.

Objavljeno

Poljub bata prednjega cilindra z ventilom. Preklemano srečo sem mel, da je ventil po nekaj šusih v bat ostal zabit v ležišču glave ventila - v glavi. Ojnica in cilinder sta nedotaknjena.... Glavo oz. ležišče prelomljenega ventila, mi bo en "urar" (Reklama Vojko ČUK - Idrija) spedinal. Tako, da mi ostane 1051,00€ v žepu... :photo: Drug teden ima da se vozim.

Ju3 naročim bat z obročki, komplet 4 ventilov, teflonov, vodil, dihtung... Našraufana pa je dizica 137,5 in priškrnjen sek,. zrak. (Hvala Dexu in ostalim...)

IPB SlikaIPB Slika

IPB SlikaIPB Slika

PS: Ali kdo ve kje bi kupil športni lonec? Wings jih ne dela več za Husote - so mi pisali iz Wingsa. Leo Vinci pa ne vem kje bi kaj meli... Pa kake so kaj približne cene? Hvala za informacije.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala Dexu in ostalim..

Ni problema, me veseli, če so ti moji nasveti kaj pomagali :)

PS: Ali kdo ve kje bi kupil športni lonec? Wings jih ne dela več za Husote - so mi pisali iz Wingsa. Leo Vinci pa ne vem kje bi kaj meli... Pa kake so kaj približne cene? Hvala za informacije.

LeoVince drži Simčič moto center iz Solkana pri Novi Gorici. Baje da so cene kar ok. Drugače pa je LeoVinceje včasih rihtal tudi Hotschko iz foruma, kontaktiraj ga pa vprašaj..

Na cometa pašejo rori za ZX6r letnik 2002. Tako da izbiro imaš ogromno. NE vem pa kako je s homologacijo, ampak predvidevam, da ti to ni bistveno glede na to, da je bil v izboru tudi Wings.

Za Cometa se da drugače s papirji dobit BOSa ali IXILa. Ixil je okoli 240-250eur če se ne motim, bos pa okoli 270

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Aja, pa poročaj kako se obnesejo večje dize.. Lahko se tudi zgodi, da bo mešanica malce prebogata, tako da če ti bo kaj trokiralo je to to :)

Objavljeno

DEX ti boš ziher vedel... Simčič pravi, da za Husota Leo Vince niti nima v katalogu, ima pa ror leo Vince za SV650. Za l. 99-02... Kaj misliš oz če konkretno veš, a bi pasal ror za SV na Husota? Cena je 260€... Homologiran. A so potrebne kake modifikacije na nosilcih? :?

Objavljeno

Od Svja ror ne gre na Cometa, ker na Svja paše slip on lonec, medtem ko gre na cometa bolt on..

Kot sem prej omenil:

Na cometa pašejo rori za ZX6r letnik 2002. Tako da izbiro imaš ogromno. NE vem pa kako je s homologacijo, ampak predvidevam, da ti to ni bistveno glede na to, da je bil v izboru tudi Wings.

Za Cometa se da drugače s papirji dobit BOSa ali IXILa. Ixil je okoli 240-250eur če se ne motim, bos pa okoli 270

Itak si na istem, ali bi vzel Leovinceja s papirji za SV, ali pa LeoVinceja s papirji za ZX6r. Noben izmed njih nima papirjev za Cometa, le ta razlika je, da od ZX6r paše direkt, medtem ko od SVja ne.

Objavljeno

Zdravo... no, stikalo sem porihtal, vendar sem naletel na še en problem. Ko sem šaril tam okoli tačke, opazim, da ima os menjalnika kakšen cm lufta (noter-ven v menjalnik). Potegnem jo ven, kolikor je šlo in zahakljam. Od takrat se menjalnik več ne premakne iz lera... sploh.

Obstaja kakšna rešitev, razen te, da motor naložim na kombi in odpelem na servis? Če mi je ratal ferdirbat menjalnik, mogoče kdo okvirno ve o kakšnem denarju je govora?

