pavlin666 Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Jst sm mogu menjat. Če nebi blo v garanciji bi bil kr mal :angry: :angry: :angry: Mislim, da bi me zadeva takrat stala bivših 70k + delo.
ICE_MAN Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Stator daj prenavit nekomu ki se s tem ukvarja ti bo naredu za četrtino zgoraj omenjene cene, Kolk km pa ima motor da je stator šov? Pr men ni blo nikol problemov z elektriko razen pregorevanje zadnje zarnice, kateri vzrok sem nasel sam ker ga uraden serviser ni nasel. :headbang: Trdil da zadnja zarnica gre zaradi vibracij. Ko sem mu dokazal kaj je narobe je to zamenjal. Fovš pa je bil CDI in jst mislm da so bli skoraj vsi cdi-ji fovš do letnika 2006. Sedaj nimam problemov več s tem ker imam cdi od letnika 06 (menjano pod garancijo). Vsi CDI-ji na husotu so pa made in Japan (tko je uzad pisal k sm ga testiral), tko da ne vem kaj ga tile japanerji serjejo. Ta nov cdi je pa bil nekoliko drugačne oblike na vzven (očitno kakšen drug model).
danci1973 Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 ICE MAN, kaj je CDI?? CDI = Capacitor Discharge Ignition D.
zbibii Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Motor ima prevoženih 17500km. Začelo se je letos januarja, kmalu po tem ko sem montiral grelne ročke. 30. decembra sem vozil, 13. januarja pa motor ni vžgal. Ker sem bil nekam namenjen in že zabuban v opremo, sem ga vžgal na kable in si mislil da bo akumulator že napolnilo med vožnjo. Me pa bega zdaj ali so grelne ročke kakorkoli vplivale na električni sistem ali je slučajno takrat to crknilo. Na koga pa bi se lahko obrnil glede previtja statorja?
miki_pirat Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 (popravljeno) A je že kdo menjal statorsko navitje in če, a je to blazno draga zadeva? Stator ti dođe 170€ u saplexu (sa pick-upom). Premotavanje (viklanje) ne dolazi u obzir jer je cijeli stator u ulju pa nebi dugo trajao. Meni je pao lanac pa mi strgao onih 5 žica kod prednjeg lančanika i kratko ih spojio pa sam sve to dobro istražio. Btw. stator je u Koreji oko 30€ :BUA: a ostalo su marže. Popravljeno Maj 9, 2007. Popravil miki_pirat
Ice Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Kje pa se to na motorju nahaja?? it iz da madzik blek boks dat makes sparks go spark. :P navadno kje pod sedezem. crna skatlica, vcasih celo gor pise CDI.
ICE_MAN Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 ICE MAN, kaj je CDI?? No to je to spodaj na sliki. CDI-Ignitor če vam crkavajo zadnje žarnice je definitivno problem tuki. Problem je pa ob zagonih ko motor avtomatsko prižge luči in takrat prvi tok ki pride je očitno previsok in žarnica pregori. Je pa to čudno da se to ne dogaja vedno ampak očitno samo pod določenimi pogoji. Sedaj ko imam menjan CDI-Ignitor od letnika 2006 mi še skoraj 3/4 leta ni pregorela nobena štop žarnica prej pa po 2 na mesec. :)
pavlin666 Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 In spet so se začeli; na probleme mislim. Danes sem se odpravil na eno malo dalšo turo, katere mi ni uspelo končati. Ta k..... motor mi je zopet pokvaril dan. :headbang: :nono: Ko se me vrača iz lj mi je pri Višnji gori nekaj zaropotalo, potem pa :eek: :eek: , v nobeni prestavi motor ne vleče. Se vstavim ob cesti mal pomodrujem in pokličem prevoz z prikolico. Ko je pomoč prispela, smo si malo podrobneje ogledali zadevo in ugotovili, da se mi je odvila matica na prvem zobniku, zobnik pa je ostal na mestu in malo poškodoval navoje na aksi Upam, da ne preveč (jutri razdrem). Nisem 100% vendar mislim, da je pejšnji lastnik motorja dal Barboriču menjati zobnike, kateri očitno zadeve ni dobro opravil. Malomarno je zavil zavihek na varovalni podložki in zadeva se je odvila Lahko bi se zgodilo kaj veliko hujšega... Zanima me pa, če ima slučajno kdo to matico doma, je spet nek poseben navoj (glup motor, zmer neki posebnga)???
