Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Spet imam probleme z vžigom..

Kot sem že omenil v tej temi, sem na začetku sezone moral zamenjat magnet, ker mi ni polnilo akumulatorja.. No ko sem zamenjal je bilo ok, do sedaj.. Po menjavi sem prevozil cca 1500km bp, sedaj pa spet čutim da je akumulator skoraj prazen, saj ob vžigu komaj zavrti.. Če prej malce bolj tiščim je še bolj čutit, da komaj obrne oziroma ne obrne..

Zanima me, ali je možno, da je krivec slab akumulator, oziroma, da se ne more polnit dovolj hitro? Ali je spet kaj narobe z elektriko?

Prav tako me zanima, če mogoče kdo ve, kakšna napetost mora bit ob merjenju, če je polnjenje akumulatorja pravilno in kje to zmerim, kar na kablih od kumulatorja al kako?

Danes zmeril.. Motor ne polni baterije :BUA:

Kdo ve kaj je lahko krivo in koliko bo koštalo? Magnet tako kot prejšnjič pomoje ni, ker je skoraj nov gor, pa tudi okvara prejšnjega, je bila posledica mehanske deformacije (padca)..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali regler ali kabli. ce vse drugo dela.

samo takele na daljavo so vredne bolj nic. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes zmeril.. Motor ne polni baterije :BUA:

Kdo ve kaj je lahko krivo in koliko bo koštalo? Magnet tako kot prejšnjič pomoje ni, ker je skoraj nov gor, pa tudi okvara prejšnjega, je bila posledica mehanske deformacije (padca)..

Takole lahko zmeriš regler.

post-12838-1179259398_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pomoč.. Takoj jutri bom naredil to, zmeril bom pa tudi no load napetost pri magnetu, kot je svetovano v service manualu.. Upam da ga ne serje spet ravno magnet.. .)

Mogoče kdo ve, koliko stane regler?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdi se mi, da 24k bivših SIT. Vsal lani mi je tak barborič reku.

Upam, da boš kaml rešu. :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je ze kdo motor vozil k rozmanu v tržič na servis. A je zakj?

Jaz ga vozim od začetka in sem zadovoljen :yes: . Je pa kar zaposlen , tako da ga je dobro prej poklicati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne ima pa cene? Ali zna tud kaj bolj pogledat zadevo npr štelanje ventilov.... ali samo servis.

Ker dokler je samo servis so vsi frajerji, pol se kaj kmal veselje konča.

:blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regler stane 101 evro plus postnina. Dex, pomeri se upornost na zicah iz magneta na maso. Meni vse tuljave prebijajo na maso, a med No-load testom vseeno dajo ven priblizno 75 voltov. Ko pa je vse priklopljeno, pa je napetos na akumulatorju slabih 13,5v.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čem pa lahko to pomerim? Na elektriko se ravno ne spoznam, mi je pa kolega rekel, da so metri ponavadi za merjeneje napetosti samo do 24V.. Na kateri žici iz magneta pa si to meril? Tam jih je 5 če se ne motim, dve modri in tri rumene .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že ponašel v service manualu.. Meri se med tremi rumenimi žicami, različne kombinacije..

Praviš da ti prebijajo tuljave na maso, kako pa to ugotoviš? Pa še vedno me zanima, s čem bi pomeril napetost, ker gre za 70V..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabi multimeter.Bi ga moral imet vsak štromar tko da mal praši...mam ga tut jst sam je mal pofavlan(ampak dela!!!)

PS:kako si se podpisal na kombinezon?s čim??

Popravljeno . Popravil snoopy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomeril sem z multimetrom za 35 evrov, da pa ugotovis ali tuljave prebijajo na maso pa nastavis multimeter na merjenje upornosti in pomeris med vsako od treh zic posebej z maso kjer koli. Jaz sem probal na vec mestih da sem bil siguren. Ce tuljave ne prebijajo, potem ni upornosti in nic ne pokaze.