Objavljeno

Zdravo... no, stikalo sem porihtal, vendar sem naletel na še en problem. Ko sem šaril tam okoli tačke, opazim, da ima os menjalnika kakšen cm lufta (noter-ven v menjalnik). Potegnem jo ven, kolikor je šlo in zahakljam. Od takrat se menjalnik več ne premakne iz lera... sploh.

Obstaja kakšna rešitev, razen te, da motor naložim na kombi in odpelem na servis? Če mi je ratal ferdirbat menjalnik, mogoče kdo okvirno ve o kakšnem denarju je govora?

Najbolje da popraviš in se oglasiš na priljubljenem avto.netu... .)

Objavljeno

Predvidevam da vec kot zataknit zvezde za prestvaljanje nisi mogu. Verjetno je trebe dekelc pr sklopki dol vržt pa pogledat, če se je stvar zataknila. Ponavadi se nebi smela edin če nisi res ne vem kaj čaral.

Učeri sem dal nove AP-Racing racing-zmes (trša) ploščice na moj moped in stvar občutno bolj grabi kot z originalnimi ploščicami. Gor mam opletene cevi + druge ploščice in zadeva kar hudo prime.

Očitno sem ujel dokaj pravo kombinacijo ploščice-disk. Bomo vidl kakšna pa je obraba le teh.

Lp

Zdravo... no, stikalo sem porihtal, vendar sem naletel na še en problem. Ko sem šaril tam okoli tačke, opazim, da ima os menjalnika kakšen cm lufta (noter-ven v menjalnik). Potegnem jo ven, kolikor je šlo in zahakljam. Od takrat se menjalnik več ne premakne iz lera... sploh.

Obstaja kakšna rešitev, razen te, da motor naložim na kombi in odpelem na servis? Če mi je ratal ferdirbat menjalnik, mogoče kdo okvirno ve o kakšnem denarju je govora?

Objavljeno

Predvidevam da vec kot zataknit zvezde za prestvaljanje nisi mogu. Verjetno je trebe dekelc pr sklopki dol vržt pa pogledat, če se je stvar zataknila. Ponavadi se nebi smela edin če nisi res ne vem kaj čaral.

Hmm.. gledal sem service manual, kako se zadeva razdre, sam na žalost nimam tolk poguma, vsaj dokler je še v garanciji... in ker mam ravno servis na 10k km, gre danes tja.. v kombiju :doze:

Hvala vseen ICE_MAN.

Objavljeno

Evo, po nekaj dneh modrovanja kako bi spremenil zadek mojega Cometa mi je končno uspelo.

Kako izgleda pa ocenite sami. :?

Pa še zahvala bratu, ki je sodeloval pri projektu. :D :D

post-12838-1178563183_thumb.jpg

post-12838-1178563211_thumb.jpg

post-12838-1178563235_thumb.jpg

Objavljeno

Prije svega odličan forum... čestitke.

Kod nas (HR) nema toliko Cometa pa su i forumi... hm...

No, došlo vrijeme mijenjati lanac i lančanike... i tu počinju problemi.

Prednji zupčanik paše od SV-a ali zadnji ne (navodno - www.jtsprockets.com)

U Saplexu prodaju samo kompletne setove (DC&AFAM)

Mene zanima jeli tko to probao? Valja li šta?

Original lanac je skroz u k... rasteže se kao žvaka... sucks.

Kako ste vi rješili te probleme?

Unaprijed hvala na odgovorima.

Objavljeno

Lepo

A si žagov stari blatnik stran?

Objavljeno

RESPECT! :OK:

Objavljeno

Lepo

A si žagov stari blatnik stran?

Jp, ni blo druge izbire. Pa še mal aluminija sm dodal in to je to. :D

Objavljeno

Prije svega odličan forum... čestitke.

Kod nas (HR) nema toliko Cometa pa su i forumi... hm...

No, došlo vrijeme mijenjati lanac i lančanike... i tu počinju problemi.

Prednji zupčanik paše od SV-a ali zadnji ne (navodno - www.jtsprockets.com)

U Saplexu prodaju samo kompletne setove (DC&AFAM)

Mene zanima jeli tko to probao? Valja li šta?