Frips Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 Ne bi lih "blatil" imena v javnosti, samo na podlagi mišljenja. :glare: Upam, da zrihtaš čim lažje in ceneje za tvoj žep.
hirabbit Objavljeno Maj 11, 2007 Opozori Objavljeno Maj 11, 2007 Kaj je pa zdej bogi moped kriv, če ni bla matica dobro zatisnjena :cry: Motor moraš imet rad, pa ti ne bo delal problemov, ne pa se na njega jezit brezveze.
zbibii Objavljeno Maj 12, 2007 Opozori Objavljeno Maj 12, 2007 Tudi sam sem bil malo presenečen ob menjavi zobnikov in verige. Prvi zobnik je sicer bil na mestu in zavarovan z podlozko, vendar ni bil zategnjen do konca, tako da odviti se ni mogel, je pa lahko se premikal par mm levo in desno. Po demontazi zobnika sem ugotovil, da je navoj na gredi poskodovan. Sposodil sem si navojne celjusti in navoj popravil, kolikor se je pac dal, in sestavil z novo matico. Po slabih 1000km sem sel preverit stanje in zgodba se je ponovila. Matica se je spet premikala par mm levo in desno, dokoncno pa se nebi mogla odviti zaradi varovalne podlozke. Danes bom se enkrat zategnil matico, kolikor bom pac lahko glede na poskodovan navoj.... A se je se komu drugemu to zgodilo?
Frips Objavljeno Maj 12, 2007 Opozori Objavljeno Maj 12, 2007 Kaj je pa zdej bogi moped kriv, če ni bla matica dobro zatisnjena :cry: Motor moraš imet rad, pa ti ne bo delal problemov, ne pa se na njega jezit brezveze. Ne jezim se bzv... samo mima nobenega dokaza, da je prav dotični premalo zategnil matico .) Iz zgornjega posta se vidi, d ase podobni primeri dogajajo glih pri teh motorjih :hmm:
gody01 Objavljeno Maj 12, 2007 Opozori Objavljeno Maj 12, 2007 Ne jezim se bzv... samo mima nobenega dokaza, da je prav dotični premalo zategnil matico .) Razen popuščene matice. V mojem priročniku je za to odgovoren tisti, ki je zadnji to matico šravfal, kakorkoli to tebi ne diši. Iz zgornjega posta se vidi, d ase podobni primeri dogajajo glih pri teh motorjih :hmm: Spet precejšnje nebuloze. Daj idi temo malo skozi in štej koliko motorjev je žrtev problemov. Glede na število prodanih boš na koncu ugotovil, da procentualno verjetno ni nič več problemov kot pri ostalih znamkah. Se je pa fajn naslajat nad poceni robo iz Koreje in trobit kako nekvalitetna roba je to, a ne ?
Jure Objavljeno Maj 12, 2007 Opozori Objavljeno Maj 12, 2007 Glede matice sepopolnoma strinjam s tabo.. Kriv je tisti, ki je zadnji šraufal, če je matica zategnjena in blokirana z varnostno podložko nima nobene veze, ali je to na Hyosungu ali pa na Hondi.. Je pač serviser zajebal, jebiga. Glede okvar pa se nebi čisto strinjal.. Se mi zdi, da so problemi pri Hyosungu vseeno malce bolj pogosti in izraziti, kot pri kakšnih Japoncih. To lahko potrdim iz lastnih izkušenj sedaj, ko si skoraj 3 leta lastim Hyosunga, prej pa 3 leta Kawasakija.. Ni primerjave. Prav tako poznam precej folka, ki si lasti Hyosunge, pa so imeli prej, oziroma imajo po Cometu tudi druge motorje, pa se praktično vsi strinjajo, da pri Hyosungu pač malo šepa kvaliteta in vzdržljivost. Prav tako osebno poznam kar 4 lastnike cometov, ki jim je razbilo prednji cilinder, vem pa še za precej več primerov tu preko foruma.. Pri nobenem drugem motorju nisem zasledil, da bi bila neka tako resna težava tako zelo pogosta in hkrati ignorirana s strani proizvajalca in uvoznika.. Pa to ni težava samo pri nas, o tem se na veliko govori tudi na tujih in mednarodnih forumih. Če potegnem črto.. Hyosung je OK motor, ampak glede na vse probleme, ki sem jih imel z njim in na probleme, ki so jih imeli z njim kolegi, bo naslednji motor zagotovo eden izmed japonske štirice :)
pathoLOG Objavljeno Maj 12, 2007 Opozori Objavljeno Maj 12, 2007 BMK, meni pa je moj Huso kljub vsem težavam všeč. :wub: Pa vozim mopede 17 Let. Od tega nekaj kao "tazaresnih" .... lalala