Prav tako lahko z tem meris napetost, ima pa vec merilnih obmocij, tako da tudi 70 v ni problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DeX... a si že kljub vsemu kdaj pomislil, da bi motor peljal na servis :?

Seveda sem pomislil.

Ampak imam en kup razlogov zakaj se izogibam servisu do zadnjega trenutka.

1. Sem precej tehničen tip, ki šraufa motorje in mopede že od 12 leta starosti in mi je to v veliko veselje. Ko naletim na neko težavo/problem, se o njem informiram, malo povprašam naokoli in do sedaj sem še vedno vse rešil/porihtal/popravil.

2. Če se sam lotiš kakšega takega dela doma, se ob tem tudi veliko naučiš, kar se ne bi zgodilo, če bi vsako stvar peljal porihtat na servis. To znanje včasih pride prav tudi komu drugemu, velikokrat sem že komu kaj porihtal. Pa sva bila oba zadovoljna, jaz ker sem pomagal in uni, ker mu ni bilo treba pustit kup denarja za drage servisne ure serviserju. Kar se pa obveznih servisov tiče, sem pa itak vseskozi jaz naslov za tiste znance, ki tega nočejo delat sami.

3. Če sam kaj poservisiraš in zrihtaš prišparaš en velik kup denarja. Res je, da pride s servisiranjem pri pooblaščenem serviserju zraven tudi določena mera varnosti, zato sem tudi vozil tja motor, dokler sem imel garancijo. Ampak sedaj ko je pa garnacija potekla, pa ne vidim nobenega razloga več, da bi plačeval drage serviserje, če lahko to naredim sam.

Kdor spremlja to temo je verjetno videl mojo predelavo.. Za ilustracijo.. Samo ličarsko delo, ki je bilo opravljeno na motorju, bi me pri nekomu, ki se s tem uradno ukvarja prišlo krepko čez 500eur. Imel sem namreč specifične želje, feltne se je dvobarvno barvalo, potrebno je bilo določene stvari pokitat pa sklepat, ker so bile vidne posledice padca.. Vse sem naredil sam in za storitev plačal 0 eur. Ob tem sem se zraven še veliko naučil, stvar je pa narejena bolje kot bi bila pri marsikaterem ličarju :) Skoraj noben ne verjame, ko vidi motor, da sem delal sam. Pred tem sem pa slišal en kup pripomb, češ da sem neumen če se bom tega lotil doma, da naj raje dam tisti denar pa pustim delo profesionalcu, kot imam grd motor..

4. Naj bo še tako samovšečno slišat, ampak najbolj zaupam sebi! Ob študiju občasno delam tudi pri enem mehaniku in vem kaj se dela.. Poleg tega imam tudi par kolegov avtomehanikov in tudi od njih slišim kaj se dela :)

5. Ko pa moje znanje in znanje vseh znancev odpove, ko po internetu ne morem zvohat nobene informacije več, ki bi mi pomagala pri rešitvi problema ali ko pride do neke okvare, za odpravo katere potrebuješ res neko posebno orodje, ki ga ni mogoče dobit, potem pa peljem na servis :)

Do takrat sem pa raje jaz tisti, h kateremu kakšen drug pripelje na servis :)

Se pa zavedam, da zdaleč nimam še toliko pojma, da bi vsaj približno lahko rekel, da to področje obvladam.. Ampak vseeno se pa ne da predstavljat, koliko sem se naučil v zadnjih letih o teh stvareh. In upam, da bom tako nadaljeval, ker me te stvari zanimajo in veselijo in so ob "dolgočasnem" študiju prava in urah in urah preživetih pred knjigami super sprostitev živcev. Predvsem štrom je področje o katerem nimam blage veze pa bi z veseljem znal vsaj tiste osnovne stvari. Ravno v ta namen se dobim jutri s kolegom štromarjem, da me malce pouči o osnovah :D, pa še premerila bova vse na motorju, da končno ugotovim napako.