Original lanac je skroz u k... rasteže se kao žvaka... sucks.

Kako ste vi rješili te probleme?

Unaprijed hvala na odgovorima.

Pozdravljen,

DC / AFAM set imam na SV1000S cca. 30000km in deluje odlično - v tem času sem verigo namazal ene 15x in napel 1x... ;)

Na našem Cometu 650 pa se po 6000km - večinoma po dirkališčih - original veriga tudi še ni nič raztegnila...

D.

Objavljeno

Lepo :OK:

Žaganje original blatnika stran (samo delno) je najbl simpl varianta, pa da lepo zgleda :)

Jaz sem sicer odrezal vse skupaj stran, tako da od original plastike in blatnika ni ostalo nič, sem pa moral zato naredit poseben pokrov, ki pokrije nastalo luknjo pod lučjo. Skratka zelo veliko dela za podoben efekt :)

post-1190-1178579242_thumb.jpg

Objavljeno

Jaz sem tudi razmišljal, da bi to vse stran odrezal samo je potem kr problem tisto lukno zakrit. Sploh pa ker ne zanam iz poliestra delat.

Železo oz. aluminij mi bol leži. :D

Objavljeno

Lepo :OK:

Žaganje original blatnika stran (samo delno) je najbl simpl varianta, pa da lepo zgleda :)

Jaz sem sicer odrezal vse skupaj stran, tako da od original plastike in blatnika ni ostalo nič, sem pa moral zato naredit poseben pokrov, ki pokrije nastalo luknjo pod lučjo. Skratka zelo veliko dela za podoben efekt :)

tole pride dober... samo namesto vijakov bi lahko uporabil nete in bi prišlo dosti boljše. pa tudi držijo 100%, ker ima tako narejen fant na 4-kolesniku, ki je namenjen zelo drugačni vožnji.

Objavljeno

Evo, po nekaj dneh modrovanja kako bi spremenil zadek mojega Cometa mi je končno uspelo.

Pri samo tako zvitem plehu, a ne prihaja do velikih vibracij na tablici ??

Po mojem boš še tablico zgubu, ker bo nosilec počil (Zgolj na glas razmišljam.).

lp

Objavljeno (popravljeno)

Tablico držita 2 neta, nosilec pa 4 vijaki. Tak da ni možno, da bi se zadeva odvila. Aluminij pa tudi ne poči tak hitro.

Popravljeno . Popravil pavlin666
Objavljeno

Jaz sem tudi razmišljal, da bi to vse stran odrezal samo je potem kr problem tisto lukno zakrit. Sploh pa ker ne zanam iz poliestra delat.

Železo oz. aluminij mi bol leži. :D

Tudi jaz nisem uprabil poliestra, to bi bilo še več dela :)

Pokrov sem sklepal iz pleha. Je pa res, da je potrebno najt dovolj mehek pleh za oblikovanje in imet tudi malo roke za to, ker so kar "zajebani profili" :D

[attachmentid=96884]

Pri samo tako zvitem plehu, a ne prihaja do velikih vibracij na tablici ??

Po mojem boš še tablico zgubu, ker bo nosilec počil (Zgolj na glas razmišljam.).

lp

To je tudi mene skrbelo, ko sem premišljeval o taki rešitvi. Jaz sem se nato odločil za nosilec tablice in blinkerjev v enem in naredil tako, da so nosilčki blinkerjev hkrati opora nosilcu tablice :)

Ampak tudi pavlinova rešitev bi mogla bit ok, če je aluminij ni pretenek :)

[attachmentid=96885][attachmentid=96886]

post-1190-1178614032_thumb.jpg

post-1190-1178614525_thumb.jpg

post-1190-1178614549_thumb.jpg

Objavljeno

Uf Dex ti si se tega mal bol resno lotu. :blink:

Jst sm si zadevo mal poenostavil in uporabil polovico obstoječega blatnika. :D

Objavljeno

A je že kdo menjal statorsko navitje in če, a je to blazno draga zadeva?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!