pavlin666 Objavljeno Maj 12, 2007 Opozori Objavljeno Maj 12, 2007 (popravljeno) Danes sm zadevo razdrl in ugotovil, da navoji ni hudo poškodovan, ga po pa kljub temu treba mal popravit. Čudi pa me, da ni kontra navoj ampak navaden! Kako je s tem kaj pri drugih motorjih? Logično bi bilo, da bi bil kontra in bi se zadeva sama zategovala. BTW ma kdo slučajo doma takšno matico? Popravljeno Maj 12, 2007. Popravil pavlin666
Jure Objavljeno Maj 12, 2007 Opozori Objavljeno Maj 12, 2007 Kawasaki Eliminator 125, Kawasaki GPZ 500, Suzuki GS 500 in en kup Tomosov so motorji, pri katerih sem menjal zobnike poleg Cometa.. Pa ni imel noben kontra navoja.. Pomoje tudi drugi nimajo
Frips Objavljeno Maj 12, 2007 Opozori Objavljeno Maj 12, 2007 Razen popuščene matice. V mojem priročniku je za to odgovoren tisti, ki je zadnji to matico šravfal, kakorkoli to tebi ne diši. Spet precejšnje nebuloze. Daj idi temo malo skozi in štej koliko motorjev je žrtev problemov. Glede na število prodanih boš na koncu ugotovil, da procentualno verjetno ni nič več problemov kot pri ostalih znamkah. Se je pa fajn naslajat nad poceni robo iz Koreje in trobit kako nekvalitetna roba je to, a ne ? Se popolnoma strinjam, da je serviser odgovoren,če ga je res on zadnji imel v rokah. Vendar v svojem postu je napisal, da še sam ni 100%siguren, da je to res šraufal dotični serviser, zato tudi takšna moja reakcija. OK, mogoče sem res preveč posplošil kar se te napake tiče. Vendar se je iz mojega posta dalo razbrati kaj sem mislil. In kolikor se spomnem nisem nikadar in nikjer podcenjeval in trobil okoli kako nekvalitetna roba so husoti,zato se mi zdi tvoja reakcija pretirana. Over&out :beer2:
dule74 Objavljeno Maj 13, 2007 Opozori Objavljeno Maj 13, 2007 pozdravljeni! sem lastnik comet 650 gt, l.04,15000 km. že zamenjan prednji cilinder.sedaj me pa nekaj drugega muči. menjalnik namreč. ostal mi je v tretji prestavi. kolega ga je razdrl in rekel da je avtomat cel, uničen bi naj bil drsni skočnik(če sem ga dobro razumel). kaj svetujete? mel že kdo podobno s...?koliko stane nov? koliko je dela?ima kdo kak motor? hvala za vse info želim vam dosti km, brez okvar dule74
ICE_MAN Objavljeno Maj 14, 2007 Opozori Objavljeno Maj 14, 2007 Pjt na http://www.heimracing.de/ pa klikn Hyosung pa boš najdu cenik delov po katalogu. Tako boš lohk vidu kakšne so prbližn cene pa kjer del ti fali.
Jure Objavljeno Maj 14, 2007 Opozori Objavljeno Maj 14, 2007 Spet imam probleme z vžigom.. Kot sem že omenil v tej temi, sem na začetku sezone moral zamenjat magnet, ker mi ni polnilo akumulatorja.. No ko sem zamenjal je bilo ok, do sedaj.. Po menjavi sem prevozil cca 1500km bp, sedaj pa spet čutim da je akumulator skoraj prazen, saj ob vžigu komaj zavrti.. Če prej malce bolj tiščim je še bolj čutit, da komaj obrne oziroma ne obrne.. Zanima me, ali je možno, da je krivec slab akumulator, oziroma, da se ne more polnit dovolj hitro? Ali je spet kaj narobe z elektriko? Prav tako me zanima, če mogoče kdo ve, kakšna napetost mora bit ob merjenju, če je polnjenje akumulatorja pravilno in kje to zmerim, kar na kablih od kumulatorja al kako?
zbibii Objavljeno Maj 14, 2007 Opozori Objavljeno Maj 14, 2007 Motor gre od bajte.....po zadnji storiji me nobeden vec ne preprica, da naj karkoli porihtam, ker vem, da bo potem pa kaj drugega spet :cry:
pavlin666 Objavljeno Maj 14, 2007 Opozori Objavljeno Maj 14, 2007 Spet imam probleme z vžigom.. Kot sem že omenil v tej temi, sem na začetku sezone moral zamenjat magnet, ker mi ni polnilo akumulatorja.. No ko sem zamenjal je bilo ok, do sedaj.. Po menjavi sem prevozil cca 1500km bp, sedaj pa spet čutim da je akumulator skoraj prazen, saj ob vžigu komaj zavrti.. Če prej malce bolj tiščim je še bolj čutit, da komaj obrne oziroma ne obrne.. Zanima me, ali je možno, da je krivec slab akumulator, oziroma, da se ne more polnit dovolj hitro? Ali je spet kaj narobe z elektriko? Prav tako me zanima, če mogoče kdo ve, kakšna napetost mora bit ob merjenju, če je polnjenje akumulatorja pravilno in kje to zmerim, kar na kablih od kumulatorja al kako? Mislim, da tam nekje od 13.5 do 13.8V.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se