@Snoopy

Sprintane in izrezane črke iz navadne papirnate nalepke :D Pričakujem da bo padlo stran ob prvi plohi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa obveznih servisov tiče, sem pa itak vseskozi jaz naslov za tiste znance, ki tega nočejo delat sami.

a potem lahko pridem tudi jst? :P

ma ne... sej nisem nikol pomisla, da nisi dober v tem... samo vidim, koliko te ena reč jezi, pa sem mislila, da če ti ne uspe, da bolje, da pelješ na servis, kjer ti stvar porihtajo. nisem pa nikol podvomila vate. sem kar nekaj strani prebrala in vem, da obvladaš. samo sem sklepala da imaš eno težavo, ki je (trenutno) še ne moreš odpravit. zato sem napisala to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a potem lahko pridem tudi jst? :P

ma ne... sej nisem nikol pomisla, da nisi dober v tem... samo vidim, koliko te ena reč jezi, pa sem mislila, da če ti ne uspe, da bolje, da pelješ na servis, kjer ti stvar porihtajo. nisem pa nikol podvomila vate. sem kar nekaj strani prebrala in vem, da obvladaš. samo sem sklepala da imaš eno težavo, ki je (trenutno) še ne moreš odpravit. zato sem napisala to.

Ravno v tem je čar, ko te ena stvar jezi in zajebava, je zadovoljstvo še toliko večje, ko ti rata zrihtat :P No, še par stvari bom probal in premeril, če ne pa res ne bo preostalo drugega kot servis, ampak mislim, da bom tudi to rundo rešil sam s pomočjo kolegov :)

Kar se pa obveznega servisa tiče pa kar pripeli, če le zaupaš :D SV je itak isti šmorn kot comet, cometa imam pa kar dobro pogruntanga :D Pa ko bo motor že v delu, mu lahko še kakšne dize zamenjamo/igle dvignemo/filter predelamo, da bo še kakšno kljuse več :OK:

No mal heca more bit, ampak kar se pa servisov tiče sem pa res na voljo, če ne zaradi drugega zato ker imamo doma delavnico in orodje, česar nekateri nimajo. Za motosvetovce zastojn :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odkril problem, ampak še enkrat sprobal da tudi kao strokovnjaki včasih nimajo pojma.. :)

Danes zjutraj poklical kolega, ki mi je vseeno priporočil, da bo najbolje če se oglasim pri enem avtoelektričaju s katerim se pozna in naj bi bil dober glede teh stvari...

No se zapeljem ke, povem kje je problem, da motor ne polni akumulatorja on priključi gor tester in meri.. Ko sem mu poskušal dopovedat, kaj service manual tega motorja pravi o merjenju poljnjenja me sploh ni poslušal, ker on itak že ve.. No Vglavnem, ugotovil je da je problem v mašini, se pravi v magnetu ali navitju, ker ne da ven nobenga štroma..

Dobro, kar malo potrt se odpravim domov snet pokrov magneta, pričakujoč najhujše, da je spet magnet šel v k.... Spustim olje, snamem deklc, ampak glej ga zlomka vse je videt brezhibno.. Ok si rečem, verjetno je kakšna napaka v navitju, pa da ni opazit. Snamem še navitje z deklca vse pregledam, vse deluje ok.. Ker pa jaz ne bi bil jaz, ki mora vse probat še sam, lepo vse sestavim, olje noter, po multimeter k kolegu in se še enkrat lotim merjenja sam.

In kaj sem ugotovil. Naredil sem no-load test, s katerim se dejansko preveri delovanje magneta in navitja. In glej ga zlomka, motor pri 5k rpm butne ven 80V izmeničnega (min 70 pa more bit sodeč na service manual), kljub temu, da mi je strokovnjak zagotovil, da je problem v magnetu, ker ne da nič iz sebe..

No ker je bil magnet ok, sem se pa spravil merit upornost na reglerju. In tu je pomoje tudi težava.. Upornost med posameznimi kontakti je namesto 3-4MΩ samo 1MΩ ali manj. Prav tako je med kontaktoma, kjer bi upornost morala bit 32kΩ samo 18kΩ.. Tako, da bom kar naročil drug regler pa bomo videli..

Me pa še nekaj zanima, če mogoče kdo od tistik, ki ste bolj podkovani glede teh zadev ve.. Kaj je v bistvu vzrok, da gre regler? Je to pač zgolj nesreča, da sem dobil slab kos že na motorju, ki je po določenem času enostavno crknil, ali je navadno kak drug dejavnik, ki doprinese k temu, da gre regler? Zanimam me predvsem zato, da vem ali samo zamenjam in bo problem rešen, ali je potrebno pretestirat še ostale zadeve in odkrit, če kaj ne fukncionira, da ne bo še enkrat šel regler..

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me veseli, da ti je uspelo. če bom potrebovala kakšen servis, pa se slišiva :OK:

samo zdej je bil ravno narejen :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne ima pa cene? Ali zna tud kaj bolj pogledat zadevo npr štelanje ventilov.... ali samo servis.

Ker dokler je samo servis so vsi frajerji, pol se kaj kmal veselje konča.

:blink:

zaenkrat,kolikor vem, je še vse popravil,nima pa ploščic za vatile. Jih naroča po potrebi. Prvi servis me je koštal 17k, koliko bo drugi bom pa izvedel v soboto. Se mi zdi ,da ni drag.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17k je ugodno, Barborič je dražji :)

Glede štelanja ventilov pa tudi jaz iščem junaka, ki bi preveril ventile in po potrebi poštelal, za neko normalno ceno.. :D

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ker je bil magnet ok, sem se pa spravil merit upornost na reglerju. In tu je pomoje tudi težava.. Upornost med posameznimi kontakti je namesto 3-4MΩ samo 1MΩ ali manj. Prav tako je med kontaktoma, kjer bi upornost morala bit 32kΩ samo 18kΩ.. Tako, da bom kar naročil drug regler pa bomo videli..

Me pa še nekaj zanima, če mogoče kdo od tistik, ki ste bolj podkovani glede teh zadev ve.. Kaj je v bistvu vzrok, da gre regler? Je to pač zgolj nesreča, da sem dobil slab kos že na motorju, ki je po določenem času enostavno crknil, ali je navadno kak drug dejavnik, ki doprinese k temu, da gre regler? Zanimam me predvsem zato, da vem ali samo zamenjam in bo problem rešen, ali je potrebno pretestirat še ostale zadeve in odkrit, če kaj ne fukncionira, da ne bo še enkrat šel regler..

Meni je na CB750 letnik 1981 crknil regler zaradi zanič rotorja...vsaj tako je rekel majster, ki mi je vse premeril, pregledal in na koncu tudi naredil regler...še vedno deluje brezhibno.

Ravno tako pa tudi nobeni strokovnjaki niso vedeli kaj je narobe, čeprav sem bil pri večih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno tako pa tudi nobeni strokovnjaki niso vedeli kaj je narobe, čeprav sem bil pri večih...

Ja naši vrli serviserji tako zvani strokovnjaki nimajo pojma sanja se jim ne o elektriki, pa še tud o kakšni drugi stvari tud ne....kot sem rekel dokler je treba narest samo servis so vsi frajerji pol se pa kmal tud konča.... :headbang:

Pa to ne leti samo na serviserje za Hyosunga ampak ne boste verjeli tudi na Suzuki,Yamaho.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede štelanja ventilov pa tudi jaz iščem junaka, ki bi preveril ventile in po potrebi poštelal, za neko normalno ceno.. :D

Lahko komot sam narediš. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega nisem še nikoli počel, nimam niti orodja..

Bi si pa z veseljem ogledal kako se to naredi pri nekom, ki to obvlada in se mogoče tega naslednjič lotil celo sam..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!